Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 06 Apr 2023, 20:48 Ja. Ook door Rik en Marco. Onderling is het je en jij maar officieel u.

Parlementaire verslaggevers spreken politici ook gewoon met je en jij aan. Voor de camera u.
Ok, dan ben ik weer wat wijzer, viel me nu pas op.
User avatar
Joofcorn
Jeugdinternational
Posts: 144
Joined: 30 Aug 2021, 17:07
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Paling Pirlo

Voetbal is in ons land nog een best conservatief wereldje, dus het gebruik van "u" is behoorlijk standaard. Persoonlijk vind ik het wat overdreven overkomen. Maar goed, bijna heel Europa (op Spanje na) vind ons dan juist weer te informeel met ons getutoyeer.
"Nulla è reale, tutto è lecito"
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Toch goed dat onze Marcel op zijn vrije dag even de tijd en moeite neemt om hier zijn gezicht te laten zien. Top.

https://www.ed.nl/eindhoven/regenboogvl ... ~a36244cc/
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Je moet wel. De naam PSV werd erbij genoemd terwijl het totaal niets met een wedstrijd te maken had.

En als dat wat eencelligen ook PSV roepen bij PSV ben je erbij betrokken en eisen al die belangen groepen wat van je.

Prima dat PSV er deels gehoor aan geeft, maar helemaal normaal is het niet.

Over 3 weken vallen idioten 3 vissers aan en roepen ze ook iets over PSV. Sta je bij de visvereniging ineens een vlag te hijsen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

In het filmpje zegt zo'n gast dat het nog helemaal niet zeker is dat het PSV-supporters waren. De Politie doet nog onderzoek. Daarom is het goed dat Marcel toch even zijn gezicht laat zien, want het hoeft natuurlijk niet. Zo bedoelde ik het.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Precies.

Maar je wordt gedwongen terwijl je er feitelijk niets mee van doen hebt. Maar anders word je natuurlijk totaal aangevallen en gecancelled. Nogmaals: prima dat ze de veilige weg kiezen, maar het was gewoon chantage. PSV moest ook een programma opzetten of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Wel interessant altijd om te lezen hoe dat daar gaat.

https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... og-salaris
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Gek wereldje en eigenlijk dus ook heel onprofessioneel.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Even de bron erbij, voor de volledigheid:

https://www.nrc.nl/nieuws/2023/04/28/ps ... l-a4163305
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Een vijfde seizoen op rij zonder landstitel dreigt voor PSV. Wat ontbreekt eraan?

„Als je simpel analyseert, zit ons probleem alleen in uitduels. Thuis zijn we de sterkste ploeg van de Eredivisie. Dus kijk je naar: hoe kunnen we ons beter prepareren? Is er fysiek nog winst te behalen? In voeding? Qua samenstelling van de selectie?”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Vond dit wel interessante quote. "alleen in uitduels'
Een vijfde seizoen op rij zonder landstitel dreigt voor PSV. Wat ontbreekt eraan?

„Als je simpel analyseert, zit ons probleem alleen in uitduels. Thuis zijn we de sterkste ploeg van de Eredivisie. Dus kijk je naar: hoe kunnen we ons beter prepareren? Is er fysiek nog winst te behalen? In voeding? Qua samenstelling van de selectie?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld. Man, dat scheelde twee honderdste?!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 30 Apr 2023, 11:51 @Standbeeld. Man, dat scheelde twee honderdste?!
De Standbeeld is sneller dan Donyell Malen! Krantenkop waardig. Twee zielen één gedachte. :D
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Standbeeld wrote: 30 Apr 2023, 11:49
Een vijfde seizoen op rij zonder landstitel dreigt voor PSV. Wat ontbreekt eraan?

„Als je simpel analyseert, zit ons probleem alleen in uitduels. Thuis zijn we de sterkste ploeg van de Eredivisie. Dus kijk je naar: hoe kunnen we ons beter prepareren? Is er fysiek nog winst te behalen? In voeding? Qua samenstelling van de selectie?”
Wat is dat dan? Alleen vertrouwen met het volle stadion achter ze?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Echt hè? 🤷🏼
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV



🥰
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Toch wel opvallend dat er sinds afgelopen zondag nog niets in dit topic is gepost.

De zoveelste rel onder het bewind van Marcel is weer losgebarsten... En uiteindelijk is Marcel zelf hier de grootste aanstichter van aangezien hij op persoonlijke titel de komst van Ruud er doorheen heeft gedrukt.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Chucky wrote: 23 May 2023, 13:39 En uiteindelijk is Marcel zelf hier de grootste aanstichter van aangezien hij op persoonlijke titel de komst van Ruud er doorheen heeft gedrukt.
Jammer dat dit zo lijkt bij de meeste mensen. Dit is gewoon absoluut niet waar.
Ruud heeft zelf aangegeven dat hij vond dat hij het beter kon dan de namen die werden genoemd in de media. Marcel Brands heeft gewoon de koers uitgelegd die gevaren zou gaan worden de komende jaren. Hij heeft aan Ruud gewoon de vraag gesteld of hij er klaar voor was en zo niet waar hij dan de laatste 15/20% zou kunnen leren.

Ruud heeft vervolgens de keuze gemaakt om erin te stappen.

Ook wel grappig om te lezen dat iedereen nu wil dat Brands weg moet of zijn conclusies moet trekken. Ik vind het juist sterk dat hij eerst intern kijkt. Dat het uiteindelijk geen goede match blijkt, kon niemand weten vooraf.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Uiteindelijk komen die rellen ook voort uit het verschrikkelijke beleid dat de afgelopen jaren is gevoerd. Daar is Brands weinig debet aan, natuurlijk.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

ComeOnPSV wrote: 23 May 2023, 13:43
Chucky wrote: 23 May 2023, 13:39 En uiteindelijk is Marcel zelf hier de grootste aanstichter van aangezien hij op persoonlijke titel de komst van Ruud er doorheen heeft gedrukt.
Jammer dat dit zo lijkt bij de meeste mensen. Dit is gewoon absoluut niet waar.
Ruud heeft zelf aangegeven dat hij vond dat hij het beter kon dan de namen die werden genoemd in de media. Marcel Brands heeft gewoon de koers uitgelegd die gevaren zou gaan worden de komende jaren. Hij heeft aan Ruud gewoon de vraag gesteld of hij er klaar voor was en zo niet waar hij dan de laatste 15/20% zou kunnen leren.

Ruud heeft vervolgens de keuze gemaakt om erin te stappen.

Ook wel grappig om te lezen dat iedereen nu wil dat Brands weg moet of zijn conclusies moet trekken. Ik vind het juist sterk dat hij eerst intern kijkt. Dat het uiteindelijk geen goede match blijkt, kon niemand weten vooraf.
Ruud heeft zelf eerst meerdere malen aangegeven er nog niet klaar voor te zijn, waarna Marcel hem heeft weten te overtuigen. Het ging wel wat verder dan de vraag aan Ruud stellen of hij er klaar voor was:
https://www.psvinside.nl/marcel-brands- ... te-volgen/

Uiteraard heeft Ruud zelf uiteindelijk de keuze gemaakt, hij zal niet gedwongen zijn nee. Maar uiteindelijk heeft Marcel zelf de komst van Ruud er doorheen gedrukt, omdat Ruud voor hem de topkandidaat was.

Ik zeg niet dat Marcel weg moet, maar gedurende de JdJ-soap oogde hij al niet sterk, de winterwindow was uiteindelijk heel matig, en nu staat eigenlijk de complete staf in de fik. Ik vind dat wel enorm veel, voor een eerste jaar als AD.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Overhalen of niet: Brands was verantwoordelijk voor de aanstelling van Ruud. Een ontslag van Ruud zou wat mij betreft weer een hele dikke minpunt zijn op het CV van Brands. Veel positieve punten heb ik dit jaar nog niet op kunnen schrijven.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19

Brands heeft een gok gewaagd met Ruud, waarin de meeste van ons wel potentie zag. Helaas heeft het niet goed uitgepakt, en zal de druk wel wat hoger worden om nu een goede keuze te maken.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 23 May 2023, 13:49 Overhalen of niet: Brands was verantwoordelijk voor de aanstelling van Ruud. Een ontslag van Ruud zou wat mij betreft weer een hele dikke minpunt zijn op het CV van Brands. Veel positieve punten heb ik dit jaar nog niet op kunnen schrijven.
Ja het is jammer als het zo loopt, maar soms werkt het gewoon tussen een trainer en selectie niet. Dat kan gebeuren.

Maar het is lachwekkend dat iedereen liep te geilen op Van Nistelrooij want oh wat was iedereen blij dat Schmidt was opgerot. Ik weet nog wel dat ik op Youtube die supportersavond zag en dat ze zo blij waren met Ruud en dat het allemaal veel beter is.

Dus dat nu iedereen gaat zeiken op de directie is lachwekkend als je paar maanden daarvoor nog zo blij was met Ruud.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Stewart gaat vanaf nu over het technische beleid. Brands heeft een matig jaar achter de rug, maar mag gewoon verder als AD.
#simplythebest
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22

Zou het ook zo kunnen zijn dat Brands zich wezenloos is geschrokken van de financiele puinhoop en daardoor eerst in de eigen organisatie op zoek ging naar een geschikte en goedkopere trainer?
Post Reply