Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
ruuddevil
Legende

Timmer is een lul en hij weet niks. Desalniettemin verwacht ik dat je Sangare voor 30 mln kan kopen, op basis van dit seizoen vind ik dat al behoorlijk aan de prijs. En als er een club komt die 37,5 mln aftikt dan is dat natuurlijk geweldig maar als je kijkt naar Gakpo lijkt me dat vrij onrealistisch. Die had een goed WK nodig voordat er een club kwam die boven de 40 mln kwam.
Robson de Souza
Vedette

ruuddevil wrote: 17 May 2023, 07:29 Timmer is een lul en hij weet niks. Desalniettemin verwacht ik dat je Sangare voor 30 mln kan kopen, op basis van dit seizoen vind ik dat al behoorlijk aan de prijs. En als er een club komt die 37,5 mln aftikt dan is dat natuurlijk geweldig maar als je kijkt naar Gakpo lijkt me dat vrij onrealistisch. Die had een goed WK nodig voordat er een club kwam die boven de 40 mln kwam.
Waarbij het wel in het voordeel spreekt dat PSV-ers die voor behoorlijk wat geld weg gaan het wel waar maken in het buitenland. Gakpo, Dumfries, Malen doen het allemaal erg goed. Dat zorgt ervoor dat er meer vertrouwen is dat de volgende speler het ook gaat redden in het buitenland. In ten tijde van de Gakpo-transfer stond overal dat PSV snel geld wilde hebben, dat heeft de som ook geen goed gedaan.
Hopelijk gaan er een aantal clubs zich melden, dan gaat het straks echt wel over die 37,5 miljoen. En anders wachten ze maar...
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Sangare dacht na zijn goal ook: zo, mijn dag zit er op, ik ga alle ballen inleveren. Flikker maar lekker op met die lakse gast.
Tijn
Internationale topspeler

Sangare speelt toch best goed, had meerdere goede passes alleen kan de bal amper fatsoenlijk kwijt aangezien niemand een bal kan aannemen voorin of snelheid heeft
Standbeeld
Mister PSV

Toch al twee belangrijke verdedigende ingrepen die goals voorkomen.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Menno1 wrote: 21 May 2023, 15:31 Sangare dacht na zijn goal ook: zo, mijn dag zit er op, ik ga alle ballen inleveren. Flikker maar lekker op met die lakse gast.
Ik vond het ook geen geslaagde imitatie van Pirlo.

Dit PSV zal er niet slechter op worden als we hier veel geld voor vangen, jammer genoeg.
Voijke
Internationale topspeler

Hel lijkt of Sangare al 3 wedstrijden aan zn volgende club denkt en mentaal al afscheid genomen heeft.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Juancho
Mister PSV

Tis jammer dat het zo moet, ipv als een grote meneer via de voordeur naar de Engelse top gaat hij voor mij iig nu vooral weg via de achterdeur met een hoop irritaties over hem betreffende dit seizoen. Ik vond hem laks, lui, nonchalant en heeft niet die volgende stap kunnen zetten.

En ja, ik weet dat er ook een groot deel op het bordje komt van onze coach die geen enkele speler fatsoenlijk in zijn sterktes weet te gebruiken. Maar wat ik toen ook riep, de lat bij je topspelers mag op individueel vlak, dus verantwoordelijkheid/leiderschap/mentaliteit wel een heel stuk hoger. Sangare heeft wat mij betreft behoorlijk gefaald dit seizoen. Jammer.

Ik wens hem veel succes in de PL maar PSV hoeft er met de juiste aankoop op 6 absoluut niet op achteruit te gaan. En dat is vooral veelzeggend.

Btw. als afscheidscadeautje mag hij na de wanprestatie van vandaag gewoon tegen AZ op het bankje zitten. Guti verdient het eigenlijk zoveel meer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Rikkert1234
Vedette

Volgende week lekker banken ten faveure van Guti. Met Sangare ligt het middenveld zo open, dat kun je volgende week gewoon absoluut niet hebben
De Realist
Internationale topspeler

Voijke wrote: 21 May 2023, 18:02 Hel lijkt of Sangare al 3 wedstrijden aan zn volgende club denkt en mentaal al afscheid genomen heeft.
Eerder 3 maanden. Echt bizar. Super laconiek.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
DC_PSV
Vedette

Is geen 6, kan gewoon niet spelen zonder een type Guti naast hem.
#simplythebest
ruuddevil
Legende

Het is gewoon een oliedomme speler, blij als ie is verkocht.
ComeOnPSV
Vedette

ruuddevil wrote: 22 May 2023, 07:22 Het is gewoon een oliedomme speler, blij als ie is verkocht.
Goede opmerking weer....

Oliedomme speler...

Heb nooit een speler bij PSV gezien die in zijn eentje een heel middenveld van Leicester City kapot speelt en overloopt.

Het is een hele goede en slimme speler, maar niet op de nummer 6 positie.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

ComeOnPSV wrote: 22 May 2023, 10:18
ruuddevil wrote: 22 May 2023, 07:22 Het is gewoon een oliedomme speler, blij als ie is verkocht.
Goede opmerking weer....

Oliedomme speler...

Heb nooit een speler bij PSV gezien die in zijn eentje een heel middenveld van Leicester City kapot speelt en overloopt.

