VI meldt dat Napoli interesse heeft in Thiago Almada.
Hij is de 2e keuze na Samardzic, mocht deze laatste te duur worden bevonden. Waarbij Samardzic een 30 miljoen zou moeten kosten en Almada 'slechts' een 20 miljoen.
Dus een eventuele komst van Almada naar PSV lijkt kansloos, hij is te duur
Interessante spelers
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
Vorige week gaf ik hier Alieu Fadera aan als speler om op te letten, indien Zulte Waregem degradeert. Nadat Fadera dit weekend is gedegradeerd zou Club Brugge zich direct hebben gemeld. Zouden zij hem als vervanger Lang zien? Hopen dat PSV zich ook gaat mengen voor deze speler, zal voor een minimaal bedrag op te halen zijn. Speler met veel dreiging in zijn dribbel en die daarnaast zonder bal veel diepgang heeft.
-
- Vedette
- ruuddevil
- Legende
Zou zonde zijn als ie naar AZ gaat, dan kan hij niet meer hogerop. Tenzij hij een contract met een clausule tekent. Heeft nu ook geen contract of zaakwaarnemer, dus wil zelf de controle houden waarschijnlijk. Eigenlijk zou PSV hem moeten kopen en hem moeten stallen bij een goede middenmoter.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Juancho
- Mister PSV
Dan ga je er vanuit dat zo'n jongen dat wil ipv een meerjarig contract bij bijv. een AZ die tegenwoordig ook met een heel goed plan komen. Wanneer heeft PSV eigenlijk voor het laatst zo'n transfer gedaan? In de volksmond ook wel Robben (en later Hoogstrate) deal genoemd. Kan het me niet meer herinneren eigenlijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Bankzitter
Wordt inderdaad veel te weinig gedaan, heb net ook weer jankend naar de huidige transfermarktwaarde van Van de Ven zitten kijken waar PSV ook heeft zitten slapen.Juancho wrote: ↑25 Apr 2023, 22:56 Dan ga je er vanuit dat zo'n jongen dat wil ipv een meerjarig contract bij bijv. een AZ die tegenwoordig ook met een heel goed plan komen. Wanneer heeft PSV eigenlijk voor het laatst zo'n transfer gedaan? In de volksmond ook wel Robben (en later Hoogstrate) deal genoemd. Kan het me niet meer herinneren eigenlijk.
- ruuddevil
- Legende
AZ kan zeker aantrekkelijker zijn dan zo’n tussenstap, maar vanuit AZ kan je onmogelijk nog naar de top 3. En ondanks het succes van AZ vind ik dat nog steeds een betere voorbereiding op het buitenland / NL elftal dan AZ. Ik zou als speler nooit naar AZ gaan, tenzij ze een contract met een vaste afkoopsom accepteren. Of als ik denk dat AZ mijn niveau is.Juancho wrote: ↑25 Apr 2023, 22:56 Dan ga je er vanuit dat zo'n jongen dat wil ipv een meerjarig contract bij bijv. een AZ die tegenwoordig ook met een heel goed plan komen. Wanneer heeft PSV eigenlijk voor het laatst zo'n transfer gedaan? In de volksmond ook wel Robben (en later Hoogstrate) deal genoemd. Kan het me niet meer herinneren eigenlijk.
-
- Nationale topspeler
Want? Net alsof spelers nog bij AZ spelen omdat ze achterlijke prijzen vragen.ruuddevil wrote: ↑26 Apr 2023, 07:21AZ kan zeker aantrekkelijker zijn dan zo’n tussenstap, maar vanuit AZ kan je onmogelijk nog naar de top 3. En ondanks het succes van AZ vind ik dat nog steeds een betere voorbereiding op het buitenland / NL elftal dan AZ. Ik zou als speler nooit naar AZ gaan, tenzij ze een contract met een vaste afkoopsom accepteren. Of als ik denk dat AZ mijn niveau is.Juancho wrote: ↑25 Apr 2023, 22:56 Dan ga je er vanuit dat zo'n jongen dat wil ipv een meerjarig contract bij bijv. een AZ die tegenwoordig ook met een heel goed plan komen. Wanneer heeft PSV eigenlijk voor het laatst zo'n transfer gedaan? In de volksmond ook wel Robben (en later Hoogstrate) deal genoemd. Kan het me niet meer herinneren eigenlijk.
-
- Internationale topspeler
Als part-time MVV supporter, zijn AZ en het huidige Twente denk ik te hoog gegrepen voor hem. Hij speelt goed en scoort veel, maar is geen buitencategorie. Het is ook zo dat MVV dit seizoen vooral thuis prima verzorgt voetbal speelt. Daar trekt Ruben zich ook aan op. Vitesse zou een beter niveau zijn wat mij betreft. Als Cocu er nog zit ook een mooie link met van Bommel sr.
Deze jongen gaat niet naar PSV komen voor jong PSV, dat is momenteel gewoon een stap terug. Hij heeft gewoon een tussenstap nodig bij een middenmoter en dan kan hij alsnog naar PSV komen. Dat gaat dan wel een paar miljoen kosten maar ik gok dat hij dit gewoon nodig heeft. Als gehuurde speler bij zo'n club zul je toch minder snel spelen omdat hij geen waarde vertegenwoordigd.
Deze jongen gaat niet naar PSV komen voor jong PSV, dat is momenteel gewoon een stap terug. Hij heeft gewoon een tussenstap nodig bij een middenmoter en dan kan hij alsnog naar PSV komen. Dat gaat dan wel een paar miljoen kosten maar ik gok dat hij dit gewoon nodig heeft. Als gehuurde speler bij zo'n club zul je toch minder snel spelen omdat hij geen waarde vertegenwoordigd.
-
- Meervoudig international
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Los van het feit dat het afbreukrisico op basis van het verleden torenhoog is wanneer je een AZ speler haalt, denk ik dat Kerkez, Reinders en Pavlidis niet onderdoen voor hun concurrenten bij de topclubs. Maar die gaan daar inderdaad vanwege hun afkoopsom niet zo snel heen waarschijnlijk.Mikelvb wrote: ↑26 Apr 2023, 07:43Want? Net alsof spelers nog bij AZ spelen omdat ze achterlijke prijzen vragen.ruuddevil wrote: ↑26 Apr 2023, 07:21
AZ kan zeker aantrekkelijker zijn dan zo’n tussenstap, maar vanuit AZ kan je onmogelijk nog naar de top 3. En ondanks het succes van AZ vind ik dat nog steeds een betere voorbereiding op het buitenland / NL elftal dan AZ. Ik zou als speler nooit naar AZ gaan, tenzij ze een contract met een vaste afkoopsom accepteren. Of als ik denk dat AZ mijn niveau is.