Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dood en doodzonde.

Guti is weg deze zomer. Om een vergelijkbare speler terug te halen ben je echt 8-10 miljoen kwijt. En wij beuren een keer 3 voor Guti waarschijnlijk.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... j-PSV.html
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 01 May 2023, 12:44 Dood en doodzonde.

Guti is weg deze zomer. Om een vergelijkbare speler terug te halen ben je echt 8-10 miljoen kwijt. En wij beuren een keer 3 voor Guti waarschijnlijk.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... j-PSV.html
Dit is inderdaad doodzonde. Dit had PSV beter kunnen managen denk ik. Met het komend vertrek van Sangare, had Guti zijn 'gratis' vervanger moeten zijn. Had je geld kunnen besparen voor de andere posities in het veld. Dit kunnen ze overigens alsnog met hem bespreken toch?
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou denk ik dat Guti sowieso wel weg zou zijn geweest deze zomer, ook als hij het hele seizoen in de basis had gestaan.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeft net verlengd tot medio 2025. Die gaat echt niet voor 3 hoor, ben maar niet bang.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is destijds voor 6 mil gehaald. Minimaal voor dat bedrag weg, vooral met contract van 2 jaar
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Guti zit komend seizoen ook (vaak) op de bank met de aanwezigheid van Veerman en Xavi. Tenzij PSV de opvolging van Sangaré verkloot, maar dat is niet te hopen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Guti is een strijder, maar wel gewoon vervangbaar. Ik denk zelfs dat je nog wel een upgrade zou kunnen vinden voor het bedrag dat we hem verkopen (6, 7, 8mln zoiets).
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk als je Guti verkoopt je wel eens plek zou kunnen hebben voor Vinicius Souza.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Guti niet gewoon de vervanger kunnen worden van Sangaré? Een beoogd middenveld met Xavi en Veerman kan wel wat defensieve kracht gebruiken. Ik denk dat Guti best prima zou kunnen werken als verdedigende middenvelder. Zou het echt zonde vinden als hij gaat.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 01 May 2023, 13:05 Ik denk als je Guti verkoopt je wel eens plek zou kunnen hebben voor Vinicius Souza.
Of Skhiri ;)
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 01 May 2023, 12:44 Dood en doodzonde.

Guti is weg deze zomer. Om een vergelijkbare speler terug te halen ben je echt 8-10 miljoen kwijt. En wij beuren een keer 3 voor Guti waarschijnlijk.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... j-PSV.html
Zowel Sangaré als Veerman zijn beter.
Jammer dat Guti gaat, maar dat had je waarschijnlijk echt alleen kunnen voorkomen door hem onbetwist basisspeler te maken, en hij had de pech dat er betere spelers op zijn positie waren.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prima speler voor ons geweest, maar uiteindelijk niet wat we ervan gehoopt hadden. Oké dus als hij vertrekt. Dat mag door de voordeur zonder dat hij ooit echt onbetwist was bij ons. Ik gun hem een mooie carrière in Spanje of Italië. Ik denk dat hij daar goed past en basisspeler kan zijn bij een middenmotor.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het echt heel kut als hij gaat maar gun hem gewoon een mooie nieuwe stap. Het middenveld Guti-Veerman zou voor PSV prima zijn maar je hebt nu wel de gelegenheid om een betere Guti te vinden. Als je bij wijze van Guti kunt verkopen voor een bedrag wat in de buurt komt bij de waarde van een Zerrouki dan heb je wel een plug and play speler voor binnen NL erbij maar het is geen speler die je normaliter voor grote bedragen kunt gaan verkopen in de toekomst.

Ruud is wel een man van zijn woord (wink ;)) dus als hij zegt dat bij een vertrek van Sangaré een plekje in de basis vrij komt voor Guti dan zie ik hem nog wel overtuigen.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou, wat is dit voor mentaliteit zeg, slapjanus. Wil weg zodra hij een paar wedstrijden op de bank zit.
;) (voor de duidelijkheid)
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je gister weer Sangare zag ballen... dan snap ik Guti wel. Tis zaak dat PSV een echte glasbak van een 6 gaat halen. Dan het je in potentie met Veerman/Xavi een geweldig middenveld dat elkaar ook perfect moet aanvullen. In de breedte ga je Guti wel enorm missen. Benieuwd of er dus 2 defensieve middenvelders gaan komen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 01 May 2023, 14:11 Als je gister weer Sangare zag ballen... dan snap ik Guti wel. Tis zaak dat PSV een echte glasbak van een 6 gaat halen. Dan het je in potentie met Veerman/Xavi een geweldig middenveld dat elkaar ook perfect moet aanvullen. In de breedte ga je Guti wel enorm missen. Benieuwd of er dus 2 defensieve middenvelders gaan komen.
Gewoon Jorrit Hendrix terughalen…
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goede speler, uitstekende mentaliteit en een logisch gevolg van de ontstaande situatie.

Eerst een mooie eindsprint naar plek twee en dan een mooie transfer. Guti met zijn warrior's hart is een echte PSVer geworden.

Wat mij betreft ambassadeur voor de club :crown:
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 01 May 2023, 14:51 Goede speler, uitstekende mentaliteit en een logisch gevolg van de ontstaande situatie.

Eerst een mooie eindsprint naar plek twee en dan een mooie transfer. Guti met zijn warrior's hart is een echte PSVer geworden.

Wat mij betreft ambassadeur voor de club :crown:
Nóg een?! En we hebben er al zoveel... :I
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 01 May 2023, 13:12
DeEintovenaar wrote: 01 May 2023, 13:05 Ik denk als je Guti verkoopt je wel eens plek zou kunnen hebben voor Vinicius Souza.
Of Skhiri ;)
Zou heel mooi zijn, maar denk dat die echt onhaalbaar is hahah, maar wie weet.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 01 May 2023, 13:46 Ik vind het echt heel kut als hij gaat maar gun hem gewoon een mooie nieuwe stap. Het middenveld Guti-Veerman zou voor PSV prima zijn maar je hebt nu wel de gelegenheid om een betere Guti te vinden. Als je bij wijze van Guti kunt verkopen voor een bedrag wat in de buurt komt bij de waarde van een Zerrouki dan heb je wel een plug and play speler voor binnen NL erbij maar het is geen speler die je normaliter voor grote bedragen kunt gaan verkopen in de toekomst.

Ruud is wel een man van zijn woord (wink ;)) dus als hij zegt dat bij een vertrek van Sangaré een plekje in de basis vrij komt voor Guti dan zie ik hem nog wel overtuigen.
Onze Mexicaan is al eens eerder gebleven toen hem beloftes werden gedaan. Hij heeft er zelfs een transfer naar Mexico voor afgezegd.

Dus nee, die blijft niet. PSV moet gewoon meewerken aan een goede transfer.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik en Marco met hetzelfde bericht.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is prima. Je kan het middenveld deels opnieuw inrichten. Van de twee te halen middenvelders zal je wel minimaal eentje moeten halen met toekomstige financiële waarde.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we ook niet overdrijven met zijn allen.
Guti is een goede speler, maar ik vind het nog steeds wel terecht dat Veerman en Sangare spelen ipv hem.

Sangare moet je met een glasbak gaan vervangen. Iemand die beter is dan Guti.

Guti gun ik echt het beste en een mooie club waar die nog veel gaat spelen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Guti is te goed om bij ons op de bank te zitten. Hopelijk vindt ie een mooie club en hopelijk halen we er een degelijke strijder voor terug.
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben fan van Guti maar ik denk wel dat hij te kort komt voor het niveau waar we naar toe willen.

Na 5 jaar is niet geheel onlogisch dat hij verder wilt kijken.
Post Reply