Einde van een Mexicaans tijdperk bij PSV (Salcido-Guardado-Moreno-Lozano-Guti), mits er uiteraard een nieuwe teruggehaald wordt.
Verwacht, billijk en op te vangen op het veld lijkt me. Maar we verliezen er wel een hele mooie mens mee. En een echte strijder bovendien. En daar heb je er nooit te veel van uiteindelijk.
Érick Gutiérrez
- De Realist
- Internationale topspeler
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Zonde voor de club, maar vanuit Érick's oogpunt volledig te begrijpen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- hondjevandebakker
-
- Vedette
-
- Legende
Geen idee welk beeld we dan hebben van het niveau waar we naar toe willen. Het wordt al een hele toer om Sangare en Guti te gaan vervangen met gelijkwaardige spelers.
Ben voor het Real Madrid model. Je beste spelers zolang behouden. Niet de cliches van een frisse wind of doorselecteren. Natuurlijk selecteer je door waar kan en moet. Afgelopen winter hebben we dat gedaan op de linksbackpositie. Daar was Max al langere tijd een zwakkere schakel zonder zicht op echte verbetering. Daar zijn we met Van Aanholt echt vooruitgegaan. Maar op 6 en 8 hebben we al drie meer dan uitstekende spelers rondlopen.
-
Real Madrid staat wel eenzaam een de top van de voedselketen. Wij moeten verkopen om rond te komen.
Guti gaan we echt wel missen (zou ik twee jaar geleden niet gezegd hebben) Hij speelt niet altijd en kan nu nog een keer een klapper maken. Hopelijk kunnen we een goede vervanger vinden.
Guti gaan we echt wel missen (zou ik twee jaar geleden niet gezegd hebben) Hij speelt niet altijd en kan nu nog een keer een klapper maken. Hopelijk kunnen we een goede vervanger vinden.
- SomaQan
- Nationale topspeler
Begrijp me niet verkeerd Guti hoeft van mij niet weg maar in de Europese wedstrijden komt Guti helaas tempo te kort. Als buffelaar heeft hij altijd zijn waarde maar wanneer je een hoger tempo wilt spelen dan komt hij echt handelingssnelheid te kort.koetje wrote: ↑02 May 2023, 10:41Geen idee welk beeld we dan hebben van het niveau waar we naar toe willen. Het wordt al een hele toer om Sangare en Guti te gaan vervangen met gelijkwaardige spelers.
Ben voor het Real Madrid model. Je beste spelers zolang behouden. Niet de cliches van een frisse wind of doorselecteren. Natuurlijk selecteer je door waar kan en moet. Afgelopen winter hebben we dat gedaan op de linksbackpositie. Daar was Max al langere tijd een zwakkere schakel zonder zicht op echte verbetering. Daar zijn we met Van Aanholt echt vooruitgegaan. Maar op 6 en 8 hebben we al drie meer dan uitstekende spelers rondlopen.
-
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
Schitterend.
Deze post is ook top, met als meeste gelikete reactie de reactie van Fabio Silva 'Lo mereces mucho' -> 'jij verdient het zo erg'.
Deze post is ook top, met als meeste gelikete reactie de reactie van Fabio Silva 'Lo mereces mucho' -> 'jij verdient het zo erg'.
- Juancho
- Mister PSV
Los van het feit dat Guti een hele bruikbare speler is denk ik dat hij ondertussen ook echt bij de PSV familie hoort in de zin van dat hij nieuwe spelers ook kan helpen bij PSV. Halve cultuur bewaker. Die status heeft hij wat mij betreft ondertussen wel, ook mede door zijn tomeloze inzet, nooit zeiken en zeuren en altijd het team op 1. Pracht mens gewoon.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Vond ik dit seizoen niet aan de orde, bijvoorbeeld in de dubbele ontmoeting met Arsenal. Ik begrijp wel waar je opmerking vandaan komt, maar ik vraag me af of het nog altijd juist is of vooral een beeld dat is blijven hangen.
Ondanks alle lof die hij krijgt wordt Guti toch nog altijd niet als volwaardige optie voor de basis gezien. Volgens mij is dat onterecht.
Er moet uiteraard wat bij op het middenveld als Sangaré vertrekt, maar Gutierrez-Veerman-Xavi als beoogde basis zou ik best aandurven.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Guti met Veerman is voor PSV gewoon goed genoeg om kampioen mee te KUNNEN worden als de rest van de selectie klopt. Nu moet je hem gaan vervangen en dan kun je wellicht nog 10% winnen maar ook 20% verliezen.
Blijf toch nog een jaartje Mexicaanse warrior!
Blijf toch nog een jaartje Mexicaanse warrior!
- DonyellMalen
- Legende
Kan mij niet voorstellen dat hij nog bij ons speelt komend seizoen. Hij moet op zijn leeftijd meer spelen. Vandaag weer geen basis en zelfs geen invalbeurt. Zonde, toch een van m’n favoriete selectiespelers.
- Juancho
- Mister PSV
Nee joh die gozer is wel klaar bij PSV. En volledig terecht. Toen Sangare afwezig was speelde hij ok/prima. Toen ze samen speelden was het weer Guti die Sangare beter liet spelen wat ten goede kwam van het hele elftal. En wie moet er weer als eerste uit de basis omdat andere koekenbakkers moeten spelen? Juist....Guti.
Kan me verdomd goed voorstellen dat hij het respect mist bij PSV en daarom niet nog een jaar zo wil. Onze strijder.
Kan me verdomd goed voorstellen dat hij het respect mist bij PSV en daarom niet nog een jaar zo wil. Onze strijder.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”