Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Mattijs Branderhorst zou een goedkope optie kunnen zijn. Is namelijk transfervrij. Deed het toen goed bij NEC maar moest plaatsmaken voor Cillessen. De vraag is alleen of iemand 2e keeper wil spelen.
-
- Bankzitter
Drommel heeft aangegeven dat hij wekelijks wil gaan spelen. Dat gaat bij PSV (neem ik aan) niet lukken. Gun hem die kans ergens anders.
Vaessen vind ik een idioot. Olij lijkt mij niet realistisch, zal denk ik Conference League willen spelen met Sparta. Van Gassel of Branderhorst zou ik wel prima vinden. Al weet ik niet zo Branderhorst het ziet zitten om nog een paar seizoenen bankzitter te zijn.
- Joenepsv
- Legende
Op basis van wat zou Branderhorst een goede tweede keeper zijn? Die speelt nauwelijks bij Nec wat een middenmoter is. Die naam wordt enkel genoemd omdat hij één hele goede wedstrijd heeft gekeept tegen Feyenoord dacht ik.
Drommel gaat weg al dan niet op huurbasis en dat zou ook prima zijn. Van alle opties in Nederland zie ik in Vaessen ondanks dat hij een beetje gek is misschien wel de beste om een jaar of twee hier tweede keeper te zijn. Vind hem gelijkwaardig aan Drommel.
Drommel gaat weg al dan niet op huurbasis en dat zou ook prima zijn. Van alle opties in Nederland zie ik in Vaessen ondanks dat hij een beetje gek is misschien wel de beste om een jaar of twee hier tweede keeper te zijn. Vind hem gelijkwaardig aan Drommel.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ben het wel met je eens hoor, maar Vaessen lijkt een voorkeur te hebben voor Feyenoord. Lijkt mij logisch want met Bijlow sta je de halve tijd alsnog op doel. Met een beetje geluk speelt ie zelfs nog CL wedstrijden. Dus zodoende probeer ik vast wat verder te kijken. Welke realistische opties er nog meer zijn in Nederland. Je gaat bijvoorbeeld niet nog eens 3mln uitgeven aan een 2e keeper en daarnaast moet iemand ook 2e keeper willen zijn. Dan lijken mij namen als Branderhorst en Van Gassel de volgende halte. Of je moet een keeper uit het buitenland halen. Eerder werden we gekoppeld aan Finn Dahmen. Speelt nu als 2e keeper bij Mainz en loopt uit zijn contract.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Hier een transferjosti. Nu bij het stadion deze Oostenrijkse bak. Alaba incoming? Check dat nummerbord: LA = kort voor Alaba, PSV = zijn nieuwe club, zo trots dat ie het zelfs op zijn nummerbord wil, 5 = transfersom. Koopje.
Waterdichte theorie.
Waterdichte theorie.
- Juancho
- Mister PSV
Ik mag toch hopen van niet. Teze als RCV zou ik absoluut behouden. Zorg eerst maar dat je Obispo kwijtraakt, dan Ramalho en ook Boscagli stond wat mij betreft al op de lijst om op door te selecteren. Probeer Branthwaite te kopen, haal een glasbak en je hebt iig 3 prima CVs. Je zou Boscagli ook nog een jaar kunnen houden om de 4 te complementeren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
Teze zal waarschijnlijk geen basis spelen aankomend seizoen. Dus het is denk ik tijd om verder te kijken voor die jongen. Met de 8 mln voor Teze zou je een betere vervanger moeten kunnen scouten.Juancho wrote: ↑06 May 2023, 14:58Ik mag toch hopen van niet. Teze als RCV zou ik absoluut behouden. Zorg eerst maar dat je Obispo kwijtraakt, dan Ramalho en ook Boscagli stond wat mij betreft al op de lijst om op door te selecteren. Probeer Branthwaite te kopen, haal een glasbak en je hebt iig 3 prima CVs. Je zou Boscagli ook nog een jaar kunnen houden om de 4 te complementeren.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Omdat je hier als bekerkeeper een prijs kan winnen, minimaal 5 wedstrijden speelt, bij een topclub kunt spelen met een mogelijkheid op speelminuten als de 1e keeper geblesseerd raakt.
De rol die Drommel dit jaar heeft gehad zou voor Olij geweldig zijn, maar je kunt ook a la Pasveer verliezen in ronde 2.
-
- Internationale topspeler
Jij wil serieus nog een jaar door met die jongen? Voor iedereen gewoon het beste als hij een mooie stap maakt naar een middenmotor in Duitsland ofzo.Juancho wrote: ↑06 May 2023, 14:58Ik mag toch hopen van niet. Teze als RCV zou ik absoluut behouden. Zorg eerst maar dat je Obispo kwijtraakt, dan Ramalho en ook Boscagli stond wat mij betreft al op de lijst om op door te selecteren. Probeer Branthwaite te kopen, haal een glasbak en je hebt iig 3 prima CVs. Je zou Boscagli ook nog een jaar kunnen houden om de 4 te complementeren.
- Standbeeld
- Mister PSV
Olij doet het goed bij Sparta, heeft nog een meerjarig contract en een marktwaarde van 2mln volgens TM. Die laat Sparta echt niet gaan voor minder dan 2.5-3mln. Dat gaat PSV niet uitgeven aan een tweede keeper. Als je ziet aan wie we worden gekoppeld (Vaessen en Dahmen) dan zoeken we het in de categorie <500k.11 Tinus wrote: ↑06 May 2023, 15:03Omdat je hier als bekerkeeper een prijs kan winnen, minimaal 5 wedstrijden speelt, bij een topclub kunt spelen met een mogelijkheid op speelminuten als de 1e keeper geblesseerd raakt.
De rol die Drommel dit jaar heeft gehad zou voor Olij geweldig zijn, maar je kunt ook a la Pasveer verliezen in ronde 2.
-
- Meervoudig international
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
-
- Meervoudig international
Scherp haha zat even met het cijfertje abuis.
Marcel for president!
-
- Lid scoutingsteam
Ik snap deze argumenten vanuit ons oogpunt wel, maar Olij is een keeper die het goed doet bij Sparta, Europees kan spelen, wellicht zelfs uitzicht heeft op Oranje en waar ongetwijfeld nog wel rek in zit. Ik zie niet in waarom hij dat zou opofferen om hier de bank warm te houden in de hoop dat 'ie misschien wel de beker pakt.11 Tinus wrote: ↑06 May 2023, 15:03Omdat je hier als bekerkeeper een prijs kan winnen, minimaal 5 wedstrijden speelt, bij een topclub kunt spelen met een mogelijkheid op speelminuten als de 1e keeper geblesseerd raakt.
Dan vind ik zo'n Vaessen een logischere optie.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... ommel.html
Dit zou nou een goede aankoop voor de toekomst zijn. Kopen en verhuren. Maar veel concurrentie, en gezien het verleden van de Bommels bij PSV vraag ik me af of hij zin heeft in PSV
Dit zou nou een goede aankoop voor de toekomst zijn. Kopen en verhuren. Maar veel concurrentie, en gezien het verleden van de Bommels bij PSV vraag ik me af of hij zin heeft in PSV
- Juancho
- Mister PSV
Als RCV wil ik zeker door met Teze ja. Mede ook omdat je nou eenmaal niet alles kan vervangen in 1 window en de anderen wat mij betreft eerst mogen vertrekken.AddoCultheld wrote: ↑06 May 2023, 15:04Jij wil serieus nog een jaar door met die jongen? Voor iedereen gewoon het beste als hij een mooie stap maakt naar een middenmotor in Duitsland ofzo.Juancho wrote: ↑06 May 2023, 14:58
Ik mag toch hopen van niet. Teze als RCV zou ik absoluut behouden. Zorg eerst maar dat je Obispo kwijtraakt, dan Ramalho en ook Boscagli stond wat mij betreft al op de lijst om op door te selecteren. Probeer Branthwaite te kopen, haal een glasbak en je hebt iig 3 prima CVs. Je zou Boscagli ook nog een jaar kunnen houden om de 4 te complementeren.
- ShovingNE2
- Site Admin
Alles staat en valt met de prijs die je beurt. 2-4 miljoen houden. 6-8 miljoen verkopen. Daartussen? Hangt er vanaf wat je terug kan halen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Juancho
- Mister PSV
Ik vind dat ie als RCV niet te kort komt. Als RB natuurlijk wel.
- Standbeeld
- Mister PSV
Teze wist het onder Roger tot international te schoppen als centrale verdediger mede door zijn uitstekende lange inspeelpass. Spoelen we even door naar het nu: Ruud speelt ander voetbal en heeft Teze als CV niet geschikt bevonden. Teze staat nu bij gebrek aan beter op de backpositie. Tijd om door te selecteren, want het is zonde om een speler met een waarde van zo'n 8mln op de bank te laten verpieteren.