Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sjorsensjimmie wrote: 15 May 2023, 09:06
ShovingNE2 wrote: 15 May 2023, 08:27 En dan. Dan stel je die eisen....

Ik krijg pas hoop als ze Fred met een balpen met inscriptie met pensioen sturen en daar een sterke assistent als tweede man neerzetten. Een type Dwight Lodeweges.
Dit vind ik altijd zo bijzonder. Waaruit blijkt dat Rutten geen goede assistent is?
Hoe kunnen wij dat van de buitenkant beoordelen?

Misschien is Rutten geen tacticus maar meer een mentor voor Ruud. Maar wij kunnen daar alleen naar gissen.
Dat is ook zo. Het is 75 procent speculeren wat we doen op dit forum. Maar ik heb niet het idee dat Rutten de zwakke punten van Ruud aanvult. Een goede assistent versterkt de hoofdtrainer en dat gebeurt imo nu niet.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Wat JoenePSV zegt inderdaad. Je moet iets veranderen om tekortkomingen te maskeren/op te lossen in de staf want Ruud gaat er logischer wijs nooit uit natuurlijk. Dat kan eigenlijk alleen door Fred te vervangen. Of Fred wordt 2e assistent en neemt de rol van Ooijer over en er komt een ander naast Ruud te zitten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 15 May 2023, 09:13
Sjorsensjimmie wrote: 15 May 2023, 09:06

Dit vind ik altijd zo bijzonder. Waaruit blijkt dat Rutten geen goede assistent is?
Hoe kunnen wij dat van de buitenkant beoordelen?

Misschien is Rutten geen tacticus maar meer een mentor voor Ruud. Maar wij kunnen daar alleen naar gissen.
Dat is ook zo. Het is 75 procent speculeren wat we doen op dit forum. Maar ik heb niet het idee dat Rutten de zwakke punten van Ruud aanvult. Een goede assistent versterkt de hoofdtrainer en dat gebeurt imo nu niet.
Misschien is Ruud wel zo slecht dat Rutten er nu het optimale eruit haalt en dat het niet beter kan dan dit.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 15 May 2023, 09:17
Joenepsv wrote: 15 May 2023, 09:13

Dat is ook zo. Het is 75 procent speculeren wat we doen op dit forum. Maar ik heb niet het idee dat Rutten de zwakke punten van Ruud aanvult. Een goede assistent versterkt de hoofdtrainer en dat gebeurt imo nu niet.
Misschien is Ruud wel zo slecht dat Rutten er nu het optimale eruit haalt en dat het niet beter kan dan dit.
Dat zou wat zijn :lol:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wisselbeleid
Van Nistelrooij besloot in de rust van het thuisduel Guus Til, Johan Bakayoko en Jordan Teze aan de kant te houden. 'Dat is pijnlijk voor die spelers, dat zou ik zelf ook zo ervaren als je in de rust wordt gewisseld. Ja, dat komt wel even binnen. Ik vond dat het nodig was voor nieuwe impulsen. Ook met spelers die fijner zijn in de kleine ruimtes. Dan hoop je dat het gaat lopen. Dat ging iets beter, maar ook nog niet heel goed.'
Dit schept in ieder geval hoop op beter.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Tja, als ie alvast begint met in ieder geval Teze en Til überhaupt al niet op te stellen hoef je in de rust ook niet spelers teleur te stellen. Nu blijft het steeds reparatiewerk terwijl je ook gewoon met Mwene en Silva had kunnen starten.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 15 May 2023, 08:27 En dan. Dan stel je die eisen....

