Ismael Saibari
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Dan weten we dat alvast voor als we een liedje willen inzetten wanneer hij scoort. Nu maar hopen dat ons geheugen goed genoeg is, dat we het tegen die tijd nog weten
-
- Bankzitter
3 goals in zijn laatste 2 wedstrijden bij Jong Marokko als middenvelder. Marokkanen vinden het onbegrijpelijk dat hij nog steeds niet is overgeheveld naar het grote Marokko. Best apart.
- Standbeeld
- Mister PSV
Bij Marokko snappen ze tenminste dat ze Saibari op zijn eigen plek moeten zetten in plaats van rechtsvoor. Wie weet blijkt die jongen wel een revelatie op het middenveld. We hebben het niet eens getest. Best apart.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Saibari > WiefferStandbeeld wrote: ↑28 Mar 2023, 10:35 Bij Marokko snappen ze tenminste dat ze Saibari op zijn eigen plek moeten zetten in plaats van rechtsvoor. Wie weet blijkt die jongen wel een revelatie op het middenveld. We hebben het niet eens getest. Best apart.
-
- Nationale topspeler
Was in Jong PSV en de jeugd toch ook altijd middenvelder? Die is in PSV 1 misbruikt als rechtsbuiten en moet nu opboksen tegen het stigma van de niet scorende aanvaller.
Komt in Jong Marokko tot zijn recht en is typisch zo'n speler die bij een andere club opbloeit wanneer PSV hem nu van de hand zou doen.
Komt in Jong Marokko tot zijn recht en is typisch zo'n speler die bij een andere club opbloeit wanneer PSV hem nu van de hand zou doen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dan doen we hem toch tijdelijk van de hand en laten we hem a la Amrabat in België en volwassen middenvelder worden en dan zien we daarna wel hoe verder.
In mijn ogen heeft hij te weinig laten zien als middenvelder (ook bij Jong PSV) om een serieuze kans te krijgen hier. En met een serieuze kans bedoel ik plek 5 of 6 in de selectie als middenvelder achter Sangaré Til Xavi Guti en Veerman (of vervanger van Sangaré).
In mijn ogen heeft hij te weinig laten zien als middenvelder (ook bij Jong PSV) om een serieuze kans te krijgen hier. En met een serieuze kans bedoel ik plek 5 of 6 in de selectie als middenvelder achter Sangaré Til Xavi Guti en Veerman (of vervanger van Sangaré).
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Moderator
Ik denk ook dat na een verhuur Saibari niet goed genoeg gaat zijn voor PSV. Het is echter zaak dat PSV voor dit soort jongens die net te kort komen nog wel prima transfersommen krijgt. Daarbij kan een jaar verhuur zeker meehelpen.
- SomaQan
- Nationale topspeler
Ja daarom zie ik het als een win-win situatie. Mocht hij goed genoeg zijn voor PSV dan houdt je hem zelf en anders een paar mil vangen.
-
- Nationale topspeler
-
- Vedette
Zelfs 2 assists en een doelpunt. Voor de rest eens met de comment van Maikel. Geen PSV 1 niveau
- Juancho
- Mister PSV
Niet mee eens. Ik zie zeker potentie in hem, maar wel op de juiste positie. Misschien niet direct als basisspeler maar zeker wel als uitstekend selectielijst uit eigen jeugd. En daar wil je er ook een aantal van hebben. Die jongen kan echt wel voetballen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Jij hebt per definitie al een hekel aan hem. Is toch gewoon duidelijk dat KKD niet zijn niveau is. Nee, op dit moment nog geen PSV 1 basis speler, maar doen alsof hij niks kan slaat ook nergens op. Gewoon een erg goede aanvulling voor op de bank voor het middenveld en wie weet hoe hij zich nog verder ontwikkelt.