Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 05 May 2023, 10:49
DeEintovenaar wrote: 05 May 2023, 10:44

Ziet er uit als de nieuwe Sangaré maar ik zie wel dat hij al een marktwaarde van 8 miljoen heeft en ook aardig wat speelt bij Stade Rennais. Ik vraag me af of zo'n speler nog haalbaar is, Rennais is toch een behoorlijk welvarende club tegenwoordig.
Zeker, tegelijkertijd had je hetzelfde van Sangare kunnen zeggen. Die hebben we ook naar binnen kunnen harken. Met een mooi toekomstperspectief, ervaring om voor de titel te vechten en dergelijke, kun je zo'n jongen wellicht naar hier krijgen. Anders hebben we m'n maat nog:

Zeker, alleen was Toulouse gedegradeerd volgens mij en Rennais heeft juist Europees gehaald vorig jaar en staan nu ook weer 6e dus denk wel een andere situatie. Maar mits haalbaar zeer interessant.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spelers van Stade Rennes zijn normaal gesproken alleen haalbaar voor topbedragen, niet meer voor koopjes.
De eigenaar (François Pinault) is namelijk schathemeltje rijk, zijn vermogen bedraagt een 20 miljard Euro (samen met zijn zoon, die het dagelijkse bestuur doet).
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 05 May 2023, 11:18 Spelers van Stade Rennes zijn normaal gesproken alleen haalbaar voor topbedragen, niet meer voor koopjes.
De eigenaar (François Pinault) is namelijk schathemeltje rijk, zijn vermogen bedraagt een 20 miljard Euro (samen met zijn zoon, die het dagelijkse bestuur doet).
Dan bieden we toch gewoon 21 miljard? Probleem opgelost. :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 05 May 2023, 10:44
Ardbeg wrote: 05 May 2023, 10:36 Nog maar eens Lesley Ugochukwu van Stade Rennais FC in de spotlight zetten.



"Lesley Ugochukwu is a defensive midfielder that plays for Stade Rennais in the Ligue 1. The French youngster quickly entered the first team after joining the club’s U19 section in the 19/20 season, and has earned a permanent place in “Les Rennais” squad thanks to his outstanding performances.

Ugochukwu starts as defensive midfielder, but can adopt different roles, playing as box-to-box midfielder or supporting the defense playing as center back, providing his team a build up phase and defensive forcefulness.

Lesley is the kind of midfielder that imposes himself on the pitch. His physicality (1,88m), body mass ratio and power make him feel comfortable in contact situations, being extremely difficult to take the ball off him. He is a hardworking and determined player, with great work rate in the defensive phase. This, added to his great positioning and game lecture, leads into a huge amount of recoveries and interceptions of ball in every match.


Beyond the physical aspect, Ugochukwu is a great footballer in terms of tactical and technical development. He is a smart player, knowing to find space between lines. Once he gets the ball in that position, his great vision and passing accuracy is a strong weapon, allowing his team to start plays and maintain possession, being the ability and elegance to play under pressure one of his greatest qualities. He helps his team to gain meters on the opponent's field, filtering vertical line-breaking passes and accurate long throws with great timing to teammates in optimal positions.

Despite being a defensive player, he can also surprise with incursions to the opponent's box. Due to his stamina and capacity to cover a big parts of ground, we may see him make a powerful late run into the rival’s penalty area looking for a chance to show his good shooting ability. Ugochukwu is always a good option to give the ball to, as his decision making in each part of the field is above the average for someone of his age.

Lesley Ugochukwu has played a high level football this last season, but he does have room for improvement. He could certainly work on his aerial game, as it may be the weakest aspect of his profile, but important due to his characteristics and position. Moreover, he is a dangerous player when he pushes his team forward and joins the attack, but it is not common to see so during Stade Rennais matches. A more active involvement in the attacking phase would benefit his team and help him to develop all his potential as a complete football player."

Having spent only a season in elite football, he has already shown flashes of his potential. Ugochukwu is a delightful and must-seen player that has already earned the “future star” tag in the European football."



Uitstekende vervanger voor Sangare. Hij is nog jong en heeft nog wat te leren maar goed, dan was hij ook niet haalbaar. Wat goed is, komt snel. Kijk maar naar onze Xavi.
Ziet er uit als de nieuwe Sangaré maar ik zie wel dat hij al een marktwaarde van 8 miljoen heeft en ook aardig wat speelt bij Stade Rennais. Ik vraag me af of zo'n speler nog haalbaar is, Rennais is toch een behoorlijk welvarende club tegenwoordig.
Behoorlijk welvarend is nog zacht uitgedrukt. Zit een man met 40 miljard achter. Deze speler is onmogelijk om te halen als PSV zijnde. Geldt overig ook voor Agoumé.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat weet ik niet, of dat zo is. Niet hoeven verkopen wil niet zeggen dat het daarom de juiste keuze is om je club zo te sturen. Zijn vermogen is niet het vermogen van de club. Tevens heeft de speler ook wat te zeggen. Het is een interessante speler en zeker de poging waard. Krijg je een permanente nee, kun je nog altijd doorschakelen. Zoals naar m'n maat Agoume. Tot zover is hun huidige transferrecord 14, 5 miljoen, lees ik.
Last edited by Ardbeg on 05 May 2023, 11:38, edited 2 times in total.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klopt. Maar ik denk dat het voorbeeld Sulemana al genoeg zegt. Mocht de speler zelf wegwillen (wat mij sterk lijkt want hij maakt toch aardig wat minuten), dan zal er genoeg interesse zijn van andere clubs. En als je dan niet hoeft te verkopen kan je gewoon veel geld vragen (dus zoals voorbeeld Sulemana).
Last edited by Mikelvb on 05 May 2023, 11:40, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 05 May 2023, 11:36 Klopt. Maar ik denk dat het voor Sulemana al genoeg zegt. Mocht de speler zelf wegwillen (wat mij sterk lijkt want hij maakt toch aardig wat minuten), dan zal er genoeg interesse zijn van andere clubs. En als je dan niet hoeft te verkopen kan je gewoon veel geld vragen (dus zoals voorbeeld Sulemana).
Zeker waar maar ik kan me geen enkele reden bedenken om de club en de speler niet te pijlen. Hoog inzetten!
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 05 May 2023, 11:38
Mikelvb wrote: 05 May 2023, 11:36 Klopt. Maar ik denk dat het voor Sulemana al genoeg zegt. Mocht de speler zelf wegwillen (wat mij sterk lijkt want hij maakt toch aardig wat minuten), dan zal er genoeg interesse zijn van andere clubs. En als je dan niet hoeft te verkopen kan je gewoon veel geld vragen (dus zoals voorbeeld Sulemana).
Zeker waar maar ik kan me geen enkele reden bedenken om de club en de speler niet te pijlen. Hoog inzetten!
Zeker waar.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vooral spelers met een eenjarig contract kunnen heel interessant zijn voor PSV. Dan komt er een categorie 'vrij' van spelers die anders misschien niet haalbaar zouden zijn geweest als ze nog een langer contract zouden hebben gehad.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 05 May 2023, 11:52 Vooral spelers met een eenjarig contract kunnen heel interessant zijn voor PSV. Dan komt er een categorie 'vrij' van spelers die anders misschien niet haalbaar zouden zijn geweest als ze nog een langer contract zouden hebben gehad.
Dan blijf ik bij Ellyes Skhiri. Zou echt een topversterking zijn.

https://bulinews.com/news/15820/ellyes- ... next-level
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 05 May 2023, 11:52 Vooral spelers met een eenjarig contract kunnen heel interessant zijn voor PSV. Dan komt er een categorie 'vrij' van spelers die anders misschien niet haalbaar zouden zijn geweest als ze nog een langer contract zouden hebben gehad.
Eens, en de transfersom is wat lager waardoor je wat meer salaris kunt overwegen of zelfs tekengelden.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

heijmans66 wrote: 05 May 2023, 10:55 Zou Vito van Crooij niet interessant kunnen zijn om erbij te hebben? Dit seizoen 10 goals en 11 assists, nog niet geblesseerd geweest dit seizoen, marktwaarde van 1,5 miljoen en nog 1 jaar contract. Kan zowel links als rechtsbuiten spelen.

Is wel een speler die er direct zal staan bij aanvang van het nieuwe seizoen.
Dude, holy shit! :lol:
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 05 May 2023, 11:26
DeEintovenaar wrote: 05 May 2023, 10:44

Ziet er uit als de nieuwe Sangaré maar ik zie wel dat hij al een marktwaarde van 8 miljoen heeft en ook aardig wat speelt bij Stade Rennais. Ik vraag me af of zo'n speler nog haalbaar is, Rennais is toch een behoorlijk welvarende club tegenwoordig.
Behoorlijk welvarend is nog zacht uitgedrukt. Zit een man met 40 miljard achter. Deze speler is onmogelijk om te halen als PSV zijnde. Geldt overig ook voor Agoumé.
Daarbij heeft Stade Rennes ook Camavinga opgeleid dus die staan er goed op met zelfopgeleide middenvelders in Europa
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 05 May 2023, 15:27
heijmans66 wrote: 05 May 2023, 10:55 Zou Vito van Crooij niet interessant kunnen zijn om erbij te hebben? Dit seizoen 10 goals en 11 assists, nog niet geblesseerd geweest dit seizoen, marktwaarde van 1,5 miljoen en nog 1 jaar contract. Kan zowel links als rechtsbuiten spelen.

Is wel een speler die er direct zal staan bij aanvang van het nieuwe seizoen.
Dude, holy shit! :lol:
😃
Last edited by Ardbeg on 06 May 2023, 10:25, edited 1 time in total.
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 05 May 2023, 15:27
heijmans66 wrote: 05 May 2023, 10:55 Zou Vito van Crooij niet interessant kunnen zijn om erbij te hebben? Dit seizoen 10 goals en 11 assists, nog niet geblesseerd geweest dit seizoen, marktwaarde van 1,5 miljoen en nog 1 jaar contract. Kan zowel links als rechtsbuiten spelen.

Is wel een speler die er direct zal staan bij aanvang van het nieuwe seizoen.
Dude, holy shit! :lol:
Het mooie van Vito is wel, dat overal waar hij speelt zijn broer ook speelt heb je gelijk een 2e doelman als drommel vertrekt. :tear:
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Bommel met alweer zijn 14e doelpunt in de KKD.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 05 May 2023, 21:22 Van Bommel met alweer zijn 14e doelpunt in de KKD.
Een speler die PSV nu moet gaan halen, is volgens mij transfervrij en dan eerst een jaartje verhuren aan een eredivisie club
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens! Uitlenen aan Utrecht oid en kijken hoe het gaat!
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:heart:
Ardbeg wrote: 05 May 2023, 23:08 Eens! Uitlenen aan Utrecht oid en kijken hoe het gaat!
Van bommel
Spierings
De vrij
Van den Boomen

Allemaal transfervrij

Meerdink
Poku.

Bijde A contract of lage transfersom, az verkoopt liever niet aan PSV maar evt meerdink jaartje daar stallen, poku naar jong PSV
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lukebakio zal waarschijnlijk degraderen met Hertha. Vind hem nog altijd interessant omdat hij op alle posities voorin kan spelen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 05 May 2023, 23:22 :heart:
Ardbeg wrote: 05 May 2023, 23:08 Eens! Uitlenen aan Utrecht oid en kijken hoe het gaat!
Van bommel
Spierings
De vrij
Van den Boomen

Allemaal transfervrij

Meerdink
Poku.

Bijde A contract of lage transfersom, az verkoopt liever niet aan PSV maar evt meerdink jaartje daar stallen, poku naar jong PSV
Ik hoop het niet.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

2 persoonlijke favorietjes uit de Ligue 2:

- Mohamed Kaba CVM spelend voor Valenciennes, dit jaar nog de kans om hem op te pikken. Zal zeker al de stap naar de ligue 1 kunnen zetten maar denk dat hij zich nog beter in de Eredivisie kan ontwikkelen. Type Kanté alleen iets fysieker, goed in de duels en ook goed aan de bal. Nog 1-jarig contract.

- Formose Mendy, centrale verdediger. Groot verdedigend talent spelend voor Amiens. 2 interlands voor Senegal gespeeld, met zijn 1.90+ een fysiek sterke rcv. Past perfect als vervanging van Teze. Hij kan door zijn goede voetballende kwaliteiten ook als RB uit de voeten. Maar is beter op RCV zou echt complementair aan Boscagli zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb even gekeken naar Nederlandse spelers die haalbaar zouden kunnen zijn voor PSV en op een positie spelen waar wij mogelijk een vacature voor hebben. Dit zijn denk ik spelers die op een lijstje staan bij PSV. Daarmee bedoel ik niet dat PSV ze moet halen of dat ze hoog op een lijstje staan.

- Arnaut Danjuma (26), contract bij Villareal t/m 2026, marktwaarde 27mln.
- Jerry St. Juste (26), contract bij Sporting t/m 2026, marktwaarde 13mln.
- Gini Wijnaldum (32), contract bij PSG t/m 2024, marktwaarde 12mln.
- Marten de Roon (32), contract bij Atalanta t/m 2024, marktwaarde 12mln.
- Kenny Tete (27), contract bij Fulham t/m 2025, marktwaarde 12mln.
- Justin Kluivert (24), contract bij Valencia t/m 2024, marktwaarde 12mln.
- Branco van den Boomen (27), transfervrij, marktwaarde 9mln.
- Jerdy Schouten (26), contract bij Bologna t/m 2026, marktwaarde 8.5mln.
- Hans Hateboer (29), contract bij Atalanta t/m 2024, marktwaarde 6mln.
- Azor Matusiwa (25), contract bij Stade Reims t/m 2026, marktwaarde 6mln.
- Ludovit Reis (22), contract bij HSV t/m 2026, marktwaarde 6mln.
- Sepp van den Berg (21), contract bij Liverpool t/m 2024, marktwaarde 5mln.
- Milan van Ewijk (22), contract bij Heerenveen t/m 2025, marktwaarde 5mln.
- Mees Hilgers (21), contract bij Twente t/m 2024, marktwaarde 4.5mln.
- Karim Rekik (28), contract bij Sevilla t/m 2025, marktwaarde 4mln.
- Stijl Spierings (27), transfervrij, marktwaarde 4mln.
- Daley Sinkgraven (27), transfervrij, marktwaarde 3mln.
- Timothy Fosu-Mensah (25), contract bij Leverkusen t/m 2024, marktwaarde 3mln.
- Carel Eiting (25), contract bij Volendam t/m 2025, marktwaarde 2.5mln.
- Xavier Mbuyamba (21), contract bij Volendam t/m 2026, marktwaarde 1.3mln.
- Thijmen Blokzijl (18), contract bij Groningen t/m 2027, marktwaarde 1mln.

Van deze lijst vind ik de volgende namen prima als wij ze zouden halen: Danjuma, St. Juste, Gini, De Roon, Tete, Van Ewijk, Rekik, Van den Boomen, Sinkgraven (als "gratis" 2e LB achter Patje).

De namen waarbij ik twijfel heb:
- Schouten: heb te weinig gezien, maar weet wel dat bijvoorbeeld Gullit een tijdje terug erg enthousiast was. Stond ook op lijstjes van topclubs in Italië.
- Matusiwa: te weinig zien spelen. Ik vind zijn profiel niet zo heel interessant, maar kan er weinig zinnigs over zeggen.
- Hilgers: speelt redelijk prima bij Twente, maar vraag mezelf af hoeveel rek er daadwerkelijk nog in zit. Ik denk niet dat deze jongen het niveau van bijvoorbeeld Teze zal ontstijgen.
- Spierings: te weinig zien spelen en ik vraag mezelf dan ook af hoe goed deze jongen nu echt is.

De spelers die wmb niet hoeven te komen:
- Hateboer: zie liever een talent op RB komen aangezien we met Patje ook al een ervaren back hebben.
- Eiting: hoop dat we het op een paar niveaus hoger zoeken.
- Fosu-Mensah: was veelbelovend bij United, maar speelt nu nauwelijks iets bij Leverkusen. Hoop dat we een andere rechtsback halen.

Talenten die misschien niet direct een versterking zijn, maar die wel heel interessant zijn om te volgen en evt. te halen voor de aankomende seizoenen: Reis, Van den Berg, Mbuyamba, Blokzijl.

O.a. Daley Blind, Myron Boadu, Pablo Rosario, Tony Vilhena, Calvin Stengs, Jurgen Ekkelenkamp, Sam Lammers en Joshua Brenet heb ik buiten beschouwing gelaten.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 05 May 2023, 23:22 :heart:
Ardbeg wrote: 05 May 2023, 23:08 Eens! Uitlenen aan Utrecht oid en kijken hoe het gaat!
Van bommel
Spierings
De vrij
Van den Boomen

Allemaal transfervrij

Meerdink
Poku.

Bijde A contract of lage transfersom, az verkoopt liever niet aan PSV maar evt meerdink jaartje daar stallen, poku naar jong PSV
Stellen dat je een oog hebt voor talent, dat PSV naar je moet luisteren en spelers eerder moet halen (o.a. bij Branco van de Boomen waar je al een post aan had gewijd) en dan vervolgens komen aankakken met Meerdink en Poku (waarschijnlijk omdat AZ net de youth league heeft gewonnen) :mrgreen: Dat soort spelers gaan never nooit niet naar PSV komen en/of ook maar enigszins aantrekkelijk zijn voor PSV. De rest van de namen (Spierings, V.d. Boomen, V. Bommel) zijn ook zo obvious. Dit is een beetje het levende voorbeeld van mensen die roepen dat de PSV scouting niet in orde is en dat men geen goed beleid voert, terwijl als ze stellen dat ze het beter weten, ze niet verder komen dan een bord op schoot scouting.

Standbeeld ik vind Eiting zelf persoonlijk wel interessant. Ik zie hem niet als basisspeler, maar ik denk wel dat hij vanuit de roulatie/breedte een hele interessante speler kan zijn. Hij is technisch prima in orde, heeft het inzicht, beschikt een goede traptechniek. Het is een beetje een laatbloeiertje en ik zie hem niet een PL niveau oid aantikken, want hij mist inhoud en fysiek, maar voor de ED is het denk ik wel een prima speler. Zeker ook omdat hij een ander smaakje aan je middenveld kan bieden. Wel een beetje in afwachting natuurlijk van wat er voor de rest qua transfers gebeurd en hoe je wilt spelen. Als enkele 6 zou hij een goede zijn maar in een double-pivot met een type Veerman naast hem gaat denk ik niet werken. Het is ook afhankelijk van wie je eerste 6 wordt uiteraard. Ik vind het iig wel positief dat Stewart veel te zien is bij wedstrijden de laatste tijd.

Vanuit jou lijst vind ik persoonlijk Jerdy Schouten ook een heel interessante speler.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ook eeuwig zonde dat we die Openda niet hebben gehaald na Vitesse. Werd hier door veel mensen ook als miskoop gezien toendertijd, maar denk dat we daar toch een zeer goede spits/scorende buitenspeler aan hadden gehad
Post Reply