Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 12 May 2023, 09:42 Volgens Mexicaanse media lijkt de transfer van Rodrigo Huescas naar PSV steeds aannemelijker te worden. Te lezen in een artikel van gisteravond is een maximum transferbedrag van 3 miljoen en dat PSV al in onderhandeling is met Cruz Azul. Wat ik apart vind is de positie van Huescas, speelt vaker als rechtsback (op papier?) maar via verschillende bronnen lees ik constant andere posities, Mexicaanse bron zegt middenvelder, andere Mexicaanse bron spreekt van een vleugelspeler en Nederlandse media weer van een aanvaller/vleugelflitser.

Iemand meer informatie? Interesse in deze speler lijkt vrij serieus
Ik zou het nog niet te serieus nemen. Mexicaanse media is een beetje matig. Ik hoop tevens ook dat het er niet van komt, gebaseerd op de beelden.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

M.Delgado wrote: 12 May 2023, 10:05
LaFoquita wrote: 12 May 2023, 09:42 Volgens Mexicaanse media lijkt de transfer van Rodrigo Huescas naar PSV steeds aannemelijker te worden. Te lezen in een artikel van gisteravond is een maximum transferbedrag van 3 miljoen en dat PSV al in onderhandeling is met Cruz Azul. Wat ik apart vind is de positie van Huescas, speelt vaker als rechtsback (op papier?) maar via verschillende bronnen lees ik constant andere posities, Mexicaanse bron zegt middenvelder, andere Mexicaanse bron spreekt van een vleugelspeler en Nederlandse media weer van een aanvaller/vleugelflitser.

Iemand meer informatie? Interesse in deze speler lijkt vrij serieus
Laatste serie van wedstrijden speelde hij als (offensieve) back. Daarvoor vooral gespeeld als linksbuiten. Kan me niet voorstellen dat ze hem halen voor een basisplaats bij PSV1 tbh.
Fijn dank voor de info, heb jij hem vaker zien spelen of is dit op basis van wedstrijdverslagen etc? Zou PSV hem als back-up van Sambo zien voor de RB en Mwene dan als LB backup zolang Mauro niet fit is?

Ben benieuwd voor welke positie hij gehaald zou worden en vooral naar zijn kwaliteit. Geluiden zijn (zelfs voor 3 miljoen) niet heel erg positief.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Achja..
De geluiden rond Van Aanholt en Fabio Silva waren ook niet positief.
Gerrit was een schande dat we die gingen huren.

Geluiden zeggen niks. Presteren!
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 12 May 2023, 10:13
M.Delgado wrote: 12 May 2023, 10:05

Laatste serie van wedstrijden speelde hij als (offensieve) back. Daarvoor vooral gespeeld als linksbuiten. Kan me niet voorstellen dat ze hem halen voor een basisplaats bij PSV1 tbh.
Fijn dank voor de info, heb jij hem vaker zien spelen of is dit op basis van wedstrijdverslagen etc? Zou PSV hem als back-up van Sambo zien voor de RB en Mwene dan als LB backup zolang Mauro niet fit is?

Ben benieuwd voor welke positie hij gehaald zou worden en vooral naar zijn kwaliteit. Geluiden zijn (zelfs voor 3 miljoen) niet heel erg positief.
Heb hem wel een paar keer aan het werk gezien maar niet hele wedstrijden, moet ook zeggen dat hij mij niet was opgevallen. Geen idee wat PSV exact met hem van plan is, het zou een multi-inzetbare back-up kunnen zijn, zowel in aanvallend als verdedigend opzicht.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

M.Delgado wrote: 12 May 2023, 10:29
LaFoquita wrote: 12 May 2023, 10:13

Fijn dank voor de info, heb jij hem vaker zien spelen of is dit op basis van wedstrijdverslagen etc? Zou PSV hem als back-up van Sambo zien voor de RB en Mwene dan als LB backup zolang Mauro niet fit is?

Ben benieuwd voor welke positie hij gehaald zou worden en vooral naar zijn kwaliteit. Geluiden zijn (zelfs voor 3 miljoen) niet heel erg positief.
Heb hem wel een paar keer aan het werk gezien maar niet hele wedstrijden, moet ook zeggen dat hij mij niet was opgevallen. Geen idee wat PSV exact met hem van plan is, het zou een multi-inzetbare back-up kunnen zijn, zowel in aanvallend als verdedigend opzicht.
Een tweede Mauro, die niet vaak geblesseerd is, is altijd welkom. Als hij naar dat niveau kan toegroeien...
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

M.Delgado wrote: 12 May 2023, 10:29
LaFoquita wrote: 12 May 2023, 10:13

Fijn dank voor de info, heb jij hem vaker zien spelen of is dit op basis van wedstrijdverslagen etc? Zou PSV hem als back-up van Sambo zien voor de RB en Mwene dan als LB backup zolang Mauro niet fit is?

