Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 04 May 2023, 16:06 @RIO.



Leuke speler, maar moet nog wel echt stappen zetten. Zou in de breedte een interessante versterking zijn.
Groot talent, moet veel rustiger aan de bal worden, maar heeft fysiek alle kwaliteiten om te slagen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 04 May 2023, 15:45
Hatseflats wrote: 04 May 2023, 15:43

Stengs, Boadu, Aboukhlal ;-)

Edit: Vergeet Rosario niet!!
Ik vergeet Rosy absoluut niet, daarom noemde ik hem niet als interessante middenvelder ;-)
Die lijkt inderdaad vooral in de verdediging te spelen daar…
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 04 May 2023, 15:43
11 Tinus wrote: 04 May 2023, 15:40 Naast Spierings en vd Boomen speelt ook Matusiwa nog in de Ligue 1, maar die is niet transfervrij.
Stengs, Boadu, Aboukhlal ;-)

Edit: Vergeet Rosario niet!!
Bizot hebben we ook nog 😜
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Transfervrij, Nederlands, goed gedaan daar. Laat maar komen!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV gaat dus ook voor de combo Vd Boomen-Spierings.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel de ideale vervanger van Guti denk ik
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een goed seizoen in ligue 1. Daarnaast alleen maar ligue 2 of onderin gespeeld. Ik vind het ook transfervrij een risico. Had liever Schouten van Bologna gehaald. Maar die hadden ze toen al bij excelsior moeten oppikken
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangaré had dat destijds ook.
Geweldige aanwinst was dat direct.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet helemaal eerlijk, maar wellicht kan je hier wel iets uit afleiden. Ik vind het moeilijk te bepalen of PSV er op vooruit gaat.

Image

Image


Edit: Sangare stats laatste seizoen Ligue 1

Image
Last edited by Hatseflats on 04 May 2023, 21:18, edited 1 time in total.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Helaas geen bewegende beelden, maar wel een klein stukje over Spierings en het koppel met Vd Boomen.
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb een beter gevoel bij Spierings dan bij Van den Boomen als ik eerlijk ben. Laatstgenoemde vind ik niet goed genoeg om een bepalende speler hier te worden, Spierings lijkt me vrij eenvoudig wel in te passen in je team. Nuttige kracht om erbij te hebben..
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb Spierings te weinig zien spelen bij Toulouse om te kunnen bepalen of hij goed genoeg is voor PSV. Met zowel vervangers nodig voor zowel Sangaré als Gutierrez past hij qua positie beter dan Van den Boomen. Waar PSV wel rekening mee moet houden is dat er ook genoeg kapitaal op het veld gecreëerd kan worden. PSV heeft met Benitez, Van Aanholt en Luuk de Jong al drie ervaren spelers als in principe bassispelers.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weinig beelden van Spierings te vinden, Suley van VI is inderdaad erg positief.

Deze schiet ‘ie lekker binnen:



https://www.vi.nl/nieuws/PSV-denkt-aan- ... er-sangare

Voor zowel Branco als Spierings dus in de markt.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit zou tochgewoon 2 prima versterkingen zijn!? Gratis, Nederlands, goede cijfers in een goede competitie.
Ik hoop dat PSV doorpakt, ze weten nu al dat Sangare en Guti weggaan, dan heb je toch nu al meteen twee goedekope krachten erbij. Een brede selectie is ook erg belangrijk, desnoods komen ze als breedtespelers
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stats vallen volgens iemand van Twitter reuze mee. Ik hoop echt dat we hoger mikken dan dit. Lijkt me echt niet de juiste doelgroep om op te richten als je CL ambieert. Een 27 jarige speler die nu 1 seizoen in de L1 heeft gespeeld en in Nederland bij geen enkele club potten kon breken. Waar is onze ambitie? Kunnen we Steward laten weten dat we PSV zijn en niet AZ?

User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 04 May 2023, 21:42 Stats vallen volgens iemand van Twitter reuze mee. Ik hoop echt dat we hoger mikken dan dit. Lijkt me echt niet de juiste doelgroep om op te richten als je CL ambieert. Een 27 jarige speler die nu 1 seizoen in de L1 heeft gespeeld en in Nederland bij geen enkele club potten kon breken. Waar is onze ambitie? Kunnen we Steward laten weten dat we PSV zijn en niet AZ?

Zijn nogal vertekende statistieken.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 04 May 2023, 21:48
Ittot wrote: 04 May 2023, 21:42 Stats vallen volgens iemand van Twitter reuze mee. Ik hoop echt dat we hoger mikken dan dit. Lijkt me echt niet de juiste doelgroep om op te richten als je CL ambieert. Een 27 jarige speler die nu 1 seizoen in de L1 heeft gespeeld en in Nederland bij geen enkele club potten kon breken. Waar is onze ambitie? Kunnen we Steward laten weten dat we PSV zijn en niet AZ?

Zijn nogal vertekende statistieken.
De rest van zijn punten spreken volgens mij ook voor zichzelf.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou liever Schouten zien van Bologna. Een speler met een van de hoogste aantallen intercepties in de Serie A. Bovendien een speler met de nodige spelinzicht. Ik denk dat hij een prima koppel zou kunnen vormen met Veerman.

Spierings en van den Boomen zijn prima spelers, ik denk dat het best mogelijk is om op latere leeftijd door te breken. Alleen is van den Boomen een type zoals Veerman. Bij Spierings heb ik minder een beeld.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjah je kunt ze beide nemen als 5e en 6e middenvelder maar daar zullen ze wellicht zelf ook niet op zitten te wachten.

Maar gokjes kunnen ook geweldig uitpakken.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spierings zou mooie vervanger van Guti zijn.

Voor een vervanger van Sangaré mogen we wat mij betreft wel wat hoger mikken. Hetzij een groot talent of gearriveerde speler, als je Spierings haalt zou een groot talent er naast wel logisch zijn.

Sangaré en Guti exit. Spierings, Branco en groot talent in. Doe je prima zaken denk ik
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het ook allemaal niet zo spannend moet ik eerlijk bekennen. Toulouse staat 'slechts' 13e in de Lique1, maar de bekerwinst is natuurlijk wel heel erg knap. Ik had het persoonlijk graag wat 'Tropischer' gezien. En graag de 2 vertrekkende internationals weer laten vervangen door 2 nieuwe internationals.

Maar als ze zich beide zo goed hebben ontwikkeld de laatste seizoenen laat ik me graag verrassen. En wie weet kunnen ze zich hier eventueel doorontwikkelen en alsnog international worden.

We zullen zien...

De top 3 aankopen topic kan bijna weer van stal worden gehaald :)
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Spierings heeft net als Branco een interessante en knappe ontwikkeling doorgemaakt. Ligt dat dan aan de club en het systeem wat die club speelt of zijn het beide laatbloeiers.. Vind het lastig inschatten in hoeverre Spierings een echte versterking is en hoop dat ze verder kijken dan een transfervrije status. Vind hem qua profiel wel een interessante speler als vervanger van Guti/toevoeging aan de selectie. Als vervanger van Sangare hoop ik op iemand die net als Sangare zelf bij zijn komst wat jonger is en een hoger plafond heeft.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 04 May 2023, 21:10 Sangaré had dat destijds ook.
Geweldige aanwinst was dat direct.
Das niet waar. Sangare had 3 seizoenen L1 erop zitten en slechts 2 wedstrijden L2 toen hij bij ons kwam. Daarnaast was Sangare een heel stuk jonger dan Spierings.

Los even of die statistieken kloppen, ik hoop dat we gewoon hoger mikken. We hebben genoeg middelmaat en ik geloof niet zo in middelmaat voor middelmaat omwisselen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spierings viel mij ook in NL op, niet gedacht dat hij de stap naar de top zou kunnen maken maar een hele fijne speler.
Saibari is underrated.
Post Reply