Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 17 May 2023, 10:19
RV1913 wrote: 17 May 2023, 10:15

ik wordt vooral heel gelukkig dat we weer op de Zuid-Amerikaanse tour gaan
Waar een speler vandaan komt vind ik niet zo heel relevant. Het meest belangrijke vind ik dat de speler PSV echt beter maakt.
Vooral die verdediger heeft een interessant profiel

https://fbref.com/en/players/0db8bbc4/Israel-Reyes
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Uiteraard hoeft dit niet te zeggen dat we op andere vlakken niet bezig zijn, maar de prioriteit zou bij mij niet liggen bij de backs.
Met Van Aanholt, Sambo, Mauro en Mwene hebben we 4 backs die zich ruimschoots bewezen hebben in de Eredivisie en ook nog eens flexibel zijn qua positie (Mwene en Mauro).

Wellicht zou de lat hoger moeten liggen, maar op bijna alle posities in de as en aanvallende plekken komen we significant tekort.
- Indien Sangaré en/of Guti vertrekt hebben we maar 1 niet-aanvallende middenvelder over met Veerman..
- Voor de vier aanvallende posities, maar 1 of 2 spelers die mij verkoren (Simons en ik ben gematigd tevreden over de ontwikkeling van Bakayoko).
- Daarnaast vertrekt overhoop ook nog eens onze beste CV. Waardoor we met Ramalho, Boscagli, Obispo en Teze alleen pure middelmaat overhouden.

Werk aan de winkel dus ;).
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 17 May 2023, 10:10

Zouden deze ook bij ons in de belangstelling staan, aangezien eredivisie wordt genoemd

https://www.transfermarkt.com/israel-re ... ler/687558

https://www.transfermarkt.com/alex-zend ... ler/351505

deze jongen is pas naar het USMT geswitched dus zal sowieso een bekende van Stewart zijn lijkt me
Deze Konur zal geweerd worden uit het aparte topic met alleen geruchten.

Dit is een onbetrouwbare clown zo is de afgelopen jaren al vele malen gebleken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 17 May 2023, 10:35
RV1913 wrote: 17 May 2023, 10:10

Zouden deze ook bij ons in de belangstelling staan, aangezien eredivisie wordt genoemd

https://www.transfermarkt.com/israel-re ... ler/687558

https://www.transfermarkt.com/alex-zend ... ler/351505

deze jongen is pas naar het USMT geswitched dus zal sowieso een bekende van Stewart zijn lijkt me
Deze Konur zal geweerd worden uit het aparte topic met alleen geruchten.

Dit is een onbetrouwbare clown zo is de afgelopen jaren al vele malen gebleken.
Maar dat van die Huescas staat op iedere grote mexicaanse site.

https://laopinion.com/2023/05/16/el-ame ... ium=Social

en van die anderen staat hier ook een mexicaans medium dus geen flut accounts

en als je op hun namen zoekt zie je het overal staan, los van dat de Eredivisie wordt genoemd en niet specifiek wij maar het zijn wel de aanvallende en verdedigende uitblinkers van Liga MX dit seizoen, precies de posities waar wij versterking zoeken
Last edited by RV1913 on 17 May 2023, 10:41, edited 1 time in total.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Benieuwd naar de eigenlijke bron. En heb het ook gezien op al die sites hoor. Maar sec die fantast is voor velen geen bron :)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 17 May 2023, 10:15
Breur wrote: 17 May 2023, 10:12 Wel fijn dat er eindelijk weer eens transfergeruchten zijn!
ik wordt vooral heel gelukkig dat we weer op de Zuid-Amerikaanse tour gaan
Welke Zuid-Amerikaanse spelers worden we dan aan gelinkt? Ik zie tot nu toe alleen maar geruchten voor Midden-Amerikaanse spelers... ;)
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 17 May 2023, 11:02
RV1913 wrote: 17 May 2023, 10:15

