Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Blind en Sinkgraven zijn beide te duur en niet goed genoeg als back up. Mocht Mauro er veel langer uitliggen dan een jonge back halen of Mwene gebruiken als back up. Oppegard is er overigens ook nog. Blind halen is sowieso not done met die Ajax kop.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gewoon Mwene gebruiken, mits hij blijft. Dan kan je wel direct al gaan schakelen op de rechtsbackpositie.
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We hebben een slager nodig.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht dat Mwene zal vertrekken. Heeft nog een eenjarig contract en ik denk dat het goed is om verder te kijken.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 10 May 2023, 17:21 We hebben een slager nodig.
Dan maar niet degene halen die verantwoordelijk is voor de kip in Zeist
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 10 May 2023, 17:39 Ik verwacht dat Mwene zal vertrekken. Heeft nog een eenjarig contract en ik denk dat het goed is om verder te kijken.
Was bij zijn komst nogal negatief over hem maar Mwene is een hele nuttige selectie speler. Zou zelfs proberen om zijn contract te verlengen. Is zowel op rechts als links een prima optie en is met zijn ervaring een goede toevoeging op de selectie.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 10 May 2023, 17:58
Standbeeld wrote: 10 May 2023, 17:39 Ik verwacht dat Mwene zal vertrekken. Heeft nog een eenjarig contract en ik denk dat het goed is om verder te kijken.
Was bij zijn komst nogal negatief over hem maar Mwene is een hele nuttige selectie speler. Zou zelfs proberen om zijn contract te verlengen. Is zowel op rechts als links een prima optie en is met zijn ervaring een goede toevoeging op de selectie.
Zowel met vertrek als blijven zou ik tevreden zijn. Inderdaad een nuttige speler, maar zal verder ook nooit het verschil gaan maken. Zag net trouwens dat we hem transfervrij hebben gehaald, dacht dat we er een kleine som voor hadden betaald. Maar prima, zou ook zomaar transfervrij kunnen vertrekken dan.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je Blind haalt, haal je wel meteen de beste verdedigende passer binnen, waar een Simons maar ook een Veerman van kunnen profiteren. Verdedigend is het niet veel, maar in 80% van de Eredivisie wedstrijden moet dat geen problemen oplossen, daar win je wel.

Maar door zijn verleden is hij nooit welkom.
#FreeGeneratie4
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 10 May 2023, 18:27 Als je Blind haalt, haal je wel meteen de beste verdedigende passer binnen, waar een Simons maar ook een Veerman van kunnen profiteren. Verdedigend is het niet veel, maar in 80% van de Eredivisie wedstrijden moet dat geen problemen oplossen, daar win je wel.

Maar door zijn verleden is hij nooit welkom.
Mensen hier super fel reageren op Noa Lang, maar tegelijkertijd wordt er over fucking Dailey Blind gesproken. Vent mag absoluut wegblijven.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 10 May 2023, 18:27 Als je Blind haalt, haal je wel meteen de beste verdedigende passer binnen, waar een Simons maar ook een Veerman van kunnen profiteren. Verdedigend is het niet veel, maar in 80% van de Eredivisie wedstrijden moet dat geen problemen oplossen, daar win je wel.

Maar door zijn verleden is hij nooit welkom.
Zijn we voor het gemak Boscagli vergeten? Is gewoon net zo goed in passen en kan ook nog eens een stuk beter koppen. Daar zit ook gewoon restwaarde op. Ik hoef Blind hier niet te zien. Is een flapdrol eerste klasse en over the hill. Verschrikkelijke speler. We willen een stap vooruit, niet terug.

Noa Lang heb ik minder problemen mee. Dat heeft met zijn kwaliteiten te maken, die hij wel degelijk heeft. Was lange tijd met Vanaken de beste speler bij Club. Hij is alleen zo geestelijk beperkt dat hij het dan op een onuitstaanbare manier uitspreekt. Moet ook geen vermogen kosten, dan kunnen we namelijk ook andere spelers halen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb er echt alle vertrouwen in dat met de huidige middelen het niveau van de versterkingen toch echt huizenhoog hoger ligt dan Blind. En dat ze wel slim genoeg zijn om geen grote gokjes qua attitude/blessures of leeftijd te halen.

Hoewel Rik volgens mij gisteren/vandaag in zijn artikeltje schreef dan Mauro 'aan zou sluiten in de voorbereiding' kwam ie daar vanmiddag op terug met tijdens het volgende seizoen. De laatste keer zat Rik (en de medische staf wellicht) er 6 maanden naast. Dat houdt wel in dat een extra linksback niet perse een luxe is of je vertrouwd 100% op Mwene als back-up van Pattie. In dat geval creëer je wel ruimte om op rechts een concurrent van Sambo te halen. Maar een jonge linksback achter Pattie, die beter is dan Oppegard, en het over kan nemen als Pattie weg is lijkt me weer een mooi meerjarenplan om kapitaal op te bouwen. Feyenoord haalde een Marco Lopez voor 1,2 miljoen en AZ Kerkez voor 5 gevulde koeken en een pakje spritsen. Dan kun je eindelijk de scouting aan het werk zetten.

