Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 19 Apr 2023, 10:55 Volgens Fabrizio wil Carvalho weg bij Liverpool. Hij begon prima maar hij heeft na het WK bijna niet meer gespeeld. Haalde vorig seizoen 18G/A in de Championship, toen naar Liverpool gegaan voor maar 6m. Is nog maar 20 jaar en kan op 10 en op de vleugel, vergelijkbaar met Simons. Als we hem kunnen huren met optie tot koop van 6-10m zou ik dat meteen doen.
Dat zou ik idd direct doen!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RV1913 wrote: 19 Apr 2023, 11:03 Wat vinden jullie van het advies van Falentijntje over die Mbuyamba van Volendam?
Ik heb te weinig van die jongen gezien. Wel heeft hij een interessant profiel (jong, sterk, goede opleiding, Nederlands, etc). Als zo iemand het goed doet zal die ongetwijfeld in rap tempo op een lijstje komen bij PSV.
User avatar
heijmans66
Talent
Posts: 83
Joined: 30 Jun 2022, 10:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.nl/kevin-akpo ... ler/160241

Zou dit een interessante optie kunnen zijn voor komende zomer? Heeft nog maar een 1-jarig contract en een geschatte marktwaarde van 4 miljoen. Zal dus niet al te veel kosten.
Lijkt me een sterke centrale verdediger die PSV hard nodig heeft. 1,92m lang en kan ook op rechtsback.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

heijmans66 wrote: 19 Apr 2023, 11:50 https://www.transfermarkt.nl/kevin-akpo ... ler/160241

Zou dit een interessante optie kunnen zijn voor komende zomer? Heeft nog maar een 1-jarig contract en een geschatte marktwaarde van 4 miljoen. Zal dus niet al te veel kosten.
Lijkt me een sterke centrale verdediger die PSV hard nodig heeft. 1,92m lang en kan ook op rechtsback.
Ik zie dat hij precies vandaag jarig is. Gefeliciteerd Kevin John Ufuoma Akpoguma! Maar even serieus: wat zijn zijn sterke en zwakke punten? Ziet er zo op het oog niet interessant uit.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 19 Apr 2023, 08:55 PSV heeft dit jaar de JCS gewonnen en staat in de bekerfinale. Dan doe je mee om de prijzen. De titel is een ander verhaal, dat gaat volgend seizoen inderdaad echt nog niet gebeuren. Ajax gaat dit echt niet 2x op rij laten gebeuren en Feyenoord kan met de CL inkomsten ook voorsorteren op een plek bij de 1e twee. PSV kan waarschijnlijk weer lekker shoppen bij de action en de breukenbak van de Ikea. Het is echt eeuwig zonde dat PSV dit jaar die kans niet heeft gepakt, kan zomaar weer een jaar of 8 duren voordat die kans zich voordoet.
Tja, hoe groot schatte jij afgelopen zomer de kans in dat Feyenoord dit seizoen kampioen zou worden en dat FC Groningen zou degraderen?

Ik zeg niet dat PSV volgend jaar wel even kampioen zal worden, maar in het voetbal komt het zeer regelmatig voor dat de 'voorspellingen in de zomer' niet uitkomen. Echter dat er dan wat moet veranderen bij PSV, lijkt me duidelijk.
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 19 Apr 2023, 09:12 Ach jaar, action, 2e plek voorsorteren, breukenbak. De sfeer zit er weer lekker in hier. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, dames en heren. Hoe kun je nu al zeggen dat de titel volgend jaar sowieso niet gaat gebeuren?
Kan je ook niet, maar dat neppe zelfvertrouwen dat je continu uitspreekt is ook op niks gebaseerd... Daarbij hadden we voorgaande jaren alleen met 020 te maken, nu komt Feyenoord ook met stappen voorbij en gaan zij financieel flinke klappers maken. Dus zeker nieuwe ronde, maar nog kleinere kansen...
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

billyboy wrote: 19 Apr 2023, 13:30
Ardbeg wrote: 19 Apr 2023, 09:12 Ach jaar, action, 2e plek voorsorteren, breukenbak. De sfeer zit er weer lekker in hier. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, dames en heren. Hoe kun je nu al zeggen dat de titel volgend jaar sowieso niet gaat gebeuren?
Kan je ook niet, maar dat neppe zelfvertrouwen dat je continu uitspreekt is ook op niks gebaseerd... Daarbij hadden we voorgaande jaren alleen met 020 te maken, nu komt Feyenoord ook met stappen voorbij en gaan zij financieel flinke klappers maken. Dus zeker nieuwe ronde, maar nog kleinere kansen...
Wat bedoel je met neppe zelfvertrouwen? Mijn zelfvertrouwen? Of bedoel je mijn vertrouwen in dat het volgend jaar weer open ligt? :tear: Op basis waarvan is dit op niks gebaseerd? Niet de eerste keer dat we horen dat Feyenoord ons voorbij is. Waarom kan dit met een paar goede aankopen en wijzigingen niet omkeren? Als dit dit seizoen bij Feyenoord lukt, zelf tegenover ajax met zoveel meer geld (die ons ook niet veel ontlopen), waarom dan bij PSV niet?
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

29.04.2007 wrote: 19 Apr 2023, 12:42
deninho32 wrote: 19 Apr 2023, 08:55 PSV heeft dit jaar de JCS gewonnen en staat in de bekerfinale. Dan doe je mee om de prijzen. De titel is een ander verhaal, dat gaat volgend seizoen inderdaad echt nog niet gebeuren. Ajax gaat dit echt niet 2x op rij laten gebeuren en Feyenoord kan met de CL inkomsten ook voorsorteren op een plek bij de 1e twee. PSV kan waarschijnlijk weer lekker shoppen bij de action en de breukenbak van de Ikea. Het is echt eeuwig zonde dat PSV dit jaar die kans niet heeft gepakt, kan zomaar weer een jaar of 8 duren voordat die kans zich voordoet.
Tja, hoe groot schatte jij afgelopen zomer de kans in dat Feyenoord dit seizoen kampioen zou worden en dat FC Groningen zou degraderen?

Ik zeg niet dat PSV volgend jaar wel even kampioen zal worden, maar in het voetbal komt het zeer regelmatig voor dat de 'voorspellingen in de zomer' niet uitkomen. Echter dat er dan wat moet veranderen bij PSV, lijkt me duidelijk.
De kans dat Feyenoord kampioen zou worden schatte ik niet zo groot in. Door de verschillen in financiële middelen kan Feyenoord alleen kampioen worden als zowel Ajax als PSV behoorlijk onderpresteert. PSV moet het hebben van een slecht seizoen van Ajax. Nu heeft Ajax dit jaar eindelijk een dramatisch seizoen en mist PSV dus een kans voor open doel dit seizoen. Ik verwacht niet dat Ajax dat nog een jaar laat gebeuren. Sterker nog, als ze daar derde worden is de schaamte zo groot dat ze enorm gaan investeren voor de titel.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Flink investeren hebben ze nu ook gedaan. Zie het verschil. Ik ben nog steeds niet bang van die kutclub. Ook zij zijn gelimiteerd in wat ze kunnen aankopen. Er komt meer dan geld kijken bij het aantrekken van spelers. Er zijn zo veel spelers die niet naar Nederland willen komen. Ook daar zitten beperkingen op (maar goed ook).
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 19 Apr 2023, 10:55 Volgens Fabrizio wil Carvalho weg bij Liverpool. Hij begon prima maar hij heeft na het WK bijna niet meer gespeeld. Haalde vorig seizoen 18G/A in de Championship, toen naar Liverpool gegaan voor maar 6m. Is nog maar 20 jaar en kan op 10 en op de vleugel, vergelijkbaar met Simons. Als we hem kunnen huren met optie tot koop van 6-10m zou ik dat meteen doen.
Laten we realistisch blijven, dit soort spelers hebben een miljoenen salaris en een transfer optie zou eerder rond de 20 miljoen liggen als het niet hoger is.
Saibari is underrated.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Psies. Messi schijnt ook weg te willen bij PSG: één lettertje veranderen en klaar is Kees. Hij mag bovendien nog wat goedmaken, aangezien we hem in 2005 al bijna binnen hadden, zijn we niet vergeten! Voor de euri hoeft hij het niet te laten :tongue
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De 17-jarige Gabriel Sigua heeft in maart zijn debuut gemaakt voor het Georgische elftal. Hij is nu al basisspeler bij Dinamo Tbilisi (de kampioen) en was in 6 wedstrijden al bij 4 doelpunten betrokken. Op basis van onderstaande video een fysiek sterke 6/8 (ik schat hem 1,9m lang) die stevig de duels in gaat. Daarnaast kan hij prima dribbelen en passen al ziet het er een beetje lomp uit. Ik kan verder online helaas geen gedetailleerde statistieken van hem vinden.



Mikautadze (22), spits van Metz en Georgië, is nu topscorer in de Ligue 1 met 17 goals en 3e in de lijst van assistgevers met 7 assists. Speelt doorgaans als spits maar kan met zijn snelheid en techniek ook op de flank uit de voeten. Hij komt op mij over als een erg doelgerichte en multifunctionele speler. Minpunt is dat hij niet heel sterk is in de lucht (wint maar 29% van de luchtduels en 0 kopgoals).



Ik hoop overigens dat we Boniface halen aangezien hij volgens de geruchten maar 10-15m zou moeten kosten.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop overigens dat we Boniface halen aangezien hij volgens de geruchten maar 10-15m zou moeten kosten.
[/quote]

Misschien kunne we Yorbe gebruiken om de prijs te drukken
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
FOOTB_REM_S: No

Ik denk niet dat we in de 'luxe' positie zitten om spelers voor 10-15 miljoen per stuk te gaan halen. Misschien 1 in die prijscategorie.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

D.Millpants wrote: 20 Apr 2023, 09:45 Ik denk niet dat we in de 'luxe' positie zitten om spelers voor 10-15 miljoen per stuk te gaan halen. Misschien 1 in die prijscategorie.
Als hij 10 miljoen kost geven we 5 miljoen en Vertessen :mrgreen:
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Verwacht dat Boniface niet voor minder dan 15 miljoen weggaat en verwacht eerlijk gezegd wel 20+ miljoen. Mede door de interesse van teams als Napoli (vervanger Osimhen), AC Milan en Frankfurt (vervanger Kolo Muani).

Wie ik wel interessant vind in de Belgische competitie is Alieu Fadera. Linksbuiten die ook vaker als rechtsbuiten heeft gespeeld bij Zulte Waregem dit seizoen. Pas 21 jaar en staat op 14 G/A in 32 wedstrijden. Dit in zijn eerste seizoen als basisspeler. Volgens TM een waarde van maar 2 miljoen. Kans dat Zulte Waregem degradeert is groot en deze speler zal dan voor een redelijke prijs op te halen zijn. Indien deze jongen een goede mentaliteit heeft zou hij nog veel vooruitgang kunnen boeken, is namelijk pas 3/4 jaar in Europa.

https://www.youtube.com/watch?v=vblUYo1K0gA
Last edited by LaFoquita on 20 Apr 2023, 10:31, edited 1 time in total.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 19 Apr 2023, 08:48
psvgouda wrote: 19 Apr 2023, 08:32
Neuh… ietsje, ietsje minder, ‘t is officieel:

https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... ermarkt%27
Bij PSV zegt dit toch allemaal erg weinig. Aan het begin van het seizoen gingen we iedereen een poepie laten ruiken. Savio, Hoever en Til bleken het toch allemaal niet te zijn. Luuk is ook niet meer de speler die hij 8 jaar geleden was. Vorig seizoen gingen we ook knallen. Wie heeft het nu nog over het spel van Van Ginkel, Propper en Vinicius van vorig seizoen?

Het zou me echt enorm verbazen als PSV met 2 of 3 rake versterkingen weer mee gaat doen om de prijzen volgend seizoen.
PSV heeft gewoon een prima selectie. Met twee a drie gerichte versterkingen en een goede coach doe je volgend jaar gewoon weer mee op de bovenste twee plekken.

En het lijkt erop dat ze qua scouting ook zijn wakker geworden. Hierboven las ik al iemand die lachend zei dat een speler voor/10 à 15 miljoen was op te halen. Daar moet je gewoon niet op rekenen. Je zult als club eerder moeten zijn.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 20 Apr 2023, 10:26
Het Kanon wrote: 19 Apr 2023, 08:48 Bij PSV zegt dit toch allemaal erg weinig. Aan het begin van het seizoen gingen we iedereen een poepie laten ruiken. Savio, Hoever en Til bleken het toch allemaal niet te zijn. Luuk is ook niet meer de speler die hij 8 jaar geleden was. Vorig seizoen gingen we ook knallen. Wie heeft het nu nog over het spel van Van Ginkel, Propper en Vinicius van vorig seizoen?

Het zou me echt enorm verbazen als PSV met 2 of 3 rake versterkingen weer mee gaat doen om de prijzen volgend seizoen.
PSV heeft gewoon een prima selectie. Met twee a drie gerichte versterkingen en een goede coach doe je volgend jaar gewoon weer mee op de bovenste twee plekken.
Op zich mee eens, een rechtsback, linksbuiten en centrale verdediger en je hebt een compleet elftal. Ik verwacht echter dat PSV het weer eens niet voor elkaar krijgt.
Lichtstadd
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 20 May 2022, 15:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zou die Wouter Goes haalbaar zijn voor PSV? Groot talent maar zit bij AZ nu ineens weer op de bank voor klunzen als Hatzidiakos en BMI.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 20 Apr 2023, 10:26
Het Kanon wrote: 19 Apr 2023, 08:48 Bij PSV zegt dit toch allemaal erg weinig. Aan het begin van het seizoen gingen we iedereen een poepie laten ruiken. Savio, Hoever en Til bleken het toch allemaal niet te zijn. Luuk is ook niet meer de speler die hij 8 jaar geleden was. Vorig seizoen gingen we ook knallen. Wie heeft het nu nog over het spel van Van Ginkel, Propper en Vinicius van vorig seizoen?

Het zou me echt enorm verbazen als PSV met 2 of 3 rake versterkingen weer mee gaat doen om de prijzen volgend seizoen.
PSV heeft gewoon een prima selectie. Met twee a drie gerichte versterkingen en een goede coach doe je volgend jaar gewoon weer mee op de bovenste twee plekken.

En het lijkt erop dat ze qua scouting ook zijn wakker geworden. Hierboven las ik al iemand die lachend zei dat een speler voor/10 à 15 miljoen was op te halen. Daar moet je gewoon niet op rekenen. Je zult als club eerder moeten zijn.
Waar heb jij aanleiding gevonden om te veronderstellen dat PSV qua scouting ook wakker is geworden? Ik zie dat namelijk helemaal niet namelijk. Bij Feyenoord hebben ze de bezem er eens flink door gehaald, maar bij PSV houden de de scouts de hand boven het hoofd. Ik verwacht ook komende zomer gewoon de usual suspects waar PSV interesse om zal tonen…
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De scouting wilde zo'n speler als Guus Til niet hoor. Het was Ruud die hem graag wilde, om maar een voorbeeld te geven.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 21 Apr 2023, 00:03 De scouting wilde zo'n speler als Guus Til niet hoor. Het was Ruud die hem graag wilde, om maar een voorbeeld te geven.
Ja? Vertel.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 21 Apr 2023, 00:03 De scouting wilde zo'n speler als Guus Til niet hoor. Het was Ruud die hem graag wilde, om maar een voorbeeld te geven.
Heb je nog meer voorbeelden? Ik kan me nl ook niet voorstellen dat de scouting nut zag in de huur van Savio bijvoorbeeld. Maar toen Max en Ramalho kwamen en werden gekwalificeerd als Schmidt-aankopen waren ze er als de kippen bij om te benadrukken dat die al lang bij de scouting op de radar stonden. Het is dus ook niet zo dat alle miskopen buiten hun om zijn gegaan en dat dat verleden tijd is nu. Als je een hele zomer geen alternatief op Marlon kunt vinden en je duikelt slechts een huurling bij de beloften van Everton op zonder optie tot koop, omdat je er niet in slaagt een speler David Hancko te ‘vinden’ is er nog steeds werk aan de winkel.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 21 Apr 2023, 04:53
DonyellMalen wrote: 21 Apr 2023, 00:03 De scouting wilde zo'n speler als Guus Til niet hoor. Het was Ruud die hem graag wilde, om maar een voorbeeld te geven.
Heb je nog meer voorbeelden? Ik kan me nl ook niet voorstellen dat de scouting nut zag in de huur van Savio bijvoorbeeld. Maar toen Max en Ramalho kwamen en werden gekwalificeerd als Schmidt-aankopen waren ze er als de kippen bij om te benadrukken dat die al lang bij de scouting op de radar stonden. Het is dus ook niet zo dat alle miskopen buiten hun om zijn gegaan en dat dat verleden tijd is nu. Als je een hele zomer geen alternatief op Marlon kunt vinden en je duikelt slechts een huurling bij de beloften van Everton op zonder optie tot koop, omdat je er niet in slaagt een speler David Hancko te ‘vinden’ is er nog steeds werk aan de winkel.
Exact, op deze manier kom je dus nooit verder. Koop je Hancko ipv dat je Gerrit huurt dan heb je een permanente oplossing die waarde creeert terwijl huur alleen maar geld kost. Het lijkt er op dat PSV erg hoog mikt (te hoog) in de categorie buitenkansjes en daarmee de voor de hand liggende oplossing negeert.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Leuk die constante herhaling van zetten waarbij er vooral maar een beetje in het wilde weg wordt gegokt wat er gaande is, vanzelfsprekend zo negatief mogelijk. Want een dag geen azijn gedronken is een dag niet geleefd natuurlijk.

Deze topic betreft interessante spelers, jullie kunnen o.a. hier terecht:
viewtopic.php?t=679
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Post Reply