Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 16 May 2023, 12:05
Ardbeg wrote: 16 May 2023, 11:42

Hij gaat niet over de aankopen, dat is Ernie.
En jij denkt dat Stewart in de positie zit om Brands te overrulen?
Als Brands een bepaalde speler niet wil zal diegene hier natuurlijk niet tekenen.
Nou ja overrulen. Omdat Brands niet zozeer daar scoutte, wil niet niet zeggen dat Earnie dit niet doet. Ik zou het bizar vinden als Brands zegt "Jij bent chef aankopen maar DAAR mag je niet scouten omdat daar mijn voorkeur niet ligt" :grin:
Last edited by Ardbeg on 16 May 2023, 13:04, edited 1 time in total.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan ben je de bitch van Brands, en lijkt me niet dat d'n Earn zomaar krom gaat voor Marcel. Die zal echt wel handelvrijheid bedongen hebben toen hij tekende.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De bitch van Brands is dan weer het uiterste, maar aangezien Brands ook zijn krabbeltje moet zetten voor elke aankoop zal hij dit niet doen zodra hij niet overtuigd is van een bepaalde speler.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gasten we hebben het hier over jeugdspelers die voor tonnen gekocht kunnen worden. Hier zal Brands niet moeilijk over doen. Dit zijn aankopen in de categorie Tygo Land.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 16 May 2023, 13:32 Gasten we hebben het hier over jeugdspelers die voor tonnen gekocht kunnen worden. Hier zal Brands niet moeilijk over doen. Dit zijn aankopen in de categorie Tygo Land.
We hebben het over scouten en aankopen daar in algeheel ;)
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 16 May 2023, 13:37
LaFoquita wrote: 16 May 2023, 13:32 Gasten we hebben het hier over jeugdspelers die voor tonnen gekocht kunnen worden. Hier zal Brands niet moeilijk over doen. Dit zijn aankopen in de categorie Tygo Land.
We hebben het over scouten en aankopen daar in algeheel ;)
Ik snap best dat aankopen uit Scandinavie niet ideaal zijn. Op de absolute toptalenten/spelers na redden de meeste jongen uit die competitie het niveau Heerenveen/Groningen nipt. De weerstand in die competitie is bijna net zo groot als PSV - Liverpool. 9 op de 10 spelers bij PSV kunnen dat niveau niet aan maar een uitzonderlijk toptalent of sterspeler zou dat wel kunnen. Oftewel op jonge leeftijd U17/U18 kun je scouten in Scandinavie of je dient een "topper" te kopen voor bijbehorend bedrag.

Ik snap de beweegredenen van Brands hierin best.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 16 May 2023, 13:40
Ardbeg wrote: 16 May 2023, 13:37

We hebben het over scouten en aankopen daar in algeheel ;)
Ik snap best dat aankopen uit Scandinavie niet ideaal zijn. Op de absolute toptalenten/spelers na redden de meeste jongen uit die competitie het niveau Heerenveen/Groningen nipt. De weerstand in die competitie is bijna net zo groot als PSV - Liverpool. 9 op de 10 spelers bij PSV kunnen dat niveau niet aan maar een uitzonderlijk toptalent of sterspeler zou dat wel kunnen. Oftewel op jonge leeftijd U17/U18 kun je scouten in Scandinavie of je dient een "topper" te kopen voor bijbehorend bedrag.

Ik snap de beweegredenen van Brands hierin best.
Zeker maar da's niet het discussiepunt. Dat was dat er niks uit die contreien komt want Brands. Dat is verleden tijd. Stewart zet uit waar hij wil scouten, ism met de rest van de TS :)
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 16 May 2023, 13:40
Ardbeg wrote: 16 May 2023, 13:37

We hebben het over scouten en aankopen daar in algeheel ;)
Ik snap best dat aankopen uit Scandinavie niet ideaal zijn. Op de absolute toptalenten/spelers na redden de meeste jongen uit die competitie het niveau Heerenveen/Groningen nipt. De weerstand in die competitie is bijna net zo groot als PSV - Liverpool. 9 op de 10 spelers bij PSV kunnen dat niveau niet aan maar een uitzonderlijk toptalent of sterspeler zou dat wel kunnen. Oftewel op jonge leeftijd U17/U18 kun je scouten in Scandinavie of je dient een "topper" te kopen voor bijbehorend bedrag.

