Komt wel goed. Geruststellende gedachte is dat het geen talent meer is dat nog een flinke terugval gaat krijgen, dat hij nog lang onder contract ligt en dat hij jong jong genoeg is om straks een (voor beide partijen) mooie transfer te maken.
Verkopen we hem dan is het voor veel geld, blijft ie 3-4 jaar dan kunnen wij genieten van een berg goals en assists. Win win. 8-)
Daar komt ie goed weg. Wordt gepasseerd op het middenveld. Gaat er daarna als een Daisy achteraan en zijn man komt weer aan de bal en geeft een geweldige assist. Net buitenspel.
Ik vind het eigenlijk niet heel relax dat hij nou de derde interland in een week speelt. Er komen vrij belangrijke wedstrijden met PSV aan. Thuis tegen Sparta maar rust geven.
ComeOnPSV wrote: ↑17 Nov 2020, 21:32
Ja ik schrok er ook van toen ik het hoorde.
Ik hoorde het gisteren ik was helemaal vergeten dat ik die wedstrijd gezien heb.
Kan het je niet kwalijk nemen. Zo dik en niet fit als dat hij binnen kwam.. daar verwacht je gewoon niet van dat hij ooit een WK finale heeft beslist.
Spanje heeft echt een fijn elftal. Niet leuk für den Phillip maar heel Duitsland faalt vandaag. En als je dan niet goed bent, ga dan niet hoog druk zetten. Niet tegen dit Spanje, want die tikken zich er moeiteloos doorheen.
Jwoeloe wrote: ↑17 Nov 2020, 21:35
Kan het je niet kwalijk nemen. Zo dik en niet fit als dat hij binnen kwam.. daar verwacht je gewoon niet van dat hij ooit een WK finale heeft beslist.
Nee precies ik dacht dat hij nooit geselecteerd was voor Duitsland. Het is Middelmaat of degradatieniveau in de Bundesliga.
Zelfs de Hertha's van deze wereld hebben hem niet nodig dat zegt genoeg.
In Duitsland zal er nu ook wel wat gezegd worden over het weglaten van een aantal oud-toppers, die nu opnieuw top presteren met uiteraard Müller voorop. Mooi dat Max nu al op drie interlands staat, maar je hoopt toch dat ie snel tot rust komt en er de volgende keer weer bij is.
Als Duitsland hem niet rust geeft moeten wij het doen helaas. Kies de juiste wedstrijd en je komt ermee weg. Kies geen wedstrijd en loop het risico dat hij 4 maanden weg is.
Thijs85 wrote: ↑17 Nov 2020, 21:44
In Duitsland zal er nu ook wel wat gezegd worden over het weglaten van een aantal oud-toppers, die nu opnieuw top presteren met uiteraard Müller voorop.
Die beweging begint inmiddels wel op gang te komen ja. En als je de problemen centraal achterin ziet, zouden Hummels & Boateng gewoon een upgrade zijn op dit moment.