Hier is helemaal niks mis mee zo lang er geen discriminerende en racistische bedoeling mee is. Wat in dit geval dus ook duidelijk niet het geval is.
Zielige mensen maken problemen om niks.
Vitesse had een Duitse TD aangesteld die waarschijnlijk gewoon in zijn netwerk heeft gekeken. Om daar nou een bewuste aanstelling van te maken gaat me wat ver. En je weet dat Silberbauer helemaal geen onbekende Deen is, maar in het verleden bij Utrecht heeft gevoetbald?Heruone wrote: ↑04 May 2023, 01:28We zagen Vitesse ook bewust voor Letsch kiezen, terwijl Utrecht nu een keer niet in de hoek V.d. Brom/Fräser/Stegeman/Cocu/Jans/Hake is gaan vissen, maar is uitgekomen bij een onbekende Deen genaamd Silberbauer die bij een dataclub als Midstjylland heeft gewerkt. Ajax lijkt nu ook een nieuwe trainer te krijgen
Ik kreeg de indruk dat dit niet met zijn trainersachtergrond te maken had, maar meer omdat hij als oud-speler van FCU nog warme banden onderhield.
A) Dick Schreuder heeft maar een ppw van 1,77 dus nee, is geen wereldtrainer en B) volgens mij is de vergelijking tussen PSV en Leverkussen logisher dan de vergelijking tussen PEC Zwolle en Leverkussen. Daarnaast is het natuurlijk allemaal relatief. Maar zowel PSV als Leverkussen heeft een selectie die in de top 3 van hun competitie moet eindidgen (obv marktwaarde verhoudingen). En als je kijkt naar de martkwaarde percentages van de clubs tov het totaal is er prima een parallel trekken tussen de ED en BL.ShovingNE2 wrote: ↑03 May 2023, 12:20Hoe kan je nu het gemiddelde punten aantal vergelijken tussen twee coaches in totaal andere competities.Mikelvb wrote: ↑03 May 2023, 10:26
Ik vind dit soort teksten allemaal mooi en interessant, zeker de uitgeschreven ideeën etc. Maar als je bij Alonso naar gemiddeld punten per wedstrijd doet hij het bij lange na niet zo goed als Ruud (haalt bijna en half punt per wedstrijd meer dan Alonso). Ditzelfde geldt voor de generatie RB trainers die het allemaal in Oostenrijk zo goed doen (wat gezien de verhoudingen ook niet zo moeilijk is) maar daarna bijna overal falen.
Met andere woorden. “Goede” tactische beweegredenen beteken echt niet altijd dat er resultaat volgt. Misschien moeten we Ruud toch maar wat meer tijd gunnen om zijn weg te vinden nu de situatie dusdanig is dat het gewoon een prima seizoen lijkt de worden als het gaat om resultaat. Een juiste verandering in de technische staf kan zomaar Ruud andere inzichten geven iod.
Dan is de trainer van Pec Zwolle toch ook een wereldtrainer?
Heeft Xavi daar beter gepresteerd dan je mocht verwachten. Zoals Slot dit jaar.
Ik vind ook dat PSV iedere trainer moeten opdragen elke opstelling als een variant op 433 aan te merken naar de media.Heruone wrote: ↑03 May 2023, 17:42Systeem hier, systeem daar. Ik vind het altijd grappig dat dit punt wordt gemaakt over Schmidt. Dat het 4-2-2-2 systeem verschrikkelijk was en dat hij daar verschrikkelijk lang dogmatisch aan vast hield. Terwijl het komische dus is dat PSV in de organisatie en de veldbezetting helemaal niet heel anders is gaan spelen toen onze formatie op papier opeens werd aangegeven als een 4-2-3-1.
?
Aaaah, dit is dus Ruud zelf verkleed als één van de drie koningen? Nou snap ik de tweet, maar ik zie eerlijk gezegd het probleem er dan ook niet van.MaartenV wrote: ↑04 May 2023, 10:17?
Dit is toch vlak na kerst. Dus Ruud was koning Balthasar was op een kerstfeest/voorstelling. Mooi gedaan. En natuurlijk ziet het er grappig uit.
Met dit soort dingen is het eerder discriminerend dat je er niet om mag lachen als iemand zich goed verkleed. Maar dat snappen wij alleen in Brabant natuurlijk met ons carnaval.
Goed een relletje hierom maakt Ruud een extra goed koppel met Ron Jans, die zijn eigen historie heeft met die achterlijke woke-community. ;-)
Ja maar de context wordt vaak bruut onthoofd door moraalridders.loginnaam wrote: ↑04 May 2023, 10:27Aaaah, dit is dus Ruud zelf verkleed als één van de drie koningen? Nou snap ik de tweet, maar ik zie eerlijk gezegd het probleem er dan ook niet van.MaartenV wrote: ↑04 May 2023, 10:17
?
Dit is toch vlak na kerst. Dus Ruud was koning Balthasar was op een kerstfeest/voorstelling. Mooi gedaan. En natuurlijk ziet het er grappig uit.
Met dit soort dingen is het eerder discriminerend dat je er niet om mag lachen als iemand zich goed verkleed. Maar dat snappen wij alleen in Brabant natuurlijk met ons carnaval.
Goed een relletje hierom maakt Ruud een extra goed koppel met Ron Jans, die zijn eigen historie heeft met die achterlijke woke-community. ;-)
Oh. Was hij het zelf? Had ik niet eens door. Vergeet mijn eerste opmerking dan.MaartenV wrote: ↑04 May 2023, 10:17?
Ik refereerde naar de omschrijving als wereldtrainer obv van de statistieken. Ik heb verder geen idee wat voor trainer het is. Dat hij dit jaar mooie dingen laat zien bij PEC is wel duidelijk.Juancho wrote: ↑04 May 2023, 10:46 @Mikelvb Dick Schreuder is weldegelijk een heel goede trainer. Die heeft er bij PEC in rap tempo weer voetbal ingekregen, gekoppeld aan resultaat. Dat begon al bij zijn komst voor degradatie. Helaas te laat, maar je zag eigenlijk al direct een heel groot verschil. Dat heeft hij doorgezet in de 1e divisie met vaak prima voetbal (terwijl de selectie echt niet heel goed is) en uitstekende resultaten.
Ik heb Dick Schreuder in kortere tijd meer voor elkaar zien krijgen dan Schmidt, v. Bommel, Ruud en Alfred bij elkaar. Maarja, Dick Schreuder zal vast geen hippe naam hebben en 'maar' PEC trainen en mist natuurlijk de uitstraling van topspeler Ruud. Als ik nu zou moeten kiezen wie er komend seizoen voor de groep moet staan: Ruud of Dick... 100% zeker die laatste.
Ok duidelijk. Zag ook niet dat het Ruud was. Niks mis mee. Snel weer on-topic.MaartenV wrote: ↑04 May 2023, 10:17?
Dan is het an sich toch een bewuste aanstelling? Ook namens de beleidsmakers namelijk om een andere koers te varen die de TD aangesteld hebben. Dat is hetzelfde nu als Ajax en Mislintat. Je weet dat als Mislintat iemand mag aanstellen het hoogstwaarschijnlijk een Duitse laptoptrainer gaat zijn.loginnaam wrote: ↑04 May 2023, 08:40Vitesse had een Duitse TD aangesteld die waarschijnlijk gewoon in zijn netwerk heeft gekeken. Om daar nou een bewuste aanstelling van te maken gaat me wat ver. En je weet dat Silberbauer helemaal geen onbekende Deen is, maar in het verleden bij Utrecht heeft gevoetbald?Heruone wrote: ↑04 May 2023, 01:28We zagen Vitesse ook bewust voor Letsch kiezen, terwijl Utrecht nu een keer niet in de hoek V.d. Brom/Fräser/Stegeman/Cocu/Jans/Hake is gaan vissen, maar is uitgekomen bij een onbekende Deen genaamd Silberbauer die bij een dataclub als Midstjylland heeft gewerkt. Ajax lijkt nu ook een nieuwe trainer te krijgen
We hebben het over Vitesse. Die plukten een TD uit hun Russische netwerk en daar kwam dan een trainer bij. Ik denk dat je daar niet te veel beleid bij moet zoeken.
Silberbauer heeft 3 jaar bij Utrecht gevoetbald, niet een jaar. En niet als een anonieme meehobbelaar. Zeggen dat Guardado een onbekende Mexicaan is als hij in de toekomst bij ons als hoofdtrainer zou worden aangesteld, zou op hetzelfde neerkomen. Als hij echt een onbekende Deen was geweest dan was hij nu geen hoofdtrainer van Utrecht.