Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 24 Apr 2023, 15:12
robert_94 wrote: 24 Apr 2023, 15:10

Ik meen gelezen te hebben dat Napoli niet verder wil gaan dan 2,5 miljoen op jaarbasis. Een salaris tussen de 2,5 a 3 miljoen zou volgens mij niet ver liggen van wat een Luuk de Jong & Sangaré bij ons verdienen. De absolute Europese top zal waarschijnlijk niet op de stoep staan voor hem, als hij hier een langdurig contract kan tekenen tegen dergelijke bedragen acht ik ons niet kansloos. Tel daarbij op dat hij de omgeving Eindhoven goed kent en wellicht weer met zijn maatje Guti kan optrekken, inclusief beide gezinnen.
De vraag is wel of Napoli 2,5 miljoen netto of bruto wil betalen. Als Napoli voor netto gaat moet je hier toch al gauw 5 miljoen bruto per jaar tellen wil je dat kunnen evenaren. Maar als Lozano dat te weinig vindt zal hij toch ten minste 3 miljoen of meer (ik denk netto) willen en zit je al gauw op bedrag tussen de 6 miljoen bruto of meer. Dat is echt veel te gortig.
Als het om nettobedragen gaat zal dat inderdaad te gortig zijn. Maar als we financieel aardig in de buurt kunnen komen van andere aanbiedingen zou ik niet weten waarom we kansloos zijn. Tuurlijk, geld is belangrijk. Maar andere dingen gaan op een bepaalde leeftijd, met kinderen, ook een rol spelen. Als geld allesbepalend was zou iedereen wel richting de zandbak / China trekken. Daarnaast staat Lozano al 4 jaar onder contract bij Napoli tegen 4 a 5 miljoen per jaar, die is natuurlijk allang financieel onafhankelijk.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

robert_94 wrote: 24 Apr 2023, 15:15
DeEintovenaar wrote: 24 Apr 2023, 15:12

De vraag is wel of Napoli 2,5 miljoen netto of bruto wil betalen. Als Napoli voor netto gaat moet je hier toch al gauw 5 miljoen bruto per jaar tellen wil je dat kunnen evenaren. Maar als Lozano dat te weinig vindt zal hij toch ten minste 3 miljoen of meer (ik denk netto) willen en zit je al gauw op bedrag tussen de 6 miljoen bruto of meer. Dat is echt veel te gortig.
Als het om nettobedragen gaat zal dat inderdaad te gortig zijn. Maar als we financieel aardig in de buurt kunnen komen van andere aanbiedingen zou ik niet weten waarom we kansloos zijn. Tuurlijk, geld is belangrijk. Maar andere dingen gaan op een bepaalde leeftijd, met kinderen, ook een rol spelen. Als geld allesbepalend was zou iedereen wel richting de zandbak / China trekken. Daarnaast staat Lozano al 4 jaar onder contract bij Napoli tegen 4 a 5 miljoen per jaar, die is natuurlijk allang financieel onafhankelijk.
Dat financieel afhankelijk zijn hangt volledig af van zijn levensstijl...
Maar goed, als hij voor een zak appels voor ons wil komen spelen, dan is hij uiteraard van harte welkom.
La vida és massa curta per no fer broma
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV kan ook gewoon met premies/bonussen/weet ik veel wat werken om een eventueel gat in salaris te compenseren hè. Maar in alles zou het gewoon een hele sterke aankoop zijn. Die jongen brengt zoveel aanvallende wapens met zich mee, heeft ervaring, gif, goals, kent het hier al. Je zou er Guti mee aan boord kunnen houden. Zo'n speler mag uiteindelijk ook best wel wat kosten natuurlijk.

Het gaat vooral om het verhaal dat je zo'n jongen voor kan schotelen, en dat zit bij PSV echt wel goed hoor. Je moet vooral hopen dat een club als Atlético of Barcelona niet stiekem denkt dat Lozano wel een fijne back-up zou zijn.
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 24 Apr 2023, 15:18
robert_94 wrote: 24 Apr 2023, 15:15

