Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wijnaldum als 6 zou ik wel een lijp idee vinden. Met Veerman als 8.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het gaat ook gewoon om het totaalplaatje. Feyenoord heeft vorig jaar de verversing gehad en wij gaan die dit jaar krijgen (Gakpo en Madueke zijn niet eens vervangen).

Wat ik zelf een beetje proef aan alles wat ik rondom PSV zie, lees en hoor is dat er nauwelijks een vacature is om te versterken. Hoever sturen we weg en Sambo komt ervoor terug en dan zit je qua aantallen weer goed. We hebben 5 CV's onder contract dus het lijkt me dat er eerst één weg moet voor daar weer geïnvesteerd wordt (tenzij ze Jarred kunnen kopen). Voorin zijn Gakpo/Madueke eigenlijk vervangen met Xavi/Bakayoko qua speelminuten. Til is voor Ruud super belangrijk, Luuk begint te scoren, Vertessen komt terug, Silva is wellicht niet te behouden...

Ik heb heel veel wensen en ik zie heel veel kansen maar ik zie nog niet zo veel vacatures. Vorig jaar gingen Zahavi, Götze en Mvogo en was er een rechtsback nodig. Duidelijker dan dat gaat het dit jaar niet zijn. De renovatie voor het middenveld moet in principe ook wachten tot Sangaré of Guti weg is (hoewel ik vind dat Branco erbij past zonder verkoop). Waar PSV tenminste mee aan de gang kan is een linksbuiten en back-up spits en als ze een beetje ambitie hebben een CV ongeacht Jarred blijft of niet. Jarred definitief overnemen en wellicht Fabio een jaar behouden zou logisch zijn waardoor ze enkel een linksbuiten moeten vinden.

Overigens ben ik niet zo hyped met Wijnaldum erbij, kan me ook niet voorstellen dat die haalbaar is.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gini terug zou mooi zijn! Maar ben bang dat hij liever naar Feyenoord gaat. Ik vind persoonlijk die Kitolano van Sparta wel interessant. Vanuit Sparta hoek zijn ze ook het meest te spreken over hem tov bijvoorbeeld van Crooy of Lauritsen. Ook pas 21/22 jaar dus daar zou best wat rek in kunnen zitten. Ter vervanging van Guti met daarnaast nog een topaankoop erbij ter vervanging van Sangare (nee niet Spierings of vd Boomen) en dan is je middenveld met Veerman, Til Xavi en deze 2 aankopen wel rond.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 05 May 2023, 15:27 Het gaat ook gewoon om het totaalplaatje. Feyenoord heeft vorig jaar de verversing gehad en wij gaan die dit jaar krijgen (Gakpo en Madueke zijn niet eens vervangen).

Wat ik zelf een beetje proef aan alles wat ik rondom PSV zie, lees en hoor is dat er nauwelijks een vacature is om te versterken. Hoever sturen we weg en Sambo komt ervoor terug en dan zit je qua aantallen weer goed. We hebben 5 CV's onder contract dus het lijkt me dat er eerst één weg moet voor daar weer geïnvesteerd wordt (tenzij ze Jarred kunnen kopen). Voorin zijn Gakpo/Madueke eigenlijk vervangen met Xavi/Bakayoko qua speelminuten. Til is voor Ruud super belangrijk, Luuk begint te scoren, Vertessen komt terug, Silva is wellicht niet te behouden...

Ik heb heel veel wensen en ik zie heel veel kansen maar ik zie nog niet zo veel vacatures. Vorig jaar gingen Zahavi, Götze en Mvogo en was er een rechtsback nodig. Duidelijker dan dat gaat het dit jaar niet zijn. De renovatie voor het middenveld moet in principe ook wachten tot Sangaré of Guti weg is (hoewel ik vind dat Branco erbij past zonder verkoop). Waar PSV tenminste mee aan de gang kan is een linksbuiten en back-up spits en als ze een beetje ambitie hebben een CV ongeacht Jarred blijft of niet. Jarred definitief overnemen en wellicht Fabio een jaar behouden zou logisch zijn waardoor ze enkel een linksbuiten moeten vinden.

Overigens ben ik niet zo hyped met Wijnaldum erbij, kan me ook niet voorstellen dat die haalbaar is.
Je hebt een punt, we hebben al een redelijk volle selectie.
Er zijn wel wat vacatures hoor. Ons legertje aan huurlingen mogen we wellicht gaan vervangen. Dus denk aan Hazard (vacature linksbuiten), Gerrit en Silva.
Qua aantallen hoef je Gerrit niet te vervangen. Maar qua kwaliteit des te meer. Silva kun je vervangen of wellicht van Duiven doorschuiven.