Ik krijg pas hoop als ze Fred met een balpen met inscriptie met pensioen sturen en daar een sterke assistent als tweede man neerzetten. Een type Dwight Lodeweges.
Wim Jonk incoming.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Een assistent vinden voor Ruud is ook niet niks. Charismatischer en als speler successvoller dan Ruud vind je ze niet, en degene die nog echt als mentor kunnen optreden zijn vaak al dik in de 70. Foppe de Haan was voor Ruud een mooie geweest, maar die is met 79 wel echt te oud.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Heya Hallvar
Nationale topspeler
Posts: 2,041
Joined: 01 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Naast alle terechte kritiek op het spel stoort het mij dat RvN zich vasthoudt aan schijnzekerheden. Het petje is nog wel ludiek, maar het consequent opstellen van Til niet. Je weet vooraf dat Til met zijn goals een bijdrage levert, maar je komt er als elftal niet verder mee. Xavi op links had een tijdelijk lapmiddel moeten zijn, nu zijn er 2/3 andere spelers beschikbaar. Guti is de beste balansbewaker maar ook telkens kind van de rekening. En ga zo maar door. Deze selectie is niet minder dan die van Feyenoord, het verschil zit ‘m in de coach.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 15 May 2023, 09:37 Een assistent vinden voor Ruud is ook niet niks. Charismatischer en als speler successvoller dan Ruud vind je ze niet, en degene die nog echt als mentor kunnen optreden zijn vaak al dik in de 70. Foppe de Haan was voor Ruud een mooie geweest, maar die is met 79 wel echt te oud.
Ik hoor steeds dat Nagelsmann nog vrij is... :think:
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 15 May 2023, 09:37 Een assistent vinden voor Ruud is ook niet niks. Charismatischer en als speler successvoller dan Ruud vind je ze niet, en degene die nog echt als mentor kunnen optreden zijn vaak al dik in de 70. Foppe de Haan was voor Ruud een mooie geweest, maar die is met 79 wel echt te oud.
Hiddink had Rutten naast zich met Ten Hag. Die laatste heeft natuurlijk laten zien dat hij tactisch sterk is. Een dergelijk type zou je dus moeten zoeken. Zoals AZ in eerste instantie Slot ook aanstelde als assistent. Vraag me niet wie hiervoor geschikt is maar ik hoop dat we zo iemand kunnen vinden.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 15 May 2023, 09:30 Tja, als ie alvast begint met in ieder geval Teze en Til überhaupt al niet op te stellen hoef je in de rust ook niet spelers teleur te stellen.
Dat uitzakken van Til naar de rechterkant om hem daar creatief proberen te laten zijn blijft mij dan ook verbazen. Ziet er zo onbenullig uit en Til wordt op die manier compleet verkeerd gebruikt.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heitinga heeft Lodeweges. Een tactisch sterke assistent. Het voetbal daar is nog steeds bagger. Ik geloof niet in de toegevoegde waarde van zo’n assistent. Fred is tactisch ook sterk maar je ziet er niks van terug.

Het moet echt vanuit Ruud komen. En de kans dat het in de zomer wel op zijn plek valt, is zeer klein.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 15 May 2023, 09:41
Josef Dettelbacher wrote: 15 May 2023, 09:37 Een assistent vinden voor Ruud is ook niet niks. Charismatischer en als speler successvoller dan Ruud vind je ze niet, en degene die nog echt als mentor kunnen optreden zijn vaak al dik in de 70. Foppe de Haan was voor Ruud een mooie geweest, maar die is met 79 wel echt te oud.
Hiddink had Rutten naast zich met Ten Hag. Die laatste heeft natuurlijk laten zien dat hij tactisch sterk is. Een dergelijk type zou je dus moeten zoeken. Zoals AZ in eerste instantie Slot ook aanstelde als assistent. Vraag me niet wie hiervoor geschikt is maar ik hoop dat we zo iemand kunnen vinden.
Vind ik een andere situatie. Hiddink was al halverwege de 50, met ruim 15 jaar ervaring als hoofdtrainer. Daar kun je best een "talent" naast zetten die werk uit handen neemt en tegelijk leert van een ervaren trainer. In geval van Ruud heb je iemand nodig waar híj zich aan op kan trekken.