Als het om nettobedragen gaat zal dat inderdaad te gortig zijn. Maar als we financieel aardig in de buurt kunnen komen van andere aanbiedingen zou ik niet weten waarom we kansloos zijn. Tuurlijk, geld is belangrijk. Maar andere dingen gaan op een bepaalde leeftijd, met kinderen, ook een rol spelen. Als geld allesbepalend was zou iedereen wel richting de zandbak / China trekken. Daarnaast staat Lozano al 4 jaar onder contract bij Napoli tegen 4 a 5 miljoen per jaar, die is natuurlijk allang financieel onafhankelijk.
Dat financieel afhankelijk zijn hangt volledig af van zijn levensstijl...
Maar goed, als hij voor een zak appels voor ons wil komen spelen, dan is hij uiteraard van harte welkom.
De tijden van een salarisplafond van 1 miljoen bij PSV liggen ook allang achter ons. Hij kan wel salariswensen van 4,5 miljoen per jaar hebben, blijkbaar wil Napoli er niet aan voldoen. Als hij hier (met wat voor constructie dan ook) ook 3 miljoen per jaar kan gaan verdienen, vind ik dat 'appel en een ei' allemaal wel meevallen. Ik zou ook niet zomaar alles opgeven voor 20 a 30% meer salaris, als bij mijn huidige werkgever veel andere zaken een stuk prettiger zijn. Maar goed, dat is op de zaken vooruitlopen.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

robert_94 wrote: 24 Apr 2023, 15:10
Chucky wrote: 24 Apr 2023, 14:54

Als hij nu 4,5 miljoen op jaarbasis verdient zal hij er gezien zijn leeftijd en carrierefase nu in ieder geval niet op achteruit willen gaan, dus reken maar dat hij op 4,5 - 5 miljoen mikt. Voor ons lijkt me dat in ieder geval niet betaalbaar, helaas.
Ik meen gelezen te hebben dat Napoli niet verder wil gaan dan 2,5 miljoen op jaarbasis. Een salaris tussen de 2,5 a 3 miljoen zou volgens mij niet ver liggen van wat een Luuk de Jong & Sangaré bij ons verdienen. De absolute Europese top zal waarschijnlijk niet op de stoep staan voor hem, als hij hier een langdurig contract kan tekenen tegen dergelijke bedragen acht ik ons niet kansloos. Tel daarbij op dat hij de omgeving Eindhoven goed kent en wellicht weer met zijn maatje Guti kan optrekken, inclusief beide gezinnen.
Even los van het salaris, wie zegt dat Guti zelf überhaupt wil blijven?
Lijkt me vrij realistisch dat hij het wel gezien heeft hier, als (grotendeels) wisselspeler.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die zaakwaarnemer van Sangare zei na de verlenging dat Sangare even veel betaald kreeg als dat hij in de PL zou krijgen. Ik zou er niet van verschieten als hij nu 4.5mln zou verdienen. Cody zal ook rond dat bedrag hebben gezeten in zijn laatste seizoen. Dat zijn spelers waarvan je zeker bent dat ze kwaliteit leveren en dat het de investering waard is. Als PSV die CL gelden binnen wil halen aankomend seizoen, dan moeten we met heel ander kaliber komen dan (met alle respect) Bakayoko, El Ghazi, Hazard of Saibari. Dan heb je jongens van het niveau Lozano nodig. Met zulke jongens zal Xavi ook tevreden zijn en neemt de kans dat we dit jaar wel door de voorrondes komen (als we 2e worden) enorm toe. Dan doe je uitstekende zaken. Met de verkoop van Maxi, Ibi en Baumi komt er daarnaast weer flink wat geld vrij, zowel transfergeld als salaris.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 24 Apr 2023, 15:31
robert_94 wrote: 24 Apr 2023, 15:10

Ik meen gelezen te hebben dat Napoli niet verder wil gaan dan 2,5 miljoen op jaarbasis. Een salaris tussen de 2,5 a 3 miljoen zou volgens mij niet ver liggen van wat een Luuk de Jong & Sangaré bij ons verdienen. De absolute Europese top zal waarschijnlijk niet op de stoep staan voor hem, als hij hier een langdurig contract kan tekenen tegen dergelijke bedragen acht ik ons niet kansloos. Tel daarbij op dat hij de omgeving Eindhoven goed kent en wellicht weer met zijn maatje Guti kan optrekken, inclusief beide gezinnen.
Even los van het salaris, wie zegt dat Guti zelf überhaupt wil blijven?
Lijkt me vrij realistisch dat hij het wel gezien heeft hier, als (grotendeels) wisselspeler.
Guti heeft zelf aangegeven dat hij het van de zomer rustig bekijkt, na het seizoen. Hij wacht rustig de plannen van PSV af en bekijkt aanbiedingen. Daarna maakt hij een keuze.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 Apr 2023, 15:33 Die zaakwaarnemer van Sangare zei na de verlenging dat Sangare even veel betaald kreeg als dat hij in de PL zou krijgen. Ik zou er niet van verschieten als hij nu 4.5mln zou verdienen. Cody zal ook rond dat bedrag hebben gezeten in zijn laatste seizoen. Dat zijn spelers waarvan je zeker bent dat ze kwaliteit leveren en dat het de investering waard is. Als PSV die CL gelden binnen wil halen aankomend seizoen, dan moeten we met heel ander kaliber komen dan (met alle respect) Bakayoko, El Ghazi, Hazard of Saibari. Dan heb je jongens van het niveau Lozano nodig. Met zulke jongens zal Xavi ook tevreden zijn en neemt de kans dat we dit jaar wel door de voorrondes komen (als we 2e worden) enorm toe. Dan doe je uitstekende zaken. Met de verkoop van Maxi, Ibi en Baumi komt er daarnaast weer flink wat geld vrij, zowel transfergeld als salaris.
Dit is zo gevaarlijk. We kunnen niet investeren om misschien de CL te halen, we moeten investeren om weer kapitaal op het veld te genereren voor de aankomende jaren en om het team te versterken zodat we mee kunnen doen voor de bovenste 2 plekken aankomend seizoen.