Dit precies, zet Guti erachter en Ibi speelt de pannen van het dak. Ongelofelijk dat Ruud dit blijft negeren.
El Sordo
Vedette

Datzelfde geldt voor bijna alle spelers die onderpresteren; ze worden ingezet op hun zwakste punten. Kunnen we lekker iedereen individueel affakkelen, maar voor het gebrek aan vastigheden en spelidee is er maar één verantwoordelijk.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Gisteren liet hij wel weer zien dat ballen afpakken wel zijn kernkwaliteit is. Maar hij is niet beter geworden dit jaar. Wellicht niet eens beter geworden sinds hij hier kwam.
Ren Höek
Vedette

11 Tinus wrote: 22 May 2023, 10:24 Wellicht niet eens beter geworden sinds hij hier kwam.
Vorig seizoen is al snel uit de gedachten verdwenen merk ik, bijzonder.
Dat hij die sterk opgaande lijn onder Ruud niet doorzet is logisch, aangezien hij vooral wordt 'benut' op zijn minpunten. Zoals zoveel spelers.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Chucky
Vedette

ComeOnPSV wrote: 22 May 2023, 10:18
Goede opmerking weer....

Oliedomme speler...

Als Sangaré één ding niet is, is het slim.

Het is echt wel een goede speler, maar enkel zolang hij 1) 'blind' druk kan zetten met beschermer Guti in zijn rug en 2) niet de spelmaker uit gaat hangen.
En dan hoeven we niet met passingpercentages aan te komen, want met het blote oog is vaak genoeg te zien dat hij het spel onnodig vertraagd of een hele simpele bal spontaan inlevert.

Guti moet zondag hoe dan ook spelen, en Ruud moet vervolgens maar kiezen of hij dan met Veerman of Sangaré wil spelen.
nilssonH
Moderator

Met terugwerkende kracht was het misschien wel beter geweest om hem toch te verkopen afgelopen zomer. Inderdaad omdat er nu niet het maximale uitgehaald wordt, maar ook omdat het menselijk is om op een gegeven moment uitgekeken te zijn. Wat mij betreft is het een beetje een combinatie van die twee. Verkopen op iemands hoogtepunt is ook een kunst.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ren Höek wrote: 22 May 2023, 10:28
11 Tinus wrote: 22 May 2023, 10:24 Wellicht niet eens beter geworden sinds hij hier kwam.
Vorig seizoen is al snel uit de gedachten verdwenen merk ik, bijzonder.
Dat hij die sterk opgaande lijn onder Ruud niet doorzet is logisch, aangezien hij vooral wordt 'benut' op zijn minpunten. Zoals zoveel spelers.
Dat zeg ik toch nergens? Vorig jaar was hij inderdaad op zijn best. Maar de Sangaré van dit jaar is niet heel veel anders dan de Sangaré die we kochten voor 7 miljoen. Of dat nu door Ruud komt of omdat hij eigenlijk een jaar te lang is gebleven weet ik niet maar deze Sangaré vind ik niet onbetwist 40 miljoen waard.
DonyellMalen
Legende

Was weer matig gisteren. Begin eveneens meer en meer vrede te hebben met de aanstaande verkoop. Hopelijk is deze dan kom snel rond voor die 37.5, dan kan Stewart gaan bouwen.
Ren Höek
Vedette

11 Tinus wrote: 22 May 2023, 10:37 Maar de Sangaré van dit jaar is niet heel veel anders dan de Sangaré die we kochten voor 7 miljoen. Of dat nu door Ruud komt of omdat hij eigenlijk een jaar te lang is gebleven weet ik niet maar deze Sangaré vind ik niet onbetwist 40 miljoen waard.
Sangaré is duidelijk beter dan toen hij gekocht werd, dat bewees hij alleen al vorig seizoen.
Dit seizoen wordt hij echter misbruikt en komt hij veel te weinig in zijn kracht te spelen. Dan nog is hij regelmatig ontzettend goed, maar ook regelmatig erg matig. Dat ligt echter veel minder aan hem en vooral aan Ruud.

Doodzonde, maar niet voor niets staat hij in serieuze belangstelling van PSG en bijna de gehele PL.
Die zien echt wel dat hij een eenmans sloopbedrijf is van hoog niveau en dat ook Europees heeft bewezen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Moet poetsen en beesten maar komt te vaak aan de bal. Heb liever Veerman aan de bal als QB.
Standbeeld
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 22 May 2023, 10:40 Was weer matig gisteren. Begin eveneens meer en meer vrede te hebben met de aanstaande verkoop. Hopelijk is deze dan kom snel rond voor die 37.5, dan kan Stewart gaan bouwen.
Je kan jezelf onderhand de vraag stellen wat knapper is: Xavi verlengen of Sangare voor 37.5mln verkopen?
Siemen
Nationale topspeler

El Sordo wrote: 22 May 2023, 10:23 Datzelfde geldt voor bijna alle spelers die onderpresteren; ze worden ingezet op hun zwakste punten. Kunnen we lekker iedereen individueel affakkelen, maar voor het gebrek aan vastigheden en spelidee is er maar één verantwoordelijk.
Pijnlijke waarheid. Sangaré is top als box-to-box 8, maar wordt misbruikt als 6. In het veld verliest ie soms z'n concentratie en gaat ie als agressor drukken, maar vergeet ie zijn controleurstaken (als die al ooit gedefinieerd zijn door de TS).
Post Reply