Sambo, nieuwe rechtsback, Mwene, Pattie en toekomstig opvolger van Pattie die in Jong PSV mee kan bellen klinkt niet zo onrealistisch of té ambitieus.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

V. Aanholt is ook niet meer de jongste en vanuit jong PSV komt er ook geen nieuwe LB aan. Nu Mauro weer eens langdurig uitgeschakeld is, is dit voor mij het moment om te investeren in een toptalent. Ook voor de toekomst.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 10 May 2023, 20:13 V. Aanholt is ook niet meer de jongste en vanuit jong PSV komt er ook geen nieuwe LB aan. Nu Mauro weer eens langdurig uitgeschakeld is, is dit voor mij het moment om te investeren in een toptalent. Ook voor de toekomst.
Ik denk dat daar zeker ruimte voor is. Helemaal met de mogelijkheid eventueel als start in Jong PSV of daar minuten die gemaakt in kunnen worden. Vorige zomer was er na de ingreep van de RvC en het niet verkopen van spelers tot op het einde niks meer mogelijk na begin juli. Dat zal deze zomer anders zijn.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Opzouten met Blind, Sinkgraven, Lang etc.
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 10 May 2023, 22:19 Opzouten met Blind, Sinkgraven, Lang etc.
Bergwijn anders terug halen?
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 10 May 2023, 18:41
PCGC wrote: 10 May 2023, 18:27 Als je Blind haalt, haal je wel meteen de beste verdedigende passer binnen, waar een Simons maar ook een Veerman van kunnen profiteren. Verdedigend is het niet veel, maar in 80% van de Eredivisie wedstrijden moet dat geen problemen oplossen, daar win je wel.

Maar door zijn verleden is hij nooit welkom.
Mensen hier super fel reageren op Noa Lang, maar tegelijkertijd wordt er over fucking Dailey Blind gesproken. Vent mag absoluut wegblijven.
Je hebt mijn laatste zin ook niet gelezen zeker?
#FreeGeneratie4
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ha, leurende zaakwaarnemer, zei ik toch? Gauw vergeten en de naam Lang nooit meer in één zin met PSV noemen.
Ondertussen is PSV de afgelopen week gelieerd aan voormalig Ajax-aanvaller Noa Lang, maar die situatie is nu niet concreet. Bronnen melden dat de aanvaller vanuit agenten wel mondeling als optie is neergelegd bij de Eindhovense club, die op dit moment de handen nog vrij houdt. Er worden op die manier overigens dagelijks tientallen spelers ‘neergelegd’ bij de club. PSV gaat vermoedelijk snel knopen doorhakken als er duidelijkheid is over eventuele deelname aan de Champions League-voorrondes.
https://www.ed.nl/PSV/veel-interesse-in ... ~aa213d76/
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 10 May 2023, 17:58
Standbeeld wrote: 10 May 2023, 17:39 Ik verwacht dat Mwene zal vertrekken. Heeft nog een eenjarig contract en ik denk dat het goed is om verder te kijken.
Was bij zijn komst nogal negatief over hem maar Mwene is een hele nuttige selectie speler. Zou zelfs proberen om zijn contract te verlengen. Is zowel op rechts als links een prima optie en is met zijn ervaring een goede toevoeging op de selectie.
Eens, prima back up.
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Isaac Babadi linksvoor, Jason van Duiven spits, Johan Bakayoghurt rechtsvoor, Xavi Simons achter de spits, en we winnen de Champions League makkers
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tyyne wrote: 11 May 2023, 03:16 Isaac Babadi linksvoor, Jason van Duiven spits, Johan Bakayoghurt rechtsvoor, Xavi Simons achter de spits, en we winnen de Champions League makkers
De UEFA Youth League misschien.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dus zaakwaarnemer biedt Noa Lang aan bij PSV. Belt met Wilfred Genee: 'Noa is een optie voor PSV'. Gerucht geboren.

ED:
Ondertussen is PSV de afgelopen week gelieerd aan voormalig Ajax-aanvaller Noa Lang, maar die situatie is nu niet concreet. Bronnen melden dat de aanvaller vanuit agenten wel mondeling als optie is neergelegd bij de Eindhovense club, die op dit moment de handen nog vrij houdt. Er worden op die manier overigens dagelijks tientallen spelers ‘neergelegd’ bij de club. PSV gaat vermoedelijk snel knopen doorhakken als er duidelijkheid is over eventuele deelname aan de Champions League-voorrondes.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 10 May 2023, 17:11 Blind en Sinkgraven zijn beide te duur en niet goed genoeg als back up. Mocht Mauro er veel langer uitliggen dan een jonge back halen of Mwene gebruiken als back up. Oppegard is er overigens ook nog. Blind halen is sowieso not done met die Ajax kop.
Oppegard was afgeschreven hoorde ik.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het halen van CL voorronde maakt weinig verschil zou je denken, financieel. Op basis van ons track record is de kans vrij groot dat je EL gaat spelen dus het is niet zo dat je opeens meer geld kan uitgeven als de 2e plaats zeker is.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 10 May 2023, 18:27 Als je Blind haalt, haal je wel meteen de beste verdedigende passer binnen, waar een Simons maar ook een Veerman van kunnen profiteren. Verdedigend is het niet veel, maar in 80% van de Eredivisie wedstrijden moet dat geen problemen oplossen, daar win je wel.
Dat geklungel van Blind breekt je evengoed op tegen de nummers 15-18 van de ranglijst. Ik snap niet dat PSV hier ooit wat interesse in heeft getoond, ook niet transfervrij.
Vincent Vega
Jeugdinternational
Posts: 128
Joined: 11 Nov 2020, 10:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SomaQan wrote: 10 May 2023, 22:22
ruuddevil wrote: 10 May 2023, 22:19 Opzouten met Blind, Sinkgraven, Lang etc.
Bergwijn anders terug halen?
Of Tadic, die wordt ook een jaartje ouder en wil bij ons misschien wel afbouwen. :lol:
Post Reply