Vorig seizoen werd er gekeken naar de best beschikbare keeper en kwamen ze bij Benitez uit en bij de best beschikbare (en betaalbare) spits kwamen ze bij Luuk uit. Nu wil ik dat ze hetzelfde benaderen maar wél waarde creëren dmv goede investeringen in spelers die over 2 a 3 jaar een mooie stap kunnen maken.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 24 Apr 2023, 15:44
Standbeeld wrote: 24 Apr 2023, 15:33 Die zaakwaarnemer van Sangare zei na de verlenging dat Sangare even veel betaald kreeg als dat hij in de PL zou krijgen. Ik zou er niet van verschieten als hij nu 4.5mln zou verdienen. Cody zal ook rond dat bedrag hebben gezeten in zijn laatste seizoen. Dat zijn spelers waarvan je zeker bent dat ze kwaliteit leveren en dat het de investering waard is. Als PSV die CL gelden binnen wil halen aankomend seizoen, dan moeten we met heel ander kaliber komen dan (met alle respect) Bakayoko, El Ghazi, Hazard of Saibari. Dan heb je jongens van het niveau Lozano nodig. Met zulke jongens zal Xavi ook tevreden zijn en neemt de kans dat we dit jaar wel door de voorrondes komen (als we 2e worden) enorm toe. Dan doe je uitstekende zaken. Met de verkoop van Maxi, Ibi en Baumi komt er daarnaast weer flink wat geld vrij, zowel transfergeld als salaris.
Dit is zo gevaarlijk. We kunnen niet investeren om misschien de CL te halen, we moeten investeren om weer kapitaal op het veld te genereren voor de aankomende jaren en om het team te versterken zodat we mee kunnen doen voor de bovenste 2 plekken aankomend seizoen.

Vorig seizoen werd er gekeken naar de best beschikbare keeper en kwamen ze bij Benitez uit en bij de best beschikbare (en betaalbare) spits kwamen ze bij Luuk uit. Nu wil ik dat ze hetzelfde benaderen maar wél waarde creëren dmv goede investeringen in spelers die over 2 a 3 jaar een mooie stap kunnen maken.
Wat is er gevaarlijk aan? Het een sluit het ander niet uit hoor. De twee kunnen prima hand in hand gaan. Sterker nog, dat moet ook. PSV heeft ook wel in het achterhoofd zitten dan de CL straks in de nieuwe opzet 70-90mln startgeld oplevert. Dat is andere koek. Vandaar ook de woorden van onze financiële man dat we daar iets meer risico op zullen nemen. Daarnaast, als we Lozano halen kunnen we ook gewoon talent halen, zoals Gerrit bijvoorbeeld als hij betaalbaar is. Met Xavi en Baka heb je daarnaast al twee cashcows voorin. Mauro kan het eventueel worden als hij zich terug weet te knokken. Van Duiven klopt op de deur voor een plekje in de a-selectie.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano is zo'n minimale gok en zeer waarschijnlijk een hele dikke versterking dat ik dit absoluut zou toejuichen mocht het lukken. Dit is wel wat anders dan een Bruma of Baumgartl. Dit is wel CL ambitie. Echter vraag ik me af waarom hij terug naar PSV zou willen gaan en dat dit voor hem de beste sportieve en financiële ootie zou zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat mij betreft bied je hem een naar PSV-begrippen een topsalaris en dubbel je dat als we bij de eerste twee komen. Als we kampioen worden nog een miljoen erbij. Kan er makkelijk af volgend jaar. Als hij dan 6 miljoen pakt omdat we kampioen worden kom ik het wel uittellen en in een paar sporttassen met ongemerkte niet opeenvolgende briefjes van 50 euro afleveren bij hem.

