Top-3 aankopen

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DeBruyne
Meervoudig international

1) Brynhildsen/Zeballos/Popescu (LA)
2) Alvarez/ van Ewijk (RV)
3) Varela/Zerrouki (CVM)

Allemaal jonge spelers met veel potentie. Ook al denkend aan volgend seizoen.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Scorend vermogen zou tof zijn. Wat namen die mij te binnen schieten:

1. Bernadou
2. Cordoba
3. Colak
hondjevandebakker
Internationale topspeler

RB. Facundo Torres
LB. Brynhildsen/Nakamura
RA. Van Ewijk
(CM. Mannsverk)
DonyellMalen
Legende

Kom maar door met die top3-lijsten. :mrgreen:
Klapstoel
Basisspeler

1- Ismaël Doukouré (CV)
2- Florian Thauvin (RB)
3- Milan Van Ewijk (RA)
4- Kamaldeen Sulemana / Octavian Popescu (LB)
DeBruyne
Meervoudig international

DeBruyne wrote: 09 May 2023, 17:03 Misschien is het leuk om een nieuwe topic te openen waarin je je favoriete aankopen top 3 of aankopen top 5 zelfs invult. Leuk om te zien wie iedereen graag ziet komen en na een tijdje krijg je een leuke top 10.

Misschien is er iemand met wat tijd die dan de tussenstand bij wil houden. Bv aankoop 1 》 5 punten en aankoop 5 》 1 punt.

Bv
1 speler, leeftijd, club en positie (5 punten)
2 speler, leeftijd, club en positie (4 punten)
3 speler, leeftijd, club en positie (3 punten)
4 speler, leeftijd, club en positie (2 punten)
5 speler, leeftijd, club en positie (1 punt)
Josef Dettelbacher
Legende

Jerdy Schouten zou mijn nr 1 aankoop zijn bij vertrek Sangaré.

Van Aanholt graag vastleggen

Karim Rekik lijkt me een solide en ervaren kracht achterin die volgens mij niet de hoofdprijs hoeft te kosten.

Bart Verbruggen - alleen bij vertrek van cupfighter Drommel

Voor de rest las ik dat er een behoorlijke bom duiten klaar ligt. Deze laat ik graag besteden door de mensen die er meer kijk op hebben, want zelf vol ik het allemaal niet zo intensief.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Standbeeld
Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 09 May 2023, 20:04 Jerdy Schouten zou mijn nr 1 aankoop zijn bij vertrek Sangaré.

Karim Rekik lijkt me een solide en ervaren kracht achterin die volgens mij niet de hoofdprijs hoeft te kosten.

Voor de rest las ik dat er een behoorlijke bom duiten klaar ligt. Deze laat ik graag besteden door de mensen die er meer kijk op hebben, want zelf vol ik het allemaal niet zo intensief.
Verbruggen zou een topaankoop zijn, maar we hebben Benny toch al? Denk niet dat Verbruggen Anderlecht gaat inruilen voor het bankie van PSV.
VeresRivne
Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 09 May 2023, 20:04 Jerdy Schouten zou mijn nr 1 aankoop zijn bij vertrek Sangaré.

Verbruggen als reservekeeper? beetje onrealistisch https://www.vi.nl/nieuws/bayern-munchen ... -de-korrel
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

1. Van de ven
2. De vrij. Transfervrij
3. Rijkhoff. Transfervrij

Transfervrij VD Boomen en Spierings aantrekken als back up voor Guttierez en Veerman.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

1. Danjuma of Lozano (eindelijk een waardig vervanger van de Eintovenaar)
2. Verissimo (eindelijk een beest van een CV)
3. Pablo Maffeo of Arnau Martinez (eindelijk een goede rechtsback)
4. Anton Stach (middenveld met Veerman en Xavi)
5. Cvancara (back-up Luuk als Fabio onhaalbaar blijkt)
Last edited by Sensation on 09 May 2023, 20:14, edited 1 time in total.
Ardbeg
Mister PSV

Sensation wrote: 09 May 2023, 20:12 1. Danjuma of Lozano (eindelijk een waardig vervanger van de Eintovenaar)
2. Verissimo (eindelijk een beest van een CV)
3. Pablo Maffeo (eindelijk een goede rechtsback)
4. Anton Stach (middenveld met Veerman en Xavi)
5. Cvancara (back-up Luuk als Fabio onhaalbaar blijkt)
X 2.
Josef Dettelbacher
Legende

VeresRivne wrote: 09 May 2023, 20:07

Verbruggen als reservekeeper? beetje onrealistisch https://www.vi.nl/nieuws/bayern-munchen ... -de-korrel
Ah dan is ie idd al verder dan ik dacht. Overigens zou Bayern echt een slechte keus zijn. Daar moet gewoon een altijd constante topkeeper in de goal staan, en Verbruggen moet dat nog bewijzen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
BasicPareto
Jeugdinternational

1.) Suat Serdar. Beste opvolger voor Sangare. Pressing machine met een fijne pass naar voren en scorend vermogen. Te goed voor de 2. Bundesliga en Dardai kan er geen team van smeden. Verdient ook geen gigantische salaris. Gaat een publiekslieveling worden. Geeft elke wedstrijd 200%.
2.) Lukabekio. Sterke aanvaller die de eredivisie aan flarden zal spelen. Nadeel is dat die ietsje meer verdiend.
3.) Adrian Barisic. Jonge beer van een verdediger die nu nog relatief goedkoop op te halen is in Kroatië.
4.) Matija Frigan. Jonge Kroatische spits and scoort er op los bij Rijeka. Typische speler die we er over enkele jaren graag bij hadden gehad.
5.) Kylian Kaiboue. Sterkhouder bij Bastia in Ligue 2. Linksback, centrale verdediger, middenvelder... Die jongen kan alles spelen. Heeft ook een hele fijne pass in de benen en positioneel behoorlijk sterk. Prima backup voor van Aanholt en zou hem ook kunnen vervangen.

Eervolle vermeldingen:

Gloukh. Te duur, maar zeker een om in de gaten te houden.
Arda Güler. Jonge Turkse middenvelder, gigantisch talent maar ik geloof, helaas, ook onhaalbaar.
Josip Mitrovic. Erg talentvolle spits, jong echter nog ietwat grillig.
Ozziel Herrera.

Ik ben voor relatief betaalbare, doch sterke opties gegaan. Leeftijden zijn ook allemaal te overzien en hebben allen doorverkoop waarde.

Serdar is mijn nummer 1 omdat het echt een verschrikkelijk goede speler is die zich hier weer in de kijker van het Duitse team kan spelen. Denk dat de luwte hem goed kan doen en hij er sterker van wordt. En wij gaan daarvan profiteren.

Overigens zou ik zo voor Spierings en vd Boomen gaan. Ingespeelde duo die je plug and play bij ons in kan zetten. En Spierings kan ook moeiteloos achter Veerman spelen. Ik ga er echter vanuit dat deze opties veelvuldig genoemd gaan worden. En terecht!
Last edited by BasicPareto on 09 May 2023, 21:06, edited 1 time in total.
Standbeeld
Mister PSV

PsvBmg wrote: 09 May 2023, 20:08 1. Van de ven
2. De vrij. Transfervrij
3. Rijkhoff. Transfervrij

Transfervrij VD Boomen en Spierings aantrekken als back up voor Guttierez en Veerman.
Vd Ven kost 30mln, De Vrij gaat verlengen en Rijkhoff staat er te goed op bij Dortmund.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

1. Souza (Faria)
2. Lukebakio
3. Gerrit
en eigenlijk ook nog een rechtsback, maar dit is de top 3.
RV1913
Nationale topspeler

1 Krejci
2 Kevin Alvarez
3 Exequil Zeballos
Lichtstadd
Bankzitter

1. Een linksbuiten (zoals Tresor, Nuamah of Mikautadze) al kan de laatstgenoemde ook in de spits spelen.
2. Een talentvolle RCV (zoals Bernardo Vital, Nagalo, Daniliuc, Roualt of Hadzikadunic)
3. Verder vind ik Kitolano van Sparta een erg goede speler.
Drommels
Bankzitter

1. Ellyes Skhiri
2. Danjuma
3. Georges Mikautadze (als Fabio onhaalbaar blijkt)

vd Boomen en Spierings zou ik er altijd bij nemen, je hebt een goede bank nodig als je ziet hoeveel er telkens geblesseerd raakt bij ons en de vele wedstrijden.
En dan blijven de posities RB en RCV nog open staan, die denk ik het belangrijkste nog zijn van allemaal.
Chucky
Vedette

Geen spannende namen, maar mits koop:
1) Linksbuiten (Danjuma)
2) Centrale verdediger (Branthwaite)
3) Spits (Fabio Silva)
1913PSV.
Vaste waarde in elftal

1. Danjuma / Lozano
2. Skhiri
3. Junior Adamu

Omdat het de transferzomer van de eeuw wordt, gaan we ons zelfs in de verdediging versterken:

1. Verissimo / Krejci
2. Khellven
VeresRivne
Vedette

BasicPareto wrote: 09 May 2023, 20:45 1.) Suat Serdar. Beste opvolger voor Sangare. Pressing machine met een fijne pass naar voren en scorend vermogen. Te goed voor de 2. Bundesliga en Dardai kan er geen team van smeden. Verdient ook geen gigantische salaris. Gaat een publiekslieveling worden. Geeft elke wedstrijd 200%.
2.) Lukabekio. Sterke aanvaller die de eredivisie aan flarden zal spelen. Nadeel is dat die ietsje meer verdiend.
3.) Adrian Barisic. Jonge beer van een verdediger die nu nog relatief goedkoop op te halen is in Kroatië.
4.) Matija Frigan. Jonge Kroatische spits and scoort er op los bij Rijeka. Typische speler die we er over enkele jaren graag bij hadden gehad.
5.) Kylian Kaiboue. Sterkhouder bij Bastia in Ligue 2. Linksback, centrale verdediger, middenvelder... Die jongen kan alles spelen. Heeft ook een hele fijne pass in de benen en positioneel behoorlijk sterk. Prima backup voor van Aanholt en zou hem ook kunnen vervangen.

Eervolle vermeldingen:

Arda Güler. Jonge Turkse middenvelder, gigantisch talent maar ik geloof, helaas, ook onhaalbaar.
Ozziel Herrera.

Ik ben voor relatief betaalbare, doch sterke opties gegaan. Leeftijden zijn ook allemaal te overzien en hebben allen doorverkoop waarde.

Serdar is mijn nummer 1 omdat het echt een verschrikkelijk goede speler is die zich hier weer in de kijker van het Duitse team kan spelen. Denk dat de luwte hem goed kan doen en hij er sterker van wordt. En wij gaan daarvan profiteren.

Overigens zou ik zo voor Spierings en vd Boomen gaan. Ingespeelde duo die je plug and play bij ons in kan zetten. En Spierings kan ook moeiteloos achter Veerman spelen. Ik ga er echter vanuit dat deze opties veelvuldig genoemd gaan worden. En terecht!
Zijn wat aanhoudende geruchten rond Guler en Ajax al zie ik dat zelf niet gebeuren.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
29.04.2007
Nationale topspeler

Chucky wrote: 10 May 2023, 09:01 Geen spannende namen, maar mits koop:
1) Linksbuiten (Danjuma)
2) Centrale verdediger (Branthwaite)
3) Spits (Fabio Silva)
Het zijn in ieder geval namen die ik ook ken, haha.

Volgens mij kijk ik echt te weinig buitenlands voetbal als ik de rest van de namen hier zo lees, ken er maar de helft van ofzo. En dan vooral ook nog van naam, maar geen idee wat de specifieke kwaliteiten zijn. Al zou het wel mooi zijn als er een keer een speler gehaald wordt die hier veelvuldig genoemd is en dan om te zien of ze er hier ook echt een beetje kijk op hebben. :opzijnkop:
Ittot
Internationale topspeler

Lastig aangezien ik geen scout ben. Maar op basis van de verhalen:

Middenveld: Krejci, Webster, Clem, Kitolano
Rechtsback: Daniel Mejía
Op de vleugel: Ahoueke Denkey, Ernest Nuamah (schijnt echt een groot talent te zijn, de volgende parel)
Spits: Gift Orban (hoewel hij niet meer haalbaar lijkt) of Ueda. Misschien dat Tengstedt nog een optie is, speelt nauwelijks bij Benfica..
BasicPareto
Jeugdinternational

VeresRivne wrote: 10 May 2023, 10:16
BasicPareto wrote: 09 May 2023, 20:45 1.) Suat Serdar. Beste opvolger voor Sangare. Pressing machine met een fijne pass naar voren en scorend vermogen. Te goed voor de 2. Bundesliga en Dardai kan er geen team van smeden. Verdient ook geen gigantische salaris. Gaat een publiekslieveling worden. Geeft elke wedstrijd 200%.

Eervolle vermeldingen:

Ozziel Herrera.

Zijn wat aanhoudende geruchten rond Guler en Ajax al zie ik dat zelf niet gebeuren.
Heb het net gelezen. Wordt echt een moeilijk verhaal, maar een waanzinnige talent. Heeft alles in zich om een absolute topper te worden. Is met zijn 18 jaar al verschrikkelijk goed.
Post Reply