Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

robert_94 wrote: 18 Apr 2023, 13:13 Las zojuist een vaag bericht over interesse van Feyenoord in deze speler, dus heb me er iets in verdiept : Bryan Reynolds.
Rechtsback, eigendom van AS Roma maar verhuurd aan Westerlo (nr 7 van België) . Dit seizoen al goed voor 5 assists en is 3-voudig Amerikaans international. Westerlo heeft een koopoptie voor 7 miljoen, maar zullen dit waarschijnlijk niet kunnen betalen.



Heeft veel snelheid, lengte (1.85) maar heeft ondanks zijn lengte een goede balbehandeling. Lijkt op het eerste gezicht ook over een goeie pass te beschikken (zie 3:56 in het filmpje). Zal voor Ernie Stewart ongetwijfeld geen onbekende naam zijn en RB is uiteraard een aandachtspunt voor komende zomer.
Ziet er niet slecht uit. Technisch in orde, snelheid in orde, aanvallend prima. Eigenlijk alles wat ook van toepassing is op Van Ewijk. Ik zou alleen meer verdedigend en tactisch werk willen zien van Reynolds om een oordeel te kunnen vellen of dit echt iets is voor PSV.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik las het ook op Voetbalzone maar dit is nu precies wat je verwacht bij PSV (qua profiel) en niet bij Feyenoord aangezien die al 2 goede opties hebben voor de RB positie.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Weet niet of hij hier al eens genoemd is maar Busio lijkt mij een interessante speler om in de gaten te houden, afhankelijk van wat er komende zomer met Sangaré, Guti en Veerman gebeurd. Kan zowel op 6 als op 8 en vanwege zijn Amerikaanse roots natuurlijk eentje waar Stewart gemakkelijk contact mee kan leggen.

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 18 Apr 2023, 15:26 Weet niet of hij hier al eens genoemd is maar Busio lijkt mij een interessante speler om in de gaten te houden, afhankelijk van wat er komende zomer met Sangaré, Guti en Veerman gebeurd. Kan zowel op 6 als op 8 en vanwege zijn Amerikaanse roots natuurlijk eentje waar Stewart gemakkelijk contact mee kan leggen.

Al eerdere geruchten over geweest ook! Zelfs tot "extremely interested" maar in hoeverre dat waar is weet ik niet.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 18 Apr 2023, 10:10 Bij Volendam viel die verdediger op Xavi wel op, zat er goed op. Daarnaast is die speler van Inter Orestanio(?) wel een interessante speler die onze beperkte verdedigers het leven zuur maakte. Tevens ook fan van die keeper stankovic.
Was ik een tijdje geleden ook al benieuwd naar... :mrgreen:
Juancho wrote: 19 Oct 2022, 23:05Het viel me laatst pas op, maar Xavier Mbuyamba speelt dit seizoen bij Volendam. Iemand die zijn ontwikkeling een beetje gevolgd heeft? Scheen in de jeugd echt een heel groot talent te zijn maar is nooit echt doorgebroken bij eerst Barca en later Chelsea. Heeft voor 3 jaar getekend in Volendam. Geen idee of het nog steeds een hele talentvolle verdediger is om in te gaten te houden, maar was gewoon even benieuwd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 16 Apr 2023, 10:07
Ardbeg wrote: 13 Apr 2023, 08:35 Ook interessant om in de gaten te houden: Ellyes Shkiri. Eerder genoemd hier, contract tot juni 2023.

Zou ik ook toejuichen deze aankoop is in de categorie Blind/Tadic aankopen van Ajax een paar jaar terug.
Dit blijft idd echt een pareltje, als je zijn verdedigende stats bekijkt en zijn passing + ook nog eens wat scorend vermogen als nummer 6. Is wel een grote slag als we hem kunnen strikken.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Deze halen:



Betrekken in een deal met Savio ofzo.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Drommels wrote: 18 Apr 2023, 16:18
Voormalig KG wrote: 16 Apr 2023, 10:07

Zou ik ook toejuichen deze aankoop is in de categorie Blind/Tadic aankopen van Ajax een paar jaar terug.
Dit blijft idd echt een pareltje, als je zijn verdedigende stats bekijkt en zijn passing + ook nog eens wat scorend vermogen als nummer 6. Is wel een grote slag als we hem kunnen strikken.

