Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lang denkt dat hij Onzelieveheer himself is. Die laat zich niet peoplemanagen. Soort Lidlversie van Zlatan.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 09 May 2023, 15:45
ShovingNE2 wrote: 09 May 2023, 15:40 Als hij niet speelt heb je een verschrikkelijk rotte appel in je selectie. Is je teamgevoel ook direct weg.
Komt een stukje people management bij kijken.
Ja de groeten. Een toptrainer als ten Hag had er al moeite mee. Nee dank je, deze randdebiel mag lekker in Belgie blijven (niet de Shoving; Lang..) Zo goed is hij niet en heeft wel een enorme muil; weg er mee (zowel de Shoving, als Lang van toepassing )
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 09 May 2023, 15:45Komt een stukje people management bij kijken.
Als je bij meerdere clubs ellende veroorzaakt heeft dit geen fuck met people management te maken. Dan deugt zijn mentaliteit gewoon niet. Ihattaren avant la lettre.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet doen idd, praat/denkt (denkt-ie wel? geen idee...)/speelt alleen voor de firma Noa Lang. Vrees dat zelfs Fred Rutten dit te machtig zal worden. Ook al hebben wij een veelal redelijk trackrecord met moeilijke jongens. Lekker naar Ajax of zo, past-ie prima :nuts: Kunnen we lekker nog eens lachen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik krijg al rabiate kotsneigingen als ik die gruwelijk irritante en domme bakkes van dat jong zie. Dan heb ik het nog niet eens over zijn pseudo-vedette gedrag. Aub nooit in ons shirt.
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben er ook geen groot fan van. Het enige wat me enigszins gerust zou stellen is dat ik in de mens / manager Ruud van Nistelrooy enorm groot vertrouwen heb. Als hij na gesprekken met Lang ervan overtuigd is dat het goed kan passen en hij de juiste persoonlijkheid heeft om te slagen zegt dat toch iets.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tot op heden hebben we al een gerucht gelezen vanuit Mexico dat Hirving terug zou willen naar PSV, we hebben Danjuma opeens PSV-gerelateerde foto's zien posten op zijn socials, en we worden vaag in verband gebracht met Lang. Even afwachten voor wie we concreet gaan worden. Maar Lozano en Danjuma zullen waarschijnlijk optie 1 en 2 zijn, waar Lang misschien optie 8 is.
FC Bracke
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 15:38
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 May 2023, 16:14 Tot op heden hebben we al een gerucht gelezen vanuit Mexico dat Hirving terug zou willen naar PSV, we hebben Danjuma opeens PSV-gerelateerde foto's zien posten op zijn socials, en we worden vaag in verband gebracht met Lang. Even afwachten voor wie we concreet gaan worden. Maar Lozano en Danjuma zullen waarschijnlijk optie 1 en 2 zijn, waar Lang misschien optie 8 is.
Precies.. dat. Heerlijk toch. Merk dat mijn F5-toets het alweer wat zwaarder krijgt.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is ook niet mijn favoriet, maar toch heb ik ergens het gevoel dat als je zo'n jongen voor je weet te winnen, het echt een speler is die voor je door het vuur gaat. Dat Ten Hag er niks mee kon, dat zegt me niet zoveel. Met diezelfde logica kun je evengoed wijzen naar van Gaal die hem wél meenam naar het WK omdat 'ie er iets in zag.

Het gaat in de eerste plaats vooral om kwaliteit. Zal ook niet de goedkoopste jongen zijn, dus dan moet je vrij zeker zijn dat 'ie beter is dan eventuele alternatieven. Daar heb ik vraagtekens bij.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 09 May 2023, 16:18 Het is ook niet mijn favoriet, maar toch heb ik ergens het gevoel dat als je zo'n jongen voor je weet te winnen, het echt een speler is die voor je door het vuur gaat. Dat Ten Hag er niks mee kon, dat zegt me niet zoveel. Met diezelfde logica kun je evengoed wijzen naar van Gaal die hem wél meenam naar het WK omdat 'ie er iets in zag.

