Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ze Spierings en Boomen op de korrel hebben dan zullen ze die Roualt ook wel bekeken hebben. Jonge centrale verdediger. Wie weet ook een interessante optie. Frankrijk bulkt van het talent in elk geval.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We weten hopelijk allemaal hoe het werkt: PSV maakt een lijst met mogelijke opties en informeert bij de zaakwaarnemers. Vervolgens gaat de media informeren bij die zaakwaarnemers en sommigen zullen dan onthullen dat PSV geïnformeerd heeft. Dat zien we nu bij Branco, Spierings en Zerrouki. Dat zagen we vorige zomer bij o.a. Krul en Cillessen. Uiteindelijk kwam Benny. Even afwachten dus voor wie we concreet worden.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Zerrouki eigenlijk helemaal niet zo interessant. Ik denk dat wij veel meer baat hebben bij een échte 6. Iemand die betrouwbaar de organisatie bewaakt tussen de linies van defensie en middenveld, met gezonde agressie en duelkracht en voldoende voetballend vermogen. Iemand die de rug bewaakt van Veerman en de derde middenvelder. Zoals Guti, maar dan wat beter. Spelers zoals Alvarez (sorry) en Clasie zouden nuttig zijn voor ons. Op een niveau hoger hebben we het dan over Casemiro, Rodri, Fabinho, Busquets.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 05 May 2023, 07:44 Ik vind Zerrouki eigenlijk helemaal niet zo interessant. Ik denk dat wij veel meer baat hebben bij een échte 6. Iemand die betrouwbaar de organisatie bewaakt tussen de linies van defensie en middenveld, met gezonde agressie en duelkracht en voldoende voetballend vermogen. Iemand die de rug bewaakt van Veerman en de derde middenvelder. Zoals Guti, maar dan wat beter. Spelers zoals Alvarez (sorry) en Clasie zouden nuttig zijn voor ons. Op een niveau hoger hebben we het dan over Casemiro, Rodri, Fabinho, Busquets.
Eens. Tenzij de verdediging dermate versterkt wordt dat de noodzaak voor een echte 6 wat minder wordt, maar dat verwacht ik niet.
De puzzel op het middenveld klopt dit seizoen gewoon niet echt omdat zowel Veerman Guti als Sangare iets missen waardoor je ze alle drie moet opstellen terwijl je eigenlijk een van die posities voor een andere speler open laat
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 05 May 2023, 07:44 Ik vind Zerrouki eigenlijk helemaal niet zo interessant. Ik denk dat wij veel meer baat hebben bij een échte 6. Iemand die betrouwbaar de organisatie bewaakt tussen de linies van defensie en middenveld, met gezonde agressie en duelkracht en voldoende voetballend vermogen. Iemand die de rug bewaakt van Veerman en de derde middenvelder. Zoals Guti, maar dan wat beter. Spelers zoals Alvarez (sorry) en Clasie zouden nuttig zijn voor ons. Op een niveau hoger hebben we het dan over Casemiro, Rodri, Fabinho, Busquets.
Zerrouki is toch juist een bewaker als 6. Hij speelt veel meer als slot op de deur, maar heeft ook passend vermogen. Volgens mij is hij juist wel complementair aan Veerman, omdat je dan ook veel voetballend vermogen hebt en Veerman veel meer kan zwerven. Sangaré is juist meer een jager, waardoor Veerman ook meer de balans moet bewaken.
Los van of je Zerrouki goed genoeg vindt of een betere speler wil, is hij qua profiel volgens mij juist wel interessant.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind Zerrouki een prima optie. Echt een goede speler die nog veel beter kan worden. Vind hem ook de enige speler in de Eredivisie, buiten de top 4, die ik zo zou halen. Van Ewijk is ook een goede back maar daar heb ik veel meer twijfels bij.

Ajax heeft Spierings ook op de korrel blijkbaar.
Last edited by Joenepsv on 05 May 2023, 08:00, edited 1 time in total.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 04 May 2023, 22:27Los even of die statistieken kloppen, ik hoop dat we gewoon hoger mikken. We hebben genoeg middelmaat en ik geloof niet zo in middelmaat voor middelmaat omwisselen.
Wellicht begrijp ik je niet, dus even voor de zekerheid: Guti en/of Sangaré zijn middelmaat?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mocht je vd Boomen en Spierings halen hoort er in mijn ogen wel nog een talent bij voor de 6 positie. Daar gaat vanuit Jong niemand doorbreken en had je eerst Sangare of Guti. Dan zou je een mooi dubbel bezet middenveld hebben. Mochten alleen deze 2 heren komen geef ik het een onvoldoende. Spierings gaat natuurlijk niet alles spelen en kan ook tegenvallen. Brn benieuwd!
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vond Zerrouki in die wedstrijden tegen ons alles behalve een slot op de deur. Jongen heeft zeker een goede pass in de benen maar vond hem vrij slapjes in duels. Nu kijk ik verder nauwelijks wedstrijden in de eredivisie maar ik vraag me af in hoeverre je met hem naast veerman op hoger niveau defensief sterk genoeg bent.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tomm wrote: 05 May 2023, 08:07 Ik vond Zerrouki in die wedstrijden tegen ons alles behalve een slot op de deur. Jongen heeft zeker een goede pass in de benen maar vond hem vrij slapjes in duels. Nu kijk ik verder nauwelijks wedstrijden in de eredivisie maar ik vraag me af in hoeverre je met hem naast veerman op hoger niveau defensief sterk genoeg bent.
Helemaal eens. Vond hem zeer slap spelen in de wedstrijden tegen ons. Ik zie liever een beer van een vent komen ( a la Sangare) die ook nog een beetje kan voetballen. Blijf hopen op Vinicius Souza.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waar ze misgrepen bij Veerman mag Feyenoord PSV nu best 'aftroeven' met Zerrouki. Heeft hij nog een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld sinds die soap(s) met Feyenoord?
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tomm wrote: 05 May 2023, 08:07 Ik vond Zerrouki in die wedstrijden tegen ons alles behalve een slot op de deur. Jongen heeft zeker een goede pass in de benen maar vond hem vrij slapjes in duels. Nu kijk ik verder nauwelijks wedstrijden in de eredivisie maar ik vraag me af in hoeverre je met hem naast veerman op hoger niveau defensief sterk genoeg bent.
Ik vind Zerrouki eigenlijk juist helemaal niet zo'n goede pass hebben. Helemaal als het om een lange pass gaat. Wel vind ik hem goed in druk zetten, heeft hij voetballend vermogen en inzicht.

Desalniettemin vraag ik me af of hij nog de stap kan maken zoals Pröpper destijds van Vitesse kan. Ik vind hem een goede speler, maar hoeveel rek zou er nog in hem zitten?
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 05 May 2023, 07:59
Ittot wrote: 04 May 2023, 22:27Los even of die statistieken kloppen, ik hoop dat we gewoon hoger mikken. We hebben genoeg middelmaat en ik geloof niet zo in middelmaat voor middelmaat omwisselen.
Wellicht begrijp ik je niet, dus even voor de zekerheid: Guti en/of Sangaré zijn middelmaat?
Nee, maar spelers als Til, Mwene etc wel. Moet je nagaan wat er gebeurt als je klasbakken als Sangare gaat inruilen voor middelmaat.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi dat de geruchten weer los komen. Zoals Standbeeld zegt willen deze namen niets zeggen. Na Van Crombrugge, Cillesen en Krul kwam Benitez. Wel kan ik me voorstellen dat PSV er voor open staat om in gesprek te gaan met Van den Boomen en Spierings. Beiden transfervrij. Spierings zou een perfect vervanger voor Guti zijn. Salaris zal niet hoger liggen, Guti levert nog 5-7 miljoen op en je hebt een mooie vervanger. Van den Boomen is een kopie van Veerman alleen linksbenig. Veerman zal na komend seizoen willen vertrekken. Hoe fijn is het dat je dan een gratis een vervanger haalt die nagenoeg hetzelfde speelt en al een jaar kan wennen. Daarnaast denk ik dat Veerman/ van den Boomen samen kunnen spelen tegen mindere tegenstanders. Ga dan maar eens de pass eruit halen. Als Sangaré vertrekt zal daar nog een topper voor moeten komen, die hopelijk los staat van deze twee aankopen. Maar de interesse begrijp ik wel.
Gezien het feit dat Sangaré en Guti nagenoeg zeker zullen vertrekken verwacht ik dat er komende weken nog veel meer namen gedropt worden overigens. Wordt weer leuk!

Maar eerst morgen maar eens winnen tegen Sparta, met (voorronde) CL op zak is PSV een stuk aantrekkelijker om voor te kiezen lijkt me.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 05 May 2023, 00:17
DonyellMalen wrote: 04 May 2023, 23:49 Wat een niveau bij ESPN. Smal en Propper, kom op man. :grin:

Het was nog veel erger.

Van Aanholt werd Van Anholt genoemd en als concurrentie voor Sambo terwijl die een rechtsback is en Van Aanholt een linksback.

De kennis omtrent PSV is op TV vaak zo ontzettend slecht en daardoor stuitend.
Daarentegen is Van Anholt juist een rb :tear:
Saibari is underrated.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 05 May 2023, 07:44 Ik vind Zerrouki eigenlijk helemaal niet zo interessant. Ik denk dat wij veel meer baat hebben bij een échte 6. Iemand die betrouwbaar de organisatie bewaakt tussen de linies van defensie en middenveld, met gezonde agressie en duelkracht en voldoende voetballend vermogen. Iemand die de rug bewaakt van Veerman en de derde middenvelder. Zoals Guti, maar dan wat beter. Spelers zoals Alvarez (sorry) en Clasie zouden nuttig zijn voor ons. Op een niveau hoger hebben we het dan over Casemiro, Rodri, Fabinho, Busquets.
Niet om het een of ander maar volgens mij omschrijf je nu juist precies Zerrouki :mrgreen:
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 05 May 2023, 09:00 Niet om het een of ander maar volgens mij omschrijf je nu juist precies Zerrouki :mrgreen:
Hahaha, dat was ook mijn 1e gedachte :mrgreen:

Zerrouki past prima in zijn omschrijving en zo'n type speler heeft PSV ook zeker nodig.
Waarbij Spierings ook juist zo'n type speler is.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spierings en Boomen zijn vooral interessant omdat ze transfervrij zijn. Je houdt ruimte voor andere investeringen waardoor je selectie als geheel sterker wordt. In het beste geval zet zo’n jongen zijn late ontwikkeling door en wordt hij een basisspeler, en anders heb je waarschijnlijk een sterke kracht voor de plekken 12-18 in de selectie.

Zerrouki vind ik lastiger. Die zal rond de 8 mln kosten en ik ben niet overtuigd. Het zal ook afhangen van de mix. Je wilt niet alleen jongens van 25 tot 27 jaar, je zal ook een groter talent in de categorie 20-23 moeten halen vanuit economisch oogpunt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 05 May 2023, 09:07 Spierings en Boomen zijn vooral interessant omdat ze transfervrij zijn. Je houdt ruimte voor andere investeringen waardoor je selectie als geheel sterker wordt. In het beste geval zet zo’n jongen zijn late ontwikkeling door en wordt hij een basisspeler, en anders heb je waarschijnlijk een sterke kracht voor de plekken 12-18 in de selectie.

Zerrouki vind ik lastiger. Die zal rond de 8 mln kosten en ik ben niet overtuigd. Het zal ook afhangen van de mix. Je wilt niet alleen jongens van 25 tot 27 jaar, je zal ook een groter talent in de categorie 20-23 moeten halen vanuit economisch oogpunt.
Hear hear.

Ik mis alleen dat we Zerrouki kunnen huren met optie tot koop. :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind vooral Spierings interressant. Ik weet niet of het dit topic was, of een ander, maar iemand zei iets over dat het middenveld niet los gezien kan worden van de verdediging. Heel zwart op wit zou je dan kiezen tussen Guti + huidige verdediging of Spierings + een paar miljoen om te investeren in een verdediger. Dan kies ik toch graag dat laatste. Is natuurlijk allemaal niet zo makkelijk, maar toch wel iets om mee te nemen lijkt me.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat we sowieso nodig hebben:

Rechtsback
Centrale verdediger
Verdedigende middenvelder
linksbuiten

Wat mij betreft moeten 3 van deze 4 echt forse versterkingen zijn om het niveau flink omhoog te krikken. En daar zal ook fors geïnvesteerd in moeten tenzij je toevallig bij transfervrije spelers uit kan komen die in dat plaatje passen. Maar die 2 uit Frankrijk.... ik denk niet dat je ze in die categorie kan inschalen. Prima voor erbij, zullen genoeg spelen, maar geen absolute uitblinkers en dragers van het niveau PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 05 May 2023, 09:00
Siemen wrote: 05 May 2023, 07:44 Ik vind Zerrouki eigenlijk helemaal niet zo interessant. Ik denk dat wij veel meer baat hebben bij een échte 6. Iemand die betrouwbaar de organisatie bewaakt tussen de linies van defensie en middenveld, met gezonde agressie en duelkracht en voldoende voetballend vermogen. Iemand die de rug bewaakt van Veerman en de derde middenvelder. Zoals Guti, maar dan wat beter. Spelers zoals Alvarez (sorry) en Clasie zouden nuttig zijn voor ons. Op een niveau hoger hebben we het dan over Casemiro, Rodri, Fabinho, Busquets.
Niet om het een of ander maar volgens mij omschrijf je nu juist precies Zerrouki :mrgreen:
Haha, aangezien meerderen het zeggen, zal het wel kloppen. In de wedstrijden tegen PSV, vond ik hem niet goed in de punten die ik noemde. Ik vond hem een 'mooie' voetballer met flair, maar slap in de duels en kwam overal een stap te laat. Maakte ook een aantal nonchalante verkeerde passes.
User avatar
Qwazi a Dodo
Lid 2e elftal
Posts: 151
Joined: 25 Jan 2023, 10:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie toch liever een verrassing komen dan een Zerrouki waarvan ik de meerwaarde nog niet zo zie. Zeker niet voor 10 miljoen euro.

Spiering en Boomen mogen komen omdat ze transfervrij zijn en ze ervaring meenemen. Maar ik ken ze niet goed genoeg om te zeggen of dit echt de vervanging van sangare en guti kunnen zijn. Ze lijken een beetje gehyped op het moment, maar zoals ik zeg ken ze niet goed genoeg.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Xavi Til Veerman Boomen Spierings Zerouki als middenvelders. Alle posities dubbel bezet. De beste spelen. Dit ziet eruit als een overbodige luxe, maar wat wisselmogelijkheden zijn altijd welkom.
Post Reply