Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

xG heeft er nooit toe gedaan. Fuck xG. :L
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 13 May 2023, 14:34 Ik kreeg echt een beroerte na het lezen van deze pagina. Ruud, ruud, Ruud Maarten, Maarten zelf, je weet verdorie niet meer wie wie is. Of wie welke mening heeft, wie welke fanclub aanhangt en wat de Shoving van Ruud, ruud of Maarten vindt. Doet xG er eigenlijk nog toe?
Rustig, rustig Ykhim ;-), ga naar buiten, geniet van het weer. Komt allemaal goed. Morgen weer aan de bak.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 13 May 2023, 14:34 Ik kreeg echt een beroerte na het lezen van deze pagina. Ruud, ruud, Ruud Maarten, Maarten zelf, je weet verdorie niet meer wie wie is. Of wie welke mening heeft, wie welke fanclub aanhangt en wat de Shoving van Ruud, ruud of Maarten vindt. Doet xG er eigenlijk nog toe?
Ik weet dat jij behoefte hebt aan duidelijkheid, dus bij deze zal ik die verschaffen:
MaartenV heeft een xRuud van 1,34, terwijl ShovingNE2 een xMaarten van 0,65 heeft. Heruone op zijn beurt heeft een xRuud van 0,01, terwijl hij een xKater heeft van 87,9, aangezien het al het einde van de zaterdagmiddag is…
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 13 May 2023, 16:57
Ykhim wrote: 13 May 2023, 14:34 Ik kreeg echt een beroerte na het lezen van deze pagina. Ruud, ruud, Ruud Maarten, Maarten zelf, je weet verdorie niet meer wie wie is. Of wie welke mening heeft, wie welke fanclub aanhangt en wat de Shoving van Ruud, ruud of Maarten vindt. Doet xG er eigenlijk nog toe?
Ik weet dat jij behoefte hebt aan duidelijkheid, dus bij deze zal ik die verschaffen:
@MaartenV heeft een xRuud van 1,34, terwijl @ShovingNE2 een xMaarten van 0,65 heeft. @Heruone op zijn beurt heeft een xRuud van 0,01, terwijl hij een xKater heeft van 87,9, aangezien het al het einde van de zaterdagmiddag is…
😂
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 13 May 2023, 16:57Ik weet dat jij behoefte hebt aan duidelijkheid, dus bij deze zal ik die verschaffen:
@MaartenV heeft een xRuud van 1,34, terwijl @ShovingNE2 een xMaarten van 0,65 heeft. @Heruone op zijn beurt heeft een xRuud van 0,01, terwijl hij een xKater heeft van 87,9, aangezien het al het einde van de zaterdagmiddag is…
Helder. Nu moet ik nog de xShoving van Shoving weten en dan kan ik weer rustig ademhalen. Morgen weer aan het werk, heb ik zojuist vernomen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Het doel is 0,8Shoving, maar zit nog op 1,1Shoving
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Volgens Hugo Borst verschijnt deze week een stuk over Slot dat die tactiek niet zo belangrijk vindt. Slot probeert juist het verschil te maken in teamontwikkeling en motivatie.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik weet niet of iemand hem al gedeeld had, maar een hele lange interview met Ruud:



Vanaf minuut 40 spreekt hij over zijn ervaring tot nu toe als trainer. Wat hij op het einde zegt vind ik hartverwarmend. Hij wil gewoon de Sir Alex van PSV worden. Sowieso komt naar voren dat hij echt een heel prettig mens is.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Dank voor het delen. Wat een geweldig interview zeg. En wat een persoonlijkheid. Het zou echt geweldig zijn als hij een volgende stap in zijn ontwikkeling kan zetten en inderdaad ons naar successen kan leiden. Wat een mooi mens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gisteren tijdens netflix browsen kwam er zo'n extreem gay makeover programma voorbij, en die kerel deed me gelijk denken aan onze Ruud

Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mooi! Vooral het laatste stuk gekeken over het managen.
Maar eigenlijk ook wel een belangrijk punt is dat iedereen altijd zegt dat je bij een Heerenveen of Sparta bij wijze van spreken veel leert qua fouten etc.

Maar de druk die er bij PSV is en de druk van kampioen worden, CL halen is heel iets anders.
Mooi dat Ruud ook aangaf dat die uitschakeling tegen Rangers enorm erg was en voelde, maar dat hij daar ook heel veel van geleerd heeft.

Dat ga je niet leren bij een Heerenveen met alle respect.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 14 May 2023, 10:20 Mooi! Vooral het laatste stuk gekeken over het managen.
Maar eigenlijk ook wel een belangrijk punt is dat iedereen altijd zegt dat je bij een Heerenveen of Sparta bij wijze van spreken veel leert qua fouten etc.

Maar de druk die er bij PSV is en de druk van kampioen worden, CL halen is heel iets anders.
Mooi dat Ruud ook aangaf dat die uitschakeling tegen Rangers enorm erg was en voelde, maar dat hij daar ook heel veel van geleerd heeft.

Dat ga je niet leren bij een Heerenveen met alle respect.
Dat niet maar omgaan met druk kan Ruud wel dankzij zijn achtergrond. Juist al het andere wat specifiek met het trainerschap te maken heeft kon hij wel leren bij Heerenveen natuurlijk.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ook wel mooi om die reacties te lezen, hoe extreem geliefd Ruud in Engeland is.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 14 May 2023, 09:48 Dank voor het delen. Wat een geweldig interview zeg. En wat een persoonlijkheid. Het zou echt geweldig zijn als hij een volgende stap in zijn ontwikkeling kan zetten en inderdaad ons naar successen kan leiden. Wat een mooi mens.
Ja, echt prachtig. Ik ben ook niet bepaald pro Ruud op dit moment, maar door deze interview begrijp ik Brands en zijn uitspraken over het PSV DNA wel wat beter. Het gaat niet zozeer om spel opvattingen, maar het willen bloeden voor onze club. Alles willen geven om ons weer terug aan de top te brengen. Ruud belichaamt dat wel met zijn uitspraken. Ik hoop ook echt dat hij de volgende stap kan zetten.