Ben benieuwd voor welke positie hij gehaald zou worden en vooral naar zijn kwaliteit. Geluiden zijn (zelfs voor 3 miljoen) niet heel erg positief.
Heb hem wel een paar keer aan het werk gezien maar niet hele wedstrijden, moet ook zeggen dat hij mij niet was opgevallen. Geen idee wat PSV exact met hem van plan is, het zou een multi-inzetbare back-up kunnen zijn, zowel in aanvallend als verdedigend opzicht.
Ik laat me verassen, thanks voor de info!
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

M.Delgado wrote: 12 May 2023, 10:05 Laatste serie van wedstrijden speelde hij als (offensieve) back. Daarvoor vooral gespeeld als linksbuiten. Kan me niet voorstellen dat ze hem halen voor een basisplaats bij PSV1 tbh.
Ik ken de hele speler niet, maar als PSV 3mln gaat uitgeven en waarschijnlijk ook nog voor slechts 60% van de transferrechten, dan moeten we er denk ik toch op rekenen dat ze in hem een potentiële basisspeler zien.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 12 May 2023, 11:19
M.Delgado wrote: 12 May 2023, 10:29

Heb hem wel een paar keer aan het werk gezien maar niet hele wedstrijden, moet ook zeggen dat hij mij niet was opgevallen. Geen idee wat PSV exact met hem van plan is, het zou een multi-inzetbare back-up kunnen zijn, zowel in aanvallend als verdedigend opzicht.
Ik laat me verassen, thanks voor de info!
Daar ben je nog wat te jong voor :think: maar geen dank!
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noosa wrote: 12 May 2023, 11:31
M.Delgado wrote: 12 May 2023, 10:05 Laatste serie van wedstrijden speelde hij als (offensieve) back. Daarvoor vooral gespeeld als linksbuiten. Kan me niet voorstellen dat ze hem halen voor een basisplaats bij PSV1 tbh.
Ik ken de hele speler niet, maar als PSV 3mln gaat uitgeven en waarschijnlijk ook nog voor slechts 60% van de transferrechten, dan moeten we er denk ik toch op rekenen dat ze in hem een potentiële basisspeler zien.
Dat zou je haast wel veronderstellen ja, ik zie het er nog niet in, kan natuurlijk ook aan mij liggen hè. Hij heeft ontegenzeggelijk interessante eigenschappen, hoe die zich verhouden tot het eerste van PSV, lastig inschatten.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -back.html

Moet natuurlijk nog maar blijken of dit iets is, maar AZ doet dit toch altijd wel goed hoor.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ze durven daar echt al voor te sorteren op het vertrek van sterkhouders. Dat mis ik de laatste jaren bij PSV.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het helpt ze tot zover niet bepaald met de resultaten dus dat ik nou kan zeggen dat ik jaloers op AZ ben. Ik zou niet met ze willen ruilen.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Draaien met een veel beperkter budget al jarenlang bovenin mee, winnen de laatste seizoenen vaak van PSV en zijn Europees nog steeds in de race. Jaloers hoeft niet, maar er wordt goed beleid gevoerd daar.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

10 mil voor Wijndal, 15 tot 20 voor Kerkez én alweer een vervanger klaarstaan. Als je dat vergelijkt met Dumfries -> Teze, Mwene en Hoever kun je toch best jaloers worden.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 14 May 2023, 12:42 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -back.html

Moet natuurlijk nog maar blijken of dit iets is, maar AZ doet dit toch altijd wel goed hoor.
Dat doet AZ zeker vaak goed, al is het lang niet altijd raak. Hun grootste aankoop, Mihailovic, valt tot nu toe tegen en ze zijn de laatste jaren ook niet echt gelukkig wat betreft keepers. AZ heeft de laatste jaren een vrij zuinige koers gevaren t.o.v. de verkopen waardoor ze in de breedte minder sterk zijn en ze soms behoorlijk wat punten laten liggen omdat het allemaal nog in elkaar moet passen. Neemt niet weg dat ze de afgelopen jaren t.o.v. hun budget zeker bovenmatig hebben gepresteerd. PSV was de laatste jaren financieel niet in de mogelijkheid om alvast voor te sorteren, al zijn de laatste twee seizoenen wel eind juni en begin juli al diverse spelers gehaald zodat er met een groot deel aan de voorbereiding begonnen kon worden in aanloop van de CL voorrondes. Benieuwd hoe ze het de komende tijd gaan doen nu er als het goed is op dat vlak wel wat mogelijk is dankzij de verkoop van Madueke.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 14 May 2023, 12:51 Draaien met een veel beperkter budget al jarenlang bovenin mee, winnen de laatste seizoenen vaak van PSV en zijn Europees nog steeds in de race. Jaloers hoeft niet, maar er wordt goed beleid gevoerd daar.
Zeer zeker waar. Het geeft wel hoop wat Stewart kan gaan doen! Sceptisch maar hoopvol!
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 14 May 2023, 13:10
Vanthaman18 wrote: 14 May 2023, 12:42 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -back.html

Moet natuurlijk nog maar blijken of dit iets is, maar AZ doet dit toch altijd wel goed hoor.
Dat doet AZ zeker vaak goed, al is het lang niet altijd raak. Hun grootste aankoop, Mihailovic, valt tot nu toe tegen en ze zijn de laatste jaren ook niet echt gelukkig wat betreft keepers. AZ heeft de laatste jaren een vrij zuinige koers gevaren t.o.v. de verkopen waardoor ze in de breedte minder sterk zijn en ze soms behoorlijk wat punten laten liggen omdat het allemaal nog in elkaar moet passen. Neemt niet weg dat ze de afgelopen jaren t.o.v. hun budget zeker bovenmatig hebben gepresteerd. PSV was de laatste jaren financieel niet in de mogelijkheid om alvast voor te sorteren, al zijn de laatste twee seizoenen wel eind juni en begin juli al diverse spelers gehaald zodat er met een groot deel aan de voorbereiding begonnen kon worden in aanloop van de CL voorrondes. Benieuwd hoe ze het de komende tijd gaan doen nu er als het goed is op dat vlak wel wat mogelijk is dankzij de verkoop van Madueke.
AZ's kracht is toch vooral eredivisie-spelers van onder de subtop en Scandinaviers aankopen. Dat vullen ze aan met eredivisie-routiniers, huurlingen en zo af en toe een meer exotische aankoop. Wat opvalt is dat die meer exotiche spelers inderdaad geen hoog slagingspercentage hebben. Brezanic, Sergio Rochet, Eli Babalj, Alvarado, Ortiz, Jonathas, Tankovic, Mihajlik. Alleen Sugawara en kerkez (hoewel die laatste al wat bekendheid had omdat hij bij Milan zat) zijn geslaagd de afgelopen 15 jaar.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 14 May 2023, 13:16
TomPSV wrote: 14 May 2023, 12:51 Draaien met een veel beperkter budget al jarenlang bovenin mee, winnen de laatste seizoenen vaak van PSV en zijn Europees nog steeds in de race. Jaloers hoeft niet, maar er wordt goed beleid gevoerd daar.
Zeer zeker waar. Het geeft wel hoop wat Stewart kan gaan doen! Sceptisch maar hoopvol!
AZ doet geen gekke dingen met name en laat zich niet gek maken, dat is hun voornaamste kwaliteit. Er is een duideijk systeem en spelers weten waar ze aan toe zijn. En men is zuinig op het geld. Maar spannend is hun beleid niet, ze halen Scandinavische talenten met voldoende voltreffers maar lang niet iedereen slaagt. Ze weten ook wel op de Nederlandse markt goede zaken te doen door de betere en meer nuttige spelers te halen die de top 3 negeert.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 14 May 2023, 12:56 10 mil voor Wijndal, 15 tot 20 voor Kerkez én alweer een vervanger klaarstaan. Als je dat vergelijkt met Dumfries -> Teze, Mwene en Hoever kun je toch best jaloers worden.
PSV heeft dan weer met Dzsudzsak>Mertens>Memphis>Bergwijn>Gakpo de linkeraanvaller positie ook gewoon 15 jaar lang prima voor elkaar gehad. Jaloers zijn hoeft dus ook niet door selectief naar 1 positie te lijken, wel gewoon beamen dat ze nu 2 prima linksbacks op rij hebben gehad. Voor hun positie voert AZ ook een meer dan prima beleid, maar het is moeilijk vergelijkbaar met PSV of Ajax.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als PSV nog een potje van 10 miljoen over heeft... Zeker ene poging wagen bij AZ. Zie Kerkez echt heel graag naar PSV komen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 14 May 2023, 16:04 Als PSV nog een potje van 10 miljoen over heeft... Zeker ene poging wagen bij AZ. Zie Kerkez echt heel graag naar PSV komen.
Maar voor Brantwaithe vind je het teveel.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als we iets niet nodig hebben is het wel een andere linksback voor volgend jaar.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heel krom. Een LCV hebben we nodig maar 10 mio is teveel. We hebben met Van Aanholt en Mauro twee goede linksback in de selectie en dan wil je 10 mio uitgeven aan nog een linksback.

Dat slaat echt helemaal nergens op.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gewoon Wijndal kopen voor een tientje.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tientje toe, mag ik hopen. En zelfs dan hoeft ie niet te komen. Geen behoefte aan de beste linkerbank
Post Reply