Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 17 May 2023, 15:19Waar vallen Limburgers onder?
BELG=Ben Eerst Limburger Geweest.
En als Nederlandstalig zijn ze ook nauwelijks te classificeren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 17 May 2023, 16:07
Ardbeg wrote: 17 May 2023, 13:43 n

-Skhiri besluit overtuigd te zijn van het plan wat Earnie voorschotelt en tevens wil hij koste wat kost in het prachtige uitshirt spelen.

Bedoel jij deze man?

Image
Nee, deze:

Image
Last edited by Ardbeg on 17 May 2023, 16:30, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 17 May 2023, 16:12
Grasmat wrote: 17 May 2023, 15:19Waar vallen Limburgers onder?
BELG=Ben Eerst Limburger Geweest.
En als Nederlandstalig zijn ze ook nauwelijks te classificeren.
Niet dat ik het per definitie oneens ben maar ik moest laatst ook aan je vragen wat die zelfverzonnen woorden betekenen :lol:
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 17 May 2023, 15:28
SKERLA wrote: 17 May 2023, 15:26

Gewoon Danjuma als 1e linksbuiten halen, dan is de RcV ook tevreden.
Raad can Vomissarissen?
:kots: ?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 17 May 2023, 16:56
Vanthaman18 wrote: 17 May 2023, 15:28

Raad can Vomissarissen?
:kots: ?
Gezien de geruchten over Waterkneus heb ik het achteraf gezien toch goed geschreven.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die berichten van vandaag... word er niet heul blij van zeg maar. Hoop dat het weer onzin stukken zijn vanuit de bar en bar slechte journalisten en dat men intern bij PSV wel iets meer ambities heeft.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 17 May 2023, 16:59 Die berichten van vandaag... word er niet heul blij van zeg maar. Hoop dat het weer onzin stukken zijn vanuit de bar en bar slechte journalisten en dat men intern bij PSV wel iets meer ambities heeft.
Welke berichten? Hoe duidt dat op gebrek aan ambitie?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe moeilijk het ook is om geduldig te blijven is het wel het beste om dat nu even te doen. Wat er naar buiten komt is vooralsnog enkel interesse hier en daar zoals we dat vorig jaar bij Brenet, Cillissen, Doekhi etc hadden en dat bleek waarschijnlijk gewoon een beetje informeren om de lijstjes up to date te houden.

Zodra het zeker is dat we vCL hebben kan er wat meer vaart achter gezet worden maar dan zit je nog steeds met clubs die in het lopende seizoen nog niet perse willen onderhandelen. De transfervrije opties zullen eerst bekeken worden lijkt me.

PSV hoeft ook geen haast te hebben want de deadline (soft) is mijn inziens rond en nabij de eerste trainingsweek. Nog vóór het trainingskamp het liefst maar voor internationals kan dat te vroeg komen omdat er nog een Nations League aan komt.

18 juni - Waterman
20 juni - Benitez
20 juni - Eerste training
21 juni - Hoever
28 juni - Xavi
2 juli - Luuk
4 juli - Til
4 juli - Start trainingskamp

Dit was het plan van PSV vorig jaar en dat lijkt me nu ook het plan. El Ghazi en Jarred kwamen mijn inziens ivm blessuregevallen die erbij kwamen of langer speelden dan gehoopt.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 17 May 2023, 16:59 Die berichten van vandaag... word er niet heul blij van zeg maar. Hoop dat het weer onzin stukken zijn vanuit de bar en bar slechte journalisten en dat men intern bij PSV wel iets meer ambities heeft.
Geen stress. Timmer heeft weer aan zijn wekelijkse verplichting voldaan om dat blad te vullen. Allemaal open deuren.

