Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Op weg naar nr 25 wrote: 14 May 2023, 22:16 Ben wel heel benieuwd naar dit onder onze Ruud.

Image
Zo een buitenkansje kan ik niet laten lopen natuurlijk... zelfs ff de kleurtjes voor je aangepast, en de waardes laatste 2 potten toegevoegd :
Image
Image
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Waar hebben we vandaag in godsnaam weer naar zitten kijken ? Tegen de nummer 15 met de hakken over de sloot met hoerenvoetbal... geen lijn, geen idee, geen visie, helemaal niks. Stamp van Nistelrooij aub morgen nog op straat want ga toch niet met die nitwit het komende seizoen beginnen ??? Na 10 wedstrijden het seizoen al aan gort en dan maar weer een tussenjaar slikken ? Ik in ieder geval niet want dan ben ik er na ongeveer 40 jaar onderhand wel klaar mee.
Full speed or nothing
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

BasicPareto wrote: 14 May 2023, 13:14
ShovingNE2 wrote: 14 May 2023, 09:48 Dank voor het delen. Wat een geweldig interview zeg. En wat een persoonlijkheid. Het zou echt geweldig zijn als hij een volgende stap in zijn ontwikkeling kan zetten en inderdaad ons naar successen kan leiden. Wat een mooi mens.
Ja, echt prachtig. Ik ben ook niet bepaald pro Ruud op dit moment, maar door deze interview begrijp ik Brands en zijn uitspraken over het PSV DNA wel wat beter. Het gaat niet zozeer om spel opvattingen, maar het willen bloeden voor onze club. Alles willen geven om ons weer terug aan de top te brengen. Ruud belichaamt dat wel met zijn uitspraken. Ik hoop ook echt dat hij de volgende stap kan zetten.

ComeOnPSV wrote: 14 May 2023, 10:20 Mooi! Vooral het laatste stuk gekeken over het managen.
Maar eigenlijk ook wel een belangrijk punt is dat iedereen altijd zegt dat je bij een Heerenveen of Sparta bij wijze van spreken veel leert qua fouten etc.

Maar de druk die er bij PSV is en de druk van kampioen worden, CL halen is heel iets anders.
Mooi dat Ruud ook aangaf dat die uitschakeling tegen Rangers enorm erg was en voelde, maar dat hij daar ook heel veel van geleerd heeft.

Dat ga je niet leren bij een Heerenveen met alle respect.
Ja, dat vond ik ook goed om te horen. Ook dat hij zich alle verliezen persoonlijk aantrekt. Hij lijkt ook echt te willen leren van alles. Ik denk dat we in de voorronde cl, maar ook volgend jaar tegen de kleintjes, gaan zien of hij echt geleerd heeft. Duidelijk is dat hij er wel een winnaarsmentaliteit in kan slepen getuige de bezieling en overwinningen in de toppers.
Menno1 wrote: 14 May 2023, 10:26

Dat niet maar omgaan met druk kan Ruud wel dankzij zijn achtergrond. Juist al het andere wat specifiek met het trainerschap te maken heeft kon hij wel leren bij Heerenveen natuurlijk.
In deze interview zie je ook een bescheiden mens die goed weet waar zijn zwaktes liggen. Maar je hebt zeker gelijk dat hij juist alle andere dingen bij een kleinere club had kunnen leren.

De reden dat de doorstroming van trainers bij een club als AZ zo goed werkt, is omdat ze een hele specifieke spel filosofie hebben. Dat komt dan ook weer door de betrokkenheid van Billy Beane. Deze filosofie wordt ook breed gedragen en uitgevoerd. Dat mist er bij PSV, maar misschien (en daar ben ik ook schuldig aan) moeten we geduld uitoefenen aangezien Brands dat erin wil slijpen met Stewart en Ruud.
"Ik denk dat we in de voorronde cl, maar ook volgend jaar tegen de kleintjes, gaan zien of hij echt geleerd heeft"...
Echt ? Gaan we het gewoon even proberen en dan na 10 wedstrijden alweer over seizoen 2024/2025 moeten praten ? Het is geen speeltuin, er moet gepresteerd worden. Niet van we zien wel. Verrekte amateurs
Full speed or nothing
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 14 May 2023, 21:48 Xavi red Ruudje als we deze over de streep trekken. Hier punt verlies was vanavond nog opzouten wat mij betreft.

