Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lang is dus mondeling neergelegd, dat is een vrije vertaling van de term 'uitgekotst'. Volgende keer als ik een kater heb ga ik mijn drankjes van de vorige avond even mondeling neerleggen.
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lang is een verschrikkelijke gozer maar toch gewoon een ontzettend goede speler voor PSV? Brengt veel creativiteit, zou een ontzettend goeie versterking zijn.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 10 May 2023, 18:27 Maar door zijn verleden is hij nooit welkom
Die EC1 uit 1988 ook maar inleveren dan? Blind is de beste voetballende verdediger van de laatste 10 jaar eredivisie. Hij is traag, maar dat was hij ook op zijn 26e. Met zijn positionering kan hij dat altijd goed opvangen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 11 May 2023, 11:00
PCGC wrote: 10 May 2023, 18:27 Maar door zijn verleden is hij nooit welkom
Die EC1 uit 1988 ook maar inleveren dan? Blind is de beste voetballende verdediger van de laatste 10 jaar eredivisie. Hij is traag, maar dat was hij ook op zijn 26e. Met zijn positionering kan hij dat altijd goed opvangen.
Nog zat van gisteren?
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 10 May 2023, 17:57
Koenjo wrote: 10 May 2023, 17:21 We hebben een slager nodig.
Dan maar niet degene halen die verantwoordelijk is voor de kip in Zeist
Dat is een poelier.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 11 May 2023, 11:01
deninho32 wrote: 11 May 2023, 11:00

Die EC1 uit 1988 ook maar inleveren dan? Blind is de beste voetballende verdediger van de laatste 10 jaar eredivisie. Hij is traag, maar dat was hij ook op zijn 26e. Met zijn positionering kan hij dat altijd goed opvangen.
Nog zat van gisteren?
Nee, ik drink niet.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 11 May 2023, 11:03
Vanthaman18 wrote: 11 May 2023, 11:01
Nog zat van gisteren?
Nee, ik drink niet.
Dan wordt het tijd voor een dokter
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 11 May 2023, 11:03
deninho32 wrote: 11 May 2023, 11:03
Nee, ik drink niet.
Dan wordt het tijd voor een dokter
Verklaar je nader.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 11 May 2023, 10:54 Lang is een verschrikkelijke gozer maar toch gewoon een ontzettend goede speler voor PSV? Brengt veel creativiteit, zou een ontzettend goeie versterking zijn.
Nee. Lang zou de horror versterking zijn. Afschuwelijk mannetje die zich zelf fantastisch vind en het iq heeft van een garnaal. Naast zijn vervelende karakter is hij niet zo goed als veel mensen denken. Matige speler die hier totaal niet past.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 11 May 2023, 11:04
Vanthaman18 wrote: 11 May 2023, 11:03

Dan wordt het tijd voor een dokter
Verklaar je nader.
Blind de best voetballende verdediger van de afgelopen 10 jaar in Nederland. Hou toch op met dat ophemelen van die droeftoeter. Ik herinner Blind alleen maar als een van de zwakste schakels in de verdediging van Ajax. Iedere Ajax -PSV hoopte ik letterlijk op het meespelen van Blind in de verdediging. Blind kan een beetje goed voetballen, maar is in niets een verdediger.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik houd niet ergens mee op omdat jij het zegt ;)
Ik vind hem op dat gebied de beste ja. In dat jaar dat ze halve finale CL haalden was hij echt subliem. Hij is eigenlijk een betere versie van Boscagli. Voetballend echt een hele goede back die vaart aan het spel geeft met zijn passing.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 11 May 2023, 11:07
deninho32 wrote: 11 May 2023, 11:04
Verklaar je nader.
Blind de best voetballende verdediger van de afgelopen 10 jaar in Nederland. Hou toch op met dat ophemelen van die droeftoeter. Ik herinner Blind alleen maar als een van de zwakste schakels in de verdediging van Ajax. Iedere Ajax -PSV hoopte ik letterlijk op het meespelen van Blind in de verdediging. Blind kan een beetje goed voetballen, maar is in niets een verdediger.
Niet happen
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Blind heeft inderdaad een heel goede inspeelpass en prima positionering, maar aangezien hij zo traag is als dikke stront door een trechter is hij zo enorm kwetsbaar.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

deninho32 wrote: 11 May 2023, 11:00
PCGC wrote: 10 May 2023, 18:27 Maar door zijn verleden is hij nooit welkom
Die EC1 uit 1988 ook maar inleveren dan? Blind is de beste voetballende verdediger van de laatste 10 jaar eredivisie. Hij is traag, maar dat was hij ook op zijn 26e. Met zijn positionering kan hij dat altijd goed opvangen.
Zijn verleden + idee is uit het verleden. We leven nu in het heden
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We kunnen tegelijk Blind senior als assistent trainer halen. De beste trainer van de afgelopen 10 jaar in Nederland. Een betere versie van Cocu.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Blind lijkt mij geen optie. Was bij Ajax al niet meer goed genoeg en wordt alleen maar slechter Buiten dat zal zijn salaris royaal zijn en heeft hij geen restwaarde meer.