PSV kan meer doen in geval van plek bij de eerste twee.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van mij mag je ook financieel ver gaan, maar het zou me echt zeer zeer verbazen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat wel. Het zou mij ook hogelijk verbazen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We willen geen tweede John trauma. Brands ook niet. Met Lozano wordt de geweldige start van Earnie ingeleid. Make it happen.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Contact tussen PSV en Lozano is niet heel gek. Brands is bekend met Lozano, hij heeft hier een geweldige tijd beleefd, geliefd bij supporters. Gek is het allemaal niet. Mogelijk dat Guti hiervan op de hoogte is en dat dit ook afhangt van zijn toekomst.

Nadeel is dat Napoli geen gemakkelijke onderhandelingspartner is en PSV niet al te veel wil gaan betalen..


Transfer van de lange adem mocht dit gebeuren.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben anders wel weer eens toe aan een transfer soap van 100+ pagina's anders... Maar gaat toch niet gebeuren
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 24 Apr 2023, 17:28 Ben anders wel weer eens toe aan een transfer soap van 100+ pagina's anders... Maar gaat toch niet gebeuren
Dat weet je helemaal niet. Wie weet is dat met Verissimo ;)
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 24 Apr 2023, 17:21 Mogelijk dat Guti hiervan op de hoogte is en dat dit ook afhangt van zijn toekomst.
Die 2 zijn beste vrienden. Ik denk dat Guti het eerder zal weten dan mevrouw Lozano
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 24 Apr 2023, 18:19
LaFoquita wrote: 24 Apr 2023, 17:21 Mogelijk dat Guti hiervan op de hoogte is en dat dit ook afhangt van zijn toekomst.
Die 2 zijn beste vrienden. Ik denk dat Guti het eerder zal weten dan mevrouw Lozano
Nou..
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano is ook geen god op voetbalschoenen. Goede voetballer, nuttig en effectief. Maar of het een succes verhaal wordt in zo’n tweede periode is niet zonder meer waar. Ik ben meer voorstander van leuke talenten halen op de vleugels.
Saibari is underrated.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 24 Apr 2023, 18:29 Lozano is ook geen god op voetbalschoenen. Goede voetballer, nuttig en effectief. Maar of het een succes verhaal wordt in zo’n tweede periode is niet zonder meer waar. Ik ben meer voorstander van leuke talenten halen op de vleugels.
Lozano heeft nog steeds een goede leeftijd, en dat beetje extra gif is ook niet verkeerd.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 24 Apr 2023, 18:29 Lozano is ook geen god op voetbalschoenen. Goede voetballer, nuttig en effectief. Maar of het een succes verhaal wordt in zo’n tweede periode is niet zonder meer waar. Ik ben meer voorstander van leuke talenten halen op de vleugels.
Sarcasme?
Last edited by Ardbeg on 24 Apr 2023, 19:10, edited 1 time in total.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En Ruud gaf begin dit seizoen ook aan dat Luuk de Jong niet realistisch zou zijn om hem vervolgens binnen te hengelen en te zeggen dat PSV spelers wil halen die niet realistisch zijn of zo iets. Ik heb echt wel hoop dat Lozano komt, mede door de redenen die hierboven door Ykhim zijn aangedragen.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 24 Apr 2023, 18:29 Lozano is ook geen god op voetbalschoenen. Goede voetballer, nuttig en effectief. Maar of het een succes verhaal wordt in zo’n tweede periode is niet zonder meer waar. Ik ben meer voorstander van leuke talenten halen op de vleugels.
Hahaha goed verhaal, de voorkeur geven aan talenten waarbij het maar de vraag gaat zijn of het überhaupt iets gaat worden tegenover iemand halen die de Eredivisie aan gort speelde en nu bij de nummer 1 van Italie speelt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 24 Apr 2023, 19:12Hahaha goed verhaal, de voorkeur geven aan talenten waarbij het maar de vraag gaat zijn of het überhaupt iets gaat worden tegenover iemand halen die de Eredivisie aan gort speelde en nu bij de nummer 1 van Italie speelt.
Dank, scheelt typen.

Wat heb je gerookt als je dat roept zeg. Slecht gras hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply