Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
rjg1992
Bankzitter

Extreem hardleers en extreem lage ondergrens. Daarmee ligt zijn plafond inmiddels wel vast, ergens middenmoot premier league waar dit soort dagen nog enigszins kunnen omdat hij met zijn hoge plafond dat soort ploegen ook aan punten kan helpen.
ruuddevil
Legende

Hopeloos.
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Tis zo jammer dat hij op leiderschap gebiedt nooit die volgende stap kan maken. Als hrt elftal slecht speelt, speelt Ibi vaak ook heel, heel slecht.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
ruuddevil
Legende

Wat staat deze man toch allemaal te doen…
milansandro
Legende

Vind het helemaal niet erg dat ie weggaat..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Bram
Nationale topspeler

Deze man heeft geluk dat hij zo sterk is.
CZ_Code
Nationale topspeler

milansandro wrote: 14 May 2023, 21:57 Vind het helemaal niet erg dat ie weggaat..
En dan is die er volgend jaar gewoon weer bij omdat het al weken lang niks is… Begrijp me niet verkeerd ik geloof heus dat de Prem clubs nog steeds interesse hebben maar dat kan toch niet anders dan elke week minder worden?
MaartenV
Nationale topspeler

Bij PSV speel je bijna altijd tegen mindere tegenstanders. Dan vertraagt hij het spel en krijgt hij te vaak de bal.

Maar bij een engelse middenmotor moet hij gewoon buffelen, duels winnen, ballen uit de drukte halen. En dat kan hij als geen ander.
Tomm
Vedette

Beetje een slaper zo op z’n tijd. Kan dat in nederland op fysieke kracht nog compenseren. Voor hem te hopen dat hij in engeland door de extra weerstand ook dat stapte extra in wedstrijdscherpte kan brengen want dan is dat voordeel een stuk kleiner.
Johann Vogel
Vedette

Ik denk nog steeds dat hij uitermate geschikt is voor de PL. Daar zijn de ruimtes groter en kan hij met zijn power prima mee. In de Eredivisie zijn de ruimtes veel kleiner en dan raakt hij sneller in de problemen. Laten we hopen dat na het seizoen snel een PL club zich meldt en de afkoopsom betaalt die in zijn contract staat.
MaartenV
Nationale topspeler

Johann Vogel wrote: 14 May 2023, 22:18 Ik denk nog steeds dat hij uitermate geschikt is voor de PL. Daar zijn de ruimtes groter en kan hij met zijn power prima mee. In de Eredivisie zijn de ruimtes veel kleiner en dan raakt hij sneller in de problemen. Laten we hopen dat na het seizoen snel een PL club zich meldt en de afkoopsom betaalt die in zijn contract staat.
Sangare is juist sterk in de drukte verdedigend en met weinig tijd een bal vrij spelen..vandaag weer een geweldige actie om dat te laten zien. Als er ruimte en tijd is gaat het heel vaak fout aan de bal en verdedigend positioneel. Plus het is ook niet iemand voor een sprint en een sliding in de ruimte.

Voetballend is het geen speler om een verdediging die compact staat stuk te spelen natuurlijk, maar dat zal ook geen enkele coach van hem verwachten.
DonyellMalen
Legende

Pfoeh, waar was deze man mee bezig man? Leek helemaal nergens op.
Rikkert1234
Vedette

Met het geld wat hij in het laatje gaat brengen kun je echt mooie dingen gaan doen, en is zeker vervangbaar voor ons. Ik zie hem zich nog wel (flink) doorontwikkelen in de PL
Ronaldio
Meervoudig international

Vond hem een slecht seizoen draaien. Stond gister ook weer te slapen bij die tegengoal. Lucht dekken.

Voor 38 miljoen verkopen. En een speler halen die wel de scherpte heeft om als VM te spelen. En Veerman beter laat spelen.
Jwoeloe
Moderator

Hoge pieken, diepe dalen. En dat kan elke 5 seconden weer anders zijn. Heb gisteren ook de nodige momenten gezien dat echt grote klasse is, maar ook momenten dat hij door de ondergrens zakte. Met als dieptepunt twee keer in minuut 89 een balletje willen opwippen om uit te verdedigen, zonder succes.
Breur
Internationale topspeler

Het was gisteren een zeer matige wedstrijd van hem, en dat zeg ik al Sangaré fan. Ik denk dat Ibi wel een beetje klaar is bij PSV. Het is tijd voor een mooie transfer naar een pl subtopper. Grote kans dat hij daar weer opleeft. Lijkt mij voor alle partijen de beste oplossing.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

:strong: Ik ben en blijf fan.
Hij gaat een mooie transfersom opleveren.

Geruchten dat PSG interesse heeft en er spanningen zijn aangezien PSV alleen wil onderhandelen als ze de optie voor Simons zouden laten vallen.
En dat Steward ook niet gediend was van de benadering van Bakayoko afgelopen winter..

Voor wat het waard is.
Goedemorgen!
koetje
Legende

Voormalig KG wrote: 16 May 2023, 06:13
Geruchten dat PSG interesse heeft en er spanningen zijn aangezien PSV alleen wil onderhandelen als ze de optie voor Simons zouden laten vallen.
En dat Steward ook niet gediend was van de benadering van Bakayoko afgelopen winter..

Voor wat het waard is.
Goedemorgen!
Denk dat het niet zoveel waard is, helaas.

PSG heeft geen optie op Simons
Er valt niet veel te onderhandelen over een vaste transfersom in het contract van Sangare lijkt me
Tenslotte moest Stewart zijn 1e werkdag nog beginnen afgelopen winter
Rikkert1234
Vedette

Chucky
Vedette

Rik begint alvast weer met het inmasseren van een lagere transfersom zodat wij er alvast aan kunnen ‘wennen’. Heerlijk.
Standbeeld
Mister PSV

"PSV houdt vast aan prijs van tientallen miljoenen." Bij zo'n titel weet je direct dat het om minder gaat dan de afkoopsom. :tear:
Ardbeg
Mister PSV

Standbeeld wrote: 16 May 2023, 16:59 "PSV houdt vast aan prijs van tientallen miljoenen." Bij zo'n titel weet je direct dat het om minder gaat dan de afkoopsom. :tear:
Nee, dat weet je niet. Meteen dat in de stress schieten hier om niks 😃
Madueke
Legende

Rik vindt dat (nog steeds) allemaal heel spannend, 'tientallen miljoenen'.

Wat dat betreft mag ie wel eens in 'Mike Verweij modus' gaan, net als die jodokus van VI.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kneusje Rik denkt dat PSV de Lidl is.
De Realist
Internationale topspeler

Chucky wrote: 16 May 2023, 16:55 Rik begint alvast weer met het inmasseren van een lagere transfersom zodat wij er alvast aan kunnen ‘wennen’. Heerlijk.
"Ja maar de journalisten verkopen de speler niet hoor"

Precies wat jij zegt dus. Verwachtingen naar beneden bijstellen zodat de druk minder hoog is. Rik: doe ons even een plezier en houd eens op met downplayen. Ook in de voetballerij is er een hyper inflatie en zijn die bedragen van een paar jaar terug een lachertje. Die 38 miljoen tikken ze in Engeland nog steeds lachend af.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Post Reply