Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 29 Apr 2023, 16:14
Vanthaman18 wrote: 25 Apr 2023, 12:16 Weet iemand hoe Vinicius Souza het doet in Spanje? Die werd afgelopen jaar veelvuldig genoemd. Zou dat nog steeds een optie zijn?
Die doet het goed, minder aanwezig dan in België doch weer een goed seizoen bij een matig team.
Hij wordt vergeleken met Casimiro.



Nog meer een leider geworden in het veld:


Als hij zich zo staande houdt tegen Real Madrid

Dan zie ik hem nog steeds graag komen.

Zou wel de gewenste spirit meebrengen
Ik zeg doen, maar zal veel kosten..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens Hansie hebben we een oogje op Lauritsen van Sparta. Earnie kon het bevestigen noch ontkennen. Als ik zijn body language las dan zou er zomaar een kern van waarheid in kunnen zitten.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 30 Apr 2023, 16:55 Volgens Hansie hebben we een oogje op Lauritsen van Sparta. Earnie kon het bevestigen noch ontkennen. Als ik zijn body language las dan zou er zomaar een kern van waarheid in kunnen zitten.
Ken ie ok een bietje ballen?
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een (2e) spits die kan voetballen is wel handig naast Luuk.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aardige speler, maar toch niet voor PSV? In augustus alweer 26 en heeft alleen bij Sparta prima statistieken behaald in z’n carrière (1 op 3).
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kopsterk, type Luuk de Jong. Prima om erbij te hebben, maar niet als onomstreden eerste spits.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou in het spel van Ruud een goede tweede spits kunnen zijn. Wint veel (kop)duels voorin. Is nog een stuk jonger dan Luuk. Fresh energy.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ik Armada zijn bericht bekijk en zie dat er 40-60 miljoen te besteden is dan denk ik dat dit best een prima 2e spits kan zijn met in het achterhoofd dat d'n duif er aan komt. 2e spits is nodig en dan kan er serieus geld in de achterhoede en middenveld gepompt worden
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 30 Apr 2023, 17:07 Kopsterk, type Luuk de Jong. Prima om erbij te hebben, maar niet als onomstreden eerste spits.
Je kunt toch beter een ander type tweede spits nemen dan twee dezelfde?
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 30 Apr 2023, 16:55 Volgens Hansie hebben we een oogje op Lauritsen van Sparta. Earnie kon het bevestigen noch ontkennen. Als ik zijn body language las dan zou er zomaar een kern van waarheid in kunnen zitten.
Is toch gewoon dan als 2e spits, dat is duidelijk. Al gaf hij houding weer dat het een optie is, niet per de dat hij het gaat worden.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou echt een kut aankoop zijn, zelfs als backup. Als je zo graag aan bord op schoot scouting wilt doen haal dan Dallinga. Is nog maar 22 jaar en 18 goals in 37 wedstrijden/1999 minuten(!) in de Ligue 1 en Coup de France (die hij ook gewonnen heeft gisteren).
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 30 Apr 2023, 17:08Als ik @Armada zijn bericht bekijk en zie dat er 40-60 miljoen
Nogal een brede schatting. Is dat in- of exclusief alle verkopen? Dan noteer ik het vast.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 30 Apr 2023, 17:10Al gaf hij houding weer dat het een optie is, niet per de dat hij het gaat worden.
Klopt. Laten we dit even goed beseffen, voordat iedereen alweer los gaat.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 30 Apr 2023, 17:11 Zou echt een kut aankoop zijn, zelfs als backup. Als je zo graag aan bord op schoot scouting wilt doen haal dan Dallinga. Is nog maar 22 jaar en 18 goals in 37 wedstrijden/1999 minuten(!) in de Ligue 1 en Coup de France (die hij ook gewonnen heeft gisteren).
Als alle eredivisie spelers en/of in Nederland bekende spelers worden weggezet als bord op schoot scouting, wat wil je dan wel precies? En hoe noem je de scouting in alle andere competities dan? Dergelijke onzin comments voegen zo weinig toe. Zeker als je weet dat scouting werkt met mega datasets en andere informatie. Maar jij kent de speler ook in de eredivisie, ergo bord op schoot scouting.
Saibari is underrated.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 30 Apr 2023, 17:08 Als ik @Armada zijn bericht bekijk en zie dat er 40-60 miljoen te besteden is dan denk ik dat dit best een prima 2e spits kan zijn met in het achterhoofd dat d'n duif er aan komt. 2e spits is nodig en dan kan er serieus geld in de achterhoede en middenveld gepompt worden
Welk bericht?
#FreeGeneratie4
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 30 Apr 2023, 17:28
De Realist wrote: 30 Apr 2023, 17:08 Als ik @Armada zijn bericht bekijk en zie dat er 40-60 miljoen te besteden is dan denk ik dat dit best een prima 2e spits kan zijn met in het achterhoofd dat d'n duif er aan komt. 2e spits is nodig en dan kan er serieus geld in de achterhoede en middenveld gepompt worden
Welk bericht?
Neem even de moeite zou ik zeggen
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 30 Apr 2023, 17:26
Rikkert1234 wrote: 30 Apr 2023, 17:11 Zou echt een kut aankoop zijn, zelfs als backup. Als je zo graag aan bord op schoot scouting wilt doen haal dan Dallinga. Is nog maar 22 jaar en 18 goals in 37 wedstrijden/1999 minuten(!) in de Ligue 1 en Coup de France (die hij ook gewonnen heeft gisteren).
Als alle eredivisie spelers en/of in Nederland bekende spelers worden weggezet als bord op schoot scouting, wat wil je dan wel precies? En hoe noem je de scouting in alle andere competities dan? Dergelijke onzin comments voegen zo weinig toe. Zeker als je weet dat scouting werkt met mega datasets en andere informatie. Maar jij kent de speler ook in de eredivisie, ergo bord op schoot scouting.
Een speler als Lauritsen komt gewoon tekort voor een club als PSV. Ik snap ook niet waarom je bord op schoot scouting zo ver opblaast. Ik zeg toch nergens dat PSV dat alleen maar doet? Ik zeg alleen dat een matige speler als Lauritsen wel typisch zn typische aankoop is.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 30 Apr 2023, 17:32
Trixm wrote: 30 Apr 2023, 17:26

