Transferwindow 2023/24
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Ewa drerries, faka met die tori over Lang dan? In België was hij kaki eerst, sowieso zet hij rwina wanneer hij speelt. Guoel, als je hem voor weinig floes kunt pakken waarom niet? Ewa ja hij geeft znoen maar maalish toch? Als je hem goed behandeld is het geen lenhesh of wel dan? Walou problemen als ie weer net zoals met Brugge tegen PSG herres op het veld zet.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik kan door al dat gesmak en gekauw maar moeilijk naar die podcast luisteren. Maar als het wel lukt ben ik het eigenlijk vrijwel altijd oneens met wat ik hoor.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- Standbeeld
- Mister PSV
- Trixm
- Vedette
Gewoon een goede voetballer. Zou een directe versterking zijn.
Saibari is underrated.
- Fox92
- Talent
Want die zie jij elke week beter voetballen? Reijnders weer 1 van de beste op dit niveau.
-
- Lid van verdienste
Afgelopen jaren een hoop toffe initiatieven voorbij zien komen op dit forum rondom de transfermarkt.
Forumleden die contact hebben met de vader van een potentieel transferdoelwit. Flightradar. Inside information. Etcetera. Etcetera.
Vraag me af hoe we volgende transferperiodes naar een nog hoger niveau kunnen tillen. Wellicht een transferpodcast? Of toch de BBQ op deadline Day?
Forumleden die contact hebben met de vader van een potentieel transferdoelwit. Flightradar. Inside information. Etcetera. Etcetera.
Vraag me af hoe we volgende transferperiodes naar een nog hoger niveau kunnen tillen. Wellicht een transferpodcast? Of toch de BBQ op deadline Day?
- Koenjo
- Meervoudig international
Wellicht is een dagelijkse podcast een idee, met schuimbekkende supporters inclusief live stream.Wilysimba wrote: ↑11 May 2023, 21:58 Afgelopen jaren een hoop toffe initiatieven voorbij zien komen op dit forum rondom de transfermarkt.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
- Legende
- Smell Rock
- Verbannen
Zet je toetsenbordje eens op NLTyyne wrote: ↑11 May 2023, 17:08 Ewa drerries, faka met die tori over Lang dan? In België was hij kaki eerst, sowieso zet hij rwina wanneer hij speelt. Guoel, als je hem voor weinig floes kunt pakken waarom niet? Ewa ja hij geeft znoen maar maalish toch? Als je hem goed behandeld is het geen lenhesh of wel dan? Walou problemen als ie weer net zoals met Brugge tegen PSG herres op het veld zet.
Full speed or nothing
- Standbeeld
- Mister PSV
Een livestream van jou op de Herdgang of bij Eindhoven Airport als Danjuma arriveert.Wilysimba wrote: ↑11 May 2023, 21:58 Afgelopen jaren een hoop toffe initiatieven voorbij zien komen op dit forum rondom de transfermarkt.
- Ardbeg
- Mister PSV
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Staat hij toch?Smell Rock wrote: ↑11 May 2023, 22:05Zet je toetsenbordje eens op NLTyyne wrote: ↑11 May 2023, 17:08 Ewa drerries, faka met die tori over Lang dan? In België was hij kaki eerst, sowieso zet hij rwina wanneer hij speelt. Guoel, als je hem voor weinig floes kunt pakken waarom niet? Ewa ja hij geeft znoen maar maalish toch? Als je hem goed behandeld is het geen lenhesh of wel dan? Walou problemen als ie weer net zoals met Brugge tegen PSG herres op het veld zet.
N(oa) L(ang)
-
- Bankzitter
Ook maar even zitten dromen!
Uitgaand (bedragen o.b.v. markwaardes transfermarkt.com):
Drommel (3m)
Ramalho (3,5m)
Teze (6m)
Mwene (3m)
Guti (7m)
Sangaré (35m)
Romero (2,8m
Oppegard (600k)
Vertessen (4,5m)
Max (2m) -> afgesproken koopoptie
Baumgartl (3,5m)
Totaal: 70,9 miljoen
Totaal effectief om te besteden: 36,7 miljoen (70,9m minus 20% aan premies (bv. makelaarspremies bij verkoop spelers) en minus 20 miljoen om begroting sluitend te krijgen, ervan uitgaande dat we ‘gewoon’ weer EL spelen)
Inkomend:
Fabio (huur)
Van Aanholt (huur)
Tweede keeper (gratis)
Ervaren centrale verdediger die op zijspoor staat bij topclub (huur) -> informeren bij bv. spelers als Davinson Sanchez, Phil Jones, D’ambrosio, Rugani etc.