Ik snap de beweegredenen van Brands hierin best.
Zo'n Haaland zou anderzijds best wel eens wat kunnen zijn hoor
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 17 Apr 2023, 13:37 Een oude favoriet van mij doet het nu ook niet onverdienstelijk. Helaas nu een gepasseerd station:

Heeft vandaag definitief voor de USA gekozen. Hij kon ook voor het Engelse nationale team uitkomen namelijk. Earnie zal hem goed kennen. Toch wel interessant om deze jongen te blijven volgen. Heeft een contract tot medio 2025 bij Arsenal. Voor nu te hoog gegrepen, maar wie weet hoe het loopt als hij volgend seizoen een minder seizoen heeft bij een club waaraan hij verhuurd is of niet veel speelt bij Arsenal.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 22 Apr 2023, 21:12 AZ speelt in de finale van de Youth League tegen Hadjuk Split. Ik zit te kijken naar dat team en er valt qua waarde meteen een speler op. PSV heeft wel al wat talentvolle middenvelders in deze categorie, maar wie misschien heeft iemand deze speler wel eens zien spelen. Heeft trouwens de Amerikaanse nationaliteit waardoor Stewart hem wellicht al aardig kent.

https://www.transfermarkt.de/rokas-puks ... ler/887816
Ziet er inderdaad uit als een interessante speler. Lees ook dat Milan interesse heeft en dat die ook een samenwerkingsverband hebben met Hadjuk Split. Wordt omschreven met de volgende karakteristieken.

Player role: box-to-box midfielder
Strengths: pace, passing, work rate, tackling, technique, heading, versatility
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zag toevallig de statistieken van Bénie Traoré. 20 jarige spits bij Häcken. 8 wedstrijden in de competitie 8 goals. Inclusief beker 13 duels en 11 goals. Ivoriaans talent van de bekende Mimosas opleiding. In zijn eerste seizoen in Europa in 27 wedstrijden maar 3 goals en nu na een seizoen lang eruit te hebben gelegen met een blessure zulke statistieken. Gevoel dat hij zijn draai heeft gevonden.

Kleine spits (1.72), verder geen beelden of info. Iemand meer informatie. Zou wel perfect als 2de spits zijn. Kan zelfs nog in JPSV spelen al haal je zo'n jongen daar niet voor.

Iemand al bekend met deze jongen?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 16 May 2023, 20:31 Zag toevallig de statistieken van Bénie Traoré. 20 jarige spits bij Häcken. 8 wedstrijden in de competitie 8 goals. Inclusief beker 13 duels en 11 goals. Ivoriaans talent van de bekende Mimosas opleiding. In zijn eerste seizoen in Europa in 27 wedstrijden maar 3 goals en nu na een seizoen lang eruit te hebben gelegen met een blessure zulke statistieken. Gevoel dat hij zijn draai heeft gevonden.

Kleine spits (1.72), verder geen beelden of info. Iemand meer informatie. Zou wel perfect als 2de spits zijn. Kan zelfs nog in JPSV spelen al haal je zo'n jongen daar niet voor.

Iemand al bekend met deze jongen?
Waarom zou hij perfect als 2e spits zijn? Ik zou er niet aan beginnen, kan er niet veel van. Een paar jaar in Zweden gewoond en volg de competitie goed. Daar loopt niks spannends rond voor PSV in de spitsenposities.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 16 May 2023, 14:32
LaFoquita wrote: 16 May 2023, 13:40

Ik snap best dat aankopen uit Scandinavie niet ideaal zijn. Op de absolute toptalenten/spelers na redden de meeste jongen uit die competitie het niveau Heerenveen/Groningen nipt. De weerstand in die competitie is bijna net zo groot als PSV - Liverpool. 9 op de 10 spelers bij PSV kunnen dat niveau niet aan maar een uitzonderlijk toptalent of sterspeler zou dat wel kunnen. Oftewel op jonge leeftijd U17/U18 kun je scouten in Scandinavie of je dient een "topper" te kopen voor bijbehorend bedrag.

Ik snap de beweegredenen van Brands hierin best.
Zo'n Haaland zou anderzijds best wel eens wat kunnen zijn hoor
Pure hype die jongen... Wat heeft hij nou eigenlijk laten zien? Je moet er niet aan denken dat we hem ipv Luukinho hadden staan...
La vida és massa curta per no fer broma
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 16 May 2023, 20:31 Zag toevallig de statistieken van Bénie Traoré. 20 jarige spits bij Häcken. 8 wedstrijden in de competitie 8 goals. Inclusief beker 13 duels en 11 goals. Ivoriaans talent van de bekende Mimosas opleiding. In zijn eerste seizoen in Europa in 27 wedstrijden maar 3 goals en nu na een seizoen lang eruit te hebben gelegen met een blessure zulke statistieken. Gevoel dat hij zijn draai heeft gevonden.