Ik vind overigens dat bij PSV gewoon een ervaren coach hoort te zitten, maar dat is een andere discussie.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 14 May 2023, 22:32
Bram wrote: 14 May 2023, 21:58 Ruud, je was mijn absolute favoriete speler vroeger maar een trainerschap lijkt er, qua spel, niet echt in te zitten. Tenzij je een top assistent trainer vind waarmee je samen mee doorgaat.
Want een goede assistent gaat dat even fixen?
Laat me aub even naïef zijn.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 15 May 2023, 09:28
Wisselbeleid
Van Nistelrooij besloot in de rust van het thuisduel Guus Til, Johan Bakayoko en Jordan Teze aan de kant te houden. 'Dat is pijnlijk voor die spelers, dat zou ik zelf ook zo ervaren als je in de rust wordt gewisseld. Ja, dat komt wel even binnen. Ik vond dat het nodig was voor nieuwe impulsen. Ook met spelers die fijner zijn in de kleine ruimtes. Dan hoop je dat het gaat lopen. Dat ging iets beter, maar ook nog niet heel goed.'
Dit schept in ieder geval hoop op beter.
Wat een fantastisch idee om tegen de muur van Fortuna spelers op te stellen die fijner zijn in de kleine ruimtes. Wie had nu ook verwacht dat Fortuna in de eigen 16 ging staan? Dit soort uitspraken worden natuurlijk alleen maar lachwekkender als Teze en Til komende zondag wéér mogen beginnen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Best wel interessante video van de tactiek van het Burnley onder Kompany. Zie qua team best wel wat gelijkenissen met PSV (snelle wingers voor op de counter een een spits die zich laat terugzakken om hier de ruimte voor te creëren). In deze volgt de spits zelfs de CVM van de tegenstander bij balverlies om een overtal te creëren en de middenvelders dichter op de verdediging te kunnen laten spelen en ook in het tweede filmpje kan je qua positionering waar bijv. Maatsen staat moeiteloos de naam Van Aanholt neerzetten:



Vanaf tijdstip zonder vermoeiende intro :P :


Wist niet zo goed waar dit te plaatsen, mss een idee voor een algemene tactiekentopic, maar aangezien dit best wel dicht tegen (mogelijke) speelwijze PSV aan ligt vond ik het interessant om hier te delen.
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 15 May 2023, 09:13
Sjorsensjimmie wrote: 15 May 2023, 09:06

Dit vind ik altijd zo bijzonder. Waaruit blijkt dat Rutten geen goede assistent is?
Hoe kunnen wij dat van de buitenkant beoordelen?

Misschien is Rutten geen tacticus maar meer een mentor voor Ruud. Maar wij kunnen daar alleen naar gissen.
Dat is ook zo. Het is 75 procent speculeren wat we doen op dit forum. Maar ik heb niet het idee dat Rutten de zwakke punten van Ruud aanvult. Een goede assistent versterkt de hoofdtrainer en dat gebeurt imo nu niet.

En wat zou Ruud dan volgens jou anders moeten doen?
Ruud staat voor een bepaalde manier van spelen, daar kunnen we allemaal over twisten natuurlijk.
Daarnaast maakt hij keuzes voor bepaalde spelers. Je kunt niet verwachten dat een assistent gaat zeggen dat hij andere keuzes moeten maken in de opstelling.
Ruud is de hoofdtrainer en die trekt normaal gesproken altijd een eigen plan.

Daarnaast weten we niet wat Rutten aandraagt en of Ruud daarbij luistert.
Rik Elfrink zei laatst dat Ruud nu wel meer aan het luisteren is terwijl hij in het begin dat niet deed. Misschien heeft Rutten wel tegen Ruud gezegd dat hij naar een vaste formatie toe moet om een reeks neer te zetten. En zie dat het helpt.....

Daarnaast wisselt Ruud nu al voor de 2e keer in de rust en ook LDJ heel vroeg. Zijn wel tekenen aan de wand.

PS: Ik ben zelf ook niet onder de indruk van Ruud hoor.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 15 May 2023, 09:41
Josef Dettelbacher wrote: 15 May 2023, 09:37 Een assistent vinden voor Ruud is ook niet niks. Charismatischer en als speler successvoller dan Ruud vind je ze niet, en degene die nog echt als mentor kunnen optreden zijn vaak al dik in de 70. Foppe de Haan was voor Ruud een mooie geweest, maar die is met 79 wel echt te oud.
Hiddink had Rutten naast zich met Ten Hag. Die laatste heeft natuurlijk laten zien dat hij tactisch sterk is. Een dergelijk type zou je dus moeten zoeken. Zoals AZ in eerste instantie Slot ook aanstelde als assistent. Vraag me niet wie hiervoor geschikt is maar ik hoop dat we zo iemand kunnen vinden.
Hiddink had Rutten met eerst Koeman (Erwin) en daarna Eijkelkamp. Ten Hag was assistent van Rutten.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 15 May 2023, 09:13
Sjorsensjimmie wrote: 15 May 2023, 09:06

Dit vind ik altijd zo bijzonder. Waaruit blijkt dat Rutten geen goede assistent is?
Hoe kunnen wij dat van de buitenkant beoordelen?