Als alle eredivisie spelers en/of in Nederland bekende spelers worden weggezet als bord op schoot scouting, wat wil je dan wel precies? En hoe noem je de scouting in alle andere competities dan? Dergelijke onzin comments voegen zo weinig toe. Zeker als je weet dat scouting werkt met mega datasets en andere informatie. Maar jij kent de speler ook in de eredivisie, ergo bord op schoot scouting.
Een speler als Lauritsen komt gewoon tekort voor een club als PSV. Ik snap ook niet waarom je bord op schoot scouting zo ver opblaast. Ik zeg toch nergens dat PSV dat alleen maar doet? Ik zeg alleen dat een matige speler als Lauritsen wel typisch zn typische aankoop is.
Lauritsen is allesbehalve een matige speler. Sparta doet niet voor niets mee om europees voetbal. Mijn inziens misschien wel het beste aanspeelpunt in de eredivisie.
Saibari is underrated.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het hangt af wat voor soort tweede spits je wil hebben. Wil je een ander type spits dan Luuk de Jong zodat je kan variëren, of wil je eenzelfde type spits dat als De Jong niet speelt je wel op dezelfde manier kan blijven spelen.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vrij betrouwbare bron vernomen dat Fredrik Oppegard goed in de markt ligt, PSV zou voor enkele tonnen afscheid willen nemen. Clubs die genoemd werden zijn Fortuna Sittard en FC Emmen.

Fodé Fofana heeft opties om zowel tijdelijk als voorgoed te vertrekken. Club's die genoemd werden: Cambuur Leeuwarden en Excelsior. Transfer gaat niet veel opleveren.

Nassoh geldt hetzelfde. Hij wacht zelf af welk plan PSV heeft, wilt graag bij PSV door maar wel de stap naar 1 maken. Door zijn seizoen in Jong is er veel interesse. Veel clubs genoemd maar voor mij persoonlijk de meest verrassende is Vitesse.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 01 May 2023, 15:18 Vrij betrouwbare bron vernomen dat Fredrik Oppegard goed in de markt ligt, PSV zou voor enkele tonnen afscheid willen nemen. Clubs die genoemd werden zijn Fortuna Sittard en FC Emmen.