Daarnaast krijgen we ook nog Vertessen terug van huur en ik ga er van uit dat Oppegard mag vertrekken.

Zou Charlie Webster nog in beeld zijn?
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV zou Tom Davies hebben benaderd. Transfervrije speler die Brands nog heel goed kent van zijn Everton Periode. Kan zowel op 6 als 8 spelen. Benieuwd of hij boven de Nederlanders of onder hen op de lijst staat. Mina van Everton gaat niet gebeuren, zou teveel salaris vragen. Verdient nu bij Everton meer dan 5 miljoen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 05 May 2023, 15:59 PSV zou Tom Davies hebben benaderd. Transfervrije speler die Brands nog heel goed kent van zijn Everton Periode. Kan zowel op 6 als 8 spelen. Benieuwd of hij boven de Nederlanders of onder hen op de lijst staat. Mina van Everton gaat niet gebeuren, zou teveel salaris vragen. Verdient nu bij Everton meer dan 5 miljoen.
Pffff… die Davies is toch gewoon niveau Vitesse, Heerenveen of zo?
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 05 May 2023, 16:05
LaFoquita wrote: 05 May 2023, 15:59 PSV zou Tom Davies hebben benaderd. Transfervrije speler die Brands nog heel goed kent van zijn Everton Periode. Kan zowel op 6 als 8 spelen. Benieuwd of hij boven de Nederlanders of onder hen op de lijst staat. Mina van Everton gaat niet gebeuren, zou teveel salaris vragen. Verdient nu bij Everton meer dan 5 miljoen.
Pffff… die Davies is toch gewoon niveau Vitesse, Heerenveen of zo?
Laatste jaren zelf niet gevolgd. Onder Koeman vond ik het een toppertje in wording. Merk vaak bij Engelse talenten dat ze vroeg pieken, Alli is hier wel een goed voorbeeld van.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 05 May 2023, 15:59 PSV zou Tom Davies hebben benaderd. Transfervrije speler die Brands nog heel goed kent van zijn Everton Periode. Kan zowel op 6 als 8 spelen. Benieuwd of hij boven de Nederlanders of onder hen op de lijst staat. Mina van Everton gaat niet gebeuren, zou teveel salaris vragen. Verdient nu bij Everton meer dan 5 miljoen.
Bron? Want die stinkende schijthipster mogen ze daar laten.

https://i2-prod.liverpoolecho.co.uk/inc ... iesdcl.jpg
Last edited by Ardbeg on 05 May 2023, 16:22, edited 3 times in total.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je wat transfertips wil hebben: ESPN heeft er een paar.
"Is Sambo dan beter dan Van Aanholt of kies je dan voor Sambo omdat hij al bij PSV zit."
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik weet niet of je nog aan Wijnaldum moet beginnen. Een speler die het vooral van zijn loop vermogen moet hebben die juist fysiek steeds minder wordt en dit seizoen ook weer weinig heeft gespeeld, maar wel enorm duur zal zijn.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 05 May 2023, 15:59 PSV zou Tom Davies hebben benaderd.
Maikel zie je dat? Dat worden Straight line missions door de verdediging van ajax :mrgreen:
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen fan van Tom Davies en Gini hoeft van mij ook niet per se...
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 05 May 2023, 16:22
LaFoquita wrote: 05 May 2023, 15:59 PSV zou Tom Davies hebben benaderd.
@Maikel zie je dat? Dat worden Straight line missions door de verdediging van ajax :mrgreen:
Dan wel zonder het falen hoop ik
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 05 May 2023, 16:19
LaFoquita wrote: 05 May 2023, 15:59 PSV zou Tom Davies hebben benaderd. Transfervrije speler die Brands nog heel goed kent van zijn Everton Periode. Kan zowel op 6 als 8 spelen. Benieuwd of hij boven de Nederlanders of onder hen op de lijst staat. Mina van Everton gaat niet gebeuren, zou teveel salaris vragen. Verdient nu bij Everton meer dan 5 miljoen.
Bron? Want die stinkende schijthipster mogen ze daar laten.

https://i2-prod.liverpoolecho.co.uk/inc ... iesdcl.jpg
Via een vriend. Hij is op dit moment in Liverpool voor werk (voetbalgerelateerd) en kreeg daar te horen over deze interesse. In hoeverre dit serieus speelt heb ik verder geen idee, link is natuurlijk makkelijk gelegd.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 05 May 2023, 16:19
LaFoquita wrote: 05 May 2023, 15:59 PSV zou Tom Davies hebben benaderd. Transfervrije speler die Brands nog heel goed kent van zijn Everton Periode. Kan zowel op 6 als 8 spelen. Benieuwd of hij boven de Nederlanders of onder hen op de lijst staat. Mina van Everton gaat niet gebeuren, zou teveel salaris vragen. Verdient nu bij Everton meer dan 5 miljoen.
Bron? Want die stinkende schijthipster mogen ze daar laten.

