Zo diep gezonken, zowel de club als Jordan Teze zelf, dat we nu moeten hopen dat Mwene fit raakt.
Gewoon niet meer opstellen, want anders haken ook de clubs af die verrassend genoeg interesse zouden hebben.
Jordan Teze
- Tomm
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Het is gewoon geen rechtsback, ligt 3x per wedstrijd te slapen en dus ook als cv niet betrouwbaar. Denk nog steeds dat hij de kwaliteiten als cv wel heeft maar dan zal ie toch echt een stuk professioneler moeten worden. Het nonchalante straalt er vanaf.
-
- Legende
De trainer van Spakenburg had een duidelijk plan. Met Teze als zwakste schakel:
* Teze volledig vrij laten in de opbouw, alles naar zijn kant op dwingen
* Een mannetje op Veerman. Dan stonden Guti, Sangare, Ramalho en/of Teze wel vrij. Alleen de eerste kan er echte iets mee
* Dubbele dekking op de vleugelspelers, het spel moet dan snel verplaatst worden maar dat is lastig met Til en Sangare
https://www.vi.nl/pro/analyse/met-deze- ... nmogelijke
* Een mannetje op Veerman. Dan stonden Guti, Sangare, Ramalho en/of Teze wel vrij. Alleen de eerste kan er echte iets mee
* Dubbele dekking op de vleugelspelers, het spel moet dan snel verplaatst worden maar dat is lastig met Til en Sangare
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Ik verbaas mij enorm dat Ruud het niet aandurft voor een langere periode met Teze in t centrum. Hij moet iemand vinden die het meest complementair is aan hem.
Ik heb t al eens vaker gezegd, deze jongen is in potentie de beste CV van ons… misschien wel in NL.
Is ontzettend sterk en snel, kan echt wel een mannetje uitschakelen. Op de RB positie bakt ie er niks van en moet daar ook gewoon niet willen staan.
Hij heeft het onder Roger laten zien dat hij verdomd goed kan spelen op CV… dat is niet zomaar verdwenen lijkt me! Dus we hebben een goede CV maar die speelt momenteel met zn ziel onder zn arm op RB
Ik heb t al eens vaker gezegd, deze jongen is in potentie de beste CV van ons… misschien wel in NL.
Is ontzettend sterk en snel, kan echt wel een mannetje uitschakelen. Op de RB positie bakt ie er niks van en moet daar ook gewoon niet willen staan.
Hij heeft het onder Roger laten zien dat hij verdomd goed kan spelen op CV… dat is niet zomaar verdwenen lijkt me! Dus we hebben een goede CV maar die speelt momenteel met zn ziel onder zn arm op RB
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Vedette
Dit vind ik dus ook. Had liever Teze centraal gehad. Nu is hij een rechtsback zonder vertrouwen, dat is helemaal niks.Riffii wrote: ↑05 Apr 2023, 03:50 Ik verbaas mij enorm dat Ruud het niet aandurft voor een langere periode met Teze in t centrum. Hij moet iemand vinden die het meest complementair is aan hem.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Tja, smaken verschillen. Maar de Teze tegenstanders, volgens mij een flinke meerderheid hier, krijgen toch wel hun zin, daar twijfel ik niet aan. Zelf vind ik de optelsom aanvankelijk verkeerd zelfbeeld, de positionering op rb en de bank wel erg negatief. Door een heel proces met verschillende oorzaken is zo een an sich behoorlijk tot (potentieel) goed jeugdproduct te gemakkelijk afgeschreven. Maar ja, dat vind ik
- Trixm
- Vedette
Opzouten met je meningpsvgouda wrote: ↑05 Apr 2023, 08:41 Tja, smaken verschillen. Maar de Teze tegenstanders, volgens mij een flinke meerderheid hier, krijgen toch wel hun zin, daar twijfel ik niet aan. Zelf vind ik de optelsom aanvankelijk verkeerd zelfbeeld, de positionering op rb en de bank wel erg negatief. Door een heel proces met verschillende oorzaken is zo een an sich behoorlijk tot (potentieel) goed jeugdproduct te gemakkelijk afgeschreven. Maar ja, dat vind ik
Als 14e man selectie vulling wel ok, maar het brengt ons niet naar het niveau om kampioen te worden.
Saibari is underrated.
-
- Internationale topspeler
Zo eenvoudig is het om de angel uit het spel te halen bij ons. Veel te weinig voetballend vermogen, zelfs tegen een tweede divisie ploeg.koetje wrote: ↑05 Apr 2023, 00:08 De trainer van Spakenburg had een duidelijk plan. Met Teze als zwakste schakel:
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Mauro was vorig jaar echt zo knettergoed op dreef, dat was voor ons dit jaar toch een geweldige rechtsback geweest als hij dat vast had kunnen houden. Nu Mwene ook niet zo super betrouwbaar is geleken qua fitheid zou het niet gek zijn als Teze ondanks gisteren toch nog een paar keer als rechtsback moet optreden. En dat doet nu al pijn aan mijn ogen.
-
- Nationale topspeler
Gewoon Commencia een kans geven zou ik zeggen.11 Tinus wrote: ↑05 Apr 2023, 16:34 Mauro was vorig jaar echt zo knettergoed op dreef, dat was voor ons dit jaar toch een geweldige rechtsback geweest als hij dat vast had kunnen houden. Nu Mwene ook niet zo super betrouwbaar is geleken qua fitheid zou het niet gek zijn als Teze ondanks gisteren toch nog een paar keer als rechtsback moet optreden. En dat doet nu al pijn aan mijn ogen.
- Juancho
- Mister PSV
Speelde onder Schmidt gewoon heel sterk als RCV anders. Maakte echt een prima ontwikkeling door en haalde zelfs Oranje. Het is mij een volstrekt raadsel waarom hij A. zelf vond een RB te zijn en B. dat PSV daarin mee ging.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Trixm
- Vedette
Dat vond ik dus wel meevallen, en ik denk dat dit zo ook binnen PSV wordt gevoeld. Een hele modale voetballer met een prima periode onder Schmidt, niks mis mee overigens.
Saibari is underrated.
- Juancho
- Mister PSV
Dan had je afgelopen zomer afscheid moeten nemen zodat je een fatsoenlijke RB kon halen toch?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ComeOnPSV
- Vedette
Nogmaals, het spel verplaatsen gaat niet snel omdat het veld gewoon superslecht was.Tijn wrote: ↑05 Apr 2023, 16:27Zo eenvoudig is het om de angel uit het spel te halen bij ons. Veel te weinig voetballend vermogen, zelfs tegen een tweede divisie ploeg.koetje wrote: ↑05 Apr 2023, 00:08 De trainer van Spakenburg had een duidelijk plan. Met Teze als zwakste schakel:
Ook belangrijk om te vermelden is dat als Hazard terug is en Simons weer op 10 komt er al veel meer voetbal komt. Met Boscagli achterin en Mwene als rechtsback lijkt mij het prima voorlopig.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Tegen Spakenburg stonden er eigenlijk maar 3 spelers in met een duidelijke meerwaarde qua voetballend vermogen; Xavi, Veerman, van Aanholt. Echt veel te weinig voor een club als PSV. Had daarom ook graag een invalbeurt van Silva gezien.Tijn wrote: ↑05 Apr 2023, 16:27Zo eenvoudig is het om de angel uit het spel te halen bij ons. Veel te weinig voetballend vermogen, zelfs tegen een tweede divisie ploeg.koetje wrote: ↑05 Apr 2023, 00:08 De trainer van Spakenburg had een duidelijk plan. Met Teze als zwakste schakel:
En vandaar dat ik ook helemaal niet tegen een komst van bv Branco vd Boomen zou zijn; transfervrije speler met ervaring en wél voetballend vermogen.
Als iedereen fit is, kan je gelukkig wel wat meer voetballend vermogen brengen met een Mauro, Boscagli, Hazard in je elftal.
-
- Internationale topspeler
Daarom wilde Schmidt ook perse een vervanger. Dat werd Ramalho
Sangaré, le Roi du PSV
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Ja want het barst ook van de alternatieven. Mwene, Mauro, Hoever, Dumfries, Berrie.DonyellMalen wrote: ↑08 Apr 2023, 18:59 Wordt na z’n wanprestatie van afgelopen week gewoon beloond met een basisplaats..
O nee wacht.