Het gaat in de eerste plaats vooral om kwaliteit. Zal ook niet de goedkoopste jongen zijn, dus dan moet je vrij zeker zijn dat 'ie beter is dan eventuele alternatieven. Daar heb ik vraagtekens bij.
Dit precies.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 May 2023, 16:14 Tot op heden hebben we al een gerucht gelezen vanuit Mexico dat Hirving terug zou willen naar PSV, we hebben Danjuma opeens PSV-gerelateerde foto's zien posten op zijn socials, en we worden vaag in verband gebracht met Lang. Even afwachten voor wie we concreet gaan worden. Maar Lozano en Danjuma zullen waarschijnlijk optie 1 en 2 zijn, waar Lang misschien optie 8 is.
Lozano is zwaar geblesseerd geraakt toch? Zou dat dan alsnog een optie zijn?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 May 2023, 16:14 Tot op heden hebben we al een gerucht gelezen vanuit Mexico dat Hirving terug zou willen naar PSV, we hebben Danjuma opeens PSV-gerelateerde foto's zien posten op zijn socials, en we worden vaag in verband gebracht met Lang. Even afwachten voor wie we concreet gaan worden. Maar Lozano en Danjuma zullen waarschijnlijk optie 1 en 2 zijn, waar Lang misschien optie 8 is.
Lozano is geblesseerd, dus lijkt mij minder logisch, toch? Maar heb die geruchten uit Mexico ook niet meegekregen.. dus kan aan mij liggen. Net als die posts van Danjuma. Duidelijk is in ieder geval dat er echt een absolute topper op linksbuiten moet komen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop dat als Arnaut alsnog naar PSV komt, dat ie het snot voor z'n ogen werkt om zich te revancheren. Ik ben echt benieuwd naar concrete geruchten. Goede dan. Zin in!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Danjuma uiteraard enkel als huurspeler en ik kan me niet voorstellen dat Villarreal denkt op 1 juli... hmm jaartje PSV is goed voor zijn ontwikkeling. Daarnaast betaalde Spurs echt een serieuze huursom voor een half jaar, dat zal niet minder zijn voor een heel jaar.

Lang is echt een verschrikkelijk ventje wat goed kan voetballen. Dat is hetzelfde als een goed ventje wat verschrikkelijk kan voetballen dus doe maar niet :-).
Als je nu nog denkt dat je hem aan de praat kan krijgen dan overschat je jezelf echt gigantisch.

Overigens zou ik het ook wel lekker vinden als we een keer niet gaan voor iemand die al het hoogtepunt in zijn carrière behaald heeft maar dat we gaan voor iemand die zich bij ons kan ontwikkelen en uiteindelijk naar de (sub)top van Europa door kan groeien. Ook al die buitenspelers die in de winter genoemd werden waren pleisters.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Basiself:
Benitez Aankoop 1 - Aankoop 2 - Aankoop 3 - Van Aanholt Aankoop 4 Simons - Veerman Aankoop 5 - De Jong - Aankoop 6 1e vervangers: Aankoop 7 Sambo - Teze - Boscagli - Mauro Aankoop 8 Saibari/Til - Aankoop 9 Bakayoko - Aankoop 10 - Aankoop 11 CV: Branthwaite, Rekik, Verissimo, Krajci, bij voorkeur één ervaren kwaliteitsimpuls en één groot talent
RB: Geen idee, maar ben niet zo'n fan van Van Ewijk nog.

VM: Souza, Mannsverk (is die goed genoeg?). Zerrouki had ik een prima optie gevonden qua type speler. Spierings transfervrij mag van mij komen om de concurrentie aan te gaan. In het stuk op VI leek Spierings mij nog beter te presteren dan Van Boomen, waarbij Van Boomen met name vanwege zijn stats opvalt, maar defensief wel erg kwetsbaar is.

CM: Mag een talent zijn voor de concurrentie met Veerman, transfervrij kan Van Boomen ook een optie zijn.

RB/LB: Hier moeten flinke kwaliteitsimpulsen komen, Danjuma en Lozano lijken me niet haalbaar, maar wel top als het lukt. Isaksen vond ik op rechtsbuiten wel een groot talent. Kopenhagen had sowieso wel wat leuke talenten lopen. Van Bommel mag zeker komen om de concurrentie aan te gaan als 1e invaller op links. Persoonlijk zou ik Vertessen ook nog niet afschrijven als buitenspeler.

Spits: Achter De Jong zou je best een Lauritsen kunnen halen zodat je hetzelfde type spel kan spelen bij blessures. Als je een echt goede spits kan halen zou ik De Jong meer als stormram willen zien. Van Nistelrooij is groot fan van De Jong, maar lijkt hem niet goed te kunnen benutten in zijn tactiek.

Belangrijk is dat er echt een blauwdruk komt van hoe we willen spelen, zonder weer lukraak allerlei spelers te halen, die dan weer niet goed bij elkaar passen.
Daar ben ik na al die jaren nu weleens klaar mee. Kies je voor De Jong als spits zorg dan dat je hem ook echt op zijn kwaliteiten gebruikt. En zorg dat je op het middenveld echt het maximale uit de kwaliteiten van Veerman haalt, dus niet dat hij continu moet verdedigen.

Veel aankopen, maar ook veel spelers die vertrekken. In de as ben je er met 2 klasbakken wel (CV en VM), daaromheen kan veel talent komen en kan vaker gevarieerd worden. Til zal wel blijven, maar vind ik ook niet echt passen bij hoe ik zou willen voetballen en is een dusdanig ander type 10 dan Simons dat ik hem liever zou verkopen nu.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 09 May 2023, 16:21
Standbeeld wrote: 09 May 2023, 16:14 Tot op heden hebben we al een gerucht gelezen vanuit Mexico dat Hirving terug zou willen naar PSV, we hebben Danjuma opeens PSV-gerelateerde foto's zien posten op zijn socials, en we worden vaag in verband gebracht met Lang. Even afwachten voor wie we concreet gaan worden. Maar Lozano en Danjuma zullen waarschijnlijk optie 1 en 2 zijn, waar Lang misschien optie 8 is.
Lozano is zwaar geblesseerd geraakt toch? Zou dat dan alsnog een optie zijn?
Even afwachten hoe ernstig het al dan niet is. Heb er eerlijk gezegd nog niks van gehoord.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 May 2023, 16:37Danjuma uiteraard enkel als huurspeler en ik kan me niet voorstellen dat Villarreal denkt op 1 juli... hmm jaartje PSV is goed voor zijn ontwikkeling. Daarnaast betaalde Spurs echt een serieuze huursom voor een half jaar, dat zal niet minder zijn voor een heel jaar.
Zoals Benfica niet dacht dat een verhuur van Vini aan PSV goed zou zijn? Overigens voor een huursom die lager was dan Tottenham het seizoen daarvoor betaalde. Denk dat je iets te stellig bent. We zullen zien.
11 Tinus wrote: 09 May 2023, 16:37Overigens zou ik het ook wel lekker vinden als we een keer niet gaan voor iemand die al het hoogtepunt in zijn carrière behaald heeft maar dat we gaan voor iemand die zich bij ons kan ontwikkelen en uiteindelijk naar de (sub)top van Europa door kan groeien.
Hier ben ik het overigens wel mee eens. Wel is het ook zo dat je met Baka al een aanstormend talent hebt en dat er ook een balans moet zijn tussen aankomend seizoen top level en talent die enkele seizoenen de tijd krijgt om te rijpen.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 09 May 2023, 16:38 Basiself:
Benitez Aankoop 1 - Aankoop 2 - Aankoop 3 - Van Aanholt Aankoop 4 Simons - Veerman Aankoop 5 - De Jong - Aankoop 6 1e vervangers: Aankoop 7 Sambo - Teze - Boscagli - Mauro Aankoop 8 Saibari/Til - Aankoop 9 Bakayoko - Aankoop 10 - Aankoop 11 CV: Branthwaite, Rekik, Verissimo, Krajci, bij voorkeur één ervaren kwaliteitsimpuls en één groot talent
RB: Geen idee, maar ben niet zo'n fan van Van Ewijk nog.

VM: Souza, Mannsverk (is die goed genoeg?). Zerrouki had ik een prima optie gevonden qua type speler. Spierings transfervrij mag van mij komen om de concurrentie aan te gaan. In het stuk op VI leek Spierings mij nog beter te presteren dan Van Boomen, waarbij Van Boomen met name vanwege zijn stats opvalt, maar defensief wel erg kwetsbaar is.

CM: Mag een talent zijn voor de concurrentie met Veerman, transfervrij kan Van Boomen ook een optie zijn.

RB/LB: Hier moeten flinke kwaliteitsimpulsen komen, Danjuma en Lozano lijken me niet haalbaar, maar wel top als het lukt. Isaksen vond ik op rechtsbuiten wel een groot talent. Kopenhagen had sowieso wel wat leuke talenten lopen. Van Bommel mag zeker komen om de concurrentie aan te gaan als 1e invaller op links. Persoonlijk zou ik Vertessen ook nog niet afschrijven als buitenspeler.

Spits: Achter De Jong zou je best een Lauritsen kunnen halen zodat je hetzelfde type spel kan spelen bij blessures. Als je een echt goede spits kan halen zou ik De Jong meer als stormram willen zien. Van Nistelrooij is groot fan van De Jong, maar lijkt hem niet goed te kunnen benutten in zijn tactiek.

Belangrijk is dat er echt een blauwdruk komt van hoe we willen spelen, zonder weer lukraak allerlei spelers te halen, die dan weer niet goed bij elkaar passen.
Daar ben ik na al die jaren nu weleens klaar mee. Kies je voor De Jong als spits zorg dan dat je hem ook echt op zijn kwaliteiten gebruikt. En zorg dat je op het middenveld echt het maximale uit de kwaliteiten van Veerman haalt, dus niet dat hij continu moet verdedigen.

Veel aankopen, maar ook veel spelers die vertrekken. In de as ben je er met 2 klasbakken wel (CV en VM), daaromheen kan veel talent komen en kan vaker gevarieerd worden. Til zal wel blijven, maar vind ik ook niet echt passen bij hoe ik zou willen voetballen en is een dusdanig ander type 10 dan Simons dat ik hem liever zou verkopen nu.
Lijkt wel football manager. Zou me verbazen als dit zo uit gaat zien.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 May 2023, 16:43
11 Tinus wrote: 09 May 2023, 16:37Danjuma uiteraard enkel als huurspeler en ik kan me niet voorstellen dat Villarreal denkt op 1 juli... hmm jaartje PSV is goed voor zijn ontwikkeling. Daarnaast betaalde Spurs echt een serieuze huursom voor een half jaar, dat zal niet minder zijn voor een heel jaar.
Zoals Benfica niet dacht dat een verhuur van Vini aan PSV goed zou zijn? Overigens voor een huursom die lager was dan Tottenham het seizoen daarvoor betaalde. Denk dat je iets te stellig bent. We zullen zien.
11 Tinus wrote: 09 May 2023, 16:37Overigens zou ik het ook wel lekker vinden als we een keer niet gaan voor iemand die al het hoogtepunt in zijn carrière behaald heeft maar dat we gaan voor iemand die zich bij ons kan ontwikkelen en uiteindelijk naar de (sub)top van Europa door kan groeien.
Hier ben ik het overigens wel mee eens. Wel is het ook zo dat je met Baka al een aanstormend talent hebt en dat er ook een balans moet zijn tussen aankomend seizoen top level en talent die enkele seizoenen de tijd krijgt om te rijpen.
Vinicius kwam praktisch op de laatste dag, daarom zei ik 1 juli. Meestal ben je met huurspelers afhankelijk tot de club zo'n speler wil laten gaan en wanneer ze verwachten de speler niet meer te kunnen verkopen.

Ik denk dat Bakayoko met 20 a 25 wedstrijden volgend jaar prima nog een stap kan maken als 'tweede optie' op rechts. Maar het ligt eraan of je iemand kunt halen die beter is dan hem of dan Bakayoko in een jaar kan worden en of je iemand kan vinden die wellicht ook goed op links of in de spits uit de voeten kan.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien is het leuk om een nieuwe topic te openen waarin je je favoriete aankopen top 3 of aankopen top 5 zelfs invult. Leuk om te zien wie iedereen graag ziet komen en na een tijdje krijg je een leuke top 10.

Misschien is er iemand met wat tijd die dan de tussenstand bij wil houden. Bv aankoop 1 》 5 punten en aankoop 5 》 1 punt.

Bv
1 speler, leeftijd, club en positie (5 punten)
2 speler, leeftijd, club en positie (4 punten)
3 speler, leeftijd, club en positie (3 punten)
4 speler, leeftijd, club en positie (2 punten)
5 speler, leeftijd, club en positie (1 punt)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 09 May 2023, 17:03 Misschien is het leuk om een nieuwe topic te openen waarin je je favoriete aankopen top 3 of aankopen top 5 zelfs invult. Leuk om te zien wie iedereen graag ziet komen en na een tijdje krijg je een leuke top 10.

Misschien is er iemand met wat tijd die dan de tussenstand bij wil houden. Bv aankoop 1 》 5 punten en aankoop 5 》 1 punt.

Bv
1 speler, leeftijd, club en positie (5 punten)
2 speler, leeftijd, club en positie (4 punten)
3 speler, leeftijd, club en positie (3 punten)
4 speler, leeftijd, club en positie (2 punten)
5 speler, leeftijd, club en positie (1 punt)
Die is er al sinds weet niet hoe lang 🤓
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja weet ik. Maar misschien is er iemand die dit op kan en wil pakken. En dat een top 5, aangezien we heel wat kunnen verwachten...
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 09 May 2023, 16:59Ik denk dat Bakayoko met 20 a 25 wedstrijden volgend jaar prima nog een stap kan maken als 'tweede optie' op rechts. Maar het ligt eraan of je iemand kunt halen die beter is dan hem of dan Bakayoko in een jaar kan worden en of je iemand kan vinden die wellicht ook goed op links of in de spits uit de voeten kan.
Daar had ik het gisteren toevallig nog over met DonyellMalen. Ik denk dat het merendeel het graag ziet gebeuren, maar mijn verwachting is dat PSV met Baka en El Ghazi het nieuwe seizoen ingaat zolang er geen wisselingen plaatsvinden.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 09 May 2023, 17:25
11 Tinus wrote: 09 May 2023, 16:59Ik denk dat Bakayoko met 20 a 25 wedstrijden volgend jaar prima nog een stap kan maken als 'tweede optie' op rechts. Maar het ligt eraan of je iemand kunt halen die beter is dan hem of dan Bakayoko in een jaar kan worden en of je iemand kan vinden die wellicht ook goed op links of in de spits uit de voeten kan.
Daar had ik het gisteren toevallig nog over met @DonyellMalen. Ik denk dat het merendeel het graag ziet gebeuren, maar mijn verwachting is dat PSV met Baka en El Ghazi het nieuwe seizoen ingaat zolang er geen wisselingen plaatsvinden.
Als je een topper op links krijgt, waardoor Xavi op 10 kan, kun je best met Bakayoko als rechtsbuiten spelen. Heeft het ook helemaal niet verkeerd gedaan.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 09 May 2023, 17:29
Standbeeld wrote: 09 May 2023, 17:25
Daar had ik het gisteren toevallig nog over met @DonyellMalen. Ik denk dat het merendeel het graag ziet gebeuren, maar mijn verwachting is dat PSV met Baka en El Ghazi het nieuwe seizoen ingaat zolang er geen wisselingen plaatsvinden.
Als je een topper op links krijgt, waardoor Xavi op 10 kan, kun je best met Bakayoko als rechtsbuiten spelen. Heeft het ook helemaal niet verkeerd gedaan.
Hmmwa kritiek begint toch aardig op te borrelen heb ik het gevoel.

Maar kan me niet voorstellen dat PSV er dik in gaat investeren, en al zeker niet als eerste prioriteit.
Post Reply