Ook niet over klagen dan.Juancho wrote: ↑26 Apr 2023, 10:33Klopt ook helemaal. Dat is dus mijn punt: ik weet dat die idioten er zijn en dat er blijkbaar nog te weinig aan gedaan wordt. Dus mijn keuze om te gaan, al dan niet met regenjas aan29.04.2007 wrote: ↑26 Apr 2023, 10:30
Ach, boeien, risico van het vak. So be it. Anders gewoon niet gaan.
Maar vind het nogal een verschil, een biertje over je heen krijgen of je hele dag wordt verneukt (met alle kosten en gevolgen van dien).
Maar Ykhim zei het ergens wel treffend; "Het verbaast me niks dat jij daar geen boodschap aan hebt, maar toon een beetje inlevingsvermogen man." En dat staat los van met welke regels iemand het wel of niet eens is welke de KNVB hanteert en/of handhaaft.
Overigens deze zin nog El Sordo
Is natuurlijk ook gewoon onzin. Door het wangedrag van een kleine groep moeten de overige supporters zich al schikken aan allerlei regels. Een uitwedstrijd bezoeken zonder combi bestaat al bijna niet meer. Een biertje van tevoren drinken in de stad waar er gespeeld wordt, is verboden. Dit bestaat volgens mij alleen bij voetbal, bij geen enkele andere sport. De grote groep is al lang genoeg 'de dupe', al wordt dit tegenwoordig maar als normaal gezien omdat het de standaard is geworden.Ik vind het ook niet zo’n probleem dat de grote groep in het voetbal eens de dupe wordt van het geradicaliseerde wangedrag van de kleinere groep. Het is een heel duidelijk aanwijsbare gemeenschap die het al jarenlang voor de rest verpest, maar dit is nooit voelbaar geworden omdat telkens individuele stadionverboden werden uitgekeerd of de club de hoge boetes heeft betaald.