Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zo krijgen we die lege stoeltjes niet gevuld. We doen niet aan klantenbinding. Neem aan dat Earnie en Marcel het spontaan op een zuipen hebben gezet.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dubio, nog een jaar toevalsvoetbal of wordt het beter? Of zouden we toch een ander moeten aanstellen? Lastige spagaat, nu is 2e worden ok maar volgend seizoen móet je 1e of 2e worden.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Op weg naar nr 25 wrote: 14 May 2023, 22:02 Dubio, nog een jaar toevalsvoetbal of wordt het beter? Of zouden we toch een ander moeten aanstellen? Lastige spagaat, nu is 2e worden ok maar volgend seizoen móet je 1e of 2e worden.
Dit kan toch never nooit een dubio zijn, laten we het na 8 maanden horrorspel nog maar een jaartje doen en als we dan geen 1e/2e worden ons maar gaan meten met de RKC’s van dezd wereld… Ruud is een heerlijke gozer maar ik kijk nog liever naar Jong PSV dan PSV 1 op dit moment.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 14 May 2023, 22:04
Op weg naar nr 25 wrote: 14 May 2023, 22:02 Dubio, nog een jaar toevalsvoetbal of wordt het beter? Of zouden we toch een ander moeten aanstellen? Lastige spagaat, nu is 2e worden ok maar volgend seizoen móet je 1e of 2e worden.
Dit kan toch never nooit een dubio zijn, laten we het na 8 maanden horrorspel nog maar een jaartje doen en als we dan geen 1e/2e worden ons maar gaan meten met de RKC’s van dezd wereld… Ruud is een heerlijke gozer maar ik kijk nog liever naar Jong PSV dan PSV 1 op dit moment.
Ja daar neig ik ook heel het seizoen al naar, na de winterstop en de laatste weken had ik wel het idee dat er wat groeide maar vanavond is toch een beetje de bevestiging van de vrees. Ze zullen hem niet slachtofferen na het seizoen terwijl dat eigenlijk wel zou moeten imho.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is nu alleen nog wachten op de xG statistieken van MaartenV en de "Ruud kan er tactisch geen pepernoot van" posts van Heruone.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Pfoe dit was wel weer ouderwets slecht zeg. Wat moet dit den moeilijke kwestie zijn voor Brands en Stewart.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De keuze is Ruud met (v)CL of Ruud zonder CL. Die gaat nergens heen, zit stevig in het zadel.

Komende zondag weer Guus Til in de basis! Yes!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

3 punten. Mooi. We slepen ons naar het einde.

Maar als Ruud niet naar zomerschool gaat en bij leert ga je de bovenste plekken niet halen.

Een elftal wat geen idee heeft waar ze op terug moeten vallen als het tegenzit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

xG van 2.09 vs. 0.49 (bron: Flashscore). Verder wil ik me er niet mee bemoeien.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 14 May 2023, 22:08 De keuze is Ruud met (v)CL of Ruud zonder CL. Die gaat nergens heen, zit stevig in het zadel.

Komende zondag weer Guus Til in de basis! Yes!
Vergeet Teze niet.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik vrees dat Ruud het wel lekker vindt gaan. Dat hij weer gaat raaskallen over strijd en veel balbezit. Het is bedroevend hoe weinig vernuft er in deze ploeg zit. Alleen bij Veerman en Simons heb ik het idee dat ze met het hoofd voetballen, dat ze nadenken over het spelletje. Het gros heeft alle moeite om de bal onder controle te krijgen en naar de juiste kleur te spelen. Het is ontzettend zorgwekkend wat PSV vandaag liet zien, in zo’n cruciale pot.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ben wel heel benieuwd naar dit onder onze Ruud.

Image

Misschien ook wel motivatie issue ?

Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
FOOTB_REM_S: No

Leuk dat je wint en waarschijnlijk 2e wordt. In voorronde CL lig je er echter weer zo uit met een niet complete selectie en een trainer die het niet aan de gang krijgt. Hopelijk ziet hij dit zelf ook in en stapt hij zelf op. Zal natuurlijk niet gebeuren. Ik zie de bui al hangen en in extreem belangrijk seizoen. Het voetbal lijkt nergens op. Stel dat Xavi ook nog eens vertrekt, dan ben je kansloos voor de plekken 1 en 2. Danoontje cup en fruitschaal zijn troostprijzen, die verbloemen veel want het is gewoon echt heel heel slecht.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Haters.

