Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
AddoCultheld
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 16 Apr 2023, 18:14
Voijke wrote: 16 Apr 2023, 18:00 Lijkt mij de impact van de Ramadan.
Die is donderdag of vrijdag voorbij, dus verwacht een beest op zondag
Is ook mijn verwachting, dat het door de ramadan komt. Als de ramadan voorbij is zal zijn lichaam wel weer een aantal dagen nodig hebben om zich weer aan te passen aan het nieuwe ritme. We zullen zien zondag.
Begon die ramadan in december dan al? Na de wedstrijd tegen Milan echt totaal niets meer laten zien.
Ronaldio
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Ach Ramalho en Teze doen niet aan de Ramadan, en spelen het hele seizoen al net zo slecht.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Leuk die theorieën over de Ramadan, maar als hij echt onomstreden was speelde hij gewoon. Of het is een excuus of het is echt door de Ramadan maar feit is dat hij ineens niet speelt en dat het niet onterecht is.

Wellicht moeten we ons tevreden stellen met minder dan 37 miljoen.
Standbeeld
Mister PSV

11 Tinus wrote: 16 Apr 2023, 18:31 Leuk die theorieën over de Ramadan, maar als hij echt onomstreden was speelde hij gewoon. Of het is een excuus of het is echt door de Ramadan maar feit is dat hij ineens niet speelt en dat het niet onterecht is.

Dat riep ik begin maart al. Toen waren er een hoop leden die het er niet mee eens waren. Op basis van de afgelopen twee seizoen is Sangare het waard. Op basis van het laatste half jaar zeker niet.
MaartenV
Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 16 Apr 2023, 18:41
11 Tinus wrote: 16 Apr 2023, 18:31 Leuk die theorieën over de Ramadan, maar als hij echt onomstreden was speelde hij gewoon. Of het is een excuus of het is echt door de Ramadan maar feit is dat hij ineens niet speelt en dat het niet onterecht is.

Dat riep ik begin maart al. Toen waren er een hoop leden die het er niet mee eens waren. Op basis van de afgelopen twee seizoen is Sangare het waard. Op basis van het laatste half jaar zeker niet.
Het is niet zo dat Sangare de eerste 2 seizoenen onomstreden was. Hij begon heel wisselvallig bij PSV. Met heel veel gevaarlijk balverlies.
2e seizoen schmidt was hij na de africa cup ook een periode errug zwak.
Nu ook weer zo een periode, alweer na een interlandperiode .

Wat bij mij tot de theorie heeft geleid dat hij een tweelingbroer heeft en dat we die nu zien.

Die andere ligt op een strandje ergens vele interessantere dingen te doen dan potjes voor PSV te voetballen.
Ren Höek
Vedette

Sangaré steekt niet in beste vorm, maar hij wordt ook hopeloos misbruikt door Ruud.
Een jager die niet mag jagen en een tactiek die vooral zijn minpunten benadrukt, volkomen onlogisch. Zoals zoveel onder Ruud.

Gebruik je hem goed dan is hij de beste middenvelder in de Eredivisie. Maar dat weten ze in het buitenland ook, niet voor niets hebben veel topclubs serieuze interesse.
MaartenV wrote: 16 Apr 2023, 19:31 Met heel veel gevaarlijk balverlies.
Alleen dit is al onzin.

Ja hij leed (en lijdt) wel eens onnodig en op een gevaarlijk moment de bal, maar ook in zijn 1e seizoen was zijn passing accuratie ontzettend hoog.
Oftewel je opmerking is beeldvorming die niet klopt. En al lang achterhaald, aangezien dit meerdere malen ontkracht is de afgelopen jaren.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Ricardo Zamora
International

Volledig eens met Ren Hoek. Ruud maakt er een zooitje van, er is geen plan en spelers kunnen niet vanuit een bepaalde taak voetballen. Sangaré is ook een speler die meer risico neemt en op het middenveld kan balverlies fataal zijn in de chaos wat PSV op het veld laat zien. Je zou kunnen stellen dat de technische staf dit seizoen niet de voorwaarden schept om Sangaré die volgende stap te laten zetten. Overigens moet hij naar mijn mening altijd tegen Ajax spelen. De fysieke kracht van Sangaré is ongekend en ook noodzakelijk tegen een ploeg die vooral op techniek en aanvallend speelt.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Chucky
Vedette

Ren Höek wrote: 17 Apr 2023, 14:52 Sangaré steekt niet in beste vorm, maar hij wordt ook hopeloos misbruikt door Ruud.
Een jager die niet mag jagen en een tactiek die vooral zijn minpunten benadrukt, volkomen onlogisch. Zoals zoveel onder Ruud.

Gebruik je hem goed dan is hij de beste middenvelder in de Eredivisie. Maar dat weten ze in het buitenland ook, niet voor niets hebben veel topclubs serieuze interesse.
MaartenV wrote: 16 Apr 2023, 19:31 Met heel veel gevaarlijk balverlies.
Alleen dit is al onzin.

Ja hij leed (en lijdt) wel eens onnodig en op een gevaarlijk moment de bal, maar ook in zijn 1e seizoen was zijn passing accuratie ontzettend hoog.
Oftewel je opmerking is beeldvorming die niet klopt. En al lang achterhaald, aangezien dit meerdere malen ontkracht is de afgelopen jaren.
Je kunt ook heel veel gevaarlijk balverlies én een passingpercentage van 90% hebben hè.
Als jij elke wedstrijd 5 keer cruciaal balverlies leidt met een foutieve pass in de as en al je andere 45 passes aankomen kun je desondanks niet zeggen dat diegene een goede passer is. Dat gevaarlijke balverlies in de as is iets wat Sangaré net iets te vaak gebeurt.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Iedereen op dit forum heeft 2 jaar lang geroepen dat hij een topspeler is, en dat is echt niet voor niets. Ruud is wel degelijk het probleem waarom Sangaré nu niet meer die topspeler lijkt te zijn en waarom er nu twijfels zijn ontstaan. Het heeft er allemaal mee te maken dat het middenveld niet functioneert en Sangaré is eerder slachtoffer dan dader in mijn ogen. Als je hem vandaag kon verkopen voor 30 miljoen zou je het bijna doen want als hij niet speelt dan mis je hem niet perse omdat Guti/Veerman een beter duo is dan Sangaré/Veerman. Zo overtuigd dat ik was dat er een club lachend 37 miljoen neer klapt op de eerste dag van de transferperiode zo overtuigd ben ik nu dat er geen club komt die 37 miljoen gaat betalen, laat staan vroeg in het window. Ik hoop dat ik het mis heb en dat we op dag 1 weten dat we een vervanger kunnen zoeken die de andere middenvelders beter aanvult. Qua kwaliteiten is en blijft Ibi een topper denk ik.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wees maar gerust, clubs hebben genoeg gezien, die gaat echt wel 37 miljoen opleveren. Ruud heeft geen flauw idee wat ie met kwaliteits spelers aan moet. Die zette notabene Xavi op de bank tegen de Rangers thuis.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Wel een baas hoor als je wekenlang bankzitter bent, de media je als pispaaltje op pakt en dan zo’n dijk van een wedstrijd speelt.
Kingfisher
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Niet alleen het pispaaltje van de media, ook hier op het forum. Prima pot vandaag en het gelijk van RvN bewezen, die ook ontslagen moest worden omdat hij Sangare opstelde ipv Guti. Sangare lijkt me ook het type die grote wedstrijden nodig heeft om gemotiveerd te zijn. Zo oogt het althans vaak .
De Realist
Internationale topspeler

