Dood en doodzonde.
Guti is weg deze zomer. Om een vergelijkbare speler terug te halen ben je echt 8-10 miljoen kwijt. En wij beuren een keer 3 voor Guti waarschijnlijk.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... j-PSV.html
Érick Gutiérrez
- ShovingNE2
- Site Admin
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dit is inderdaad doodzonde. Dit had PSV beter kunnen managen denk ik. Met het komend vertrek van Sangare, had Guti zijn 'gratis' vervanger moeten zijn. Had je geld kunnen besparen voor de andere posities in het veld. Dit kunnen ze overigens alsnog met hem bespreken toch?ShovingNE2 wrote: ↑01 May 2023, 12:44 Dood en doodzonde.
Guti is weg deze zomer. Om een vergelijkbare speler terug te halen ben je echt 8-10 miljoen kwijt. En wij beuren een keer 3 voor Guti waarschijnlijk.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
Nou denk ik dat Guti sowieso wel weg zou zijn geweest deze zomer, ook als hij het hele seizoen in de basis had gestaan.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Guti is een strijder, maar wel gewoon vervangbaar. Ik denk zelfs dat je nog wel een upgrade zou kunnen vinden voor het bedrag dat we hem verkopen (6, 7, 8mln zoiets).
-
- Nationale topspeler
-
Zou Guti niet gewoon de vervanger kunnen worden van Sangaré? Een beoogd middenveld met Xavi en Veerman kan wel wat defensieve kracht gebruiken. Ik denk dat Guti best prima zou kunnen werken als verdedigende middenvelder. Zou het echt zonde vinden als hij gaat.
- Ardbeg
- Mister PSV
Of SkhiriDeEintovenaar wrote: ↑01 May 2023, 13:05 Ik denk als je Guti verkoopt je wel eens plek zou kunnen hebben voor Vinicius Souza.
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Zowel Sangaré als Veerman zijn beter.ShovingNE2 wrote: ↑01 May 2023, 12:44 Dood en doodzonde.
Jammer dat Guti gaat, maar dat had je waarschijnlijk echt alleen kunnen voorkomen door hem onbetwist basisspeler te maken, en hij had de pech dat er betere spelers op zijn positie waren.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Prima speler voor ons geweest, maar uiteindelijk niet wat we ervan gehoopt hadden. Oké dus als hij vertrekt. Dat mag door de voordeur zonder dat hij ooit echt onbetwist was bij ons. Ik gun hem een mooie carrière in Spanje of Italië. Ik denk dat hij daar goed past en basisspeler kan zijn bij een middenmotor.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind het echt heel kut als hij gaat maar gun hem gewoon een mooie nieuwe stap. Het middenveld Guti-Veerman zou voor PSV prima zijn maar je hebt nu wel de gelegenheid om een betere Guti te vinden. Als je bij wijze van Guti kunt verkopen voor een bedrag wat in de buurt komt bij de waarde van een Zerrouki dan heb je wel een plug and play speler voor binnen NL erbij maar het is geen speler die je normaliter voor grote bedragen kunt gaan verkopen in de toekomst.
Ruud is wel een man van zijn woord (wink ) dus als hij zegt dat bij een vertrek van Sangaré een plekje in de basis vrij komt voor Guti dan zie ik hem nog wel overtuigen.
Ruud is wel een man van zijn woord (wink ) dus als hij zegt dat bij een vertrek van Sangaré een plekje in de basis vrij komt voor Guti dan zie ik hem nog wel overtuigen.
- Persepolis
- Vedette
Nou, wat is dit voor mentaliteit zeg, slapjanus. Wil weg zodra hij een paar wedstrijden op de bank zit.
(voor de duidelijkheid)
(voor de duidelijkheid)
- Juancho
- Mister PSV
Als je gister weer Sangare zag ballen... dan snap ik Guti wel. Tis zaak dat PSV een echte glasbak van een 6 gaat halen. Dan het je in potentie met Veerman/Xavi een geweldig middenveld dat elkaar ook perfect moet aanvullen. In de breedte ga je Guti wel enorm missen. Benieuwd of er dus 2 defensieve middenvelders gaan komen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Gewoon Jorrit Hendrix terughalen…Juancho wrote: ↑01 May 2023, 14:11 Als je gister weer Sangare zag ballen... dan snap ik Guti wel. Tis zaak dat PSV een echte glasbak van een 6 gaat halen. Dan het je in potentie met Veerman/Xavi een geweldig middenveld dat elkaar ook perfect moet aanvullen. In de breedte ga je Guti wel enorm missen. Benieuwd of er dus 2 defensieve middenvelders gaan komen.
-
- Lid scoutingsteam
Goede speler, uitstekende mentaliteit en een logisch gevolg van de ontstaande situatie.
Eerst een mooie eindsprint naar plek twee en dan een mooie transfer. Guti met zijn warrior's hart is een echte PSVer geworden.
Wat mij betreft ambassadeur voor de club
Eerst een mooie eindsprint naar plek twee en dan een mooie transfer. Guti met zijn warrior's hart is een echte PSVer geworden.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Nóg een?! En we hebben er al zoveel...Voormalig KG wrote: ↑01 May 2023, 14:51 Goede speler, uitstekende mentaliteit en een logisch gevolg van de ontstaande situatie.
-
- Nationale topspeler
Zou heel mooi zijn, maar denk dat die echt onhaalbaar is hahah, maar wie weet.Ardbeg wrote: ↑01 May 2023, 13:12Of SkhiriDeEintovenaar wrote: ↑01 May 2023, 13:05 Ik denk als je Guti verkoopt je wel eens plek zou kunnen hebben voor Vinicius Souza.
- mr.top
Onze Mexicaan is al eens eerder gebleven toen hem beloftes werden gedaan. Hij heeft er zelfs een transfer naar Mexico voor afgezegd.11 Tinus wrote: ↑01 May 2023, 13:46 Ik vind het echt heel kut als hij gaat maar gun hem gewoon een mooie nieuwe stap. Het middenveld Guti-Veerman zou voor PSV prima zijn maar je hebt nu wel de gelegenheid om een betere Guti te vinden. Als je bij wijze van Guti kunt verkopen voor een bedrag wat in de buurt komt bij de waarde van een Zerrouki dan heb je wel een plug and play speler voor binnen NL erbij maar het is geen speler die je normaliter voor grote bedragen kunt gaan verkopen in de toekomst.
Dus nee, die blijft niet. PSV moet gewoon meewerken aan een goede transfer.
-
- Meervoudig international
- ComeOnPSV
- Vedette
Laten we ook niet overdrijven met zijn allen.
Guti is een goede speler, maar ik vind het nog steeds wel terecht dat Veerman en Sangare spelen ipv hem.
Sangare moet je met een glasbak gaan vervangen. Iemand die beter is dan Guti.
Guti gun ik echt het beste en een mooie club waar die nog veel gaat spelen.
Guti is een goede speler, maar ik vind het nog steeds wel terecht dat Veerman en Sangare spelen ipv hem.
Sangare moet je met een glasbak gaan vervangen. Iemand die beter is dan Guti.
Guti gun ik echt het beste en een mooie club waar die nog veel gaat spelen.