We worden tweede.
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Posts: 538
Joined: 28 Feb 2021, 17:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik ben totaal schizofreen. Wat ik niet snap:

- spelers willen wel
- er is heus wel een basisplan wel met looplijnen etc.
- wisselt het team tegen Sparta de wedstrijd in
- wisselt het team vanavond compleet de wedstrijd uit
- haalt z’n beste kopper eruit als je alleen maar kan pompen

Wat gaat er in het hoofd van onze trainer om?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 14 May 2023, 22:18 Haters.

We worden tweede.
Haters my ass. Je hebt 2de worden en je hebt 2de worden. Kweet niet wat jij leuk vind aan voetbal en welk niveau je bij PSV vindt passen, maar blijkbaar loopt het daar scheef 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Idioterie gewoon dat hij met Teze weer begint, daardoor voetbalt zo'n Bakayoko ook gewoon 5 x slechter.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Bram wrote: 14 May 2023, 21:58 Ruud, je was mijn absolute favoriete speler vroeger maar een trainerschap lijkt er, qua spel, niet echt in te zitten. Tenzij je een top assistent trainer vind waarmee je samen mee doorgaat.
Want een goede assistent gaat dat even fixen?
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

PeeJ wrote: 14 May 2023, 22:25 Ik ben totaal schizofreen. Wat ik niet snap:

- spelers willen wel
- er is heus wel een basisplan wel met looplijnen etc.
- wisselt het team tegen Sparta de wedstrijd in
- wisselt het team vanavond compleet de wedstrijd uit
- haalt z’n beste kopper eruit als je alleen maar kan pompen

Wat gaat er in het hoofd van onze trainer om?
Dit inderdaad, maar om antwoord te geven op je vraag: wedstrijd winnen.is t enige dat er in zit en dat gaat m nu toch aardig af. Moet volgend jaar veel en veel beter want mijn bilspieren worden iets te getraind van dat billenknijpen elke keer

Maar voor vanavond: lekker Ruud!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ruud is nachstes saison wieder dabei. Und du?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 14 May 2023, 22:28Haters my ass. Je hebt 2de worden en je hebt 2de worden. Kweet niet wat jij leuk vind aan voetbal en welk niveau je bij PSV vindt passen, maar blijkbaar loopt het daar scheef 😁
Ja, en toch is het beter dan 3e of 4e worden met kutvoetbal. Met uitzicht op Champions League kun je veel beter verder bouwen.

Derhalve: lekker Ruud. Weer drie punten!
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 14 May 2023, 22:07 Het is nu alleen nog wachten op de xG statistieken van @MaartenV en de "Ruud kan er tactisch geen pepernoot van" posts van @Heruone.
Hee hee die post ik trouw in het wedstrijd topic. Vooruit omdat je erom smeekt.. tip van de sluier... Fortuna had heel het seizoen nog niet zo weinig kansen gehad en PSV creeerde betere kansen bijv dan fey eerder vandaag. En dat zelfs met fabio die niet tot een schietkans komt bij een 100% kans en een record aantal corners waar nagenoeg niks uitkomt.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tomm wrote: 14 May 2023, 22:09 xG van 2.09 vs. 0.49 (bron: Flashscore). Verder wil ik me er niet mee bemoeien.
Ik zou me er ook niet mee bemoeien... levensgevaarlijk om xg statistieken hier te delen. :sadder:
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ruud zijn eerste jaar zit er bijna op. Er zitten goede kanten en slechte kanten aan zijn trainerschap tot nu toe. Op basis van de goede kanten gaan we verder.

Maar wat nou als we 8 wedstrijden in zijn tweede jaar zitten en we spelen dan nog steeds zoals vandaag? Zijn er dan nog steeds verzachtende omstandigheden, krijgt hij nog steeds de tijd, enz?
Post Reply