Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Las het gerucht dat PSV Etienne Vaessen als opvolger voor Drommel op het oog heeft? Heb niet een enorm goed beeld van de keepers in de ED, maar vond voor de komst van Jasper Cillessen bij NEC Mattijs Branderhorst erg goed keepen. Zou die als transfervrije optie, met nog maar 29 jaar overigens, een niet veel interessanter zijn?
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 17 May 2023, 13:43 Ik call hem gewoon.

-Lozano komt terug op het oude nest

-Xavi belooft trouw aan PSV en blijft nog een jaar

-PSV weet op fabelachtige wijze Silva vast te leggen

-Veríssimo tekent bij PSV en alle fans sluiten hem direct in hun hart nadat hij belooft: "Tadíc, Bergwín é Klaasín dòrmídden tu zagen"

-Huescas blijkt een revelatie op rechtsback en blijkt de perfecte combinatie tussen Arias en Dumfries te zijn

-Skhiri besluit overtuigd te zijn van het plan wat Earnie voorschoteld en tevens wil hij koste wat kost in het prachtige uitshirt spelen.

PSV wordt kampioen.

Doe mij ff een portie van jij had aub
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 17 May 2023, 13:35
Sensation wrote: 17 May 2023, 12:53 En toch wel de keiharde tekst van Timmer dat hij verwacht dat PSV daadwerkelijk ja zal zeggen tegen biedingen van tussen de 25 en 30 mil voor Sangaré. Waar gister nog de term “er valt te praten” werd gebruikt. Nu maar hopen dat dit op een foutief onderbuikgevoel berust.

Wat puntjes:
- Van Aanholt momenteel enige zekerheid achterin, de rest, op Boscagli na, staat op lijstje dat ze mogen vertrekken (voornamelijk vanwege niveau, Ramalho vooral omdat hij duur is).
- Middenveld Xavi, Veerman en vervanger Sangaré
- Aanval nieuwe spits, liever koop dan huur want er moet waarde op het veld staan. Hele gezonde gedachte, maar extra jaar huur van Fabio Silva daardoor onaannemelijk.
- opvallend: twee nieuwe linksbuitens (Hazard te duur), Bakayoko en El Ghazi lijken de keuzes voor rechtsbuiten te worden. Vind El G prima vanaf de bank, Bakayoko prima om door te ontwikkelen in de basis (dient er wel een glasbak van een linksvoor te komen). Maar wel graag een linksbuiten die ook rechts kan, want als Baka langdurig geblesseerd is zou ik toch niet op El G gokken als basisspeler. En met Xavi schuiven is ook minder ideaal, vooral omdat dat dan een basisplek voor Til betekend :mrgreen:

De namen die genoemd worden zijn de al bekende namen Vaessen ipv Drommel, Spierings als optie CVM, Pepi, wel de gedachte om de NL kern te vergroten.

Verder grondige evaluatie van staf, waarbij het eindresultaat, mits tweede plek, als prima wordt gezien maar er wel over de spel- en spelersontwikkeling moet worden gesproken en men vind dat vanuit de club de spelopvatting en daarbij behorende coach en spelers moet komen en er niet (meer) coach-gebonden spelers aangetrokken moeten worden. Ook niet meer dan logisch.

Komt wel naar voren dat Stewart duidelijk een zwaargewicht is tov De Jong.
Mauro dus ook geen zekerheidje?
Had wel verwacht dat hij, mits fit , als een zekerheidje werd beschouwd..
Over hem staat enkel dit:
Indien Mauro Júnior goed terugkomt van een langslepende knieblessure heeft PSV nog een goede optie op die plek.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 17 May 2023, 13:45
Ardbeg wrote: 17 May 2023, 13:43 Ik call hem gewoon.

-Lozano komt terug op het oude nest

-Xavi belooft trouw aan PSV en blijft nog een jaar

-PSV weet op fabelachtige wijze Silva vast te leggen

-Veríssimo tekent bij PSV en alle fans sluiten hem direct in hun hart nadat hij belooft: "Tadíc, Bergwín é Klaasín dòrmídden tu zagen"

-Huescas blijkt een revelatie op rechtsback en blijkt de perfecte combinatie tussen Arias en Dumfries te zijn

-Skhiri besluit overtuigd te zijn van het plan wat Earnie voorschoteld en tevens wil hij koste wat kost in het prachtige uitshirt spelen.

PSV wordt kampioen.

Doe mij ff een portie van jij had aub
Positieve humor!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 17 May 2023, 12:41
Rickskeg wrote: 17 May 2023, 12:21 Wat staat er in dat VI pro artikel over PSV? Behalve dat Timmer Xavi weer naar de uitgang schrijft
Echt helemaal niets nieuws, wel een mooie quote:
Dat Stijn Spierings voor die positie als mogelijke versterking geldt, is logisch. Niet alleen behoort de 27-jarige controleur van Toulouse tot de beste balafpakkers van Europa (zie kader onderaan), hij is bovendien transfervrij en Nederlander. PSV lijkt toe te willen naar een grotere kern van landgenoten in de selectie. Er is intern bij PSV het geloof dat er nog altijd veel Nederlands talent is. Dus wordt er eerst in de eigen achtertuin gekeken. De Mats Wieffer van volgend seizoen – de Feyenoorder kwam vanuit de Keuken Kampioen Divisie en is na de winterstop een regelrechte revelatie in Rotterdam – moet naar PSV, zo is de overtuiging.
Wat een grap.
Al was het alleen maar omdat hij van Excelsior kwam en dat is geen KKD.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 17 May 2023, 11:54 PSV zou bij Wasserman de interesse voor Crysencio Summerville kenbaar hebben gemaakt. Zou een van de opties voor rechtsbuiten zijn.
Een rechtsbuiten terwijl wij Bakayoko en El Ghazi al hebben. Dat durf ik opvallend te noemen. Zit vast nog wel rek in.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 17 May 2023, 12:53 En toch wel de keiharde tekst van Timmer dat hij verwacht dat PSV daadwerkelijk ja zal zeggen tegen biedingen van tussen de 25 en 30 mil voor Sangaré. Waar gister nog de term “er valt te praten” werd gebruikt. Nu maar hopen dat dit op een foutief onderbuikgevoel berust.

Wat puntjes:
- Van Aanholt momenteel enige zekerheid achterin, de rest, op Boscagli na, staat op lijstje dat ze mogen vertrekken (voornamelijk vanwege niveau, Ramalho vooral omdat hij duur is).
- Middenveld Xavi, Veerman en vervanger Sangaré
- Aanval nieuwe spits, liever koop dan huur want er moet waarde op het veld staan. Hele gezonde gedachte, maar extra jaar huur van Fabio Silva daardoor onaannemelijk.
- opvallend: twee nieuwe linksbuitens (Hazard te duur), Bakayoko en El Ghazi lijken de keuzes voor rechtsbuiten te worden. Vind El G prima vanaf de bank, Bakayoko prima om door te ontwikkelen in de basis (dient er wel een glasbak van een linksvoor te komen). Maar wel graag een linksbuiten die ook rechts kan, want als Baka langdurig geblesseerd is zou ik toch niet op El G gokken als basisspeler. En met Xavi schuiven is ook minder ideaal, vooral omdat dat dan een basisplek voor Til betekend :mrgreen:

De namen die genoemd worden zijn de al bekende namen Vaessen ipv Drommel, Spierings als optie CVM, Pepi, wel de gedachte om de NL kern te vergroten.

Verder grondige evaluatie van staf, waarbij het eindresultaat, mits tweede plek, als prima wordt gezien maar er wel over de spel- en spelersontwikkeling moet worden gesproken en men vind dat vanuit de club de spelopvatting en daarbij behorende coach en spelers moet komen en er niet (meer) coach-gebonden spelers aangetrokken moeten worden. Ook niet meer dan logisch.

Komt wel naar voren dat Stewart duidelijk een zwaargewicht is tov De Jong.
Waarom wil men Boscagli behouden als die niet eens gebruikt wordt door Ruud, terwijl hij wel direct liet zien meerwaarde te hebben?
Ruud negeert hem continue en het is nu niet dat Branthwaite in zijn beste fase zit op het moment.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 17 May 2023, 14:19
Sensation wrote: 17 May 2023, 12:53 En toch wel de keiharde tekst van Timmer dat hij verwacht dat PSV daadwerkelijk ja zal zeggen tegen biedingen van tussen de 25 en 30 mil voor Sangaré. Waar gister nog de term “er valt te praten” werd gebruikt. Nu maar hopen dat dit op een foutief onderbuikgevoel berust.