Brantwaithe (10 miljoen) -> totaal 15 miljoen plus doorverkooppercentage van 20% (overige 5m jaar erna betalen)
Spierings of vd Boomen (0m)
Middenvelder basis (7,5 miljoen) -> Souza?
Sambo (komt terug)
Vleugelspeler 1 (7,5 miljoen)
Vleugelspeler 2 (7,5 miljoen)
Rechtsback (3 miljoen)
Totaal: 35,5 miljoen
Basiself:
Vleugel--------------------de Jong--------------------Vleugel 2
---------------------------------Xavi---------------------------------------
----------------Souza---------------------Veerman------------------
VAanholt-----Brantwaithe-------Sanchez-------Sambo
-------------------------------Benitez-----------------------------------
Bank:
Aanval: Baka, El Ghazi, Fabio
Middenveld: Spierings, Til, Saibari/vd Heuvel/Geerts
Verdediging: Mauro, Boscagli, Obispo, aankoop
Tweede keeper
Wat staat vrijwel zeker vast:
- Er komen twee nieuwe vleugelspelers, waarvan één zeker voor de basis
- Er komen twee nieuwe defensieve middenvelders
- Er komen twee nieuwe centrale verdedigers (één daarvan is wel of geen Brantwaithe)
Openstaande keuzes:
- Met Baka als nummer 1 het nieuwe seizoen ingaan en een speler voor erachter halen, of een nieuwe vleugelspeler halen die op zijn plek komt -> kopen gaat wel tegen beleid PSV in om eigen jeugd de kans te geven
- Back-up spelers die pas net een seizoen hier zijn (Til en El Ghazi) lozen, of behouden -> beetje continuïteit in de selectie kan op zich geen kwaad denk ik gezien de voorspelde leegloop deze zomer
- ‘6e‘ middenvelder in de selectie uit eigen jeugd, of iemand voor deze positie kopen -> ook hier geldt: kopen gaat tegen beleid PSV in om eigen jeugd de kans te geven
- Rechtsback Sambo de kans geven, die op zich een goed seizoen heeft gedraaid bij de nummer zes in de Eredivisie en dan een talent voor achter Sambo halen, of een rechtsback halen als nummer 1 en Sambo op back-up gebruiken -> ook hier geldt: nieuwe nummer 1 kopen gaat tegen beleid PSV in om eigen jeugd de kans te geven
Uitgaand (bedragen o.b.v. markwaardes transfermarkt.com):
Drommel (3m)
Ramalho (3,5m)
Teze (6m)
Mwene (3m)
Guti (7m)
Sangaré (35m)
Romero (2,8m
Oppegard (600k)
Vertessen (4,5m)
Max (2m) -> afgesproken koopoptie
Baumgartl (3,5m)
Totaal: 70,9 miljoen
Totaal effectief om te besteden: 36,7 miljoen (70,9m minus 20% aan premies (bv. makelaarspremies bij verkoop spelers) en minus 20 miljoen om begroting sluitend te krijgen, ervan uitgaande dat we ‘gewoon’ weer EL spelen)
Inkomend:
Fabio (huur)
Van Aanholt (huur)
Tweede keeper (gratis)
Ervaren centrale verdediger die op zijspoor staat bij topclub (huur) -> informeren bij bv. spelers als Davinson Sanchez, Phil Jones, D’ambrosio, Rugani etc.
Brantwaithe (10 miljoen) -> totaal 15 miljoen plus doorverkooppercentage van 20% (overige 5m jaar erna betalen)
Spierings of vd Boomen (0m)
Middenvelder basis (7,5 miljoen) -> Souza?
Sambo (komt terug)
Vleugelspeler 1 (7,5 miljoen)
Vleugelspeler 2 (7,5 miljoen)
Rechtsback (3 miljoen)
Totaal: 35,5 miljoen
Basiself:
Vleugel--------------------de Jong--------------------Vleugel 2
---------------------------------Xavi---------------------------------------
----------------Souza---------------------Veerman------------------
VAanholt-----Brantwaithe-------Sanchez-------Sambo
-------------------------------Benitez-----------------------------------
Bank:
Aanval: Baka, El Ghazi, Fabio
Middenveld: Spierings, Til, Saibari/vd Heuvel/Geerts
Verdediging: Mauro, Boscagli, Obispo, aankoop
Tweede keeper
Wat staat vrijwel zeker vast:
- Er komen twee nieuwe vleugelspelers, waarvan één zeker voor de basis
- Er komen twee nieuwe defensieve middenvelders
- Er komen twee nieuwe centrale verdedigers (één daarvan is wel of geen Brantwaithe)
Openstaande keuzes:
- Met Baka als nummer 1 het nieuwe seizoen ingaan en een speler voor erachter halen, of een nieuwe vleugelspeler halen die op zijn plek komt -> kopen gaat wel tegen beleid PSV in om eigen jeugd de kans te geven
- Back-up spelers die pas net een seizoen hier zijn (Til en El Ghazi) lozen, of behouden -> beetje continuïteit in de selectie kan op zich geen kwaad denk ik gezien de voorspelde leegloop deze zomer
- ‘6e‘ middenvelder in de selectie uit eigen jeugd, of iemand voor deze positie kopen -> ook hier geldt: kopen gaat tegen beleid PSV in om eigen jeugd de kans te geven
- Rechtsback Sambo de kans geven, die op zich een goed seizoen heeft gedraaid bij de nummer zes in de Eredivisie en dan een talent voor achter Sambo halen, of een rechtsback halen als nummer 1 en Sambo op back-up gebruiken -> ook hier geldt: nieuwe nummer 1 kopen gaat tegen beleid PSV in om eigen jeugd de kans te geven
Last edited by El Dante on 12 May 2023, 09:23, edited 1 time in total.
- Juancho
- Mister PSV
Zo praten die gastjes tegenwoordig toch? Ik riep laatst ook al dat ik niks van het taaltje van Teze en v. Aanholt kon verstaan. Niet mijn ding maar ik ben dan ook een oud mannetje dat te veel in het verleden leeftSmell Rock wrote: ↑11 May 2023, 22:05Zet je toetsenbordje eens op NLTyyne wrote: ↑11 May 2023, 17:08 Ewa drerries, faka met die tori over Lang dan? In België was hij kaki eerst, sowieso zet hij rwina wanneer hij speelt. Guoel, als je hem voor weinig floes kunt pakken waarom niet? Ewa ja hij geeft znoen maar maalish toch? Als je hem goed behandeld is het geen lenhesh of wel dan? Walou problemen als ie weer net zoals met Brugge tegen PSG herres op het veld zet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Volgens Mexicaanse media lijkt de transfer van Rodrigo Huescas naar PSV steeds aannemelijker te worden. Te lezen in een artikel van gisteravond is een maximum transferbedrag van 3 miljoen en dat PSV al in onderhandeling is met Cruz Azul. Wat ik apart vind is de positie van Huescas, speelt vaker als rechtsback (op papier?) maar via verschillende bronnen lees ik constant andere posities, Mexicaanse bron zegt middenvelder, andere Mexicaanse bron spreekt van een vleugelspeler en Nederlandse media weer van een aanvaller/vleugelflitser.
Iemand meer informatie? Interesse in deze speler lijkt vrij serieus
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Laatste serie van wedstrijden speelde hij als (offensieve) back. Daarvoor vooral gespeeld als linksbuiten. Kan me niet voorstellen dat ze hem halen voor een basisplaats bij PSV1 tbh.LaFoquita wrote: ↑12 May 2023, 09:42 Volgens Mexicaanse media lijkt de transfer van Rodrigo Huescas naar PSV steeds aannemelijker te worden. Te lezen in een artikel van gisteravond is een maximum transferbedrag van 3 miljoen en dat PSV al in onderhandeling is met Cruz Azul. Wat ik apart vind is de positie van Huescas, speelt vaker als rechtsback (op papier?) maar via verschillende bronnen lees ik constant andere posities, Mexicaanse bron zegt middenvelder, andere Mexicaanse bron spreekt van een vleugelspeler en Nederlandse media weer van een aanvaller/vleugelflitser.