Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 19 Apr 2023, 20:25 Spurs is een waardeloze club, waar mislukken kan gebeuren. Onzin om hem dan helemaal af te schrijven.
Das waar, kijk maar naar Bergwijn.
De Spurs staan ook slechts 5e in de PL, duidelijk waardeloos.

:mrgreen:

Maar het is natuurlijk geen toeval dat Sanchez in zijn 1e 3 seizoenen basisspeler was bij de Spurs en daarna wisselspeler werd. de lat moest blijkbaar hoger.
Desalniettemin zou hij voor PSV een uitstekende speler zijn.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sturen we Gerry Hamstra om te onderhandelen.

Hamstra: 10 mln
Levi: 20 mln
Hamstra: 15 mln
Levi: 20 mln
Hamstra: 18 mln
Levi: 32 mln
Hamstra: deal!
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 20 Apr 2023, 10:04
Thijs wrote: 19 Apr 2023, 20:25 Spurs is een waardeloze club, waar mislukken kan gebeuren. Onzin om hem dan helemaal af te schrijven.
Das waar, kijk maar naar Bergwijn.
De Spurs staan ook slechts 5e in de PL, duidelijk waardeloos.

:mrgreen:

Maar het is natuurlijk geen toeval dat Sanchez in zijn 1e 3 seizoenen basisspeler was bij de Spurs en daarna wisselspeler werd. de lat moest blijkbaar hoger.
Desalniettemin zou hij voor PSV een uitstekende speler zijn.
Kijk eens naar de trainers die in die tijd gepasseerd zijn en welke verwachtingen zij hebben van hun centrale verdedigers. Daar valt toch geen lijn op te trekken? Sanchez is simpelweg goed genoeg voor bijna elke club in de basis te staan. Dus natuurlijk is ie goed voor PSV, maar ook voor echte top.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 20 Apr 2023, 12:48 Sturen we Gerry Hamstra om te onderhandelen.

Hamstra: 10 mln
Levi: 20 mln
Hamstra: 15 mln
Levi: 20 mln
Hamstra: 18 mln
Levi: 32 mln
Hamstra: deal!
Bij Tottenham hadden ze geen zin in nobody Hamstra. Ze wilden alleen onderhandelen met iemand die beslissingsbevoegdheid had. Dus ik denk dat die ook voornamelijk op het conto van Flappie kan.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 20 Apr 2023, 18:47 Sanchez is simpelweg goed genoeg voor bijna elke club in de basis te staan. Dus natuurlijk is ie goed voor PSV, maar ook voor echte top.
Goed voor de echte top? :grin:
Net zoals Bergwijn zeker. Die ook niet zomaar vooral op de bank zat daar.

In de echte top moeten CV's tegenwoordig ook heel goed zijn aan de bal, dat is Sanchez niet. Dat bewees hij afgelopen weekend wel met een dramatische invalbeurt.
Voor PSV een topspeler, maar niet te betalen lijkt me.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gelukkig maar. Haal liever een betere en goedkopere CV.
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Levi is wel een taaie onderhandelaar, maar man hoe meer ik er over nadenk die Sanchez zou echt een topversterking zijn. Moeten eens goed in de verdediging investeren en doorselecteren.

Gerrit, Sanchez, Boscagli, V aanhaalt, Mauro, dat is het niveau wat je wilt hebben. Weg met de Mwene`s en Obispo`s.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sanchez is toch gewoon onhaalbaar. Verdient waarschijnlijk een mega salaris. Kunnen wij niet betalen.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 21 Apr 2023, 08:41 Die Levi is wel een taaie onderhandelaar, maar man hoe meer ik er over nadenk die Sanchez zou echt een topversterking zijn. Moeten eens goed in de verdediging investeren en doorselecteren.

Gerrit, Sanchez, Boscagli, V aanhaalt, Mauro, dat is het niveau wat je wilt hebben. Weg met de Mwene`s en Obispo`s.
On jouzelf even aan te halen: misschien nog iets langer nadenken… ;) Verder: wat RIO zegt
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 21 Apr 2023, 08:41 Die Levi is wel een taaie onderhandelaar, maar man hoe meer ik er over nadenk die Sanchez zou echt een topversterking zijn. Moeten eens goed in de verdediging investeren en doorselecteren.

Gerrit, Sanchez, Boscagli, V aanhaalt, Mauro, dat is het niveau wat je wilt hebben. Weg met de Mwene`s en Obispo`s.
Ik moet zeggen dat ik Gerrit niet in dit lijstje zou plaatsen. Vind het geen verkeerde verdediger maar ook niet de verdediger die ons niveau naar een hoger niveau tilt.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We moeten ook vooral niet uit het oog verliezen dat een groot deel van de spelers (helaas) niet zomaar in Nederland wil komen spelen.
Zelfs met een onbeperkte zak geld zou tenminste 80% van de spelers uit de Top 5 competities zijn neus ophalen voor de Eredivisie.
Het is natuurlijk fantastisch dat je in Nederland twee keer per jaar tegen het grote Ajax kunt spelen, maar daar houdt het dan ook wel zo'n beetje mee op.

Naar mijn mening moet PSV - en eigenlijk alle Nederlandse BVO's - zich voor de nabije toekomst vooral schikken in de rol van springplak: de misschien-net-niet-toptalenten-met-veel-potentieel ophalen uit de wat onbekendere competities (Voormalig Oostblok, Azie, Afrika, Amerika (muv Brazilie, Argentinie want die zijn toch al duur) en die dan na een aantal jaar doorverkopen. Beetje Red Bull idee, maar dan misschien net een niveautje lager, maar waar je nog wel de vruchten van kan plukken.
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 21 Apr 2023, 09:29 We moeten ook vooral niet uit het oog verliezen dat een groot deel van de spelers (helaas) niet zomaar in Nederland wil komen spelen.
Zelfs met een onbeperkte zak geld zou tenminste 80% van de spelers uit de Top 5 competities zijn neus ophalen voor de Eredivisie.
Het is natuurlijk fantastisch dat je in Nederland twee keer per jaar tegen het grote Ajax kunt spelen, maar daar houdt het dan ook wel zo'n beetje mee op.
.
Ik snap wat je bedoelt maar met enige creativiteit en een goed verhaal kan je zulke spelers misschien wel halen. Ik vind wat dat betreft een Sanchez wel een beetje in de categorie van een Guardado of Moreno vallen.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 21 Apr 2023, 13:14 Ik snap wat je bedoelt maar met enige creativiteit en een goed verhaal kan je zulke spelers misschien wel halen. Ik vind wat dat betreft een Sanchez wel een beetje in de categorie van een Guardado of Moreno vallen.
Los van een goed verhaal zul je ook een enorm salaris moeten betalen.
Sanchez verdient nu namelijk een 3,5 miljoen Pond per jaar, dat is een 4 miljoen Euro.

En hij is pas 26, dus hij zal nog niet willen inleveren op salaris.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat ik het belangrijkste vind van dergelijke spelers uit een Top 5 competitie te halen is hoe graag die spelers nog a la Tadic (sorry) hier willen oogsten. Willen ze net zoals Guardado hier dolgraag een titel winnen en daar alles voor doen en/of laten? Zijn ze topfit? Kunnen ze een leider zijn? Als dat allemaal in orde is mag een hoog salaris of tekenbonus geen enkel probleem zijn zolang er sportief maar genoeg tegenover staat.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 21 Apr 2023, 14:10 Wat ik het belangrijkste vind van dergelijke spelers uit een Top 5 competitie te halen is hoe graag die spelers nog a la Tadic (sorry) hier willen oogsten. Willen ze net zoals Guardado hier dolgraag een titel winnen en daar alles voor doen en/of laten? Zijn ze topfit? Kunnen ze een leider zijn? Als dat allemaal in orde is mag een hoog salaris of tekenbonus geen enkel probleem zijn zolang er sportief maar genoeg tegenover staat.
Denk dat Guardado echt wel een uitzondering was.
Hoeveel spelers uit de Top5 competitie zien het daadwerkelijk als een uitdaging om de Eredivisie-titel om de palmares te kunnen bijschreven? Om jouw voorbeeld Tadic even aan te halen, die had natuurlijk al in Nederland gespeeld. Dus dan zou je dus nog specifieker op zoek moeten gaan naar spelers die al in Nederland hebben gespeeld, nu in een Top5 competitie spelen, en (vermoedelijk) salaris willen inleveren om in de Eredivisie te mogen spelen?

Laten we in dat geval maar hopen op meerdere Guardado-achtige uitzonderingen, maar ik teken ook voor een Kazachstaans talent wat over 3 jaar 20-25 miljoen oplevert.
La vida és massa curta per no fer broma
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Bron schijnt ESPN Mexico te zijn. Dromen mag..
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zou toch wat zijn hè :mrgreen:
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Komende zomer nog één jaar contract. Zou een 'mooie' binnenkomer zijn voor Stewart :D
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oh man, wat zou dat een partijtje lekker zijn zeg. Laat het alsjeblieft gebeuren. Dit is precies het juiste kaliber, voetballend top en gif in hun flikker. Dan worden we kampioen aankomend seizoen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lekker Guti nog even behouden zeker?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Droomt ie nog steeds over PSV?
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De enige redenen die ik kan bedenken om het niet te doen is dat Lozano een dure jongen is en geen cashcow meer is, maar ik kan ook genoeg redenen bedenken om het wel te doen. Hij staat vaker wel dan niet basis bij de hoogstwaarschijnlijke kampioen van de Serie A, brengt het benodigde gif en creativiteit in de ploeg, Xavi hoeft dan niet meer naar linksbuiten, PSV heeft een vacature op linksbuiten, kent de club en is misschien een reden voor Guti om er toch nog een seizoen PSV aan vast te plakken.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kan het me eigenlijk zowel sportief als financieel niet voorstellen, maar hij is wat mij betreft meer dan welkom.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 22 Apr 2023, 18:46 Ik kan het me eigenlijk zowel sportief als financieel niet voorstellen, maar hij is wat mij betreft meer dan welkom.
Precies dit. Lijkt me totaal niet realistisch. Nog een stuk minder realistisch dan Götze. Zou wel geniaal zijn om hem op zijn piek terug te zien.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 22 Apr 2023, 18:46 Ik kan het me eigenlijk zowel sportief als financieel niet voorstellen, maar hij is wat mij betreft meer dan welkom.
Dit inderdaad. Zou helemaal schitterend zijn maar ik geloof er helemaal niets van dat dit realistisch is. Maargoed, dat was de doelstelling toch?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Post Reply