Wat puntjes:
- Van Aanholt momenteel enige zekerheid achterin, de rest, op Boscagli na, staat op lijstje dat ze mogen vertrekken (voornamelijk vanwege niveau, Ramalho vooral omdat hij duur is).
- Middenveld Xavi, Veerman en vervanger Sangaré
- Aanval nieuwe spits, liever koop dan huur want er moet waarde op het veld staan. Hele gezonde gedachte, maar extra jaar huur van Fabio Silva daardoor onaannemelijk.
- opvallend: twee nieuwe linksbuitens (Hazard te duur), Bakayoko en El Ghazi lijken de keuzes voor rechtsbuiten te worden. Vind El G prima vanaf de bank, Bakayoko prima om door te ontwikkelen in de basis (dient er wel een glasbak van een linksvoor te komen). Maar wel graag een linksbuiten die ook rechts kan, want als Baka langdurig geblesseerd is zou ik toch niet op El G gokken als basisspeler. En met Xavi schuiven is ook minder ideaal, vooral omdat dat dan een basisplek voor Til betekend :mrgreen:

De namen die genoemd worden zijn de al bekende namen Vaessen ipv Drommel, Spierings als optie CVM, Pepi, wel de gedachte om de NL kern te vergroten.

Verder grondige evaluatie van staf, waarbij het eindresultaat, mits tweede plek, als prima wordt gezien maar er wel over de spel- en spelersontwikkeling moet worden gesproken en men vind dat vanuit de club de spelopvatting en daarbij behorende coach en spelers moet komen en er niet (meer) coach-gebonden spelers aangetrokken moeten worden. Ook niet meer dan logisch.

Komt wel naar voren dat Stewart duidelijk een zwaargewicht is tov De Jong.
Waarom wil men Boscagli behouden als die niet eens gebruikt wordt door Ruud, terwijl hij wel direct liet zien meerwaarde te hebben?
Ruud negeert hem continue en het is nu niet dat Branthwaite in zijn beste fase zit op het moment.
Hoezo "negeert continu"? Laatst wilde hij zelf niet spelen en daarnaast heeft hij nog wedstrijdritme nodig.
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 17 May 2023, 14:13
LaFoquita wrote: 17 May 2023, 11:54 PSV zou bij Wasserman de interesse voor Crysencio Summerville kenbaar hebben gemaakt. Zou een van de opties voor rechtsbuiten zijn.
Een rechtsbuiten terwijl wij Bakayoko en El Ghazi al hebben. Dat durf ik opvallend te noemen. Zit vast nog wel rek in.
Wellicht dat El Ghazi ook een optie voor linksbuiten kan zijn? Op die manier kunnen we zowel op links als rechts 1 nieuwe buitenspeler halen en hoef je je niet vast te pinnen op El Ghazi en Bakoyoko op rechts. Ik ben ook van mening dat geen van beide heeft aangetoond het te verdienen om volgend jaar onbetwist basisspeler te zijn. Lijkt me dus niet logisch om volledig op die 2 te gokken op één kant.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 17 May 2023, 14:22
Robson de Souza wrote: 17 May 2023, 14:19
Waarom wil men Boscagli behouden als die niet eens gebruikt wordt door Ruud, terwijl hij wel direct liet zien meerwaarde te hebben?
Ruud negeert hem continue en het is nu niet dat Branthwaite in zijn beste fase zit op het moment.
Hoezo "negeert continu"? Laatst wilde hij zelf niet spelen en daarnaast heeft hij nog wedstrijdritme nodig.
Speelde tegen NEC en Excelsior 90 minuten. Daarna weigerde hij tegen Volendam vanwege kunstgras maar heeft daarna bijna niet meer gespeeld.
Dit terwijl hij wel voldeed naar mijn idee. Vandaar dat ik het idee heb dat Ruud het niet helemaal in hem ziet zitten.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 17 May 2023, 13:43 Ik call hem gewoon.

-Lozano komt terug op het oude nest

-Xavi belooft trouw aan PSV en blijft nog een jaar

-PSV weet op fabelachtige wijze Silva vast te leggen

-Veríssimo tekent bij PSV en alle fans sluiten hem direct in hun hart nadat hij belooft: "Tadíc, Bergwín é Klaasín dòrmídden tu zagen"

-Huescas blijkt een revelatie op rechtsback en blijkt de perfecte combinatie tussen Arias en Dumfries te zijn

-Skhiri besluit overtuigd te zijn van het plan wat Earnie voorschotelt en tevens wil hij koste wat kost in het prachtige uitshirt spelen.

PSV wordt kampioen.

En dat van die grotere NL kern was alleen om de aandacht af te leiden van alle buitenlandse transfers.😉
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noosa wrote: 17 May 2023, 14:42
Ardbeg wrote: 17 May 2023, 13:43 Ik call hem gewoon.

-Lozano komt terug op het oude nest

-Xavi belooft trouw aan PSV en blijft nog een jaar

-PSV weet op fabelachtige wijze Silva vast te leggen

-Veríssimo tekent bij PSV en alle fans sluiten hem direct in hun hart nadat hij belooft: "Tadíc, Bergwín é Klaasín dòrmídden tu zagen"

-Huescas blijkt een revelatie op rechtsback en blijkt de perfecte combinatie tussen Arias en Dumfries te zijn

-Skhiri besluit overtuigd te zijn van het plan wat Earnie voorschotelt en tevens wil hij koste wat kost in het prachtige uitshirt spelen.

PSV wordt kampioen.

En dat van die grotere NL kern was alleen om de aandacht af te leiden van alle buitenlandse transfers.😉
Een NL kern is mooi maar mag nooit het doel zijn. Het doel is zo'n sterk mogelijk elftal. Het liefst in elke voetballende linie minimaal een Nederlander is mooi maar dat gaat niet altijd.
Vincent Vega
Jeugdinternational
Posts: 128
Joined: 11 Nov 2020, 10:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 17 May 2023, 14:13
LaFoquita wrote: 17 May 2023, 11:54 PSV zou bij Wasserman de interesse voor Crysencio Summerville kenbaar hebben gemaakt. Zou een van de opties voor rechtsbuiten zijn.
Een rechtsbuiten terwijl wij Bakayoko en El Ghazi al hebben. Dat durf ik opvallend te noemen. Zit vast nog wel rek in.
Toch moet er wel echt kwaliteit bij op de rechtsbuiten. Vind zowel Bakayoko als El Ghazi (nog) echt niet goed genoeg, begrijp dat we geen 3 of meer rechtsbuitens in de selectie kunnen hebben, maar dan maar kijken naar verhuur (van Bakayoko?) of verkoop. Moeten echt doorselecteren en kwaliteit moet prio 1 zijn.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg Ik ben het helemaal met je eens hoor. Op de eerste plaats moet kwaliteit staan, niet nationaliteit. Maar ik vond het wel grappig; eerst lees ik allemaal opmerkingen dat PSV naar een grotere NL kern wil en toen kwam jij met allemaal buitenlandse spelers.😉
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noosa wrote: 17 May 2023, 14:50 @Ardbeg Ik ben het helemaal met je eens hoor. Op de eerste plaats moet kwaliteit staan, niet nationaliteit. Maar ik vond het wel grappig; eerst lees ik allemaal opmerkingen dat PSV naar een grotere NL kern wil en toen kwam jij met allemaal buitenlandse spelers.😉
Ik heb daar zelf niet zo veel van gelezen. Waar staat dat eigenlijk, vind ik wel interessant. Dat ik met buitenlandse spelers aan kom, komt vooral door de status van haalbare Nederlandse voetballers momenteel :grin:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 17 May 2023, 14:45Een NL kern is mooi maar mag nooit het doel zijn. Het doel is zo'n sterk mogelijk elftal. Het liefst in elke voetballende linie minimaal een Nederlander is mooi maar dat gaat niet altijd.
Dit is niet helemaal correct. Volgens mij is vanuit de vereniging PSV als eis aan de NV opgelegd dat de kern van PSV uit Nederlanders / Nederlandstalige spelers moet bestaan. Een selectie met uitsluitend buitenlanders is ondenkbaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 17 May 2023, 15:07
Ardbeg wrote: 17 May 2023, 14:45Een NL kern is mooi maar mag nooit het doel zijn. Het doel is zo'n sterk mogelijk elftal. Het liefst in elke voetballende linie minimaal een Nederlander is mooi maar dat gaat niet altijd.
Dit is niet helemaal correct. Volgens mij is vanuit de vereniging PSV als eis aan de NV opgelegd dat de kern van PSV uit Nederlanders / Nederlandstalige spelers moet bestaan. Een selectie met uitsluitend buitenlanders is ondenkbaar.
Waar vallen Limburgers onder?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 17 May 2023, 15:19
ShovingNE2 wrote: 17 May 2023, 15:07

Dit is niet helemaal correct. Volgens mij is vanuit de vereniging PSV als eis aan de NV opgelegd dat de kern van PSV uit Nederlanders / Nederlandstalige spelers moet bestaan. Een selectie met uitsluitend buitenlanders is ondenkbaar.
Waar vallen Limburgers onder?
Wat denk je zelf? Kan je ze verstaan?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doei Ruben
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 17 May 2023, 15:23Doei Ruben
Gewoon Danjuma als 1e linksbuiten halen, dan is de RcV ook tevreden.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 17 May 2023, 15:26
psvgouda wrote: 17 May 2023, 15:23Doei Ruben
Gewoon Danjuma als 1e linksbuiten halen, dan is de RcV ook tevreden.
Raad can Vomissarissen?
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 17 May 2023, 13:43 Las het gerucht dat PSV Etienne Vaessen als opvolger voor Drommel op het oog heeft? Heb niet een enorm goed beeld van de keepers in de ED, maar vond voor de komst van Jasper Cillessen bij NEC Mattijs Branderhorst erg goed keepen. Zou die als transfervrije optie, met nog maar 29 jaar overigens, een niet veel interessanter zijn?
Zolang ze maar niet bij Vermeer uitkomen nu hij transfervrij is. 😅 Zou mi ook interessanter zijn, maar misschien heeft Stewart wel een andere optie in gedachte die op termijn basis kan halen. In Amerika denk ik dan aan een Pulskamp, of misschien wel Verbruggen. We weten immer niet wat er met Benitez gebeurd aangezien er in de winterstop al interesse was vanuit verschillende landen, waaronder zijn thuisland.

robert_94 wrote: 17 May 2023, 14:24
ShovingNE2 wrote: 17 May 2023, 14:13 Een rechtsbuiten terwijl wij Bakayoko en El Ghazi al hebben. Dat durf ik opvallend te noemen. Zit vast nog wel rek in.
Wellicht dat El Ghazi ook een optie voor linksbuiten kan zijn? Op die manier kunnen we zowel op links als rechts 1 nieuwe buitenspeler halen en hoef je je niet vast te pinnen op El Ghazi en Bakoyoko op rechts. Ik ben ook van mening dat geen van beide heeft aangetoond het te verdienen om volgend jaar onbetwist basisspeler te zijn. Lijkt me dus niet logisch om volledig op die 2 te gokken op één kant.
Hebben we toch alsnog een linksbuiten en een spits nodig. Ik vind El Ghazi absoluut geen miskoop, aangezien die genoeg heeft bijgedragen, maar ook geen basisspeler. Wel een heerlijke speler om achter de hand te hebben als het niet loopt. Dat betekent wel dat we dan voor minstens 3 spelers voorin moeten gaan, wat ik toe zou juichen. Wat gebeurd er dan echter met v. Duiven? Hopelijk wordt hij dan aan een Vitesse of Sparta verhuurd. Ik zou het sowieso wel toejuichen als we de samenwerking met zulke clubs zouden versterken door huuropties als deze. Ook met eventueel talent die we aankopen die te goed zijn voor jong, zoals bijvoorbeeld v. Bommel.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het profiel van Nakamura juist wel interessant eigenlijk. Hoog rendement, kent de competitie al enigszins en desondanks nog wat onder de radar en dus betaalbaar. Of hij het niveau heeft om door te groeien kan ik lastig beoordelen, maar ik zie liever spelers gehaald worden op inhoud in plaats van naam of hype.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 17 May 2023, 15:07
Ardbeg wrote: 17 May 2023, 14:45Een NL kern is mooi maar mag nooit het doel zijn. Het doel is zo'n sterk mogelijk elftal. Het liefst in elke voetballende linie minimaal een Nederlander is mooi maar dat gaat niet altijd.
Dit is niet helemaal correct. Volgens mij is vanuit de vereniging PSV als eis aan de NV opgelegd dat de kern van PSV uit Nederlanders / Nederlandstalige spelers moet bestaan. Een selectie met uitsluitend buitenlanders is ondenkbaar.
Wat is niet correct aan wat ik zeg? Dat ik het liefst in elke voetballende linie een Nederlander zou willen zien? Of dat het nooit het doel zou MOETEN zijn? Uitsluitend buiten anders zei ik ook niet he.
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 17 May 2023, 13:43 n

-Skhiri besluit overtuigd te zijn van het plan wat Earnie voorschotelt en tevens wil hij koste wat kost in het prachtige uitshirt spelen.

Bedoel jij deze man?

Image
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Post Reply