Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als zo'n jongen gewoon bij de A selectie aan kan haken zoals Savio, zijn wedstrijden kan spelen bij Jong PSV zoals Savio, maar die na een jaar niet terug gaat naar de club die de eigenaar is zoals bij Savio wel het geval is... dan zijn dit soort profielen volgens mij super interessant. Maar ik ken die beste speler totaal niet dus ik heb het ook meer over in general dan specifiek deze speler.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Analist wrote: 09 May 2023, 12:15 Sam Lammers loopt ook af zie ik. Ideale 2e spits?
Rene Froger wilde al niet bijtekenen toen PSV hem tegemoet kwam met een mooi contract tijdens zijn blessure. Opdonderen met die drol.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Analist wrote: 09 May 2023, 12:15 Sam Lammers loopt ook af zie ik. Ideale 2e spits?
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 09 May 2023, 12:07
VTheMan wrote: 09 May 2023, 12:05

Maar is het niet mogelijk om en "iemand die het kan worden" en "iemand die al een serieuze impuls is" te halen?
Probleem is dat dat de “iemand die het kan worden” op de bank verpieterd en het dus “niet wordt”
Maar dan kan je dus alleen talenten van de buitencategorie zoals Simons aantrekken en de rest moet eerst duurder worden voordat we er naar gaan kijken? Hij kan toch gewoon bij Jong meespelen en op de bank zitten/invallen/basis als hij het laat zien en de aankoop is geblesseerd/voldoet niet aan verwachtingen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 09 May 2023, 11:58 Dit is een speler die het nu misschien leuk zou doen bij Utrecht of Heerenveen. Ik hoop dat we hoger inzetten hoor.
In de tweet staat dat Cruz Azul 3mln wil. Zou het niet zo kunnen zijn dat we deze jongen voor 1.5 tot 2mln oppikken en dan in Jong PSV laten spelen of evt verhuren? Zoals hier eerder genoemd door Tinus: je kan beter 1-2mln in zo'n gokje steken dan een Savio.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Speelt de laatste tijd rechtsback blijkbaar.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 May 2023, 12:56In de tweet staat dat Cruz Azul 3mln wil. Zou het niet zo kunnen zijn dat we deze jongen voor 1.5 tot 2mln oppikken en dan in Jong PSV laten spelen of evt verhuren? Zoals hier eerder genoemd door Tinus: je kan beter 1-2mln in zo'n gokje steken dan een Savio.
Als je deze jongen voor 1,5 miljoen kán oppikken, dan is het het proberen waard. Maar ik denk dat je eerder richting 5 miljoen moet gaan denken en dat lijkt me wat veel voor een speler waarvan je hoopt dat 'ie via Jong PSV ooit het eerste kan halen.

De vergelijking met Sávio is ook onzinnig. Dat is namelijk een absoluut toptalent, een van de beste in z'n leeftijdsklasse in Brazilië. Idealiter wil je die kopen, maar dat ging om allerlei redenen niet. Huescas is niet alleen een totaal ander profiel en type speler, ik denk ook niet dat z'n plafond enigszins in de buurt komt van die van Sávio.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 09 May 2023, 13:02Als je deze jongen voor 1,5 miljoen kán oppikken, dan is het het proberen waard. Maar ik denk dat je eerder richting 5 miljoen moet gaan denken en dat lijkt me wat veel voor een speler waarvan je hoopt dat 'ie via Jong PSV ooit het eerste kan halen.
Mijn gevoel zegt anders. Die jongen heeft een marktwaarde van 800k op TM. In de tweet staat dat Cruz Azul 3mln wil. Dan zullen ze elkaar eerder ergens in het midden meeten dan dat er nog eens 2mln bovenop de gevraagde prijs door Cruz Azul komt. Hij heeft ook helemaal niet het profiel van een speler die richting de 5mln moet kosten.
Ykhim wrote: 09 May 2023, 13:02De vergelijking met Sávio is ook onzinnig. Dat is namelijk een absoluut toptalent, een van de beste in z'n leeftijdsklasse in Brazilië. Idealiter wil je die kopen, maar dat ging om allerlei redenen niet. Huescas is een totaal ander profiel en ik denk ook niet dat z'n plafond enigszins in de buurt komt van die van Sávio.
Zoals Earnie laatst al zei: "huren moet de laatste optie zijn" of iets in die richting. Als we een speler niet kunnen kopen en hij heeft geen directe toegevoegde waarde dan kan je beter je spaarzame geld ergens anders insteken. Achteraf mooi wonen natuurlijk, maar PSV zal er vast van geleerd hebben. Dat heeft dan met name een beleidsmatige insteek/vergelijking en niet per se sportief. Het plafond dat iemand kan behalen is in deze eigenlijk irrelevant want het gaat erom welk plafond iemand kan behalen in zijn tijd bij PSV.

Maar goed, onder aan de streep gaat het over een tweet van een Duitse journalist. De vraag is hoe serieus het is. Misschien is het wel name dropping en maken we ons hier druk om niets. :D
Last edited by Standbeeld on 09 May 2023, 13:12, edited 1 time in total.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 May 2023, 13:10Mijn gevoel zegt anders. Die jongen heeft een marktwaarde van 800k op TM. In de tweet staat dat Cruz Azul 3mln wil. Dan zullen ze elkaar eerder ergens in het midden meeten dan dat er nog eens 2mln bovenop de gevraagde prijs door Cruz Azul komt. Hij heeft ook helemaal niet het profiel van een speler die richting de 5mln moet kosten.
TM zegt me niet zoveel. De gerapporteerde 3 miljoen is ook een behoorlijk lage inschatting. Mexicaanse clubs zijn verder niet volledig achterlijk en zetten in de regel eerder hoger dan lager in, zoals PSV in het verleden reeds ondervonden heeft. Maar we zullen zien, want het is tot op heden louter speculatie en giswerk, ook van mijn kant :mrgreen:
Zoals Earnie laatst al zei: "huren moet de laatste optie zijn" of iets in die richting. Als we een speler niet kunnen kopen en hij heeft geen directe toegevoegde waarde dan kan je beter je spaarzame geld ergens anders insteken. Achteraf mooi wonen natuurlijk, maar PSV zal er vast van geleerd hebben. Dat heeft dan met name een beleidsmatige insteek/vergelijking en niet per se sportief. Het plafond dat iemand kan behalen is in deze eigenlijk irrelevant want het gaat erom welk plafond iemand kan behalen in zijn tijd bij PSV.
Oh, 100% eens hoor. Maar mij ontgaat simpelweg het nut van het maken van de vergelijking. Het zijn simpelweg twee totaal verschillende casussen.
User avatar
Stofzuiger
Vaste waarde in elftal
Posts: 506
Joined: 14 Mar 2021, 17:23
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is dit serieus? Mag toch hopen van niet. Wat een misselijk joch is dat zeg.

https://www.vandaaginside.nl/veronica-o ... -van-in-de
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stofzuiger wrote: 09 May 2023, 14:09 Is dit serieus? Mag toch hopen van niet. Wat een misselijk joch is dat zeg.

https://www.vandaaginside.nl/veronica-o ... -van-in-de
Goedemorgen. Dit is al uitgebreid hier besproken.
Willy gooit een naam op en 'nieuws'-sites pikken dat op en maken er een clickbait artikel van
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stofzuiger wrote: 09 May 2023, 14:09 Is dit serieus? Mag toch hopen van niet. Wat een misselijk joch is dat zeg.

https://www.vandaaginside.nl/veronica-o ... -van-in-de
Heb je het nu over Genee? Of Lang? Of beide? :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stofzuiger wrote: 09 May 2023, 14:09 Is dit serieus? Mag toch hopen van niet. Wat een misselijk joch is dat zeg.

https://www.vandaaginside.nl/veronica-o ... -van-in-de
Lekker scherp haha, gisteren uitgebreid besproken 😀
Last edited by Ardbeg on 09 May 2023, 14:48, edited 2 times in total.
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 09 May 2023, 14:31
Stofzuiger wrote: 09 May 2023, 14:09 Is dit serieus? Mag toch hopen van niet. Wat een misselijk joch is dat zeg.

https://www.vandaaginside.nl/veronica-o ... -van-in-de
Lekker scherp haha, gisteren uitgebreid gesproken 😀
Je bedoelt: "Lang overgehad".
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb liever dat die andere Noa terug komt naar Eindhoven, en dat haar vriend voor 6 jaar tekent bij PSV. Schijnt een topper te zijn genaamd Cody Gakpo.
Marcel for president!
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben misschien een van de weinigen die niet geheel negatief tegenover Noa Lang zou staan. Ik sta er ook niet om te springen overigens hoor.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 09 May 2023, 15:10 Ik ben misschien een van de weinigen die niet geheel negatief tegenover Noa Lang zou staan. Ik sta er ook niet om te springen overigens hoor.
Ik ben lang niet de enige die er niet lang over hoeft na te denken geloof ik.
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is hij dan de lang verwachte linksbuiten die ons moet gaan helpen om lang om de titel mee te doen 🤣🤣
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

degans4567 wrote: 09 May 2023, 15:19 Is hij dan de lang verwachte linksbuiten die ons moet gaan helpen om lang om de titel mee te doen 🤣🤣
Om uiteindelijk een lange neus naar de concurrentie te trekken?
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

degans4567 wrote: 09 May 2023, 15:19 Is hij dan de lang verwachte linksbuiten die ons moet gaan helpen om lang om de titel mee te doen 🤣🤣
Ons antwoord op Ihattaren die bij Ajax gehaald werd om 5 minuten in te vallen tegen ons :lol:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zou in theorie kunnen dat het management van Lang is gepolst of Lang op het lijstje wil met mogelijke targets voor de linksvoor positie. Zal zeker niet optie 1 zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als hij niet speelt heb je een verschrikkelijk rotte appel in je selectie. Is je teamgevoel ook direct weg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 09 May 2023, 15:40 Als hij niet speelt heb je een verschrikkelijk rotte appel in je selectie. Is je teamgevoel ook direct weg.
Komt een stukje people management bij kijken.
Post Reply