Fodé Fofana heeft opties om zowel tijdelijk als voorgoed te vertrekken. Club's die genoemd werden: Cambuur Leeuwarden en Excelsior. Transfer gaat niet veel opleveren.

Nassoh geldt hetzelfde. Hij wacht zelf af welk plan PSV heeft, wilt graag bij PSV door maar wel de stap naar 1 maken. Door zijn seizoen in Jong is er veel interesse. Veel clubs genoemd maar voor mij persoonlijk de meest verrassende is Vitesse.
Ik verwacht dat PSV Fofana liever nog even wil behouden? Zou eerder op een verhuur inzetten als ik PSV was.

Verder zou ik er geen problemen mee hebben als we definitief afscheid nemen van Oppegard en Nassoh. Beide spelers hebben het niveau (nog) niet.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 30 Apr 2023, 17:32
Trixm wrote: 30 Apr 2023, 17:26

Als alle eredivisie spelers en/of in Nederland bekende spelers worden weggezet als bord op schoot scouting, wat wil je dan wel precies? En hoe noem je de scouting in alle andere competities dan? Dergelijke onzin comments voegen zo weinig toe. Zeker als je weet dat scouting werkt met mega datasets en andere informatie. Maar jij kent de speler ook in de eredivisie, ergo bord op schoot scouting.
Een speler als Lauritsen komt gewoon tekort voor een club als PSV. Ik snap ook niet waarom je bord op schoot scouting zo ver opblaast. Ik zeg toch nergens dat PSV dat alleen maar doet? Ik zeg alleen dat een matige speler als Lauritsen wel typisch zn typische aankoop is.
Wat versta je eigenlijk onder bord op schoot scouting? Is dat omdat hij in de Eredivisie voetbalt? Want scouts kijken niet alleen naar onbekende talenten maar ook spelers die aspecten hebben die PSV nodig heeft he.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 01 May 2023, 15:21
LaFoquita wrote: 01 May 2023, 15:18 Vrij betrouwbare bron vernomen dat Fredrik Oppegard goed in de markt ligt, PSV zou voor enkele tonnen afscheid willen nemen. Clubs die genoemd werden zijn Fortuna Sittard en FC Emmen.

Fodé Fofana heeft opties om zowel tijdelijk als voorgoed te vertrekken. Club's die genoemd werden: Cambuur Leeuwarden en Excelsior. Transfer gaat niet veel opleveren.

Nassoh geldt hetzelfde. Hij wacht zelf af welk plan PSV heeft, wilt graag bij PSV door maar wel de stap naar 1 maken. Door zijn seizoen in Jong is er veel interesse. Veel clubs genoemd maar voor mij persoonlijk de meest verrassende is Vitesse.
Ik verwacht dat PSV Fofana liever nog even wil behouden? Zou eerder op een verhuur inzetten als ik PSV was.

Verder zou ik er geen problemen mee hebben als we definitief afscheid nemen van Oppegard en Nassoh. Beide spelers hebben het niveau (nog) niet.
Klopt, ik weet niet wat de intentie bij PSV is wat betreft Fofana maar vernomen dat enkele clubs interesse hebben, daarnaast ook KKD ploegen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 30 Apr 2023, 17:11 Zou echt een kut aankoop zijn, zelfs als backup. Als je zo graag aan bord op schoot scouting wilt doen haal dan Dallinga. Is nog maar 22 jaar en 18 goals in 37 wedstrijden/1999 minuten(!) in de Ligue 1 en Coup de France (die hij ook gewonnen heeft gisteren).
Prima, maar dan snap je dus totaal niet wat scouting is. Er wordt mss wel naar een bepaald type gezocht, en Dallinga en Lauritsen zijn in de verste verte niet dezelfde type spelers. (waarmee ik niet zeg dat ik Lauritsen een goede aankoop zou vinden)
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fofana en Romero hadden in potentie 2 geweldige spitsen kunnen zijn voor PSV. Beide helaas volstrekt onbetrouwbaar vanwege het zwakke fysiek. Afscheid nemen en tijd/geld stoppen in de nieuwe lichting lijkt me een veel beter plan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply