Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 11 May 2023, 13:00
11 Tinus wrote: 11 May 2023, 12:48
Ruud was super tevreden over hem op links en Xavi was super tevreden met hoe het op de linkerflank gaat. Daarnaast loopt Til zich helemaal te pletter als 10 en Xavi wil je eigenlijk liever niet die 'vuile' meters laten maken. Want dan moet je hem ook wisselen. Dus ik zou zeggen laat Xavi aub op links en zorg voor een goede back-up linksbuiten zodat Xavi op 10 kan als diegene gewisseld wordt na 65 minuten of bij schorsingen/blessures.
Als je de bal niet zo vaak simpel verspeelt, hoef je ook niet zo veel te rennen. Xavi AM en een sterke linksbuiten erbij.
En als we een goede speelstijl/tactiek hebben met goede spelopbouw dan kunnen we het middenveld ook goed gebruiken.
Nu is het puur vanuit omschakeling of opportunisme en dan is het fijn dat Xavi aan de buitenkant staat zodat hij nog een paar ballen per wedstrijd krijgt.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met balvaardige middenvelders kun je een zorgvuldige opbouw spelen. Dan hoef je niet meer opportunistisch te hijsen en te draven.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wellicht kunnen we een Xavi kloon maken zodat we er één op 10 en op linksvoor hebben.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 11 May 2023, 13:17 Als Lang bij PSV gaat spelen sla ik een seizoen stadionbezoek over.
Die gast komt niet. Is aangeboden geweest. Al moet je niet wegblijven daardoor.
Last edited by Ardbeg on 11 May 2023, 14:39, edited 1 time in total.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 11 May 2023, 13:29 Wellicht kunnen we een Xavi kloon maken zodat we er één op 10 en op linksvoor hebben.
Doe dan ook maar een Van Aanholt (niet Van Anholt) voor op rechts en een Benitez voor achter Benitez...
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Liever Xavi op AM en evt. Veerman daar net achter of naast. Als er wordt geïnvesteerd in een goede RCV en VM (sterk én balvaardig) kun je wellicht mpna gaan spelen. Cashcow op linksvoor, nieuwe RB, Fabio erbij en je bent voorlopig klaar. Zijn maar vijf stevige aankopen 😅
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vernomen dat PSV zich opnieuw heeft gemeld bij Adedire Mebude, vorig jaar was er al sprake van contact. Speler heeft nadien de keuze gehad om zijn contract te verlengen bij Manchester City maar is er niet uitgekomen met de club. Staat nu voor een vertrek, waarbij PSV de grote favoriet lijkt. Deze speler is een buitenspeler, in de jeugd bij City zowel links als rechtsbuiten gespeeld. Eind deze maand zal hij 19 jaar worden en speelt sinds de zomer van 2020 voor Manchester City. Komt uit de jeugd van Rangers, in London geboren en Nigeriaanse roots.

Statistieken in de PL 2 voor spelers van O21 teams:

26 wedstrijden (1972 minuten)
11 goals
13 assists

Verschillende PL teams hebben ook interesse maar de kans op doorbreken is natuurlijk kleiner (Lees: minuten in het eerste team maken). Vanuit zijn kant is de interesse groot om naar PSV te vertrekken, heeft ook contact met Noni hierover gehad.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen idee waar je dit gehoord hebt, maar zou er wel eentje voor het talentenpotje zijn. Krijg enorme Madueke vibes bij dit filmpje:

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 11 May 2023, 14:25 Vernomen dat PSV zich opnieuw heeft gemeld bij Adedire Mebude, vorig jaar was er al sprake van contact. Speler heeft nadien de keuze gehad om zijn contract te verlengen bij Manchester City maar is er niet uitgekomen met de club. Staat nu voor een vertrek, waarbij PSV de grote favoriet lijkt. Deze speler is een buitenspeler, in de jeugd bij City zowel links als rechtsbuiten gespeeld. Eind deze maand zal hij 19 jaar worden en speelt sinds de zomer van 2020 voor Manchester City. Komt uit de jeugd van Rangers, in London geboren en Nigeriaanse roots.

Statistieken in de PL 2 voor spelers van O21 teams:

26 wedstrijden (1972 minuten)
11 goals
13 assists

Verschillende PL teams hebben ook interesse maar de kans op doorbreken is natuurlijk kleiner (Lees: minuten in het eerste team maken). Vanuit zijn kant is de interesse groot om naar PSV te vertrekken, heeft ook contact met Noni hierover gehad.
Ardbeg wrote: 07 May 2023, 13:58

"PSV & Club Brugge have him on a list of targets.

Spurs were interested but their whole system has changed."
Bijgevoegd wat beelden:

Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 11 May 2023, 14:30 Geen idee waar je dit gehoord hebt, maar zou er wel eentje voor het talentenpotje zijn. Krijg enorme Madueke vibes bij dit filmpje:

Al sinds een jaar wordt hij aan PSV gekoppeld, zie bijvoorbeeld hier:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 11 May 2023, 14:42
Sensation wrote: 11 May 2023, 14:30 Geen idee waar je dit gehoord hebt, maar zou er wel eentje voor het talentenpotje zijn. Krijg enorme Madueke vibes bij dit filmpje:

Al sinds een jaar wordt hij aan PSV gekoppeld, zie bijvoorbeeld hier:
Dat zegt LaFoquita ook... Maar ik vraag mij dus af hoe/waar hij vernomen heeft dat er opnieuw contact is gelegd
Vernomen dat PSV zich opnieuw heeft gemeld bij Adedire Mebude, vorig jaar was er al sprake van contact.
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 796
Joined: 07 Nov 2022, 15:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een nieuwe (minder blessuregevoelige) Noni zou geweldig zijn :party: :pul:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bijna net zo lang als Gakpo en qua spel vergelijkbaar met Madueke.... als je daar een combinatie van bakt dan zit je wel goed de komende jaren :)

Je hebt hem natuurlijk wel wat te vertellen als je net beide heren bij United en Liverpool hebt gedropt voor 90+ miljoen.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 11 May 2023, 14:25 Vernomen dat PSV zich opnieuw heeft gemeld bij Adedire Mebude, vorig jaar was er al sprake van contact. Speler heeft nadien de keuze gehad om zijn contract te verlengen bij Manchester City maar is er niet uitgekomen met de club. Staat nu voor een vertrek, waarbij PSV de grote favoriet lijkt. Deze speler is een buitenspeler, in de jeugd bij City zowel links als rechtsbuiten gespeeld. Eind deze maand zal hij 19 jaar worden en speelt sinds de zomer van 2020 voor Manchester City. Komt uit de jeugd van Rangers, in London geboren en Nigeriaanse roots.

Statistieken in de PL 2 voor spelers van O21 teams:

26 wedstrijden (1972 minuten)
11 goals
13 assists

Verschillende PL teams hebben ook interesse maar de kans op doorbreken is natuurlijk kleiner (Lees: minuten in het eerste team maken). Vanuit zijn kant is de interesse groot om naar PSV te vertrekken, heeft ook contact met Noni hierover gehad.
I want to believe!

Ken de speler niet, maar lijkt me een zeer interessant talent! Heerlijk dat de geruchten weer gaan beginnen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met Cody en Noni heb je twee prachtige voorbeelden dat PSV de stap is naar de PL. Dat moet aanspreken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 11 May 2023, 15:13 Met Cody en Noni heb je twee prachtige voorbeelden dat PSV de stap is naar de PL. Dat moet aanspreken.
En met Fabio dat jonge spelers uit de PL hier veel ervaring op kunnen doen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 11 May 2023, 12:48 In de VI Podcast met Doelen ging het over een team bouwen rondom Xavi.
Een club als PSV moet dat in mijn ogen NOOIT doen. Xavi speelt hier met een beetje geluk nog 1 jaar. Zit je daarna met een team dat om hem is heen gebouwd. PSV is een club die weer moet gaan presteren door als team te spelen. Strakke organisatie, meerdere kwaliteitsspelers erbij en een toptalent als Xavi zal automatisch ook nog beter worden. Dat is in mijn ogen het proces. Niet 1 speler groter maken dan de rest. Dat maakt jezelf vreselijk kwetsbaar.

Dom gelul dus van die Doelen als je het mij vraagt :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Garnala wrote: 11 May 2023, 15:17
ShovingNE2 wrote: 11 May 2023, 15:13 Met Cody en Noni heb je twee prachtige voorbeelden dat PSV de stap is naar de PL. Dat moet aanspreken.
En met Fabio dat jonge spelers uit de PL hier veel ervaring op kunnen doen.
Seelt had kunnen bewijzen dat je zelfs van Jong PSV de stap naar de Premier League kan maken. ;)
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 11 May 2023, 15:01United
Chelsea hè :P
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 11 May 2023, 15:18
11 Tinus wrote: 11 May 2023, 12:48 In de VI Podcast met Doelen ging het over een team bouwen rondom Xavi.
Een club als PSV moet dat in mijn ogen NOOIT doen. Xavi speelt hier met een beetje geluk nog 1 jaar. Zit je daarna met een team dat om hem is heen gebouwd. PSV is een club die weer moet gaan presteren door als team te spelen. Strakke organisatie, meerdere kwaliteitsspelers erbij en een toptalent als Xavi zal automatisch ook nog beter worden. Dat is in mijn ogen het proces. Niet 1 speler groter maken dan de rest. Dat maakt jezelf vreselijk kwetsbaar.

Dom gelul dus van die Doelen als je het mij vraagt :mrgreen:
Van de Doelen moet je vooral met een korreltje zout nemen en lekker naar luisteren voor het gezwets, die beste man kijkt de helft van de wedstrijden niet eens.
En uiteindelijk is er maar 1 speler groter dan de rest maar die heeft hier al zijn eigen topic en gaat hier nooit meer voetballen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Garnala wrote: 11 May 2023, 15:23
Juancho wrote: 11 May 2023, 15:18

Een club als PSV moet dat in mijn ogen NOOIT doen. Xavi speelt hier met een beetje geluk nog 1 jaar. Zit je daarna met een team dat om hem is heen gebouwd. PSV is een club die weer moet gaan presteren door als team te spelen. Strakke organisatie, meerdere kwaliteitsspelers erbij en een toptalent als Xavi zal automatisch ook nog beter worden. Dat is in mijn ogen het proces. Niet 1 speler groter maken dan de rest. Dat maakt jezelf vreselijk kwetsbaar.

Dom gelul dus van die Doelen als je het mij vraagt :mrgreen:
Van de Doelen moet je vooral met een korreltje zout nemen en lekker naar luisteren voor het gezwets, die beste man kijkt de helft van de wedstrijden niet eens.
En uiteindelijk is er maar 1 speler groter dan de rest maar die heeft hier al zijn eigen topic en gaat hier nooit meer voetballen.
Wie dan?
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klinkt wel als een speler die tot een ware cashcow kan evolueren. Moet je hem wel kopen en niet huren.
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 11 May 2023, 15:28
Garnala wrote: 11 May 2023, 15:23

Van de Doelen moet je vooral met een korreltje zout nemen en lekker naar luisteren voor het gezwets, die beste man kijkt de helft van de wedstrijden niet eens.
En uiteindelijk is er maar 1 speler groter dan de rest maar die heeft hier al zijn eigen topic en gaat hier nooit meer voetballen.
Wie dan?
Ik bedoelde Ihattaren, die op dit moment letterlijk groter is als de rest ;)
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 11 May 2023, 15:18
11 Tinus wrote: 11 May 2023, 12:48 In de VI Podcast met Doelen ging het over een team bouwen rondom Xavi.
Een club als PSV moet dat in mijn ogen NOOIT doen. Xavi speelt hier met een beetje geluk nog 1 jaar. Zit je daarna met een team dat om hem is heen gebouwd. PSV is een club die weer moet gaan presteren door als team te spelen. Strakke organisatie, meerdere kwaliteitsspelers erbij en een toptalent als Xavi zal automatisch ook nog beter worden. Dat is in mijn ogen het proces. Niet 1 speler groter maken dan de rest. Dat maakt jezelf vreselijk kwetsbaar.

Dom gelul dus van die Doelen als je het mij vraagt :mrgreen:
Marco Timmer zei het en niet Doelen.

Ik had overigens in het begin echt wel problemen met Doelen omdat hij nooit keek maar het is toch wel een fijne gast om naar te luisteren soms. Maar de podcasts waar een 3e man bij zit zijn wel leuker.

En ik denk ook niet dat ze om Xavi heen moeten bouwen, sterker nog, ik vraag me af of ze überhaupt wel weten of ze om de nr 10 Xavi of linksbuiten Xavi moeten bouwen. Eigenlijk is het ook niet zo moeilijk. Er gaan straks 5 a 10 spelers weg en er komen 5 a 10 spelers terug. Zorg dat de nieuwe beter zijn dan de oude en je kunt al beter zijn.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 11 May 2023, 16:46
Juancho wrote: 11 May 2023, 15:18

Een club als PSV moet dat in mijn ogen NOOIT doen. Xavi speelt hier met een beetje geluk nog 1 jaar. Zit je daarna met een team dat om hem is heen gebouwd. PSV is een club die weer moet gaan presteren door als team te spelen. Strakke organisatie, meerdere kwaliteitsspelers erbij en een toptalent als Xavi zal automatisch ook nog beter worden. Dat is in mijn ogen het proces. Niet 1 speler groter maken dan de rest. Dat maakt jezelf vreselijk kwetsbaar.

Dom gelul dus van die Doelen als je het mij vraagt :mrgreen:
Marco Timmer zei het
Ah sorry, las het verkeerd dan. Maar dan is het helemaal klaar. Als ik iemand NIET serieus neem...is het wel die Marco Timmer. Vreselijke 'journalist' behorend bij dat enge VI clubje.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply