Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

PsvBmg wrote: 29 Apr 2023, 23:13 Exit Sangare,baumgartl,mwene,ramalho,drommel,el Ghazi,obispo,teze en Bsocagli.

Van den Boomen,Dallinga, rijkhof, de vrij,van ewijk en hilgers halen.
Vd ven zal.niet meer te betalen zijn
Inmiddels ben je wèl wakker?
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Mikelvb wrote: 01 May 2023, 08:21
RIO wrote: 01 May 2023, 03:10Georges Mikautadze!
Laten we hopen dat Metz niet promoveert.
100% die moeten ze kopen.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 01 May 2023, 10:54
Mikelvb wrote: 01 May 2023, 08:21

Laten we hopen dat Metz niet promoveert.
100% die moeten ze kopen.
Dit is zo'n moment dat ik hoop dat je meer weet, maar het is nog "maar" 1 mei dus ik ben bang dat dit meer op hoop gevestigd is.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 01 May 2023, 11:16
RIO wrote: 01 May 2023, 10:54

100% die moeten ze kopen.
Dit is zo'n moment dat ik hoop dat je meer weet, maar het is nog "maar" 1 mei dus ik ben bang dat dit meer op hoop gevestigd is.
PSV scout heel actief in de Ligue 2 dus dat zit zowieso wel goed.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 01 May 2023, 11:23
CZ_Code wrote: 01 May 2023, 11:16
Dit is zo'n moment dat ik hoop dat je meer weet, maar het is nog "maar" 1 mei dus ik ben bang dat dit meer op hoop gevestigd is.
PSV scout heel actief in de Ligue 2 dus dat zit zowieso wel goed.
Was ik even vergeten ja, wat dat betreft zou het heel mooi zijn 8)
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 01 May 2023, 11:28
RIO wrote: 01 May 2023, 11:23

PSV scout heel actief in de Ligue 2 dus dat zit zowieso wel goed.
Was ik even vergeten ja, wat dat betreft zou het heel mooi zijn 8)
Ik denk alleen dat de topscorer van de Ligue 2 ook wel op de lijstjes van clubs uit Ligue 1 staan… dus makkelijk wordt zoeits niet. Wat voor speler is het überhaupt?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Misschien kan Voormalig KG wat meer over hem zeggen
Last edited by Ardbeg on 01 May 2023, 13:41, edited 1 time in total.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

LaFoquita wrote: 01 May 2023, 10:04 Gisteren (spijtig genoeg) PSV moeten missen, niet te weigeren uitnodiging om bij Genk - Club Brugge te komen kijken. Wederom uitblinker de rechtsback van Genk, Daniel Munoz. Lang heeft geen minuut in de wedstrijd gezeten, constant schelden en afreageren op de scheids. Munoz heeft ook weer een doelpunt gemaakt. Type van Aanholt, verdedigend prima en aanvallend ook top. Betrokken bij 15 goals (G/A) in 31 wedstrijden. Met een 2 jarig contract (1 jaar contract + optie) zal hij wel duur zijn. Verwacht wel 8 tot 10 miljoen. Speler wilt zelf een stap maken.

Daarnaast nog iets speciaals, de corners van Tresor. Deze jongen kan de bal echt op de vierkante centimeter precies op het juiste hoofd plaatsen. Staat niet voor niets op 22 (!) assists nu in de Belgische competitie. Verder ook veel mislukte dribbels, lijkt soms iets van snelheid te missen in zijn actie.
Leuke wedstrijd en leuke clubs om mee te maken. Gefeliciteerd.

Beide spelers zouden goede aanwinsten zijn.
Die ik ook beide heb gevolgd sinds hun entree in de competitie. Toch is Genk geen makkelijke club om spelers weg te halen zeker niet voor een club als PSV.