Moment. Ik geloof niet dat er iemand is die Guti in plaats van Sanga wil zien.
Wel dat veel mensen Guti willen zien. En terecht. Dat wil ik ook.
Maar niet ten koste van Sanga
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Persepolis
Vedette

glasbak. Punt.
Massimo
Legende

Kan laks zijn in de kleinere wedstrijden, maar in de grotere wedstrijden levert hij vaak wel en dat gaat hem voor 37,5 miljoen naar Engeland brengen komende zomer.
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje

Echt zin om hem te zien huishouden in de Premier League. Een Newcastle ofzo zou top voor hem zijn.
ComeOnPSV
Vedette

Maakt niet uit. Gewoon Guti opstellen en het staat weer.
Sambo er niet bij is wel jammer voor die jongen. Maar ik denk dat het voor ons wel lekker is dat ze bij Sparta nu een mindere back hebben.
Madueke
Legende

Goed dat Ruud hem opstelde :D

(En Timber zullen ze direct afgetest hebben)
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Madueke wrote: 25 Apr 2023, 11:15

Goed dat Ruud hem opstelde :D

(En Timber zullen ze direct afgetest hebben)
Is er een kans dat zulke clubs gaan opbieden tegen elkaar? Door zijn clausule niet waarschijnlijk he? Zal alleen voor Ibi zelf goed uitpakken dan.
Madueke
Legende

Vanthaman18 wrote: 25 Apr 2023, 11:25 Is er een kans dat zulke clubs gaan opbieden tegen elkaar? Door zijn clausule niet waarschijnlijk he? Zal alleen voor Ibi zelf goed uitpakken dan.
Denk het niet inderdaad. Het opbieden zal dan bij het salaris en/of tekengeld gebeuren als er meerdere clubs komen. PSV ontvangt die 37 miljoen en is dan in principe 'klaar'.
Hatseflats
Vedette

Madueke wrote: 25 Apr 2023, 12:04
Vanthaman18 wrote: 25 Apr 2023, 11:25 Is er een kans dat zulke clubs gaan opbieden tegen elkaar? Door zijn clausule niet waarschijnlijk he? Zal alleen voor Ibi zelf goed uitpakken dan.
Denk het niet inderdaad. Het opbieden zal dan bij het salaris en/of tekengeld gebeuren als er meerdere clubs komen. PSV ontvangt die 37 miljoen en is dan in principe 'klaar'.
En dan te hopen dat er niet in termijnen wordt betaald.
Madueke
Legende

Overigens denk ik wellicht iets te makkelijk dat het die 37 miljoen gaat worden. Clubs gaan dat natuurlijk niet direct als openingsbod bieden. Opbieden zou dus wel kunnen richting die 37 miljoen. Laten we in elk geval wel hopen dat die clausule ook daadwerkelijk straks verzilverd gaat worden en niet dat Sangaré straks voor 20 miljoen richting de PL gaat.
trouwepsvfan
Vedette

Wij houden sws maar netto Max 25 miljoen over aan Sangare, is allang bekend
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Breur
Internationale topspeler

Madueke wrote: 25 Apr 2023, 12:16 Overigens denk ik wellicht iets te makkelijk dat het die 37 miljoen gaat worden. Clubs gaan dat natuurlijk niet direct als openingsbod bieden. Opbieden zou dus wel kunnen richting die 37 miljoen. Laten we in elk geval wel hopen dat die clausule ook daadwerkelijk straks verzilverd gaat worden en niet dat Sangaré straks voor 20 miljoen richting de PL gaat.
Sangaré gaat fluitend die 37 miljoen binnenhalen. Al vaker hier gesteld en ik ben hier heilig van overtuigd. Dit is pur sang een speler gemaakt voor de PL waar de nummer 2 t/m 18 Sangaré allemaal al op het vizier hebben waarschijnlijk. Ik heb voor het gemak City alvast op 1 gezet. Dat gaat nog wel gebeuren als Arsenal blijft bottelen.
Post Reply