Idem voor Lang. Buiten zijn mentaliteit lijkt het mij geen speler die PSV verder gaat brengen. Hij zal vast meer brengen dan bijvoorbeeld een El Ghazi, maar we hebben een basisspeler voor op links nodig en geen selectievulling.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Blind gaat ook nooit komen, Van Aanholt is onbetwist basisspeler en Blind wil spelen. Dus daar hoeven we het (gelukkig) niet over te hebben.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 11 May 2023, 10:54 Lang is een verschrikkelijke gozer maar toch gewoon een ontzettend goede speler voor PSV? Brengt veel creativiteit, zou een ontzettend goeie versterking zijn.
Zwaar overschat. Heeft in zijn hele carrière tot nu toe een goed seizoen gehad. In België.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De voetballer Lang zou ik er graag bij hebben. Juist nu hij het iets minder doet is hij interessant omdat hij daardoor betaalbaar kan zijn. Hij is nog jong, international, Nederlands, creatief, etc. Die wil vast mee naar het EK dus zal ook gas geven aankomend jaar. Dan zet je hem zo weer weg voor 25mln. Maar goed, je kan jezelf de vraag stellen of hij het in zijn hoofd op een rijtje heeft.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GillesdelaCroquette wrote: 11 May 2023, 11:59 Zwaar overschat. Heeft in zijn hele carrière tot nu toe een goed seizoen gehad. In België.
Mee eens.
Zijn 1e seizoen bij Club Brugge was heel goed, maar dat was dan ook meteen veruit zijn beste seizoen. De 2 seizoenen daarna is hij bij steeds minder doelpunten direct betrokken:

2020/21: In 29 wedstrijden goed voor 16 goals en 7 assists (1 op 1,3).
2021/22: In 37 wedstrijden goed voor 7 goals en 12 assists (1 op 1,9).
2022/23: In 30 wedstrijden goed voor 8 goals en 5 assists (1 op 2,3).

Daarnaast valt hij op door zijn gedrag, zowel op als naast het veld, en het aantal gele + rode kaarten dat hij heeft verzameld.
PSV zal in hem geen geschikte speler zien.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ey jongens, laten we alsjeblieft ophouden met discussiëren over die flapkutten van een Noa en Blind. :sick:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In de VI Podcast met Doelen ging het over een team bouwen rondom Xavi. Lijkt me wel handig als je dan voor jezelf duidelijk hebt of je Xavi als 10 ziet of als linksbuiten. Maar daarnaast is het ook heel gevaarlijk want als je een team om hem heen gaat bouwen terwijl die clausule er niet uit is kun je hem eind augustus nog kwijtraken ook (wellicht als CL niet behaald wordt) als de markt op hol slaat.

Ruud was super tevreden over hem op links en Xavi was super tevreden met hoe het op de linkerflank gaat. Daarnaast loopt Til zich helemaal te pletter als 10 en Xavi wil je eigenlijk liever niet die 'vuile' meters laten maken. Want dan moet je hem ook wisselen. Dus ik zou zeggen laat Xavi aub op links en zorg voor een goede back-up linksbuiten zodat Xavi op 10 kan als diegene gewisseld wordt na 65 minuten of bij schorsingen/blessures.

Van Aanholt - Veerman - Xavi... dat staat wel denk ik. Het is zelfs denkbaar dat daar Boscagli bij kan functioneren als LCV.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 11 May 2023, 12:48In de VI Podcast met Doelen ging het over een team bouwen rondom Xavi. Lijkt me wel handig als je dan voor jezelf duidelijk hebt of je Xavi als 10 ziet of als linksbuiten. Maar daarnaast is het ook heel gevaarlijk want als je een team om hem heen gaat bouwen terwijl die clausule er niet uit is kun je hem eind augustus nog kwijtraken ook (wellicht als CL niet behaald wordt) als de markt op hol slaat.

Ruud was super tevreden over hem op links en Xavi was super tevreden met hoe het op de linkerflank gaat. Daarnaast loopt Til zich helemaal te pletter als 10 en Xavi wil je eigenlijk liever niet die 'vuile' meters laten maken. Want dan moet je hem ook wisselen. Dus ik zou zeggen laat Xavi aub op links en zorg voor een goede back-up linksbuiten zodat Xavi op 10 kan als diegene gewisseld wordt na 65 minuten of bij schorsingen/blessures.

Van Aanholt - Veerman - Xavi... dat staat wel denk ik. Het is zelfs denkbaar dat daar Boscagli bij kan functioneren als LCV.
Dat is prachtig, maar alleen als hij verlengd en de clausule uit het contract gaat slopen. Anders kan je dit jaar een stapel aankopen doen gericht op Xavi als stralend middelpunt en dan is Xavi volgend jaar weg. Of op 31 augustus.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 11 May 2023, 12:48
Ruud was super tevreden over hem op links en Xavi was super tevreden met hoe het op de linkerflank gaat. Daarnaast loopt Til zich helemaal te pletter als 10 en Xavi wil je eigenlijk liever niet die 'vuile' meters laten maken. Want dan moet je hem ook wisselen. Dus ik zou zeggen laat Xavi aub op links en zorg voor een goede back-up linksbuiten zodat Xavi op 10 kan als diegene gewisseld wordt na 65 minuten of bij schorsingen/blessures.
Als je de bal niet zo vaak simpel verspeelt, hoef je ook niet zo veel te rennen. Xavi AM en een sterke linksbuiten erbij.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Lang bij PSV gaat spelen sla ik een seizoen stadionbezoek over.
Post Reply