Misschien is Rutten geen tacticus maar meer een mentor voor Ruud. Maar wij kunnen daar alleen naar gissen.
Dat is ook zo. Het is 75 procent speculeren wat we doen op dit forum. Maar ik heb niet het idee dat Rutten de zwakke punten van Ruud aanvult. Een goede assistent versterkt de hoofdtrainer en dat gebeurt imo nu niet.
Waarom zou <vul random nieuwe assistent in> van Ruud opeens een goede trainer maken? Ik blijf me daarover verbazen. Sorry :mrgreen:
In mijn ogen de volslagen verkeerde manier. Je moet een uitstekende trainer hebben met een top assistent (zeker de 1e) die hem versterkt op het trainingsveld. Dat is heel wat anders dan een nieuwe assistent halen om de gebreken van je hoofdcoach maar te negeren omdat je te bang bent hem eerlijk te vertellen: dit wordt um niet. Als Brands en Stewart kiezen voor zo'n (nog niet eens) halve oplossing ben ik er wel klaar mee, dan zitten we de komende jaren weer met een mooi zooitje beleidsmaker opgescheept die geen keuzes en harde beslissingen kunnen en durven te maken in het belang van maar 1 ding: de club :PSV: .
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 15 May 2023, 11:36
Joenepsv wrote: 15 May 2023, 09:13

Dat is ook zo. Het is 75 procent speculeren wat we doen op dit forum. Maar ik heb niet het idee dat Rutten de zwakke punten van Ruud aanvult. Een goede assistent versterkt de hoofdtrainer en dat gebeurt imo nu niet.
Waarom zou <vul random nieuwe assistent in> van Ruud opeens een goede trainer maken? Ik blijf me daarover verbazen. Sorry :mrgreen:
In mijn ogen de volslagen verkeerde manier. Je moet een uitstekende trainer hebben met een top assistent (zeker de 1e) die hem versterkt op het trainingsveld. Dat is heel wat anders dan een nieuwe assistent halen om de gebreken van je hoofdcoach maar te negeren omdat je te bang bent hem eerlijk te vertellen: dit wordt um niet. Als Brands en Stewart kiezen voor zo'n (nog niet eens) halve oplossing ben ik er wel klaar mee, dan zitten we de komende jaren weer met een mooi zooitje beleidsmaker opgescheept die geen keuzes en harde beslissingen kunnen en durven te maken in het belang van maar 1 ding: de club :PSV: .
Zeg volgens mij nergens dat Ruud met een andere assistent een fantastische trainer is.. Ruud moet nog een boel leren en volgens mij moet hij in deze fase van zijn carrière een assistent hebben die hem helpt zijn zwakke punten te maskeren en dat is nu niet het geval. Ruud is blijkbaar geen tactisch genie en dat is Rutten ook niet. PSV gaat Ruud nooit ontslaan na dit seizoen waarin hem niet alles heeft meegezeten. Taak aan Stewart om de voorwaarden zo goed mogelijk te maken.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Goed dat mensen beginnen in te zien dat de kans dat Ruud komend seizoen geen trainer is van PSV vrijwel nihil is.

Er valt een hoop te verbeteren qua spel, maar er zijn ook wel wat elementen die voor Ruud spreken:

- Is zijn ploeg niet kwijtgeraakt ondanks vele tegenslagen en verkoop van topspelers.
- Relatief goed gepresteerd tegen concurrenten.
- Momenteel bezig met zijn beste reeks qua resultaten.
- 2 prijzen gepakt, 2e plaats zo goed als binnen en Europees iig overwintert.

Niemand is tevreden, maar zoals gezegd is de kans dat er komend seizoen iemand anders voor de groep staat heel klein. Gewoon achter PSV/Ruud gaan/blijven staan. In de winter waren er hier ook genoeg die dachten dat PSV 4e of 5e zou eindigen. Als Ruud het qua resultaten om kan draaien waarom zou het dan onmogelijk zijn qua spel?
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Ik zie hier toch weer regelmatig de roep om een andere trainer. Ik zit een beetje in het midden, een nieuwe trainer zou ik niet erg vinden, een jaar met Ruud ook niet. Ruud heeft in zijn eerste jaar als trainer 2 prijzen. Slot is al sinds 2013-2014 aan de slag, eerst als jeugdtrainer, later als assistent en vanaf 2019-2020 als hoofdtrainer en hij wint nu pas zijn eerste prijs. Laten we dus ook niet te negatief zijn over Ruud.

Daarnaast zie ik onder andere Juancho meerdere malen roepen om een nieuwe trainer (en veel meer roepen om een nieuwe trainer hoor). Maar welke trainers zijn er nu beschikbaar die hebben laten zien dat ze een topploeg in een competitie kunnen trainen, genoeg ervaring hebben en voor een redelijke prijs hier aan de slag kunnen?

Namen in de categorie Nagelsmann zijn natuurlijk nooit haalbaar.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 15 May 2023, 11:36
Joenepsv wrote: 15 May 2023, 09:13

Dat is ook zo. Het is 75 procent speculeren wat we doen op dit forum. Maar ik heb niet het idee dat Rutten de zwakke punten van Ruud aanvult. Een goede assistent versterkt de hoofdtrainer en dat gebeurt imo nu niet.
Waarom zou <vul random nieuwe assistent in> van Ruud opeens een goede trainer maken? Ik blijf me daarover verbazen. Sorry :mrgreen:
In mijn ogen de volslagen verkeerde manier. Je moet een uitstekende trainer hebben met een top assistent (zeker de 1e) die hem versterkt op het trainingsveld. Dat is heel wat anders dan een nieuwe assistent halen om de gebreken van je hoofdcoach maar te negeren omdat je te bang bent hem eerlijk te vertellen: dit wordt um niet. Als Brands en Stewart kiezen voor zo'n (nog niet eens) halve oplossing ben ik er wel klaar mee, dan zitten we de komende jaren weer met een mooi zooitje beleidsmaker opgescheept die geen keuzes en harde beslissingen kunnen en durven te maken in het belang van maar 1 ding: de club :PSV: .
Een nieuwe assistent maakt Ruud geen toptrainer maar ook al is er slechts 5% invloed in de speelstijl/veldbezetting dan is er een kans dat de puzzel wel in elkaar valt. Zeker als dat samen valt met een paar homeruns op de transfermarkt. Of het feit dat hij zijn 2e jaar in gaat of zijn 3e voorbereiding. Van mij hoeft er geen nieuwe assistent te komen als Ruud tevreden is over Rutten.

Wat je zegt over eerlijk zijn naar Ruud is wel echt iets wat in jouw hoofd zit. Er is totaal geen aanleiding dat Earnie of Brands ook maar twijfelen om afscheid te nemen en dus 'eerlijk' zouden moeten zijn.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 15 May 2023, 11:36
Joenepsv wrote: 15 May 2023, 09:13

Dat is ook zo. Het is 75 procent speculeren wat we doen op dit forum. Maar ik heb niet het idee dat Rutten de zwakke punten van Ruud aanvult. Een goede assistent versterkt de hoofdtrainer en dat gebeurt imo nu niet.
Waarom zou <vul random nieuwe assistent in> van Ruud opeens een goede trainer maken? Ik blijf me daarover verbazen. Sorry :mrgreen:
In mijn ogen de volslagen verkeerde manier. Je moet een uitstekende trainer hebben met een top assistent (zeker de 1e) die hem versterkt op het trainingsveld. Dat is heel wat anders dan een nieuwe assistent halen om de gebreken van je hoofdcoach maar te negeren omdat je te bang bent hem eerlijk te vertellen: dit wordt um niet. Als Brands en Stewart kiezen voor zo'n (nog niet eens) halve oplossing ben ik er wel klaar mee, dan zitten we de komende jaren weer met een mooi zooitje beleidsmaker opgescheept die geen keuzes en harde beslissingen kunnen en durven te maken in het belang van maar 1 ding: de club :PSV: .
Nou, dan bereid je er maar op voor dat je er klaar mee bent (hoe ziet dat er eigenlijk uit? Seizoenskaart (als je die hebt) niet verlengen? Zelfs geen nepshirtje van PSV meer uit Turkije/Griekenland/Azie of waar dan ook? :mrgreen: ). Denk dat de kans nihil is dat PSV en van Nistelrooij afscheid van elkaar nemen na dit seizoen. Voor de hoop op een nieuwe trainer hadden de seizoenshelften eigenlijk omgedraaid moeten zijn qua resultaten, zoals bij van Bommel.
Post Reply