Zou wel een stunt zijn, maar met clubs als Dortmund en AC Milan die interesse zouden hebben wordt het lastig helaas.
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 13 Apr 2023, 20:46 Ik vind het moeilijk in te schatten of Gift Orban echt zo goed is of meer een hype is vanwege zijn doelpuntenregen. Tegen West Ham was hij weinig aan de bal maar zodra hij de bal had maakte hij af en toe aparte keuzes al blijft hij ontzettend dreigend en doelgericht. Geen idee hoe consistent hij is maar het talent spat er wel vanaf al moet hij nog veel verbeteren in balbezit. Voor rond de 15m zou ik het zeker overwegen hem te halen, beter dan Sulemana.
Ik zie ons liever ons scoutingapparaat eens stevig doorlichten en renoveren, zodat wij de Orbans en de Branco's van de wereld rechtstreeks op gaan pikken...

Het is overduidelijk dat we geen cent te makken hebben, dus mogen er best eens wat Moneyball-praktijken toegepast worden.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

voskat wrote: 18 Apr 2023, 19:45
hondjevandebakker wrote: 13 Apr 2023, 20:46 Ik vind het moeilijk in te schatten of Gift Orban echt zo goed is of meer een hype is vanwege zijn doelpuntenregen. Tegen West Ham was hij weinig aan de bal maar zodra hij de bal had maakte hij af en toe aparte keuzes al blijft hij ontzettend dreigend en doelgericht. Geen idee hoe consistent hij is maar het talent spat er wel vanaf al moet hij nog veel verbeteren in balbezit. Voor rond de 15m zou ik het zeker overwegen hem te halen, beter dan Sulemana.
Ik zie ons liever ons scoutingapparaat eens stevig doorlichten en renoveren, zodat wij de Orbans en de Branco's van de wereld rechtstreeks op gaan pikken...

Het is overduidelijk dat we geen cent te makken hebben, dus mogen er best eens wat Moneyball-praktijken toegepast worden.
Branco is gewoon een laatbloeier. Als je die vroeg had opgepikt zou hij nu ook in Toulouse zitten. Branco kon niet mee bij een matig Heerenveen.
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
FOOTB_REM_S: No

Franciscus wrote: 18 Apr 2023, 20:04
voskat wrote: 18 Apr 2023, 19:45

Ik zie ons liever ons scoutingapparaat eens stevig doorlichten en renoveren, zodat wij de Orbans en de Branco's van de wereld rechtstreeks op gaan pikken...

Het is overduidelijk dat we geen cent te makken hebben, dus mogen er best eens wat Moneyball-praktijken toegepast worden.
Branco is gewoon een laatbloeier. Als je die vroeg had opgepikt zou hij nu ook in Toulouse zitten. Branco kon niet mee bij een matig Heerenveen.
Hij had ook niet vroeg opgepikt hoeven worden, maar wel op tijd voordat er een slimmere club als Toulouse mee vandoor gaat.

Danjuma hadden wij ook allang moeten hebben, toen hij nog met NEC in de KKD speelde.
We missen echt teveel kansen voor open doel.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Valentijntje noemde vanmiddag Xavier Mbuyamba van Volendam als interessante optie voor PSV ipv Jarred.

Wat vinden jullie van Xavier Mbuyamba? Zou hij dezelfde route als Mickey van de Ven kunnen bewandelen?

https://www.transfermarkt.nl/xavier-mbu ... r/640432#/
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

voskat wrote: 18 Apr 2023, 19:45
Het is overduidelijk dat we geen cent te makken hebben
Heeee we zijn weer arm 😂
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

voskat wrote: 18 Apr 2023, 20:42
Franciscus wrote: 18 Apr 2023, 20:04
Branco is gewoon een laatbloeier. Als je die vroeg had opgepikt zou hij nu ook in Toulouse zitten. Branco kon niet mee bij een matig Heerenveen.
Hij had ook niet vroeg opgepikt hoeven worden, maar wel op tijd voordat er een slimmere club als Toulouse mee vandoor gaat.

Danjuma hadden wij ook allang moeten hebben, toen hij nog met NEC in de KKD speelde.
We missen echt teveel kansen voor open doel.
In 2019 ging hij van Eindhoven naar De Graafschap. Op zijn 24ste. Een foute pass en hij was afgemaakt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

voskat wrote: 18 Apr 2023, 20:42Danjuma hadden wij ook allang moeten hebben, toen hij nog met NEC in de KKD speelde.
We missen echt teveel kansen voor open doel.
Danjuma wou zelf weg bij PSV aangezien hij o.a. vond dat hij niet snel genoeg een contract kreeg.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 18 Apr 2023, 22:05
voskat wrote: 18 Apr 2023, 19:45
Het is overduidelijk dat we geen cent te makken hebben
Heeee we zijn weer arm 😂
Niet zozeer weer, maar nog steeds.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 19 Apr 2023, 08:29
Ardbeg wrote: 18 Apr 2023, 22:05

Heeee we zijn weer arm 😂
Niet zozeer weer, maar nog steeds.
Neuh… ietsje, ietsje minder, ‘t is officieel:

https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... ermarkt%27
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Kijk, dat betekent een huurspeler die na 6 weken al tegen fitheid aan zal zitten. Dikke progressie weer.

PSV moet alles bij elkaar schrapen om die 2e plek te behalen volgend jaar. Desnoods de spelersvrouwen verkopen aan een schimmig regime.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 19 Apr 2023, 08:36 Kijk, dat betekent een huurspeler die na 6 weken al tegen fitheid aan zal zitten. Dikke progressie weer.

PSV moet alles bij elkaar schrapen om die 2e plek te behalen volgend jaar. Desnoods de spelersvrouwen verkopen aan een schimmig regime.
We kunnen ook Paul van Kemenade een jaartje verhuren aan De Toekomst: krijgen ze daar ook eens fatsoenlijke #Miko koffie...
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 19 Apr 2023, 08:32
Neuh… ietsje, ietsje minder, ‘t is officieel:

https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... ermarkt%27
Bij PSV zegt dit toch allemaal erg weinig. Aan het begin van het seizoen gingen we iedereen een poepie laten ruiken. Savio, Hoever en Til bleken het toch allemaal niet te zijn. Luuk is ook niet meer de speler die hij 8 jaar geleden was. Vorig seizoen gingen we ook knallen. Wie heeft het nu nog over het spel van Van Ginkel, Propper en Vinicius van vorig seizoen?

Het zou me echt enorm verbazen als PSV met 2 of 3 rake versterkingen weer mee gaat doen om de prijzen volgend seizoen.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

PSV heeft dit jaar de JCS gewonnen en staat in de bekerfinale. Dan doe je mee om de prijzen. De titel is een ander verhaal, dat gaat volgend seizoen inderdaad echt nog niet gebeuren. Ajax gaat dit echt niet 2x op rij laten gebeuren en Feyenoord kan met de CL inkomsten ook voorsorteren op een plek bij de 1e twee. PSV kan waarschijnlijk weer lekker shoppen bij de action en de breukenbak van de Ikea. Het is echt eeuwig zonde dat PSV dit jaar die kans niet heeft gepakt, kan zomaar weer een jaar of 8 duren voordat die kans zich voordoet.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ach jaar, action, 2e plek voorsorteren, breukenbak. De sfeer zit er weer lekker in hier. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, dames en heren. Hoe kun je nu al zeggen dat de titel volgend jaar sowieso niet gaat gebeuren?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens Fabrizio wil Carvalho weg bij Liverpool. Hij begon prima maar hij heeft na het WK bijna niet meer gespeeld. Haalde vorig seizoen 18G/A in de Championship, toen naar Liverpool gegaan voor maar 6m. Is nog maar 20 jaar en kan op 10 en op de vleugel, vergelijkbaar met Simons. Als we hem kunnen huren met optie tot koop van 6-10m zou ik dat meteen doen.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat vinden jullie van het advies van Falentijntje over die Mbuyamba van Volendam?
Post Reply