Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maak deze man toch samen met Xavi volgend seizoen key spelers. Dat verdient hij zo erg. Wat een glasbak!
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 16 Apr 2023, 14:59 Ik las elders vandaag daar het zou kunnen dat Ruudje Sangare aan prikkelen is om straks tegen Ajax te vlammen. Mocht dit inhouden dat Guti daarom maar weer eens geslachtofferd wordt geef ik onze strijder bij deze toestemming om Ruudje neer te hoeken zonder consequenties 👌. Guti heb je kei en keihard nodig tegen Ajax.
Op basis van de invalbeurt van vandaag verdient Sangare absoluut geen basisplaats tegen Ajax
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 16 Apr 2023, 16:39
Juancho wrote: 16 Apr 2023, 14:59 Ik las elders vandaag daar het zou kunnen dat Ruudje Sangare aan prikkelen is om straks tegen Ajax te vlammen. Mocht dit inhouden dat Guti daarom maar weer eens geslachtofferd wordt geef ik onze strijder bij deze toestemming om Ruudje neer te hoeken zonder consequenties 👌. Guti heb je kei en keihard nodig tegen Ajax.
Op basis van de invalbeurt van vandaag verdient Sangare absoluut geen basisplaats tegen Ajax
Jawel, maandag bij jong ajax - jong PSV
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 16 Apr 2023, 08:04
Heruone wrote: 16 Apr 2023, 02:43

Ik denk dat er best een reële kans is dat 3 v/d 5 volgend jaar niet meer bij ons spelen ;)
Dan ben je echt je hele middenveld in één transferperiode kwijt dus dat lijkt me niet (die 3 + Sangaré).
Klopt, maar als alle spelers kampen met een serieuze vertrekwens ;)

Guti wordt van de zomer 28 en speelt bij PSV inmiddels 5 seizoenen, waarvan hij slechts alleen vorig jaar basisspeler is geweest. Nu vind ik Guti zelf een hele gewaardeerde kracht, maar ik denk wel dat hij naar een club wilt waar hij vaste basisspeler is. Ook bij Ruud is hij dat allerminst dit seizoen.

Simons heeft een zogezegde clausule. Daarnaast als Simons met een vertrekwens kampt en hij wilt niet naar PSG, gaan er echt clubs met serieuze bedragen komen die PSV moeilijk kan weigeren.

Veerman botert ook niet geweldig hier. Hij ligt goed in de markt, heeft een prima profiel. Als er een club gaat komen met een goed duidelijk verhaal, dan denk ik ook dat hij een vertrekwens heeft. Het verhaal momenteel bij PSV is ook niet bepaald zo uitstekend namelijk en ook Veerman heeft dat intern meerdere malen onderstreept. Daarnaast is er natuurlijk ook nog de vermeende interesse in V.d. Boomen.

Idealiter hou je dit soort spelers binnen boord, maar afhankelijk van de keuzes die deze zomer gemaakt gaan worden, betwijfel ik of dat gaat lukken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Speelt ie of speelt ie niet tegen ajax, that is the question ?

We hebben 15 topwedstrijden gespeeld. (Ajax, fey, twente, az, arsenal, rangers, monaco)
7x guti basis : 3x winst, 1x gelijk, 3x verlies
8x guti bank: 4x winst, 2x gelijk, 2x verlies
5x viel ie in. 3x verbeterde daarna de stand. 2x verslechterde de stand.

Kortom: er is geen duidelijke trend.

Laatste 4 toppers stond hij er maar 1 van in de basis, thuis tegen sevilla, waar de goals vielen nadat guti was gewisseld.

Ik denk op basis van de vorige alinea dat Ruud met Veerman-Sangare gaat spelen.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat zegt de xG? That is the real question.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MaartenV wrote: 19 Apr 2023, 00:05 Speelt ie of speelt ie niet tegen ajax, that is the question ?

We hebben 15 topwedstrijden gespeeld. (Ajax, fey, twente, az, arsenal, rangers, monaco)
7x guti basis : 3x winst, 1x gelijk, 3x verlies
8x guti bank: 4x winst, 2x gelijk, 2x verlies
5x viel ie in. 3x verbeterde daarna de stand. 2x verslechterde de stand.

Kortom: er is geen duidelijke trend.

Laatste 4 toppers stond hij er maar 1 van in de basis, thuis tegen sevilla, waar de goals vielen nadat guti was gewisseld.

Ik denk op basis van de vorige alinea dat Ruud met Veerman-Sangare gaat spelen.
Stel je toch eens voor dat coaches echt op zo'n ludieke manier zouden benaderen of iemand wel of niet moet spelen. Zou best hilarisch zijn wat voor een opstellingen je dan naar voren tovert.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop stiekem op een middenveld met Guti-Sangare-Veerman

Til op de bank.
Bruneau
Jeugdinternational
Posts: 140
Joined: 06 Jan 2023, 09:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 19 Apr 2023, 11:40 Ik hoop stiekem op een middenveld met Guti-Sangare-Veerman

Til op de bank.
Til speelt denk ik in de basis zondag. Verdediging van Ajax is zo zwak in de lucht en Til is daar juist vrij sterk in. Samen met Luuk de Jong kunnen die voor enorm veel problemen zorgen, zeker nu Alvarez niet meedoet. Daar moet je tegelijkertijd ook maximaal van profiteren. Mijn ideale middenveld zou overigens wel jouw middenveld zijn.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 19 Apr 2023, 07:05
MaartenV wrote: 19 Apr 2023, 00:05 Speelt ie of speelt ie niet tegen ajax, that is the question ?

