Sportjournalisten en -verslaggevers zijn al een beetje de debiele broertjes van de beroepsgroep, maar in die categorie heb hè dan als triest dieptepunt altijd nog Hans Kraaij. Straks lekker juichen voor Ajax jongen.
Was te verwachten toch, dat Ruud zou blijven. Op dit forum is er wat kritiek maar verder vanuit de club 0, vanuit de media 0. Geen druk, geen stress, helemaal niks. Ruud krijgt gewoon een jaartje om te leren en ervaring op te doen.
Last edited by Juancho on 30 Apr 2023, 17:48, edited 1 time in total.
Nouja als hij tweede wordt en de beker wint, dan heeft hij het niet eens zo slecht gedaan qua resultaat (wel qua voetbal). Maar dat is beide nog niet zeker uiteraard.
Juancho wrote: ↑30 Apr 2023, 17:47
Was te verwachten toch, dat Ruud zou blijven. Op dit forum is er wat kritiek maar verder vanuit de club 0, vanuit de media 0.
Scheelt wel dat dit forum natuurlijk in alles de club en media overstijgt, zeg ik met alle bescheidenheid.
Zijn er nog niet uit van bovenaf. Er is ontevredenheid over het spel en de ontwikkeling van het team. Willen sowieso wijzigingen doorvoeren en Ooijer gaat al weg.
Olai wrote: ↑30 Apr 2023, 17:49
Zijn er nog niet uit van bovenaf. Er is ontevredenheid over het spel en de ontwikkeling van het team. Willen sowieso wijzigingen doorvoeren en Ooijer gaat al weg.
Dit idee kreeg ik ook, al verwacht ik dat Van Nistelrooij, als hij tweede wordt, alsnog het voordeel van de twijfel gaat krijgen.
Deze geluiden heb ik in het kort ook gehoord omtrent de club.
Deze geluiden heb ik in het kort ook gehoord omtrent de club.
Dit Ajax is zo slecht, die moet je gewoon helemaal wegtikken. Ipv daarvan gaan we onze energie verspillen aan het rollebollen met ajacieden op het veld en je beste speler staat linksbuiten.