Nieuw forum - hoe en waarom
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Ik blijf me wel altijd verbazen over de kortzichtigheid van zulke gasten. Dat blijkt natuurlijk wel uit zijn werkwijze, maar ook omdat hij zo handelt onder naam van zijn BV. En die BV staat gewoon ingeschreven op zijn thuisadres. Nou lijkt het me niet dat daar in dit geval erge gevolgen aan zitten, maar je zou maar net de verkeerde treffen.
- deninho32
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Vinnie Jones
- Site Admin
Ik zit te denken aan het openen van een Feyenoord forum bij forum2goGestelnaar wrote: ↑06 Nov 2020, 09:37 Ik blijf me wel altijd verbazen over de kortzichtigheid van zulke gasten. Dat blijkt natuurlijk wel uit zijn werkwijze, maar ook omdat hij zo handelt onder naam van zijn BV. En die BV staat gewoon ingeschreven op zijn thuisadres. Nou lijkt het me niet dat daar in dit geval erge gevolgen aan zitten, maar je zou maar net de verkeerde treffen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
- ShovingNE2
- Site Admin
Of gewoon een 'Maatschappelijke topics' forum daar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Ik kreeg een foutmelding bij het klikken op de link om mijn wachtwoord te resetten, dus nu een V2 account aangemaakt.
Tof dat jullie zo snel hebben kunnen schakelen, klasse mannen! (Ps ook benieuwd naar de artikelen).
Tof dat jullie zo snel hebben kunnen schakelen, klasse mannen! (Ps ook benieuwd naar de artikelen).
-
- Legende
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Maikel
- Site Admin
We draaien nog niet helemaal op volle toeren en nog niet alles werkt zoals het zou moeten. We gaan ervan uit dat in de loop der dagen je je originele account weer kunt gebruiken.TylerDurdnv2 wrote: ↑06 Nov 2020, 10:22 Ik kreeg een foutmelding bij het klikken op de link om mijn wachtwoord te resetten, dus nu een V2 account aangemaakt.
We zullen dan wel je beide accounts samenvoegen
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Top, bedankt alvast succes mannen!Maikel_91 wrote: ↑06 Nov 2020, 10:42We draaien nog niet helemaal op volle toeren en nog niet alles werkt zoals het zou moeten. We gaan ervan uit dat in de loop der dagen je je originele account weer kunt gebruiken.TylerDurdnv2 wrote: ↑06 Nov 2020, 10:22 Ik kreeg een foutmelding bij het klikken op de link om mijn wachtwoord te resetten, dus nu een V2 account aangemaakt.
We zullen dan wel je beide accounts samenvoegen
- deninho32
- Site Admin
Ik heb je gebruikersnaam omgezet.TylerDurdn wrote: ↑06 Nov 2020, 10:22 Ik kreeg een foutmelding bij het klikken op de link om mijn wachtwoord te resetten, dus nu een V2 account aangemaakt.
- Juancho
- Mister PSV
Ik was gister de hele dag op pad dus had niet gekeken op het forum, tot ik voor de wedstrijd even wilde checken. En toen lag alles er dus al uit, tot net... Geen idee wat er allemaal gebeurt is, weer een heel verhaal in de openingspost . Maar hopelijk is het nu allemaal opgelost en zijn we ook eens VRIJ om zomaar te zeggen.
Speciaal dankwoord natuurlijk aan de heren die het allemaal gefixed hebben en niet om negatief te zijn, maar misschien is dit ook weer even een momentje voor de mensen die vaak lopen te zeiken op de mods en ook zeker [mention]deninho32[/mention] specifiek. Gelukkig zijn de meeste al geschorst, hebben een ban of wat dan ook, maar het respect voor de personen die dit allemaal maar weer mogelijk maken mag er nu wel eens zijn. Bij iedereen!
Speciaal dankwoord natuurlijk aan de heren die het allemaal gefixed hebben en niet om negatief te zijn, maar misschien is dit ook weer even een momentje voor de mensen die vaak lopen te zeiken op de mods en ook zeker [mention]deninho32[/mention] specifiek. Gelukkig zijn de meeste al geschorst, hebben een ban of wat dan ook, maar het respect voor de personen die dit allemaal maar weer mogelijk maken mag er nu wel eens zijn. Bij iedereen!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ren Höek
- Vedette
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
We zijn er weer. Top heren, jammer dat dit nodig was en dat dit geleidt heeft tot een geheel leeg forum. Maar ook wel weer prima want zo kan nooit meer teruggevonden worden dat ik ooit ene rechtsback genaamd Kristensen aan heb geraden en [mention]Ykhim[/mention] ooit met ene Orejuela op de proppen kwam
- RaJitsu
- Vaste waarde in elftal
Fijn deze openheid en het communiceren naar gebruikers wat er allemaal speelt.
Een vraag:
Een vraag:
Als jullie de wachtwoorden niet hebben (waar ik ook vanuit ga aangezien met tegenwoordige oplossingen standaard versleuteld is), hoe hebben jullie deze dan handmatig ingevuld? Gewoon at random zelf een wachtwoord? Of begrijp ik je verkeerd?
- deninho32
- Site Admin
Klopt helemaal. [mention]ShovingNE2[/mention] heeft de username en email ingevoerd en ik had in de excel sheet een random wachtwoord geladen.RaJitsu wrote: ↑06 Nov 2020, 14:03 Fijn deze openheid en het communiceren naar gebruikers wat er allemaal speelt.
Een vraag:Als jullie de wachtwoorden niet hebben (waar ik ook vanuit ga aangezien met tegenwoordige oplossingen standaard versleuteld is), hoe hebben jullie deze dan handmatig ingevuld? Gewoon at random zelf een wachtwoord? Of begrijp ik je verkeerd?
-
- Lid scoutingsteam
Sensation wrote: ↑06 Nov 2020, 14:01 We zijn er weer. Top heren, jammer dat dit nodig was en dat dit geleidt heeft tot een geheel leeg forum. Maar ook wel weer prima want zo kan nooit meer teruggevonden worden dat ik ooit ene rechtsback genaamd Kristensen aan heb geraden en @Ykhim ooit met ene Orejuela op de proppen kwam
- Golden Stars
- Bankzitter
Goeie actie heren!
Niet dat ik veel post maar dit forum is altijd wel een bron van vermaak.
Gisteren inderdaad vaak de foutmelding gezien maar nu lijkt het weer als normaal te werken.
Dank voor jullie passie en inzet :TU: .
Niet dat ik veel post maar dit forum is altijd wel een bron van vermaak.
Gisteren inderdaad vaak de foutmelding gezien maar nu lijkt het weer als normaal te werken.
Dank voor jullie passie en inzet :TU: .