ComeOnPSV wrote: 14 May 2023, 10:20 Mooi! Vooral het laatste stuk gekeken over het managen.
Maar eigenlijk ook wel een belangrijk punt is dat iedereen altijd zegt dat je bij een Heerenveen of Sparta bij wijze van spreken veel leert qua fouten etc.

Maar de druk die er bij PSV is en de druk van kampioen worden, CL halen is heel iets anders.
Mooi dat Ruud ook aangaf dat die uitschakeling tegen Rangers enorm erg was en voelde, maar dat hij daar ook heel veel van geleerd heeft.

Dat ga je niet leren bij een Heerenveen met alle respect.
Ja, dat vond ik ook goed om te horen. Ook dat hij zich alle verliezen persoonlijk aantrekt. Hij lijkt ook echt te willen leren van alles. Ik denk dat we in de voorronde cl, maar ook volgend jaar tegen de kleintjes, gaan zien of hij echt geleerd heeft. Duidelijk is dat hij er wel een winnaarsmentaliteit in kan slepen getuige de bezieling en overwinningen in de toppers.
Menno1 wrote: 14 May 2023, 10:26
ComeOnPSV wrote: 14 May 2023, 10:20 Mooi! Vooral het laatste stuk gekeken over het managen.
Maar eigenlijk ook wel een belangrijk punt is dat iedereen altijd zegt dat je bij een Heerenveen of Sparta bij wijze van spreken veel leert qua fouten etc.

Maar de druk die er bij PSV is en de druk van kampioen worden, CL halen is heel iets anders.
Mooi dat Ruud ook aangaf dat die uitschakeling tegen Rangers enorm erg was en voelde, maar dat hij daar ook heel veel van geleerd heeft.

Dat ga je niet leren bij een Heerenveen met alle respect.
Dat niet maar omgaan met druk kan Ruud wel dankzij zijn achtergrond. Juist al het andere wat specifiek met het trainerschap te maken heeft kon hij wel leren bij Heerenveen natuurlijk.
In deze interview zie je ook een bescheiden mens die goed weet waar zijn zwaktes liggen. Maar je hebt zeker gelijk dat hij juist alle andere dingen bij een kleinere club had kunnen leren.

De reden dat de doorstroming van trainers bij een club als AZ zo goed werkt, is omdat ze een hele specifieke spel filosofie hebben. Dat komt dan ook weer door de betrokkenheid van Billy Beane. Deze filosofie wordt ook breed gedragen en uitgevoerd. Dat mist er bij PSV, maar misschien (en daar ben ik ook schuldig aan) moeten we geduld uitoefenen aangezien Brands dat erin wil slijpen met Stewart en Ruud.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 14 May 2023, 10:39 Ook wel mooi om die reacties te lezen, hoe extreem geliefd Ruud in Engeland is.
Staat daar bekend als 1 van de beste PL spitsen ooit, wat hij ook gewoon is. Hij is ook een van de beste Nederlandse spitsen ooit, maar krijgt lang niet de waardering die hij daar krijgt.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Persepolis wrote: 14 May 2023, 13:58
Sensation wrote: 14 May 2023, 10:39 Ook wel mooi om die reacties te lezen, hoe extreem geliefd Ruud in Engeland is.
Staat daar bekend als 1 van de beste PL spitsen ooit, wat hij ook gewoon is. Hij is ook een van de beste Nederlandse spitsen ooit, maar krijgt lang niet de waardering die hij daar krijgt.
Geen Ajacied he.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Posts: 538
Joined: 28 Feb 2021, 17:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Net op het moment dat je denkt: zal het?! Maakt hij weer de ene na de andere beginnersfout.
rjg1992
Bankzitter
Posts: 231
Joined: 04 Nov 2020, 16:00
FOOTB_REM_S: No

We zitten echt in een soort toxische impasse. Xavi die de totale incompetentie van Ruud maskeert. Ruud moet echt weg.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

rjg1992 wrote: 14 May 2023, 21:43 We zitten echt in een soort toxische impasse. Xavi die de totale incompetentie van Ruud maskeert. Ruud moet echt weg.
Het geluk en de vloek van een trainer. Win je dankzij de speler of maakt het plan het dat de speler weet te renderen. (in dit geval ligt het vooral aan de speler denk ik)
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Xavi red Ruudje als we deze over de streep trekken. Hier punt verlies was vanavond nog opzouten wat mij betreft.

Nog 1 potje te gaan, winnen, en dan stevig evalueren of het nog wel zin heeft om door te gaan met elkaar.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Weer een overwinning. Lekker Ruud!
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
FOOTB_REM_S: No

Sowieso 3e!
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Ruud, je was mijn absolute favoriete speler vroeger maar een trainerschap lijkt er, qua spel, niet echt in te zitten. Tenzij je een top assistent trainer vind waarmee je samen mee doorgaat.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

3 punten ondanks Ruud en dankzij Xavi. Kut pot. Nog 1 te gaan. Vat het denk ik goed samen 😁
Last edited by Juancho on 14 May 2023, 22:01, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
FOOTB_REM_S: No

Het lijkt niet eens op voetbal, fijn dat we gewonnen hebben( mooie goal uiteraard), ik hoop dat dit (in ieder geval voorlopig) je laatste seizoen als onze trainer is.
Post Reply