Nog 1 potje te gaan, winnen, en dan stevig evalueren of het nog wel zin heeft om door te gaan met elkaar.
We zijn straks slachtoffer van dit 'succes.' Want de resultaten zijn simpelweg al 2-3 maanden prima. Resultaten he, ik zeg niet spel. Maar de voetbalwereld is zo verschrikkelijk opportunistisch, dat dit een reden zou zijn om Ruud te behouden.

Maar ik kijk vandaag weer en denk echt bij mijzelf: wat is deze overwinning nou echt waard? Waar kijk ik naar? Want het enige echt positieve van die 2e plek, is dat Ajax niet de CL haalt. Wij gaan het ook niet halen, maar de klap komt voor Ajax een stuk harder aan en dat is gunstig voor ons.

Maar PSV dan? Tja, ik zie het nog steeds niet in Ruud zitten. Het is en bijft een soort toevals voetbal, waarbij je compleet afhankelijk bent van eerst Cody en nu dus Xavi. Valt dat weg, dan valt bijna alles weg en dat is geen fundament voor de lange termijn helaas. De echte kampioensteams zijn minder afhankelijk van 1 speler, maar hebben doorgaans een sterk fundament en goed team spel, met een solide verdediging. Wij hebben geen van dat alles.

Daarbij denk ik niet dat we een groot transferbudget hebben. Ik schat in 15-20 miljoen tops. En dat is met een verkoop van Sangare. Waarom? Nou, ten eerste zei Brands dat de verkoop van Gakpo niet eens genoeg was om break even te spelen. Kortom, ook de centjes van Madueke waren gedeeltelijk nodig. Ten tweede, wilt PSV dat de afschrijvingen laag blijven/lager gaan: dus ook al hebben we centen, dan nog gaan we geen dure aankopen doen, want dan gaan de afschrijvingen (en vaak dus ook de salarissen) enorm omhoog.

Kortom, we gaan weer in de transfervrije hoek en koopjeshoek zoeken met hier en daar een verdwaalde huurling. Nou heeft Feyenoord aangetoond dat dit niet nadelig hoeft te zijn, maar die hebben wel een geweldige trainer in Slot. En ik weiger te geloven dat Ruud ook maar in de buurt van Slot's niveau kan komen.

Kortom, leuk dat we weer winnen, maar voor de lange termijn heb ik er een hard hoofd in.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Die as van ons kan gewoon niet, Ramalho/Gerrit, Til, Luuk, Sangare. Allemaal kunnen ze niet voetballen of doen het gewoon slecht tegen compacte tegenstanders. Daar moet echt meer voetbal bij. Xavi ipv Til en een goede linksbuiten zou al een enorme vooruitgang zijn, maar nog steeds niet genoeg.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het is natuurlijk vreemd om Sangare niet goed genoeg voor PSV te noemen. Luuk de Jong wilden we dolgraag terug halen, je weet heel goed wat hij wel en niet kan. Je kiest met je volle verstand voor een lagere balnauwkeurigheid. De aankoop van Til is Rekeriaanse geldweggooierij. Ik vond het in het begin al niks en dan nog valt het me tegen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 14 May 2023, 23:17 Ruud zijn eerste jaar zit er bijna op. Er zitten goede kanten en slechte kanten aan zijn trainerschap tot nu toe. Op basis van de goede kanten gaan we verder.

Maar wat nou als we 8 wedstrijden in zijn tweede jaar zitten en we spelen dan nog steeds zoals vandaag? Zijn er dan nog steeds verzachtende omstandigheden, krijgt hij nog steeds de tijd, enz?
Het antwoord is simpel: als de resultaten goed zijn krijgt hij tijd. Zo werkt de voetballerij.

Galbak Perez vat het nog even mooi samen: PSV is altijd een blok geweest met enkele uitblinkers. Waarom verwachten mensen nu opeens iets anders?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... allen.html
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Winst is het enige wat telt in deze laatste wedstrijden dus wat dat betreft: lekker Ruud! :pul:
Hightower
Regelmatige invaller
Posts: 358
Joined: 04 Nov 2020, 14:30
FOOTB_REM_S: No

Het was wederom niet om aan te gluren zo slecht.
Uiteindelijk wel gewonnen, maar dit is niet meer vol te houden om naar te kijken.

Gelukkig nog maar 2 wedstrijden en dan zit dit seizoen erop, daarna stevig evalueren want dit kan zo niet langer.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het seizoen is nagenoeg voorbij en ik weet nog steeds niet waar Ruud voor staat qua voetbal. Het lijkt consequent nergens op. Gokken op bevliegingen. Je wint door individuele kwaliteit. Eerst vooral van Gakpo, daarna heeft Simons die rol overgenomen. En dan nog word je tweede. Kan je nagaan als je wel een tactisch werkend plan gehad had. Echt treurig dat Ruud mag blijven zitten. Toont het gebrek aan ambitie in de leiding. Dit wordt volgend jaar niet beter namelijk. Toevalvoetbal.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Alsof het mogelijk is met twee prijzen en een tweede plaats een clubicoon te ontslaan na zo'n serie. Kan niet. Het blijft de voetballerij.

Het enige wat ze kunnen doen is Ruud zoveel mogelijk helpen dat zijn tactisch onvermogen volgend jaar wordt gecompenseerd. Spelers, staf, meer petten. Weet ik wat.

En stel dat lukt je met een tactisch sterke assistent dan heb je een voetbalmachine hoor. Maar goed: ik denk dat er een onervaren pionnendrager erbij komt.

Oh ja: andere video-analist graag. Deze heeft alleen jeugdwedstrijden geanalyseerd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

PeeJ wrote: 14 May 2023, 22:25 Ik ben totaal schizofreen. Wat ik niet snap:

- spelers willen wel
- er is heus wel een basisplan wel met looplijnen etc.
- wisselt het team tegen Sparta de wedstrijd in
- wisselt het team vanavond compleet de wedstrijd uit
- haalt z’n beste kopper eruit als je alleen maar kan pompen

Wat gaat er in het hoofd van onze trainer om?
-je kan nu wel alles gebruiken om de Anti Ruud brigade aan te voeren.
maar Luuk was geblesseerd. wil je Luuk dan met 1 been laten spelen?
- doet hij geen wissels is iedereen over de rooie dat hij geen wissels doet want het loopt overduidelijk niet met de basis 11
-als hij die wissels tegen sparta niet uitvoert win je de wedstrijd niet dus wat is nou precies je punt.

Ruud doet het niet goed nee en het was niet om aan te zien maar de punten die je nu gebruikt zijn gewoon onzin.
Oans bin de Zeeuwen!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

PeeJ wrote: 14 May 2023, 22:25 Ik ben totaal schizofreen. Wat ik niet snap:

- spelers willen wel
- er is heus wel een basisplan wel met looplijnen etc.
- wisselt het team tegen Sparta de wedstrijd in
- wisselt het team vanavond compleet de wedstrijd uit
- haalt z’n beste kopper eruit als je alleen maar kan pompen

Wat gaat er in het hoofd van onze trainer om?
Ik heb geen looplijnen gezien. Behalve doodlooplijnen van Bakayoko.

De wissels waren juist heel goed in de rust. De totaal brakke rechterkant was echt niet om aan te gluren. En Luuk kon niet verder denk ik, ook een logische wissel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 15 May 2023, 08:05 Alsof het mogelijk is met twee prijzen en een tweede plaats een clubicoon te ontslaan na zo'n serie. Kan niet. Het blijft de voetballerij.

Het enige wat ze kunnen doen is Ruud zoveel mogelijk helpen dat zijn tactisch onvermogen volgend jaar wordt gecompenseerd. Spelers, staf, meer petten. Weet ik wat.

En stel dat lukt je met een tactisch sterke assistent dan heb je een voetbalmachine hoor. Maar goed: ik denk dat er een onervaren pionnendrager erbij komt.

Oh ja: andere video-analist graag. Deze heeft alleen jeugdwedstrijden geanalyseerd.
Je kunt hem bijna onmogelijk ontslaan na een dergelijke serie. Dat klopt. Wel kun je eisen stellen waar je verbetering in wilt zien, of een andere speelstijl eisen of zelfs hem verplichten een bepaalde assistent te nemen. Dan zet je Ruud voor het blok en leg je de bal bij hem.
Daar hoop ik op, maar ik hoop nog meer dat Ruud zelf nu inziet dat zijn "tactiek" gewoon niet klopt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

En dan. Dan stel je die eisen....

Ik krijg pas hoop als ze Fred met een balpen met inscriptie met pensioen sturen en daar een sterke assistent als tweede man neerzetten. Een type Dwight Lodeweges.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 15 May 2023, 08:27 En dan. Dan stel je die eisen....