Image
2019/2020 tot nu.. ter verduidelijking
De afgelopen jaren is Genk een van de financieel gezondste en rijkste clubs van België.
Die hun aanvallende en verdedigende topspelers voor sommen van 10+ miljoenen weg doet en goede verdedigende talenten tegen de 10 miljoen aan.
Ze hebben een uitstekende scouting en een erg goede TD en management. Had hem graag ook bij ons als vervanger van John gezien.

Andere clubs als Royal Antwerp, Anderlecht, Standard, Charleroi, Cercle Brugge, Union en nog meer zijn allemaal (al) door een bijna faillissement moeten gaan en sommigen ook overgenomen door buitenlandse clubs of investeerders.

Image
Club Brugge met de CL gelden en Antwerp met rijke investeerders hebben de afgelopen seizoenen laten zien dat zij een drastisch anders financieel en transfer beleid zijn gaan voeren en mede hierom staat Genk sinds twee seizoenen bij de top van de competitie als het gaat om positief transfersaldo.

Dit alles niet bij Genk een financieel gezonde club met goed management en een uitstekende jeugdopleiding.
Veel verkopen ook renderende aanwinsten..

Ik denk helaas niet dat PSV de diepe zakken heeft voor deze spelers of om meerdere spelers van Genk over te nemen.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 01 May 2023, 12:34
LaFoquita wrote: 01 May 2023, 10:04 Gisteren (spijtig genoeg) PSV moeten missen, niet te weigeren uitnodiging om bij Genk - Club Brugge te komen kijken. Wederom uitblinker de rechtsback van Genk, Daniel Munoz. Lang heeft geen minuut in de wedstrijd gezeten, constant schelden en afreageren op de scheids. Munoz heeft ook weer een doelpunt gemaakt. Type van Aanholt, verdedigend prima en aanvallend ook top. Betrokken bij 15 goals (G/A) in 31 wedstrijden. Met een 2 jarig contract (1 jaar contract + optie) zal hij wel duur zijn. Verwacht wel 8 tot 10 miljoen. Speler wilt zelf een stap maken.

Daarnaast nog iets speciaals, de corners van Tresor. Deze jongen kan de bal echt op de vierkante centimeter precies op het juiste hoofd plaatsen. Staat niet voor niets op 22 (!) assists nu in de Belgische competitie. Verder ook veel mislukte dribbels, lijkt soms iets van snelheid te missen in zijn actie.
Leuke wedstrijd en leuke clubs om mee te maken. Gefeliciteerd.

Beide spelers zouden goede aanwinsten zijn.
Die ik ook beide heb gevolgd sinds hun entree in de competitie. Toch is Genk geen makkelijke club om spelers weg te halen zeker niet voor een club als PSV.

Image
2019/2020 tot nu.. ter verduidelijking
De afgelopen jaren is Genk een van de financieel gezondste en rijkste clubs van België.
Die hun aanvallende en verdedigende topspelers voor sommen van 10+ miljoenen weg doet en goede verdedigende talenten tegen de 10 miljoen aan.
Ze hebben een uitstekende scouting en een erg goede TD en management. Had hem graag ook bij ons als vervanger van John gezien.

Andere clubs als Royal Antwerp, Anderlecht, Standard, Charleroi, Cercle Brugge, Union en nog meer zijn allemaal (al) door een bijna faillissement moeten gaan en sommigen ook overgenomen door buitenlandse clubs of investeerders.

Image
Club Brugge met de CL gelden en Antwerp met rijke investeerders hebben de afgelopen seizoenen laten zien dat zij een drastisch anders financieel en transfer beleid zijn gaan voeren en mede hierom staat Genk sinds twee seizoenen bij de top van de competitie als het gaat om positief transfersaldo.

Dit alles niet bij Genk een financieel gezonde club met goed management en een uitstekende jeugdopleiding.
Veel verkopen ook renderende aanwinsten..

Ik denk helaas niet dat PSV de diepe zakken heeft voor deze spelers of om meerdere spelers van Genk over te nemen.
Het klopt dat Genk op de goede weg is. Maar dat heeft ook met de jeugdopleiding te maken, loopt veel talent rond.

Wil daarbij ook zeggen dat Genk veelal goedkoop gokjes doet. Veel Afrikaanse en Zuid/Midden Amerikaanse spelers, dit heeft dan ook te maken met de tussenpersonen en zaakwaarnemers die bij Genk rondlopen. Ik kan je zeggen dat deze heren ook enorm grote zakken geld vangen en daarnaast zijn ook genoeg miskopen / foute gokjes bij Genk gedaan afgelopen jaar. Het voordeel is vooral dat zij jongens vroeg ophalen waardoor ze weinig tot niets kosten in combinatie met de salarisregeling voor buitenlandse spelers in Belgie.

Spelers van Genk worden vaak ook minimale bedragen verkocht in vergelijking met ons.

Afgelopen jaren 10+ transfers:
Maehle - 13.75 mil
Trossard - 15.5 miljoen
Malinovskyi - 13.5 miljoen
Berge - 23 miljoen (overpriced)
Onuachu - 18 miljoen (Southampton afgelopen winter in zware crisis)
Ito - 10 miljoen
Thorstvedt - 10 miljoen

Je ziet hieraan ook dat indien geen engelse club interesse heeft je bij Genk spelers voor +- 8 tot 10 miljoen kan weghalen. De betaalde salarissen zijn ook niet zo hoog als bij andere Belgische clubs des te knapper dat ze het zo goed doen.


Edit:

Zelfs keeperstalent Vandevoordt vertrekt voor 10miljoen naar Leipzig deze zomer. Steunpilaar van 21 met nog 3 jarig contract.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 01 May 2023, 12:13 Misschien kan @Voormalig KG wat meer over hem zeggen
Dat kan ik zeker, nu ik op het forum kijk.
Deze jongen viel in België al op bij een club waar ik eerder nooit echt van had gehoord
Georges is een Fransman uit de jeugdopleiding van Lyon en dit is wel terug te zien in zijn techniek en voetballende capaciteiten. Vervolgens naar een ander hoog aangeschreven Academy in Metz vertrokken.
Hier brak hij door in het tweede team en laat ook Metz een samenwerkingsverband hebben met de financieel noodlijdende Belgische club Seraing.

https://www.proximus.be/pickx/nl/204540 ... te-ligging
Hij werd met Dante Vanzeir topscoorder van de eerste divisie in België met 19 (1 assist) doelpunten in 21 wedstrijden, daarnaast in de play offs 3 doelpunten en 1 assist. Zijn schoten vaak wel in en om de 16
Image

Je kan wel zeggen dat het een match made in heaven was. Mede door zijn doelpunten promoveerde de club voor het eerst in hun 102 jarig bestaan.
Alleen is in deze klasse het niveau van de keepers nog minder dan de gemiddelde eredivisie keeper, waardoor hij nog niet klaar werd geacht voor het echte werk bij Metz in de Ligue 1.

Hij viel toen op door zijn neusje voor de goal, niet de snelste of de grootste maar met slimme looplijnen en slim gebruik maken van zijn acceleratie over korte afstanden bleek hij makkelijk in kansrijke posities te komen. Een rechtspoot die ook met links kon afmaken en een ongelofelijk blaakte van het zelfvertrouwen.



Hij is in staat om met zijn eerste aanname weg te draaien van de tegenstander, terug te zakken in de half,-spaces en vervolgens in een 1v1 duel de tegenstander uit te spelen.

Hij liet eigenlijk al heel veel zien, alleen zoals wel eens vaker was zijn spel zonder bal nog voor verbetering vatbaar..
Hij maakte de 16 meter niet altijd de juiste keuzes om de bal te ontvangen, door zijn lengte en fysiek veel moeite met kopduels en ik neem aan mede hierom werd hij nog niet in staat geacht de vertrekkende spits Diallo naar Strasbourg al op te kunnen volgen. Een nog veel fysiekere competitie.

Hij mocht met de grote jongens in de Jupiler Pro League meedoen en werd nog een een keer uitgeleend aan RFC Seraing.
Dit jaar werd een zwaar jaar en een jaar van overleven en in de competitie proberen te blijven.
In tegenstelling tot een jaar eerder was hij vaak tegen teams waar ze geen grip op kregen; een eenzame strijder in de spits, krijg weinig de bal en mede daarom was hij vooral afhankelijk van veel lange ballen die naar voren werden geschopt. Niet een hele dankbare taak voor een spits.
Waarbij hij met 1.79 als targetman de kopduels moest uitvechten.
Toch viel hij wel met momenten op dat hij zeker kwaliteiten aan de bal bezit, mogelijkheden creëren door 1v1, zichzelf slim positioneren en ondanks dat zijn snelheid niet hoog is is hij enorm rap en wendbaar op de eerste meters. Hij kon naar het oog makkelijk van richting veranderen op deze hoge snelheid zowel zonder als met de bal.
Dat hij kon voetballen viel ook toen al erg op, hij is heel comfortabel om met de bal naar voren te gaan, soms met enorm lange sprints wat het uiteindelijke eindresultaat (doelpunt maken) niet hielp, maar waarbij hij wel tot een schot kwam en weinig tot niet geholpen werd door medespelers.
Het is ook duidelijk dat hij niet bang is om te dribbelen en het duel aangaan met de tegenstander.
Alleen kleine aantrekking het leek erop dat hij soms teveel/ te moeilijk wilde doen in plaats van de makkelijke pass.

Hij draaide een prima maar wel moeilijk seizoen waarbij RFC niet degradeerde en hij in alle competities toch 33 wedstrijden speelden, 14x beslissend was met een doelpunt en 2 assists.

Intussen was Metz gedegradeerd na een butt jaar in de Ligue 1, maar waren de spotlight ook op deze Fransman met Georgische roots met 28 doelpunten in 49 wedstrijden.
Onder ander het Burnley van Kompany toonde in de zomer interesse. Geluiden van 2,5/5 miljoen klonken in de media maar naar het schijnt vroeg Metz het dubbele bedrag en keerde hij terug naar Noord-Frankrijk.

Mikautadze heeft zich intussen fysiek ontwikkeld en behoord tot de beste in de competitie. Hij heeft nog steeds de drang tot 1v1 en is enorm rap op de eerste meters. Het is een centrum aanvaller enorm doelgericht die als hij ruimte krijgt/heeft excelleert.
Voor het makkelijk kunnen uitspelen van een tegenstander, zo een overwicht creëren en ook zijn wendbaarheid op snelheid.



Ik zou hem graag zien komen, vrees alleen met grote vrezen dat hij ook door andere clubs uit grotere competities wordt gevolgd zoals het eerder genoemde Burnley. Die intussen naar de PL zijn gepromoveerd.
Metz speelt zelf nog voor promotie en is een club die door de jaren heen altijd mooie prijzen heeft gevraagd voor zijn spelers. Vrees in het kort dat hij te duur is.



Ardbeg bedankt
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mij bedankt? Jij bedankt! Ik ga hier eens uitgebreid voor zitten.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 01 May 2023, 13:39
Ardbeg wrote: 01 May 2023, 12:13 Misschien kan @Voormalig KG wat meer over hem zeggen
Dat kan ik zeker, nu ik op het forum kijk.
Deze jongen viel in België al op bij een club waar ik eerder nooit echt van had gehoord
Georges is een Fransman uit de jeugdopleiding van Lyon en dit is wel terug te zien in zijn techniek en voetballende capaciteiten. Vervolgens naar een ander hoog aangeschreven Academy in Metz vertrokken.
Hier brak hij door in het tweede team en laat ook Metz een samenwerkingsverband hebben met de financieel noodlijdende Belgische club Seraing.

https://www.proximus.be/pickx/nl/204540 ... te-ligging
Hij werd met Dante Vanzeir topscoorder van de eerste divisie in België met 19 (1 assist) doelpunten in 21 wedstrijden, daarnaast in de play offs 3 doelpunten en 1 assist. Zijn schoten vaak wel in en om de 16
Image

Je kan wel zeggen dat het een match made in heaven was. Mede door zijn doelpunten promoveerde de club voor het eerst in hun 102 jarig bestaan.
Alleen is in deze klasse het niveau van de keepers nog minder dan de gemiddelde eredivisie keeper, waardoor hij nog niet klaar werd geacht voor het echte werk bij Metz in de Ligue 1.

Hij viel toen op door zijn neusje voor de goal, niet de snelste of de grootste maar met slimme looplijnen en slim gebruik maken van zijn acceleratie over korte afstanden bleek hij makkelijk in kansrijke posities te komen. Een rechtspoot die ook met links kon afmaken en een ongelofelijk blaakte van het zelfvertrouwen.



Hij is in staat om met zijn eerste aanname weg te draaien van de tegenstander, terug te zakken in de half,-spaces en vervolgens in een 1v1 duel de tegenstander uit te spelen.

Hij liet eigenlijk al heel veel zien, alleen zoals wel eens vaker was zijn spel zonder bal nog voor verbetering vatbaar..
Hij maakte de 16 meter niet altijd de juiste keuzes om de bal te ontvangen, door zijn lengte en fysiek veel moeite met kopduels en ik neem aan mede hierom werd hij nog niet in staat geacht de vertrekkende spits Diallo naar Strasbourg al op te kunnen volgen. Een nog veel fysiekere competitie.

Hij mocht met de grote jongens in de Jupiler Pro League meedoen en werd nog een een keer uitgeleend aan RFC Seraing.
Dit jaar werd een zwaar jaar en een jaar van overleven en in de competitie proberen te blijven.
In tegenstelling tot een jaar eerder was hij vaak tegen teams waar ze geen grip op kregen; een eenzame strijder in de spits, krijg weinig de bal en mede daarom was hij vooral afhankelijk van veel lange ballen die naar voren werden geschopt. Niet een hele dankbare taak voor een spits.
Waarbij hij met 1.79 als targetman de kopduels moest uitvechten.
Toch viel hij wel met momenten op dat hij zeker kwaliteiten aan de bal bezit, mogelijkheden creëren door 1v1, zichzelf slim positioneren en ondanks dat zijn snelheid niet hoog is is hij enorm rap en wendbaar op de eerste meters. Hij kon naar het oog makkelijk van richting veranderen op deze hoge snelheid zowel zonder als met de bal.
Dat hij kon voetballen viel ook toen al erg op, hij is heel comfortabel om met de bal naar voren te gaan, soms met enorm lange sprints wat het uiteindelijke eindresultaat (doelpunt maken) niet hielp, maar waarbij hij wel tot een schot kwam en weinig tot niet geholpen werd door medespelers.
Het is ook duidelijk dat hij niet bang is om te dribbelen en het duel aangaan met de tegenstander.
Alleen kleine aantrekking het leek erop dat hij soms teveel/ te moeilijk wilde doen in plaats van de makkelijke pass.

Hij draaide een prima maar wel moeilijk seizoen waarbij RFC niet degradeerde en hij in alle competities toch 33 wedstrijden speelden, 14x beslissend was met een doelpunt en 2 assists.

Intussen was Metz gedegradeerd na een butt jaar in de Ligue 1, maar waren de spotlight ook op deze Fransman met Georgische roots met 28 doelpunten in 49 wedstrijden.
Onder ander het Burnley van Kompany toonde in de zomer interesse. Geluiden van 2,5/5 miljoen klonken in de media maar naar het schijnt vroeg Metz het dubbele bedrag en keerde hij terug naar Noord-Frankrijk.

Mikautadze heeft zich intussen fysiek ontwikkeld en behoord tot de beste in de competitie. Hij heeft nog steeds de drang tot 1v1 en is enorm rap op de eerste meters. Het is een centrum aanvaller enorm doelgericht die als hij ruimte krijgt/heeft excelleert.
Voor het makkelijk kunnen uitspelen van een tegenstander, zo een overwicht creëren en ook zijn wendbaarheid op snelheid.



Ik zou hem graag zien komen, vrees alleen met grote vrezen dat hij ook door andere clubs uit grotere competities wordt gevolgd zoals het eerder genoemde Burnley. Die intussen naar de PL zijn gepromoveerd.
Metz speelt zelf nog voor promotie en is een club die door de jaren heen altijd mooie prijzen heeft gevraagd voor zijn spelers. Vrees in het kort dat hij te duur is.



@Ardbeg bedankt
Mooie analyse, bedankt hiervoor! Vind dit echt een buitengewoon interessante speler, waar je wel €9M á 10Mvoor kapot wil slaan. Of Burnley echt een concurrent is voor PSV vraag ik me af. Volgens mij is spelen in de top van de ED nog altijd een beter verhaal voor een speler met zijn profiel dan de sprong wagen en in het degradatiegeweld van de PL. Los van het geld natuurlijk.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Mikautadze is zeker wel haalbaar voor PSV. Metz zal ong 8-10 miljoen voor hem vragen + bonus.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Hopelijk leest Ernie mee
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 01 May 2023, 14:33 Hopelijk leest Ernie mee
De scouting kent hem van zn tijd in Belgie en in Frankrijk. Earnie zal vooral naar de scouting moeten luisteren. Het is wel een centrum aanvaller, je moet hem op links zetten. Type Mertens/Karlsson. Snelle dribbel, naar binnen en uithalen. Kan ook prima in 2 spitsen systeem maar dat gaan we niet spelen onder ruud.

Mikautadze Luuk Lukebakio als voorhoede.

Veerman Xavi en vervanger Sangare erachter

PvA Gerrit Baas Mauro

Wally
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 13 Mar 2023, 11:53
LaFoquita wrote: 13 Mar 2023, 11:02- Rechtsback van Genk, Daniel Munoz. Zie ik erg graag komen. Back die aanvallend ook wat brengt.
Interessante speler. Zie dat hij op 7 goals en 7 assists staat dit seizoen. Dat is zeker niet slecht. Wel "al" 26, een marktwaarde van 7mln en nog een tweejarig contract deze zomer. Dus die zal flink aan de prijs zijn, verwacht ik. Ook dit is een speler die we zelf hadden moeten/kunnen scouten.
Precies
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 01 May 2023, 14:38
De Realist wrote: 01 May 2023, 14:33 Hopelijk leest Ernie mee
De scouting kent hem van zn tijd in Belgie en in Frankrijk. Earnie zal vooral naar de scouting moeten luisteren. Het is wel een centrum aanvaller, je moet hem op links zetten. Type Mertens/Karlsson. Snelle dribbel, naar binnen en uithalen. Kan ook prima in 2 spitsen systeem maar dat gaan we niet spelen onder ruud.

Mikautadze Luuk Lukebakio als voorhoede.

Veerman Xavi en vervanger Sangare erachter

PvA Gerrit Baas Mauro

Wally
Confused... :nuts:

https://www.transfermarkt.nl/youri-baas ... ler/559327
of:
https://www.transfermarkt.nl/roland-baa ... ler/241375
of:
https://www.transfermarkt.nl/justin-baa ... ler/361067

Zeggutmaor... :mrgreen:
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mikautadze lijkt me zeer interessant. Uitstekende speler op de beelden. Samen met nog een buitencategorie buitenspeler (Lozano, Lukebakio, Tete) heb je dan je voorhoede rond aangevuld met Luuk, Bakayoko en een reservespits (Fabio huren). Daarnaast Xavi die daar natuurlijk kan spelen, al zie ik hem liever op 10.

Meest interessante positie om ons te versterken blijft RCV. Daar een ervaren topper halen kan ons echt kampioen maken en hoge ogen laten gooien in hopelijk de CL. Hier mag van mij flink geïnvesteerd worden, een aantal opties:

https://www.transfermarkt.nl/konstantin ... ler/415912

Stuttgart staat in de gevarenzone. Mavropanos is enorm snel en fysiek een beest. Heel fijn om met ruimte in de rug te spelen. Als Stuttgart degradeert is hij mogelijk haalbaar, zeker met de kans op CL. Jong maar toch ervaren en een directe kwaliteitsimpuls.

https://www.transfermarkt.nl/duje-calet ... ler/238266

Goede verdediger, sterk, uitstekende kopper, prima passer (lang en kort). Southampton gaat eruit in de PL en dus liggen er mogelijkheden.

https://www.transfermarkt.nl/nico-elved ... ler/192635

Zou mijn eerste keuze zijn. Vaste waarde bij BMG, al jaren. Misschien is hij wel eens toe aan een nieuwe stap buiten de middenmoot van de BL waarbij hij mogelijk CL kan spelen. Staat al jaren bekend als toptalent maar heeft denk ik een nieuwe omgeving nodig om zich verder te ontwikkelen. Buitencategorie voor de eredivisie deze gast. Qua leeftijd en ervaring in combinatie met ordinaire kwaliteit het perfecte profiel.
User avatar
heijmans66
Talent
Posts: 83
Joined: 30 Jun 2022, 10:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Iemand die de MLS volgt? Zie dat Albert Rusnák (oud FC Groningen) daar speelt bij Seattle als cm/cam/rv. Is nu 28 jaar en een contract tot 31 december 2023 waarbij de club nog een optie heeft voor 1 jaar. Transfermarkt schat zijn waarde op 3 miljoen in. Ernie zal m vast wel kennen.

Zou dit iets voor PSV kunnen zijn? Iemand die iets meer weet?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In de categorie Nederlands, NL elftal, ervaring, etc.: zou Marten de Roon een optie zijn? Heeft nog maar een eenjarig contract bij Atalanta. Voordat iedereen weer losgaat: van mij hoeft hij (ook) niet te komen, maar mijn vraag is dus of hij op het lijstje zou staan bij PSV?

Verder is Daley Sinkgraven transfervrij. Als Mwene en Oppegard vertrekken, zou dat dan een goedkope optie kunnen zijn voor achter Patje?
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Van de twee middenvelders die je moet halen zal ik er minimaal eentje met doorverkoopwaarde halen.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 02 May 2023, 09:46 Van de twee middenvelders die je moet halen zal ik er minimaal eentje met doorverkoopwaarde halen.
Zerrouki en vd Boomen?
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rigo wrote: 02 May 2023, 09:53
Massimo wrote: 02 May 2023, 09:46 Van de twee middenvelders die je moet halen zal ik er minimaal eentje met doorverkoopwaarde halen.
Zerrouki en vd Boomen?
Verwacht niet dat Zerrouki veel gaat opleveren, naja geen 20+ transfer. Eind deze maand 25 en zal dan na 2 seizoenen niet op zijn 27ste nog een wereldtransfer maken. Verwacht eerder een vd Boomen en groot talent.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Rigo wrote: 02 May 2023, 09:53
Massimo wrote: 02 May 2023, 09:46 Van de twee middenvelders die je moet halen zal ik er minimaal eentje met doorverkoopwaarde halen.
Zerrouki en vd Boomen?
Zerrouki vind ik een goede speler, maar twijfel nog wel of hij nog beter gaat worden dan hij dit seizoen heeft laten zien. Ik zat dan eigenlijk aan een jongere speler te denken. Van den Boomen weet ik niet of die interessant is, omdat ik naar vervangers kijk van Sangaré en Gutierrez en ik me afvraag of Van den Boomen nodig is als je al Veerman, Simons en Til hebt.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

En ik denk dat je met Branco van den Boomen jezelf ook moet afvragen of zijn uitschieter bij Toulouse geen incident was?
Post Reply