Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

JChovanec wrote: 16 Apr 2023, 22:10 Maar Luuk tegen Bassie is ook niet echt gunstig, Bassie kan niet voetballen en maakt foutjes maar is wel sterk. Tegen Luuk of je niet goed te kunnen voetballen want die straft dat niet af.
Je doet Luuk tekort. Dat is ook gewoon een hele slimme spits qua lopen, positioneren en timen.

Ik las in juli ook al dat Bassey ''die Luuk de Jong helemaal kapot zou maken'' in onderlinge confrontaties. Nou: we hebben het in Amsterdam gezien toen Luuk de 0-1 maakte. Bassey is groot en sterk, maar een achterlijke en beperkte verdediger. Die gaat waarschijnlijk weer genoeg moeite hebben met Luuk hoor, laat staan als Til ook nog z'n loopacties maakt.
SomaQan
Nationale topspeler

Wel gunstig dat die Alvarez niet meedoet buiten dat het een idiote is, is hij wel aanjager vanuit achteruit en kopsterk.
Maikel
Site Admin

Wordt echt de lamme tegen de blinde twee keer volgende week
JChovanec
Meervoudig international

Ykhim wrote: 16 Apr 2023, 22:15
JChovanec wrote: 16 Apr 2023, 22:10 Maar Luuk tegen Bassie is ook niet echt gunstig, Bassie kan niet voetballen en maakt foutjes maar is wel sterk. Tegen Luuk of je niet goed te kunnen voetballen want die straft dat niet af.
Je doet Luuk tekort. Dat is ook gewoon een hele slimme spits qua lopen, positioneren en timen.

Ik las in juli ook al dat Bassey ''die Luuk de Jong helemaal kapot zou maken'' in onderlinge confrontaties. Nou: we hebben het in Amsterdam gezien toen Luuk de 0-1 maakte. Bassey is groot en sterk, maar een achterlijke en beperkte verdediger. Die gaat waarschijnlijk weer genoeg moeite hebben met Luuk hoor, laat staan als Til ook nog z'n loopacties maakt.
We gaan het volgende week zien. In een vol stadion gaan we de drie punten mooi pakken.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

‘Als ze zo spelen, maken ze geen schijn van kans’. Raffie over z i j n Ajakkes :lol:
Mistletoe: ‘John auf eins’. Baf!
Ardbeg
Mister PSV

Luuk is gewoon 2 cm groter hoor.
JChovanec
Meervoudig international

Ardbeg wrote: 16 Apr 2023, 22:48

Ik wilde net gaan slapen, maar met de wetenschap dat Luuk 2 cm groter is als Bassie slaap ik toch een stuk beter😁 bedankt Ardbeg
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ardbeg wrote: 16 Apr 2023, 22:48Luuk is gewoon 2 cm groter hoor.
Ja, en Bassey twee meter breder :mrgreen:

Op kracht legt Bassey het hooguit af tegen Lukaku, misschien. Gelukkig ontbeert 'ie voetbalintelligentie en techniek, anders hadden ze er bij Ajax wel een goeie aan gehad.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal

Image

Hilarisch deze man
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Maikel wrote: 16 Apr 2023, 22:30 Wordt echt de lamme tegen de blinde twee keer volgende week
Dit. Maar geen Alvarez betekent in ieder geval Bassie in de verdediging en das toch lachuh man!
Joenepsv
Legende

Wel bizar om te zien dat uitgerekend Alvarez, de grootste recidivist van de eredivisie, boos is om een gele kaart. Die gek moet voor het begin van elke wedstrijd al geel krijgen omdat hij een kutkop heeft.
Ardbeg
Mister PSV

JChovanec wrote: 16 Apr 2023, 23:04
Ardbeg wrote: 16 Apr 2023, 22:48

Ik wilde net gaan slapen, maar met de wetenschap dat Luuk 2 cm groter is als Bassie slaap ik toch een stuk beter😁 bedankt Ardbeg
Ykhim wrote: 16 Apr 2023, 23:11
Ardbeg wrote: 16 Apr 2023, 22:48Luuk is gewoon 2 cm groter hoor.

Op kracht legt Bassey het hooguit af tegen Lukaku, misschien. Gelukkig ontbeert 'ie voetbalintelligentie en techniek, anders hadden ze er bij Ajax wel een goeie aan gehad.

En dan beweren ze dat ik slecht ben in sarcasme herkennen..
Last edited by Ardbeg on 17 Apr 2023, 09:38, edited 1 time in total.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Ardbeg wrote: 17 Apr 2023, 09:08
JChovanec wrote: 16 Apr 2023, 23:04

Ykhim wrote: 16 Apr 2023, 23:11

Joh… als je maar goed geslapen hebt…
Ardbeg
Mister PSV

psvgouda wrote: 17 Apr 2023, 09:24
Ardbeg wrote: 17 Apr 2023, 09:08

Joh… als je maar goed geslapen hebt…
Ik heb goed geslapen maar iets te vast! Mbt Alvarez: Top dat hij er niet bij is. Ik ben het eens met het bovenstaande dat het echt niet te voorspellen is hoe deze wedstrijd gaat lopen. Met Silva en Guti heb je 2 spelers die met hun mentaliteit en strijd de wedstrijd naar ons toe kunnent trekken, dus ik hoop wel op hun.
Standbeeld
Mister PSV

Was deze man niet eerder in beeld als TD voor ajax? Maar goed dat het niet doorgegaan is dan.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/serieuz ... gge/417772
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Nou ja, wie zou er nou wel nuchter kunnen werken voor een smerige club als ajax? Wat dat betreft zou hij een vliegende start gemaakt hebben dan...
Garnala
Basisspeler

Standbeeld wrote: 17 Apr 2023, 15:13 Was deze man niet eerder in beeld als TD voor ajax? Maar goed dat het niet doorgegaan is dan.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/serieuz ... gge/417772
Heeft van der Sar gewoon heel goed bedacht, iemand zoeken die een tikkende tijdbom is zodat zijn onkunde minder opvalt.
Ardbeg
Mister PSV

ruuddevil
Legende

Dit vond ik echt hilarisch:” de fictieve Premier League-club AFC Richmond, een club die de nodige overeenkomsten vertoont met Ajax. Richmond en Amsterdam delen onder meer hetzelfde kengetal 020 en beide clubs hebben AFC in de naam.“
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje

Ardbeg wrote: 20 Apr 2023, 15:09 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... osure.html

Kutzooi. Afleveringetje overslaan.
Zelfs in een fictieve serie kan Bergwijn niet voetballen
Woodenshoes
Nationale topspeler

Deze snap ik niet:
Overigens komen spelers als Jurriën Timber, Steven Berghuis, Mohammed Kudus en Dusan Tadic niet zelf in actie tegen Richmond. De Amsterdammers worden vertegenwoordigd door acteurs.
Het zijn de grootste acteurs die je maar kan verzinnen en dan zetten ze andere acteurs in. Wie is er nu een grotere toneelspeler dan Tadic bijvoorbeeld? Of Alvarez? Ze kunnen geweldig rollen, dodelijk getroffen zijn en dan weer springlevend opspringen en dat allemaal binnen 1 seconde.
iam
International
Favoriete speler: 12e man

Ardbeg wrote: 20 Apr 2023, 15:09 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... osure.html

Qua commercie kan PSV nog HEEL veel leren van de amsterdammers. Weer ontzettend veel exposure hierdoor plus amerikaanse markt die ze hierdoor aanboren. enige wat wij ooit over de grens bereiken is zinloze partnerships met een ex-voetballer waar je verder nooit meer iets over hoort.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Je hebt gelezen dat het niet ajax zelf was die daar mee kwam, maar dat Apple ajax heeft benaderd? Als die een willekeurige andere club hadden gevraagd was er helemaal niks aangeboord...
Robson de Souza
Vedette

iam wrote: 20 Apr 2023, 16:47

Qua commercie kan PSV nog HEEL veel leren van de amsterdammers. Weer ontzettend veel exposure hierdoor plus amerikaanse markt die ze hierdoor aanboren. enige wat wij ooit over de grens bereiken is zinloze partnerships met een ex-voetballer waar je verder nooit meer iets over hoort.
Als ze allemaal acteurs inzetten valt het wel mee met die exposure. Ze hadden juist bijvoorbeeld een Alvarez (vanwege Mexico) mee moeten laten doen. Nu blijft het niet hangen lijkt me.
Standbeeld
Mister PSV

iam wrote: 20 Apr 2023, 16:47

Het is natuurlijk wel een stuk makkelijker als je het dubbele aan marketingbudget hebt. De Plus kan ook HEEL veel leren van de Albert Heijn.
Locked