Ik krijg pas hoop als ze Fred met een balpen met inscriptie met pensioen sturen en daar een sterke assistent als tweede man neerzetten. Een type Dwight Lodeweges.
Ruud lijkt me een type dat als hij zich daar niet in kan vinden dat hij opstapt.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Poeh het valt niet mee om door deze pagina's heen te komen. Zo veel frustratie en teleurstelling dat de realiteit echt heel ver te zoeken is.

Ten eerste zou het al helpen als mensen het achterlijke idee uit hun hoofd zetten dat iemand bij PSV ook maar overweegt om Ruud te ontslaan of Ruud in te laten zien dat hij zelf weg zou moeten willen. De kans dat Feyenoord Slot ontslaat is bij wijze van nog groter dan dat ze Ruud ontslaan.

Onder Roger waren dit soort wedstrijden meer regelmaat dan uitzondering. Zeker tegen de mindere teams werd altijd gewonnen maar vrijwel nooit makkelijk of comfortabel. Dit jaar hebben we waarschijnlijk 46 van de 51 mogelijke punten in 17 thuisduels. We hebben niet alleen de meeste punten thuis maar we maken zelfs by far de meeste goals en staan top 3 met aantal tegendoelpunten ondanks dat we het eerste half jaar de 0 niet konden houden. En dat allemaal met kutvoetbal én een selectie vol gebreken.

Ik denk dat het gewoon heel goed is dat het seizoen erop zit want het chagrijn is bij iedereen zo groot dat we wel wat frisse energie kunnen gebruiken.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

Het enige wat de laatste periode is veranderd is dat PSV verdedigend beter staat, mede te wijten aan van Aanholt. De rest van de laatste lijn is gewoon niet goed genoeg voor PSV, Branthwaite twijfel ik nog over. Het is spel is consequent; matig, slordig, en toevalsvoetbal. Na een heel seizoen is het nog steeds onduidelijk hoe RvN wil spelen, natuurlijk moet er kwaliteit bij maar zoals gisteren tegen Fortuna zie je ook helemaal niks terug wat te maken heeft met een goed plan en bijbehorende tactiek en dat terwijl je 11 betere spelers op het veld hebt staan dan de tegenstander. Ook het vast blijven houden aan Bakayoko en Teze vind ik onbegrijpelijk.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 15 May 2023, 08:45Ten eerste zou het al helpen als mensen het achterlijke idee uit hun hoofd zetten dat iemand bij PSV ook maar overweegt om Ruud te ontslaan of Ruud in te laten zien dat hij zelf weg zou moeten willen. De kans dat Feyenoord Slot ontslaat is bij wijze van nog groter dan dat ze Ruud ontslaan.
Eens. Gaat nooit gebeuren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 15 May 2023, 08:45 Poeh het valt niet mee om door deze pagina's heen te komen. Zo veel frustratie en teleurstelling dat de realiteit echt heel ver te zoeken is.

Ten eerste zou het al helpen als mensen het achterlijke idee uit hun hoofd zetten dat iemand bij PSV ook maar overweegt om Ruud te ontslaan of Ruud in te laten zien dat hij zelf weg zou moeten willen. De kans dat Feyenoord Slot ontslaat is bij wijze van nog groter dan dat ze Ruud ontslaan.

Onder Roger waren dit soort wedstrijden meer regelmaat dan uitzondering. Zeker tegen de mindere teams werd altijd gewonnen maar vrijwel nooit makkelijk of comfortabel. Dit jaar hebben we waarschijnlijk 46 van de 51 mogelijke punten in 17 thuisduels. We hebben niet alleen de meeste punten thuis maar we maken zelfs by far de meeste goals en staan top 3 met aantal tegendoelpunten ondanks dat we het eerste half jaar de 0 niet konden houden. En dat allemaal met kutvoetbal én een selectie vol gebreken.

Ik denk dat het gewoon heel goed is dat het seizoen erop zit want het chagrijn is bij iedereen zo groot dat we wel wat frisse energie kunnen gebruiken.
Maar je begrijpt de frustratie toch wel? Gisteren was het wederom zo statisch dat Veerman rond de 70e minuut aan de bal was en zijn arme de lucht ingooide omdat hij totaal niet wist wat hij moest doen. Kon de bal nergens kwijt. Zit geen logica in, er zijn geen patronen zichtbaar en er is veel te weinig beweging.
Leuk idee van Ruud, die rustige spelopbouw, terwijl je veel te weinig voetbal in de ploeg hebt...pfff...
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ruud krijgt volgend jaar een sterkere selectie en heeft weer een nieuwe voorbereiding om zijn spelidee erin te slijpen. Hoewel het tactisch niet overhoud, moet er echt ook wel iets aan de selectie gebeuren. Ik ben inmiddels wel gedraait dat ik hem een kans geef, maar het zal toch echt vanuit Ruud moeten komen. Ik geloof niet dat een assistent dit gaat oplossen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 15 May 2023, 08:50
11 Tinus wrote: 15 May 2023, 08:45 Poeh het valt niet mee om door deze pagina's heen te komen. Zo veel frustratie en teleurstelling dat de realiteit echt heel ver te zoeken is.

Ten eerste zou het al helpen als mensen het achterlijke idee uit hun hoofd zetten dat iemand bij PSV ook maar overweegt om Ruud te ontslaan of Ruud in te laten zien dat hij zelf weg zou moeten willen. De kans dat Feyenoord Slot ontslaat is bij wijze van nog groter dan dat ze Ruud ontslaan.

Onder Roger waren dit soort wedstrijden meer regelmaat dan uitzondering. Zeker tegen de mindere teams werd altijd gewonnen maar vrijwel nooit makkelijk of comfortabel. Dit jaar hebben we waarschijnlijk 46 van de 51 mogelijke punten in 17 thuisduels. We hebben niet alleen de meeste punten thuis maar we maken zelfs by far de meeste goals en staan top 3 met aantal tegendoelpunten ondanks dat we het eerste half jaar de 0 niet konden houden. En dat allemaal met kutvoetbal én een selectie vol gebreken.

Ik denk dat het gewoon heel goed is dat het seizoen erop zit want het chagrijn is bij iedereen zo groot dat we wel wat frisse energie kunnen gebruiken.
Maar je begrijpt de frustratie toch wel? Gisteren was het wederom zo statisch dat Veerman rond de 70e minuut aan de bal was en zijn arme de lucht ingooide omdat hij totaal niet wist wat hij moest doen. Kon de bal nergens kwijt. Zit geen logica in, er zijn geen patronen zichtbaar en er is veel te weinig beweging.
Leuk idee van Ruud, die rustige spelopbouw, terwijl je veel te weinig voetbal in de ploeg hebt...pfff...
Eerlijk gezegd snap ik de frustratie tijdens de wedstrijd wel maar daarna, als je hem alsnog wint, moet het toch vooral opluchting zijn. Alsof het nu nog belangrijk is om na 63 wedstrijden wél een lijn te ontdekken. Dat zou namelijk niets veranderen met hoe we er in augustus op staan. Het gaat nu maar om 1 ding en dat is winnen van Heerenveen, de club die heel makkelijk op 0 0 speelt, en dan is er zekerheid en begint de taak van Earnie. Nu de pannen van het dak spelen levert wel minder frustratie op maar niet meer punten en het vertrouwen in Ruud wordt er ook niet meer groter op.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 15 May 2023, 08:56Het gaat nu maar om 1 ding en dat is winnen van Heerenveen, de club die heel makkelijk op 0 0 speelt
Afgelopen 5 duels kregen ze 10 goals tegen. Afgelopen weekend 0-0.... tegen Excelsior.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 15 May 2023, 09:00
11 Tinus wrote: 15 May 2023, 08:56Het gaat nu maar om 1 ding en dat is winnen van Heerenveen, de club die heel makkelijk op 0 0 speelt
Afgelopen 5 duels kregen ze 10 goals tegen. Afgelopen weekend 0-0.... tegen Excelsior.
Ook thuis tegen NEC en Sparta 0-0 en uit bij Feyenoord, RKC en Emmen.
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 15 May 2023, 08:27 En dan. Dan stel je die eisen....

Ik krijg pas hoop als ze Fred met een balpen met inscriptie met pensioen sturen en daar een sterke assistent als tweede man neerzetten. Een type Dwight Lodeweges.
Dit vind ik altijd zo bijzonder. Waaruit blijkt dat Rutten geen goede assistent is?
Hoe kunnen wij dat van de buitenkant beoordelen?

Misschien is Rutten geen tacticus maar meer een mentor voor Ruud. Maar wij kunnen daar alleen naar gissen.
Post Reply