Goede speler, zag het destijds wel in hem zitten maar past gewoon niet in het systeem van Ruud. Maar ook dat heb ik al eens aangegeven.AddoCultheld wrote: ↑06 May 2023, 17:07 Ook eeuwig zonde dat we die Openda niet hebben gehaald na Vitesse. Werd hier door veel mensen ook als miskoop gezien toendertijd, maar denk dat we daar toch een zeer goede spits/scorende buitenspeler aan hadden gehad
Interessante spelers
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- De Realist
- Internationale topspeler
Het systeem van Ruud is toch "geef de bal maar aan ne goeie en dan komt het vast wel goed"?Standbeeld wrote: ↑06 May 2023, 18:08Goede speler, zag het destijds wel in hem zitten maar past gewoon niet in het systeem van Ruud. Maar ook dat heb ik al eens aangegeven.AddoCultheld wrote: ↑06 May 2023, 17:07 Ook eeuwig zonde dat we die Openda niet hebben gehaald na Vitesse. Werd hier door veel mensen ook als miskoop gezien toendertijd, maar denk dat we daar toch een zeer goede spits/scorende buitenspeler aan hadden gehad
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Standbeeld
- Mister PSV
Tsja.De Realist wrote: ↑06 May 2023, 19:20Het systeem van Ruud is toch "geef de bal maar aan ne goeie en dan komt het vast wel goed"?Standbeeld wrote: ↑06 May 2023, 18:08
Goede speler, zag het destijds wel in hem zitten maar past gewoon niet in het systeem van Ruud. Maar ook dat heb ik al eens aangegeven.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Legende
Vind ik ook een interessante speler als vervanger van bijvoorbeeld Gutierrez. Zit ook denk ik nog wel rek in. Met zo'n Lauritsen zou he er t.o.v. Silva op achteruit gaan.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
Die sugawara van Az, pas 22 . Echt een prima rechtsback. Contract tot 2025. 6 miljoen voor een rechtsback die alleen maar beter gaat worden. Zeker als je Teze verkoopt voor 4 a 5 miljoen prima optie.
-
- Nationale topspeler
AZ verkoopt niet aan concurrenten of het moet het dubbele zijn dus ga dan uit van 10 miljoenAddoCultheld wrote: ↑06 May 2023, 21:22 Die sugawara van Az, pas 22 . Echt een prima rechtsback. Contract tot 2025. 6 miljoen voor een rechtsback die alleen maar beter gaat worden. Zeker als je Teze verkoopt voor 4 a 5 miljoen prima optie.
-
- Nationale topspeler
-
In Duitsland gaan Hertha en Bochum degraderen. Typisch Brands om daar eens rond te kijken. Daarom de spelers die voor mij het interessantst lijken:
Hertha
-Tousart: voetballende verdedigende middenvelder. Tactisch slim, zou Sangaré kunnen opvolgen
-Lukebakio: Belgisch international, rechtsbuiten. Stond al op de lijst in de winter. Razendsnel, scoort vrij makkelijk. Maar is hij nodig met Bakayoko?
-Dardai: Duits jeugdinternational. Goede centrale verdediger, heeft veel om door te groeien. Lang, atletisch, prima aan de bal. 21 pas. Zou een optie kunnen worden als bijvoorbeeld Gerrit te duur blijkt.
Bochum:
-Masovic: echte sloper. Niet bijzonder aan de bal, maar wel sterk in de duels. Geweldige kopper ook. International van Servië. Centrale verdediger.
Hertha
-Tousart: voetballende verdedigende middenvelder. Tactisch slim, zou Sangaré kunnen opvolgen
-Lukebakio: Belgisch international, rechtsbuiten. Stond al op de lijst in de winter. Razendsnel, scoort vrij makkelijk. Maar is hij nodig met Bakayoko?
-Dardai: Duits jeugdinternational. Goede centrale verdediger, heeft veel om door te groeien. Lang, atletisch, prima aan de bal. 21 pas. Zou een optie kunnen worden als bijvoorbeeld Gerrit te duur blijkt.
Bochum:
-Masovic: echte sloper. Niet bijzonder aan de bal, maar wel sterk in de duels. Geweldige kopper ook. International van Servië. Centrale verdediger.
-
- Meervoudig international
Ik heb hem eerder genoemd, samen met Carlos Borges echt heel gevaarlijk op de zijkanten bij City -23. 3 wedstrijden in de Youth league gezien, maar daarin maakte ze beide echt een goede indruk.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Een AZ-speler kopen? Volgens mij hebben we wel genoeg geld door de plee gespoeld de afgelopen jaren toch? En een friendly reminder: als je van rechtsback linksback maakt en van Sugawara Wijndal en dit vorig jaar rond deze tijd had gezegd…AddoCultheld wrote: ↑06 May 2023, 21:22 Die sugawara van Az, pas 22 . Echt een prima rechtsback. Contract tot 2025. 6 miljoen voor een rechtsback die alleen maar beter gaat worden. Zeker als je Teze verkoopt voor 4 a 5 miljoen prima optie.