We hebben 15 topwedstrijden gespeeld. (Ajax, fey, twente, az, arsenal, rangers, monaco)
7x guti basis : 3x winst, 1x gelijk, 3x verlies
8x guti bank: 4x winst, 2x gelijk, 2x verlies
5x viel ie in. 3x verbeterde daarna de stand. 2x verslechterde de stand.

Kortom: er is geen duidelijke trend.

Laatste 4 toppers stond hij er maar 1 van in de basis, thuis tegen sevilla, waar de goals vielen nadat guti was gewisseld.

Ik denk op basis van de vorige alinea dat Ruud met Veerman-Sangare gaat spelen.
Stel je toch eens voor dat coaches echt op zo'n ludieke manier zouden benaderen of iemand wel of niet moet spelen. Zou best hilarisch zijn wat voor een opstellingen je dan naar voren tovert.
Nee natuurlijk gaat een coach niet zo een opstelling bepalen. Maar je ziet wel dat Ruud dit seizoen Guti ruwwweg de helft van de topwedstrijden laat banken, en van de meest recente 4 potten, drie keer. En dat dat niet heeft geresulteerd in slechte resultaten of het overlopen worden op het middenveld.

Dus, ik gok erop dat Guti weer gaat banken tegen ajax.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat Guti en Til zeker zijn van een basisplek. Het wordt Sangaré of Veerman.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op de bank dus zoals door sommige wijze grijze mannen hier voorspeld.
Fabel dat we zonder Guti niet kunnen presteren in topwedstrijden. Veerman-Sangaman heeft een hoger plafond dan Veerman-guti of guti-sangaman.

Sangare sterk in de duels. En als saibari de laatste bal erin schiet had sangaman 1 van de mooiste assists van het seizoen gehad.

Maar de 2 komende thuiswedstrijden graag weer met Guti, tegen de mindere tegenstanders.
Nibbitman
Jeugdinternational
Posts: 138
Joined: 19 Jan 2022, 13:27
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangare is geschorst tegen Sparta dus dan zal Guti zeker spelen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elfrink was wel stellig dat PSV Guti/Sangaré moet gaan vervangen. Ik zou het zonde vinden en ik weet zeker dat we geen vervanger van Guti gaan vinden die gelijk/beter is voor het geld wat Guti oplevert. Hij heeft nog 2 jaar contract, de afschrijving zou normaliter helemaal uit de boeken moeten zijn en ik vind dat hij een kans moet krijgen als basisspeler. Als Ruud dat ook zo ziet dan moet hij hem toch kunnen overtuigen om te blijven, zeker in de wetenschap dat Sangaré weg gaat.

Met Guti, Veerman, Til en Xavi heb je dan genoeg bouwstenen om te investeren in jonge middenvelders voor de toekomst. Wellicht één die nog een jaar nodig heeft om te wennen of genoegen kan nemen met 30 wedstrijden ipv 45. Er komt vanuit de jeugd volgens mij ook geen kant en klare A selectie speler door de komende 2 jaar.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goede vent.

User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Des te jammerder als dit doorgaat…
https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... bij-PSV%27
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 30 Apr 2023, 16:28 Des te jammerder als dit doorgaat…
https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... bij-PSV%27
Viel te verwachten na 5 jaar wisselen tussen bank en basis. Prima vent, speler maar niet onvervangbaar.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is ook weer zo. Overigens moet ik steeds ff knijpen bij die vijf jaar…
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heldenrol en hoofdprijs vanmiddag voor hem dan. Of dit nu waar is of niet trouwens
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat sowieso meerdere spelers met een contract tot 2025 wel eens zouden kunnen gaan vertrekken. Naast Gutierrez ook Teze, Obispo en Vertessen. En dat zou PSV ook weer diverse mogelijkheden moeten gaan geven.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doet me denken aan Doan die vertrekt omdat hij geen zicht heeft op een basisplaats waarna PSV madueke in de winterstop verkoopt. Plus die was al voorspelbaar veel geblesseerd, dus doan zou heel veel gespeeld hebben als hij gebleven was.

Hetzelfde gebeurt dan met guti en sangare die vertrekken, er vanuit gaande dat sangare gaat vliegen naar de PL. PSV zal ook niet gek zijn en hem die worst (een basisplaats, niet die van sangare) voorhouden lijkt me.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Guti zei laatst dat hij in de zomer rustig gaat bekijken hoe of wat. Dat hij ook de plannen voor aankomend seizoen wil horen alvorens hij een keuze maakt. Zou het ook niet kunnen dat hij wat druk op PSV zet? Net als Everton deed met Jarrad: zo van laten spelen of we halen hem liever terug.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hier konden we hem wel gebruiken. Middenveld weer niet lekker omdat Ajax ons lokt.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mag er zeker in voor wat Grinta.
#simplythebest
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Had moeten spelen als 6. Blijf het onbegrijpelijk vinden. Zou hem groot gelijk geven als hij gaat. Houdt een keertje op en ik gun deze kanjer ook een mooie stap.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply