Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Balinho
Internationale topspeler

Einde van een Mexicaans tijdperk bij PSV (Salcido-Guardado-Moreno-Lozano-Guti), mits er uiteraard een nieuwe teruggehaald wordt.

Verwacht, billijk en op te vangen op het veld lijkt me. Maar we verliezen er wel een hele mooie mens mee. En een echte strijder bovendien. En daar heb je er nooit te veel van uiteindelijk.
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV

Tenzij
Sparts
Geselecteerd voor Oranje

Zerrouki als vervanger?
De Realist
Internationale topspeler

Sparts wrote: 01 May 2023, 22:10Tenzij
Dankjewel.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Zonde voor de club, maar vanuit Érick's oogpunt volledig te begrijpen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
JChovanec
Meervoudig international

Sparts wrote: 01 May 2023, 22:13 Zerrouki als vervanger?
14 minuten geleden

Einde van een Mexicaans tijdperk bij PSV (Salcido-Guardado-Moreno-Lozano-Guti), mits er uiteraard een nieuwe teruggehaald wordt
Zerrouki is geen Mexicaan :D
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Hopelijk gaat hij naar Benfica
Rikkert1234
Vedette

Benieuwd wat we voor Guti nog kunnen gaan vangen
Garnala
Basisspeler

Ik denk dat Guti ons nog wel een mooi bedrag oplevert.
27 jaar, Mexicaans international met een marktwaarde van 7 mil en 2 jarig contract.
Juancho
Mister PSV

Die Mexicaanse connectie die is opgezet werp ook z'n vruchten af. 0 Mexicanen meer na Guti 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Op zich wel logisch voor beide partijen. Hoop dat Roger hem oppikt voor 10 miljoen. Tis de ideale 12e/13e man.
Standbeeld
Mister PSV

Juancho wrote: 01 May 2023, 22:43 Die Mexicaanse connectie die is opgezet werp ook z'n vruchten af. 0 Mexicanen meer na Guti 😁
Lozano komt terug.
koetje
Legende

SomaQan wrote: 01 May 2023, 21:59 Ik ben fan van Guti maar ik denk wel dat hij te kort komt voor het niveau waar we naar toe willen.
Geen idee welk beeld we dan hebben van het niveau waar we naar toe willen. Het wordt al een hele toer om Sangare en Guti te gaan vervangen met gelijkwaardige spelers.

Ben voor het Real Madrid model. Je beste spelers zolang behouden. Niet de cliches van een frisse wind of doorselecteren. Natuurlijk selecteer je door waar kan en moet. Afgelopen winter hebben we dat gedaan op de linksbackpositie. Daar was Max al langere tijd een zwakkere schakel zonder zicht op echte verbetering. Daar zijn we met Van Aanholt echt vooruitgegaan. Maar op 6 en 8 hebben we al drie meer dan uitstekende spelers rondlopen.
Het Kanon
Internationale topspeler

Real Madrid staat wel eenzaam een de top van de voedselketen. Wij moeten verkopen om rond te komen. ;)

Guti gaan we echt wel missen (zou ik twee jaar geleden niet gezegd hebben) Hij speelt niet altijd en kan nu nog een keer een klapper maken. Hopelijk kunnen we een goede vervanger vinden.
SomaQan
Nationale topspeler

koetje wrote: 02 May 2023, 10:41
SomaQan wrote: 01 May 2023, 21:59 Ik ben fan van Guti maar ik denk wel dat hij te kort komt voor het niveau waar we naar toe willen.
Geen idee welk beeld we dan hebben van het niveau waar we naar toe willen. Het wordt al een hele toer om Sangare en Guti te gaan vervangen met gelijkwaardige spelers.

Ben voor het Real Madrid model. Je beste spelers zolang behouden. Niet de cliches van een frisse wind of doorselecteren. Natuurlijk selecteer je door waar kan en moet. Afgelopen winter hebben we dat gedaan op de linksbackpositie. Daar was Max al langere tijd een zwakkere schakel zonder zicht op echte verbetering. Daar zijn we met Van Aanholt echt vooruitgegaan. Maar op 6 en 8 hebben we al drie meer dan uitstekende spelers rondlopen.
Begrijp me niet verkeerd Guti hoeft van mij niet weg maar in de Europese wedstrijden komt Guti helaas tempo te kort. Als buffelaar heeft hij altijd zijn waarde maar wanneer je een hoger tempo wilt spelen dan komt hij echt handelingssnelheid te kort.
Ardbeg
Mister PSV

4 uur geleden ook nog. Mooi!
Last edited by Ardbeg on 03 May 2023, 22:10, edited 1 time in total.
DonyellMalen
Legende

Schitterend.

Deze post is ook top, met als meeste gelikete reactie de reactie van Fabio Silva 'Lo mereces mucho' -> 'jij verdient het zo erg'.

Juancho
Mister PSV

Los van het feit dat Guti een hele bruikbare speler is denk ik dat hij ondertussen ook echt bij de PSV familie hoort in de zin van dat hij nieuwe spelers ook kan helpen bij PSV. Halve cultuur bewaker. Die status heeft hij wat mij betreft ondertussen wel, ook mede door zijn tomeloze inzet, nooit zeiken en zeuren en altijd het team op 1. Pracht mens gewoon.
PSV90
Nationale topspeler

SomaQan wrote: 02 May 2023, 20:02 Begrijp me niet verkeerd Guti hoeft van mij niet weg maar in de Europese wedstrijden komt Guti helaas tempo te kort. Als buffelaar heeft hij altijd zijn waarde maar wanneer je een hoger tempo wilt spelen dan komt hij echt handelingssnelheid te kort.
Vond ik dit seizoen niet aan de orde, bijvoorbeeld in de dubbele ontmoeting met Arsenal. Ik begrijp wel waar je opmerking vandaan komt, maar ik vraag me af of het nog altijd juist is of vooral een beeld dat is blijven hangen.

Ondanks alle lof die hij krijgt wordt Guti toch nog altijd niet als volwaardige optie voor de basis gezien. Volgens mij is dat onterecht.

Er moet uiteraard wat bij op het middenveld als Sangaré vertrekt, maar Gutierrez-Veerman-Xavi als beoogde basis zou ik best aandurven.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

We gaan hem missen, echt.
Juancho
Mister PSV

Onze strijder. Heb echt het idee dat alleen al zijn hijgen in de nek van die spartaan er voor zorgde dat hij miste.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Guti met Veerman is voor PSV gewoon goed genoeg om kampioen mee te KUNNEN worden als de rest van de selectie klopt. Nu moet je hem gaan vervangen en dan kun je wellicht nog 10% winnen maar ook 20% verliezen.

Blijf toch nog een jaartje Mexicaanse warrior!
DonyellMalen
Legende

Kan mij niet voorstellen dat hij nog bij ons speelt komend seizoen. Hij moet op zijn leeftijd meer spelen. Vandaag weer geen basis en zelfs geen invalbeurt. Zonde, toch een van m’n favoriete selectiespelers.
Juancho
Mister PSV

Nee joh die gozer is wel klaar bij PSV. En volledig terecht. Toen Sangare afwezig was speelde hij ok/prima. Toen ze samen speelden was het weer Guti die Sangare beter liet spelen wat ten goede kwam van het hele elftal. En wie moet er weer als eerste uit de basis omdat andere koekenbakkers moeten spelen? Juist....Guti.

Kan me verdomd goed voorstellen dat hij het respect mist bij PSV en daarom niet nog een jaar zo wil. Onze strijder.
Post Reply