Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
ruuddevil
Legende

Teze bidt een aantal keer per wedstrijd. Hij moet nu toch doorhebben dat het niet werkt? Ik neem aan dat hij niet vraagt om veel slechte voorzetten.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ik vond het op een gegeven moment ook gewoon zielig worden. Je gunt zo'n echte PSV'er een betere prestatie.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Met enige afstand toch wel de anti motm. Geloof niet dat ik het eerder zo matig heb gezien van hem op die positie…Hij kan het toch onmogelijk helemaal verleerd zijn?
MaartenV
Nationale topspeler

psvgouda wrote: 08 Apr 2023, 23:09 Met enige afstand toch wel de anti motm. Geloof niet dat ik het eerder zo matig heb gezien van hem op die positie…Hij kan het toch onmogelijk helemaal verleerd zijn?
Cambuur-uit was nog slechter.
Maar dit deed ook pijn aan de ogen.
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Old name: Vogelund

2e helft goed herstelt. Fluitconcerten helpen niet mee. Is op rechtsback vele malen slechter dan centraal. Maar een goede voetballer kan overal spelen. En het verschil tussen RCV en RB is bij hem zo groot dat je kunt concluderen dat het geen goede voetballer is.

Ik heb ooit even de hoop gehad dat hij door ging breken als centrale verdediger. Werd opgeroepen voor het NL elftal. Van Gaal roemde (terecht) zijn inspeelpass. Voor hem zou het beter zijn als hij zou eisen nooit meer als RB opgesteld te worden.
Mikelvb
Nationale topspeler

Vogelund wrote: 09 Apr 2023, 00:50 2e helft goed herstelt. Fluitconcerten helpen niet mee. Is op rechtsback vele malen slechter dan centraal. Maar een goede voetballer kan overal spelen. En het verschil tussen RCV en RB is bij hem zo groot dat je kunt concluderen dat het geen goede voetballer is.

Ik heb ooit even de hoop gehad dat hij door ging breken als centrale verdediger. Werd opgeroepen voor het NL elftal. Van Gaal roemde (terecht) zijn inspeelpass. Voor hem zou het beter zijn als hij zou eisen nooit meer als RB opgesteld te worden.
Jezus wat een tegenstrijdigheden in 1 bericht. Ik ben in de war.
Vogelund
Vaste waarde in elftal

Haha ik snap het. Kortgezegd. Heeft een veelbelovende periode gehad als RCV. Moet nooit meer rechtsback willen staan als hij nog stappen wil kunnen maken in z’n carrière. En kappen met uitfluiten.
El Sordo
Vedette

Veel meer dan veelbelovend is het ook nooit geworden. Prima als backup, niet meer dan dat. Ik vermoed dat hij komend seizoen wel naar het buitenland wil en dat is prima.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Lekker laten gaan voor 5-6 miljoen.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Dit had Sambo dit jaar niet slechter gedaan zeg maar. Mijn god wat een kut rechtsback.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

RIO wrote: 09 Apr 2023, 04:48 Lekker laten gaan voor 5-6 miljoen.
Dat moeten we op dit moment bijbetalen als we er vanaf willen.

Zo zonde dat hij misbruikt wordt als back. Hutchinson all over again.
Tijn
Internationale topspeler

Staat ook continu verkeerd, ook in balbezit. Veel te diep en dan al voor de bal, terwijl hij alleen redelijk kan voetballen als hij het spel voor zich heeft. Ligt ook aan Van Nistelrooij, want er zit echt geen enkele lijn in ons spel. Geen driehoekjes, geen looplijnen, geen afspraken. De backs staan diep en krijgen dan de bal van de CV achter zich zonder ruimte voor zich. Echt om te huilen zo slecht.
Vogelund
Vaste waarde in elftal

Mwah. Ook onder Schmidt was Teze heel matig als back.
Tijn
Internationale topspeler

Vogelund wrote: 09 Apr 2023, 10:50 Mwah. Ook onder Schmidt was Teze heel matig als back.
Klopt, omdat hij het spel voor zich moet hebben. Alleen als CV heeft hij potentie.
DonyellMalen
Legende

Tijn wrote: 09 Apr 2023, 10:43 Staat ook continu verkeerd, ook in balbezit. Veel te diep en dan al voor de bal, terwijl hij alleen redelijk kan voetballen als hij het spel voor zich heeft. Ligt ook aan Van Nistelrooij, want er zit echt geen enkele lijn in ons spel. Geen driehoekjes, geen looplijnen, geen afspraken. De backs staan diep en krijgen dan de bal van de CV achter zich zonder ruimte voor zich. Echt om te huilen zo slecht.
Klopt, ook omdat de volledige afstemming in het elftal niet klopt. Zo staan de backs bijna altijd in dezelfde lijn als dé buitenspelers, waardoor je echt een soort voetbal krijgt van “hier de bal, los jij het probleem maar op” ipv ruimte voor elkaar te creëren. Teze is aan de bal een vrij onintelligente speler, dus die heeft daar al helemaal last van.
billyboy
Bankzitter

Hij speelde echt waardeloos, maar feit blijft dat het geen rechtsback is....
psvgouda
Vedette

Probleem iha is dat in theorie iedere trainer ziet dat de back positie belangrijk is in het voetbal, maar dat men in praktijk de plaats nogal eens opvult met 3de of 4de opties. Ook lb of rb spelen is een vak. En dan met name het verdedigende gedeelte ervan. Die paradox, het in theorie wel erkennen maar in praktijk er anders mee omgaan is al oud, althans bij de niet top of subtop clubs voor wie deze positie niet meer is/kan zijn. Sprak de oud lb, omgeturnd van linksbuiten en linkshalf. Tja, wittegij nog? Als je niks kon werd je keeper, als je iets beter dan niks was, werd je back. Het is misschien flauw wat ik hier schrijf, maar toch… Kun je alle laptop kennis en weet ik wat allemaal tegenover plaatsen, maar… (kum d’r maor in met alle commentaar, genoeg voorbeelden voorhanden :mrgreen: ). Dit is het primitieve beeld en daar wordt vaak onwillekeurig toch naar gehandeld. Ik meen het althans bij PSV in zekere zin ook te zien, afgezien van de Angeliño en RRodriguez-achtige impulsen, maar dat zijn toch de uitzonderingen.
Conclusie in dit topic: Teze uitsluitend centraal, wil hem wel weer eens daar zien ipv Ramalho (doet het ook niet geweldig, toch?) en anders maar weg. Hij kan heus wel wat, maar gebruik hem ajb naar zijn mogelijkheden en niet naar zijn beperkingen
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

psvgouda wrote: 09 Apr 2023, 11:53 Probleem iha is dat in theorie iedere trainer ziet dat de back positie belangrijk is in het voetbal, maar dat men in praktijk de plaats nogal eens opvult met 3de of 4de opties. Ook lb of rb spelen is een vak. En dan met name het verdedigende gedeelte ervan. Die paradox, het in theorie wel erkennen maar in praktijk er anders mee omgaan is al oud, althans bij de niet top of subtop clubs voor wie deze positie niet meer is/kan zijn. Sprak de oud lb, omgeturnd van linksbuiten en linkshalf. Tja, wittegij nog? Als je niks kon werd je keeper, als je iets beter dan niks was, werd je back. Het is misschien flauw wat ik hier schrijf, maar toch… Kun je alle laptop kennis en weet ik wat allemaal tegenover plaatsen, maar… (kum d’r maor in met alle commentaar, genoeg voorbeelden voorhanden :mrgreen: ). Dit is het primitieve beeld en daar wordt vaak onwillekeurig toch naar gehandeld. Ik meen het althans bij PSV in zekere zin ook te zien, afgezien van de Angeliño en RRodriguez-achtige impulsen, maar dat zijn toch de uitzonderingen.
Conclusie in dit topic: Teze uitsluitend centraal, wil hem wel weer eens daar zien ipv Ramalho (doet het ook niet geweldig, toch?) en anders maar weg. Hij kan heus wel wat, maar gebruik hem ajb naar zijn mogelijkheden en niet naar zijn beperkingen
Volgens mij snappen wij dat allemaal, maar momenteel is het een non-discussie, omdat er geen alternatief is. Je kunt van Teze als rechtsback terecht constateren dat het niet veel is en hij als CV veel meer tot zijn recht kan komen, maar wie ga je dan nu rechtsback zetten als Mwene net als Mauro geblesseerd is? Ramalho? Saibari? Ik denk dat je simpelweg geen alternatief hebt nu, wat vooral voor Teze zelf ontzettend balen is.
psvgouda
Vedette

Thijs wrote: 09 Apr 2023, 11:59
psvgouda wrote: 09 Apr 2023, 11:53 Probleem iha is dat in theorie iedere trainer ziet dat de back positie belangrijk is in het voetbal, maar dat men in praktijk de plaats nogal eens opvult met 3de of 4de opties. Ook lb of rb spelen is een vak. En dan met name het verdedigende gedeelte ervan. Die paradox, het in theorie wel erkennen maar in praktijk er anders mee omgaan is al oud, althans bij de niet top of subtop clubs voor wie deze positie niet meer is/kan zijn. Sprak de oud lb, omgeturnd van linksbuiten en linkshalf. Tja, wittegij nog? Als je niks kon werd je keeper, als je iets beter dan niks was, werd je back. Het is misschien flauw wat ik hier schrijf, maar toch… Kun je alle laptop kennis en weet ik wat allemaal tegenover plaatsen, maar… (kum d’r maor in met alle commentaar, genoeg voorbeelden voorhanden :mrgreen: ). Dit is het primitieve beeld en daar wordt vaak onwillekeurig toch naar gehandeld. Ik meen het althans bij PSV in zekere zin ook te zien, afgezien van de Angeliño en RRodriguez-achtige impulsen, maar dat zijn toch de uitzonderingen.
Volgens mij snappen wij dat allemaal, maar momenteel is het een non-discussie, omdat er geen alternatief is. Je kunt van Teze als rechtsback terecht constateren dat het niet veel is en hij als CV veel meer tot zijn recht kan komen, maar wie ga je dan nu rechtsback zetten als Mwene net als Mauro geblesseerd is? Ramalho? Saibari? Ik denk dat je simpelweg geen alternatief hebt nu, wat vooral voor Teze zelf ontzettend balen is.
Dat snap ik ook wel. Voor deze fase van de competitie en dus zoals gisteravond. Maar hij stond ook nogal eens rb als er wèl andere opties waren
Trixm
Vedette

billyboy wrote: 09 Apr 2023, 11:23 Hij speelde echt waardeloos, maar feit blijft dat het geen rechtsback is....
Ook als Cv onvoldoende.
Saibari is underrated.
billyboy
Bankzitter

Trixm wrote: 09 Apr 2023, 13:59
billyboy wrote: 09 Apr 2023, 11:23 Hij speelde echt waardeloos, maar feit blijft dat het geen rechtsback is....
Ook als Cv onvoldoende.
Haha eens!
psvgouda
Vedette

billyboy wrote: 09 Apr 2023, 14:46

Ook als Cv onvoldoende.
Haha eens!
:treurig:
Mikelvb
Nationale topspeler

Ook als Cv onvoldoende.

Op basis waarvan?
Jwoeloe
Moderator

Mikelvb wrote: 09 Apr 2023, 16:09

Ook als Cv onvoldoende.

Op basis waarvan?
Zijn spel op rechtsback waarschijnlijk. ;)

Heeft als CV notabene de selectie van Oranje gehaald, daar kan hij voor ons echt wel voldoen, al dan niet in een roulatiesysteem. Enige kritiek op hem als centrale verdediger is de slaapmomentjes waar hij helemaal vergeet waar z'n tegenstander is. Maar overall is het gewoon een hele redelijke CV met een hele sterke inspeelpass door de linies heen. Maar Teze als rechtsback? Never nooit meer aub.
psvgouda
Vedette

Jwoeloe wrote: 09 Apr 2023, 16:27
Mikelvb wrote: 09 Apr 2023, 16:09

Op basis waarvan?
Zijn spel op rechtsback waarschijnlijk. ;)

Heeft als CV notabene de selectie van Oranje gehaald, daar kan hij voor ons echt wel voldoen, al dan niet in een roulatiesysteem. Enige kritiek op hem als centrale verdediger is de slaapmomentjes waar hij helemaal vergeet waar z'n tegenstander is. Maar overall is het gewoon een hele redelijke CV met een hele sterke inspeelpass door de linies heen. Maar Teze als rechtsback? Never nooit meer aub.
:)
Post Reply