ik wordt vooral heel gelukkig dat we weer op de Zuid-Amerikaanse tour gaan
Welke Zuid-Amerikaanse spelers worden we dan aan gelinkt? Ik zie tot nu toe alleen maar geruchten voor Midden-Amerikaanse spelers... ;)
:L Mexicaanse tour dan
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ze maar grinta hebben. Dat niet weer wij net die ene slappe zak uit die landen halen 🤣
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 17 May 2023, 11:05 Als ze maar grinta hebben. Dat niet weer wij net die ene slappe zak uit die landen halen 🤣
In alle eerlijkheid: daar lopen er genoeg van rond hoor.

Guardado, Moreno en Lozano waren uitzonderlijk in die zin dat ze kwaliteit aan gif koppelden, zonder meteen te goed te zijn voor PSV. Dat is een hele moeilijke categorie om spelers in te halen. Guti heeft ook jaren nodig gehad om een beetje in dat profiel te passen, in Amsterdam gebeurde min of meer hetzelfde met Álvarez.

PSV ziet echt wel de noodzaak van Latijns-Amerikaanse spelers in, kijkt ook genoeg rond daar. Maar dan zijn we er nog niet.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 17 May 2023, 11:05 Als ze maar grinta hebben. Dat niet weer wij net die ene slappe zak uit die landen halen 🤣
Sanchez van Ajax heeft ook grinta, maar die zie ik toch liever niet bij ons hoor. Drama speler.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 17 May 2023, 11:16
Juancho wrote: 17 May 2023, 11:05 Als ze maar grinta hebben. Dat niet weer wij net die ene slappe zak uit die landen halen 🤣
In alle eerlijkheid: daar lopen er genoeg van rond hoor.

Guardado, Moreno en Lozano waren uitzonderlijk in die zin dat ze kwaliteit aan gif koppelden, zonder meteen te goed te zijn voor PSV. Dat is een hele moeilijke categorie om spelers in te halen. Guti heeft ook jaren nodig gehad om een beetje in dat profiel te passen, in Amsterdam gebeurde min of meer hetzelfde met Álvarez.

PSV ziet echt wel de noodzaak van Latijns-Amerikaanse spelers in, kijkt ook genoeg rond daar. Maar dan zijn we er nog niet.
Ykhim , weet jij misschien nog iets over mogelijke interesse van PSV in Vinicius Souza (en vice versa)?
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 17 May 2023, 09:55
Maar je gaat toch niets corrigeren wat @Standbeeld niet heeft gezegd :mrgreen: ? Tot zover kan ik bar weinig (artikels oid) terug vinden van zijn wedstrijden als rechtsback. Op basis waarvan is het een van de betere backs van de competitie? Niet kritisch bedoeld maar nieuwsgierig.

CORRECTIE :L

Image
Image
Verder niet veel. Ik ga op onderzoek uit en kom bij jullie terug met meer informatie.
Goal en assist in deze samenvatting van twee weken geleden. In de comments zijn ze erg enthousiast over hem.

Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 17 May 2023, 11:21@Ykhim , weet jij misschien nog iets over mogelijke interesse van PSV in Vinicius Souza (en vice versa)?
Want dat ging vorig jaar ook zo goed? :mrgreen:

Ik schat in dat er een grotere kans is dat we een middenvelder van Boca Juniors halen. Maar het is sowieso allemaal speculatief zolang Sangaré (en Guti) hier nog zijn.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Was het niet Rigo die toen met Souza kwam als Belgische voetbal kenner?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 17 May 2023, 11:21
Ykhim wrote: 17 May 2023, 11:16

In alle eerlijkheid: daar lopen er genoeg van rond hoor.

Guardado, Moreno en Lozano waren uitzonderlijk in die zin dat ze kwaliteit aan gif koppelden, zonder meteen te goed te zijn voor PSV. Dat is een hele moeilijke categorie om spelers in te halen. Guti heeft ook jaren nodig gehad om een beetje in dat profiel te passen, in Amsterdam gebeurde min of meer hetzelfde met Álvarez.

PSV ziet echt wel de noodzaak van Latijns-Amerikaanse spelers in, kijkt ook genoeg rond daar. Maar dan zijn we er nog niet.
@Ykhim , weet jij misschien nog iets over mogelijke interesse van PSV in Vinicius Souza (en vice versa)?
Die zou ik toch ook wel echt graag zien komen. Mijn gevoel zegt alleen dat hij niet haalbaar is. City wou hem niet verkopen toch? Zou vreemd zijn als ze dat na een prima seizoen bij Espanyol wel willen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Medina, Fernandez en Varela zijn alle drie al eens ooit aan PSV gelinkt, hebben het juiste profiel maar nog wel jong en moeten enigszins betaalbaar kunnen zijn.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV zou bij Wasserman de interesse voor Crysencio Summerville kenbaar hebben gemaakt. Zou een van de opties voor rechtsbuiten zijn.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 17 May 2023, 11:54 PSV zou bij Wasserman de interesse voor Crysencio Summerville kenbaar hebben gemaakt. Zou een van de opties voor rechtsbuiten zijn.
Blijft hopelijk bij optie, PL salaris en zal wat mogen kosten terwijl ik echt niet van hem onder de indruk ben.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bron? Dure grap denk ik zo. Interessant gegeven wel dat het voor rechtsbuiten is, dat is positief.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 17 May 2023, 11:33
Ardbeg wrote: 17 May 2023, 09:55
Maar je gaat toch niets corrigeren wat @Standbeeld niet heeft gezegd :mrgreen: ? Tot zover kan ik bar weinig (artikels oid) terug vinden van zijn wedstrijden als rechtsback. Op basis waarvan is het een van de betere backs van de competitie? Niet kritisch bedoeld maar nieuwsgierig.

CORRECTIE :L

Image
Image
Verder niet veel. Ik ga op onderzoek uit en kom bij jullie terug met meer informatie.
Goal en assist in deze samenvatting van twee weken geleden. In de comments zijn ze erg enthousiast over hem.

Hij jaagt erg goed door bij die assist, en bij die goal oogt hij erg lichtvoetig
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV heeft interesse in een rechtsback. Een goed begin van het weekend.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat staat er in dat VI pro artikel over PSV? Behalve dat Timmer Xavi weer naar de uitgang schrijft
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 17 May 2023, 11:54 PSV zou bij Wasserman de interesse voor Crysencio Summerville kenbaar hebben gemaakt. Zou een van de opties voor rechtsbuiten zijn.
Bron?
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rickskeg wrote: 17 May 2023, 12:21 Wat staat er in dat VI pro artikel over PSV? Behalve dat Timmer Xavi weer naar de uitgang schrijft
Echt helemaal niets nieuws, wel een mooie quote:
Dat Stijn Spierings voor die positie als mogelijke versterking geldt, is logisch. Niet alleen behoort de 27-jarige controleur van Toulouse tot de beste balafpakkers van Europa (zie kader onderaan), hij is bovendien transfervrij en Nederlander. PSV lijkt toe te willen naar een grotere kern van landgenoten in de selectie. Er is intern bij PSV het geloof dat er nog altijd veel Nederlands talent is. Dus wordt er eerst in de eigen achtertuin gekeken. De Mats Wieffer van volgend seizoen – de Feyenoorder kwam vanuit de Keuken Kampioen Divisie en is na de winterstop een regelrechte revelatie in Rotterdam – moet naar PSV, zo is de overtuiging.
Wat een grap.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

'Een Mats Wieffer-achtige aankoop'. Wat een dijenkletser van Timmer. Tuurlijk kijkt PSV daar naar, vandaar de geruchten rondom een Ruben van Bommel en een Mbuyamba etc.
Post Reply