Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 30 Apr 2023, 10:59 Komende zomer ligt er een potje van tussen de 40 en 60 miljoen om te investeren. Dat laatste getal zal benaderd worden wanneer Sangare zal gaan voor de gelimiteerde transferwaarde. Die kans is heel groot, er zijn nu al clubs die bereid zijn om het te betalen. Chelsea is er een van, maar daar wil Sangare zelf niet zo graag naar toe begreep ik.
Tussen de 40 en 60 miljoen is echt wel een prima bedrag als PSV zijnde. Daar moet Stewart wel echt veel uit kunnen halen.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 30 Apr 2023, 08:08
Josef Dettelbacher wrote: 29 Apr 2023, 20:38 Ik call em alvast: gaat in de zomer voor 20 miljoen naar Ajax.
Lijkt me heel sterk. A) Ajax gaat nooit hetzelfde salaris betalen en B) Doen alsof die jongen niks voor PSV voelt is een belediging. Daarnaast komt er gewoon een andere PL club die hem zal gaan huren.
Je hoeft niet een salaris te evenaren, speeltijd met nog steeds een heel goed salaris is meer waard.

Noni heeft er 4 jaar bij Tottenham op zitten en zit nu bij Chelsea. Heeft helemaal niks met niks voor PSV voelen, maar met een zakelijke instelling.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 30 Apr 2023, 13:19 Jij vind Chelsea vreselijk. Heel veel mensen vinden dat niet. Noni is er daar misschien ook eentje van. Helemaal geen gekke keuze dan.
Daarbij was Chelsea de enige club, die een bedrag op tafel wilde leggen, waarvoor PSV bereid was hem te laten gaan, dus als Noni terug naar Engeland wilde was dit de enige optie.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 30 Apr 2023, 13:19 Jij vind Chelsea vreselijk. Heel veel mensen vinden dat niet. Noni is er daar misschien ook eentje van. Helemaal geen gekke keuze dan.
Chelsea is vooral een vreselijke club voor ouderwetse romantici -waar ik zelf ook bij hoor- die zijn opgegroeid met de traditionele topclubs. Het was de eerste club die zich volledig op basis van extern geld naar boven heeft gewerkt, en daarom symbool is geworden van de nieuwe realiteit post-2003. Voor iedereen onder de 30 speelt dat natuurlijk veel minder, die zijn niets anders gewend dan sheikclubs.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 30 Apr 2023, 12:54 Precies. Leuk dat geld maar ik snak al jaren naar prachtige spelers waarvoor je naar het stadion komt.
Precies. Prutsers als Simons, Götze en Gakpo bijvoorbeeld, daar blijf je voor thuis.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan heb je er vast met heel veel pijn en moeite 3 kunnen opnoemen in al die jaren :lol: :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 30 Apr 2023, 12:54 Precies. Leuk dat geld maar ik snak al jaren naar prachtige spelers waarvoor je naar het stadion komt.
En prachtige spelers haal je met geld.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En natuurlijk is zijn carrière niet weggegooid. Wat voor een dom statement is dat. Is met 6 weken 21. Als hij over 4 jaar vertrekt is hij en zijn familie tot in de 4e generatie onafhankelijk en heeft hij de clubs voor het uitkiezen waarschijnlijk.

Dan is hij slechts 1 jaar ouder dan Cody nu. Als Cody mislukt was bij Liverpool was zijn carrière dan ook weggegooid geweest Juancho ? Hij is nog niet eens op zijn prime dan.

Iedereen snapt en weet dat dat niet zo is of je moet echt er weinig van snappen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarschijnlijk heeft hij de afgelopen 4 maanden training al evenveel geleerd als heel zijn periode bij PSV. Alsof die jongen en zijn management zelf dachten dat hij ff een basisplek ging pakken bij chelsea.

Hetzelfde verhaal als Depay destijds en Malen nu. Het kan met wat omwegen gaan... maar deze jongen komt er wel. Zijn alledrie spelers met uitzonderlijke kwaliteit. De snelheid mer een bal aan de voet waarop madueke acties maakt.. dat is gewoon nie normaal.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 30 Apr 2023, 13:58
Grasmat wrote: 30 Apr 2023, 13:19 Jij vind Chelsea vreselijk. Heel veel mensen vinden dat niet. Noni is er daar misschien ook eentje van. Helemaal geen gekke keuze dan.
Chelsea is vooral een vreselijke club voor ouderwetse romantici -waar ik zelf ook bij hoor- die zijn opgegroeid met de traditionele topclubs. Het was de eerste club die zich volledig op basis van extern geld naar boven heeft gewerkt, en daarom symbool is geworden van de nieuwe realiteit post-2003. Voor iedereen onder de 30 speelt dat natuurlijk veel minder, die zijn niets anders gewend dan sheikclubs.
Ouderwetse romantici zijn vaak zo nostalgisch dat ze de realiteit uit ogen verliezen. Want was Berlusconi bij Milan niet eigenlijk ook al zo? PSV is begonnen als de club van het grote bedrijf Philips. Real Madrid en Barcelona hebben elke keer verkiezingen, die vooral zijn gebaseerd op hoeveel geld zo’n nieuwe president in die club zal pompen. Topclubs zijn altijd top doordat ze meer geld hebben dan andere clubs. Nu kwam dat voorheen meer overeen met hoe groot de stad was waar ze uitkwamen, maar heel anders dan nu is het niet, behalve dat de bedragen steeds hoger worden en de geldstromen steeds inzichtelijker.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 30 Apr 2023, 15:55
Josef Dettelbacher wrote: 30 Apr 2023, 13:58

Chelsea is vooral een vreselijke club voor ouderwetse romantici -waar ik zelf ook bij hoor- die zijn opgegroeid met de traditionele topclubs. Het was de eerste club die zich volledig op basis van extern geld naar boven heeft gewerkt, en daarom symbool is geworden van de nieuwe realiteit post-2003. Voor iedereen onder de 30 speelt dat natuurlijk veel minder, die zijn niets anders gewend dan sheikclubs.
Ouderwetse romantici zijn vaak zo nostalgisch dat ze de realiteit uit ogen verliezen. Want was Berlusconi bij Milan niet eigenlijk ook al zo? PSV is begonnen als de club van het grote bedrijf Philips. Real Madrid en Barcelona hebben elke keer verkiezingen, die vooral zijn gebaseerd op hoeveel geld zo’n nieuwe president in die club zal pompen. Topclubs zijn altijd top doordat ze meer geld hebben dan andere clubs. Nu kwam dat voorheen meer overeen met hoe groot de stad was waar ze uitkwamen, maar heel anders dan nu is het niet, behalve dat de bedragen steeds hoger worden en de geldstromen steeds inzichtelijker.
Tuurlijk, ook in de 90s was geld de belangrijkste bron, en ook in Nederland hebben Heerenveen en Roda hun succes te danken gehad aan vermogenden. Echter vind ik het na 2003 wel echt next level. Maar eens, romantici is vooral relatief waar je zelf mee bent opgegroeid. Voor jongeren is PSG straks een "traditionele topclub".
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat Brands zegt dat PSV gewoon meer haalt uit commercie dan een club als Everton... Die hoeven niet, daar komt 130 miljoen tv geld binnen of zo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 30 Apr 2023, 16:03
Thijs wrote: 30 Apr 2023, 15:55

Ouderwetse romantici zijn vaak zo nostalgisch dat ze de realiteit uit ogen verliezen. Want was Berlusconi bij Milan niet eigenlijk ook al zo? PSV is begonnen als de club van het grote bedrijf Philips. Real Madrid en Barcelona hebben elke keer verkiezingen, die vooral zijn gebaseerd op hoeveel geld zo’n nieuwe president in die club zal pompen. Topclubs zijn altijd top doordat ze meer geld hebben dan andere clubs. Nu kwam dat voorheen meer overeen met hoe groot de stad was waar ze uitkwamen, maar heel anders dan nu is het niet, behalve dat de bedragen steeds hoger worden en de geldstromen steeds inzichtelijker.
Tuurlijk, ook in de 90s was geld de belangrijkste bron, en ook in Nederland hebben Heerenveen en Roda hun succes te danken gehad aan vermogenden. Echter vind ik het na 2003 wel echt next level. Maar eens, romantici is vooral relatief waar je zelf mee bent opgegroeid. Voor jongeren is PSG straks een "traditionele topclub".
Ik vond het altijd al raar dat PSG geen topclub was. Frankrijk is groot in het voetbal en PSG is dé club uit Parijs. Dus hoe dat überhaupt mogelijk was dat zij zo lang geen topclub waren snap ik niet.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 30 Apr 2023, 14:18 Dan heb je er vast met heel veel pijn en moeite 3 kunnen opnoemen in al die jaren :lol: :mrgreen:
Valt reuze mee hoor. Over de afgelopen twee seizoenen en ik lepel ze zo op. Geen centje pijn.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 30 Apr 2023, 16:11 Ik vond het altijd al raar dat PSG geen topclub was. Frankrijk is groot in het voetbal en PSG is dé club uit Parijs. Dus hoe dat überhaupt mogelijk was dat zij zo lang geen topclub waren snap ik niet.
Het artikel is van 10 jaar geleden en het staat in het boek van Simon Kuper 'Dure spitsen scoren niet', maar hij had een verklaring destijds waarom de meest succesvolle clubs tot dan meestal niet uit de hoofdstad van een land kwamen.

https://www.tussendelinies.nl/de-cl-win ... hoofdstad/
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 30 Apr 2023, 16:17
Thijs wrote: 30 Apr 2023, 16:11 Ik vond het altijd al raar dat PSG geen topclub was. Frankrijk is groot in het voetbal en PSG is dé club uit Parijs. Dus hoe dat überhaupt mogelijk was dat zij zo lang geen topclub waren snap ik niet.
Het artikel is van 10 jaar geleden en het staat in het boek van Simon Kuper 'Dure spitsen scoren niet', maar hij had een verklaring destijds waarom de meest succesvolle clubs tot dan meestal niet uit de hoofdstad van een land kwamen.

https://www.tussendelinies.nl/de-cl-win ... hoofdstad/
Volgens mij speelt -zonder het artikel te hebben gelezen- vaak ook mee waar in een land het geld verdiend wordt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alle vertrouwen in Noni, hij is beter dan andere vleugelspelers. Hopelijk kan hij vanavond zijn eerste PL maken.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

3-0 achter bij rust.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lampard is niet zo’n hele goede trainer hè?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nope, net zo beroerd als Potter. Dat ze maar lekker voor Slot gaan in de zomer. :top:
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sjorsensjimmie wrote: 02 May 2023, 22:03 Lampard is niet zo’n hele goede trainer hè?
Heeft Lampard wel alle cursussen doorlopen?😂😂
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De spelers zijn ook niet best en een hele hoop liggen nog 8 jaar vast.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan deed Potter het nog niet zo slecht…
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eerste PL goal voor Noni!
Post Reply