Kleine spits (1.72), verder geen beelden of info. Iemand meer informatie. Zou wel perfect als 2de spits zijn. Kan zelfs nog in JPSV spelen al haal je zo'n jongen daar niet voor.

Iemand al bekend met deze jongen?
Ik ken Benie verder niet, maar ik moest gelijk aan deze talent denken:



Die is best interessant, weet alleen niet wat zijn status is bij Milan. Is linksvoor. Als AZ Kerkez daar weg kan plukken, kunnen wij niet hetzelfde kunstje flikken bij deze jongeman? :)
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Interessant voor ons?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 17 May 2023, 08:54

Interessant voor ons?
Absoluut! Al vaker genoemd hier. Zou een prima vervanger van Sangaré zijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 17 May 2023, 08:54

Interessant voor ons?
Zeker, meermaals genoemd hier. Wmb een van de prioriteiten voor het middenveld van PSV.

https://fbref.com/tiny/fBJNh

Sensation
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 17 May 2023, 09:21
ComeOnPSV wrote: 17 May 2023, 08:54

Interessant voor ons?
Zeker, meermaals genoemd hier. Wmb een van de prioriteiten voor het middenveld van PSV.

https://fbref.com/tiny/fBJNh

@Sensation
Zou toch mooi zijn hè, als je Sangaré voor 35+mil kan verkopen en deze man transfervrij kan inlijven. Maar ik ga er niet teveel op hopen want de concurrerende clubs zijn niet mals (en nog erger; er is nog geen interesse vanuit PSV bekend :mrgreen: ).
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

wel kansloos denk ik met die clubs.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 17 May 2023, 09:27
Ardbeg wrote: 17 May 2023, 09:21

Zeker, meermaals genoemd hier. Wmb een van de prioriteiten voor het middenveld van PSV.

https://fbref.com/tiny/fBJNh

@Sensation
Zou toch mooi zijn hè, als je Sangaré voor 37,5+mil kan verkopen en deze man transfervrij kan inlijven. Maar ik ga er niet teveel op hopen want de concurrerende clubs zijn niet mals (en nog erger; er is nog geen interesse vanuit PSV bekend :mrgreen: ).
Heb het even voor je gefixt. Je was een 7 en een komma vergeten
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 17 May 2023, 09:29 wel kansloos denk ik met die clubs.
Dat leken we bij Götze en Sangaré ook. Als het verhaal goed is en de speler een bepaalde planning in zijn hoofd heeft...
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 17 May 2023, 09:35
Hatseflats wrote: 17 May 2023, 09:29 wel kansloos denk ik met die clubs.
Dat leken we bij Götze en Sangaré ook. Als het verhaal goed is en de speler een bepaalde planning in zijn hoofd heeft...
Planning is hier niet relevant, gezien hij "al" 27 is. Hij laat zich alweer jaren in de Bundesliga zien. Het is een lastig haalbare kaart maar desalniettemin altijd proberen!
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 17 May 2023, 09:36
Robson de Souza wrote: 17 May 2023, 09:35

Dat leken we bij Götze en Sangaré ook. Als het verhaal goed is en de speler een bepaalde planning in zijn hoofd heeft...
Planning is hier niet relevant, gezien hij "al" 27 is. Hij laat zich alweer jaren in de Bundesliga zien. Het is een lastig haalbare kaart maar desalniettemin altijd proberen!
Sportieve plaatje wat je kan schetsen; kans op vechten om het kampioenschap en kampioen worden is hier groter dan bij elke van die andere clubs, maar die competities zijn natuurlijk aantrekkelijker. Maar ik denk wel dat dit iets is wat je een jongen, die van Montpellier en Köln komt, voor kan houden. Uiteindelijk is een kampioenschap toch de droom van iedere voetballer, en per slot van rekening zijn wij ondertussen als Mickey Mouse competitie wel de nr6 op de coëfficientenlijst en is de jacht op nr5 Frankrijk geopend :mrgreen:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als kampioen worden je ultieme doel is kan je beter na een ontzettende kut competitie gaan waar je als eenmanszaak de titel ook wel binnen harkt 🤨😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aster Vranckx blijft eveneens een interessante optie voor het middenveld van komend seizoen in mijn ogen. Speelt niet veel bij Milan en dit zijn nog de spelers in categorie van ca. 10 miljoen die haalbaar zijn voor PSV. Wolfsburg is overigens eigendom van de beste man en hebben hem in 2021 voor acht miljoen overgenomen van KV Mechelen. Goede, fysiek sterke speler die in mijn ogen meer minuten zou moeten krijgen bij AC Milan, maar PSV kan daar wellicht van profiteren.

https://www.transfermarkt.nl/aster-vran ... ler/503881



Blonk in België al uit:
Post Reply