https://i2-prod.liverpoolecho.co.uk/inc ... iesdcl.jpg
Links of rechts?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 05 May 2023, 16:41
Ardbeg wrote: 05 May 2023, 16:19

Bron? Want die stinkende schijthipster mogen ze daar laten.

https://i2-prod.liverpoolecho.co.uk/inc ... iesdcl.jpg
Links of rechts?
De rechter.
Last edited by Ardbeg on 05 May 2023, 16:55, edited 1 time in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 05 May 2023, 16:42
Standbeeld wrote: 05 May 2023, 16:41
Links of rechts?
De rechter
Qua stijl zou hij wel meer aansluiting vinden bij onze vrienden in Amsterdam.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we vooral iemand afkraken op hoe hij zich kleedt. Volgens mij heeft Depay het hier ook goed gedaan.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 05 May 2023, 17:15 Laten we vooral iemand afkraken op hoe hij zich kleedt. Volgens mij heeft Depay het hier ook goed gedaan.
Negentiendertien.VIVA.nl
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 05 May 2023, 17:15 Laten we vooral iemand afkraken op hoe hij zich kleedt. Volgens mij heeft Depay het hier ook goed gedaan.
Van mij part loopt ie iedere dag naakt door de stad. Ook weer eens wat anders.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 05 May 2023, 17:15 Laten we vooral iemand afkraken op hoe hij zich kleedt. Volgens mij heeft Depay het hier ook goed gedaan.
Ik was ook niet super serieus ;) Al moet ie wegblijven, omdat ie er niet veel van kan.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat Sangare en Ledezma vertrekken en hopelijk niet Guttierez.
Verwacht dat PSV voor Spierings,van den Boomen en Matusiwa zal gaan.
Hopelijk gaat PSV achterin centraal ook voor een volledige vervanging.

Obispo
Mwene
Oppegard
Boscagli
Teze
Baumgartl
El ghazi
Fofana
Savio
Silva
Ramalho

Zijn allemaal spelers die van mij zouden mogen vertrekken
Hieronder wat tips voor de scouting
Hilgers
Sambo
Van de ven
Matusiwa
Van den Boomen
Spierings
De vrij zal wel naar feyenoord gaan
Van ewijk


Meerdink voor de toekomst
Poku voor de toekomst
Van bommel voor de toekomst
Rijkhoff voor de toekomst
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 05 May 2023, 18:37 Denk dat Sangare en Ledezma vertrekken en hopelijk niet Guttierez.
Verwacht dat PSV voor Spierings,van den Boomen en Matusiwa zal gaan.
Hopelijk gaat PSV achterin centraal ook voor een volledige vervanging.

Obispo
Mwene
Oppegard
Boscagli
Teze
Baumgartl
El ghazi
Fofana
Savio
Silva
Ramalho

Zijn allemaal spelers die van mij zouden mogen vertrekken
Hieronder wat tips voor de scouting
Hilgers
Sambo
Van de ven
Matusiwa
Van den Boomen
Spierings
De vrij zal wel naar feyenoord gaan
Van ewijk


Meerdink voor de toekomst
Poku voor de toekomst
Van bommel voor de toekomst
Rijkhoff voor de toekomst
Meneer 'bord op schoot schouting' :P
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Plaats je Xavier Mbuyamba er dan ook nog even bij...
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 05 May 2023, 18:37 Denk dat Sangare en Ledezma vertrekken en hopelijk niet Guttierez.
Verwacht dat PSV voor Spierings,van den Boomen en Matusiwa zal gaan.
Hopelijk gaat PSV achterin centraal ook voor een volledige vervanging.

Obispo
Mwene
Oppegard
Boscagli
Teze
Baumgartl
El ghazi
Fofana
Savio
Silva
Ramalho

Zijn allemaal spelers die van mij zouden mogen vertrekken
Hieronder wat tips voor de scouting
Hilgers
Sambo
Van de ven
Matusiwa
Van den Boomen
Spierings
De vrij zal wel naar feyenoord gaan
Van ewijk


Meerdink voor de toekomst
Poku voor de toekomst
Van bommel voor de toekomst
Rijkhoff voor de toekomst
Goeie tips!
Post Reply