Wat die Huescas betreft, vind dat best een interessante optie.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 17 May 2023, 17:02
Juancho wrote: 17 May 2023, 16:59 Die berichten van vandaag... word er niet heul blij van zeg maar. Hoop dat het weer onzin stukken zijn vanuit de bar en bar slechte journalisten en dat men intern bij PSV wel iets meer ambities heeft.
Welke berichten? Hoe duidt dat op gebrek aan ambitie?
Gewoon, de namen, de stukken. Niks meer dan dat. Reactie op wat we kunnen lezen 😁. Verder neem ik het niet te serieus en hoop ik ook vooral dat die opmerking over grotere NL kern een verzonnen iets is. Want dan weet je wel een beetje welke speler je kan verwachten.

Lekker man, beetje schieten op die transfer berichten 🤣😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zal een van de weinigen zo niet de enige zijn, maar ik heb helemaal geen zin in een lange slepende window. Het is nu half mei, dus dan komen er ruim 3 maanden lang elke dag bullshit verzinsels langs van allerlei ‘insiders’ en de daaraan gekoppelde hysterie bij supporters. Het is dat ik bijzondere zaken op de planning heb staan in de zomer, anders had ik gewild dat het gewoon eind augustus was om revanche te kunnen nemen voor deze onnodig misgelopen titel aan die kotsclub. Ik wil gewoon meteen beginnen met het nieuwe seizoen, met een fris en stabiel PSV. Doorgeselecteerd en klaar voor de CL.

We gaan Stewart nu aan het werk zien, ik hoop echt dat hij heel anders te werk gaat als John. Niet elke keer uit komen op huur, niet uitstellen tot het einde, niet spelers halen om de verkeerde redenen of die helemaal niet bij de coach passen, niet schijterig zijn, niet groter praten dan je bent en vooral: niet weer je werk verlaten voordat het af is.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 17 May 2023, 18:08
DeEintovenaar wrote: 17 May 2023, 17:02

Welke berichten? Hoe duidt dat op gebrek aan ambitie?
Gewoon, de namen, de stukken. Niks meer dan dat. Reactie op wat we kunnen lezen 😁. Verder neem ik het niet te serieus en hoop ik ook vooral dat die opmerking over grotere NL kern een verzonnen iets is. Want dan weet je wel een beetje welke speler je kan verwachten.

Lekker man, beetje schieten op die transfer berichten 🤣😁
Bijzonder wel maar goed, ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Ik vind er nog bar weinig in de media komen. Alleen dat Earnest wil doorselecteren. Dat er een grotere Nederlandse kern moet komen vind ik helemaal niet vreemd. Nu heb je wedstrijden dat er nagenoeg geen Nederlanders spelen. Natuurlijk is kwaliteit leidend maar gewoon Nederlands kunnen praten is ook wel handig.

Vooralsnog is het gewoon een hele hoop speculeren, niet veel meer dan dat.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 17 May 2023, 16:59 Die berichten van vandaag... word er niet heul blij van zeg maar. Hoop dat het weer onzin stukken zijn vanuit de bar en bar slechte journalisten en dat men intern bij PSV wel iets meer ambities heeft.
Wellicht een idee om je aan te melden. Als ik jou zo hoor ligt er wel een mooie baan voor je klaar. Hang je nog wel de hele dag in de comments bij die journalisten om vragen te stellen? :nuts:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 17 May 2023, 18:58
Juancho wrote: 17 May 2023, 16:59 Die berichten van vandaag... word er niet heul blij van zeg maar. Hoop dat het weer onzin stukken zijn vanuit de bar en bar slechte journalisten en dat men intern bij PSV wel iets meer ambities heeft.
Wellicht een idee om je aan te melden. Als ik jou zo hoor ligt er wel een mooie baan voor je klaar. Hang je nog wel de hele dag in de comments bij die journalisten om vragen te stellen? :nuts:
Je kunt er lollig om doen, maar die berichten die Rik dagelijks moet uitkakken doen niet echt recht aan zijn (schrijf)talent. Negen van de tien (premium)berichtjes zijn gewoon leeg, ook voor mensen buiten dit forum, en buitengewoon nietszeggend. Dat zou Juancho ook prima kunnen overnemen.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel met redactie, overigens.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het heel bijzonder dat mensen daar keer op keer berichten over tikken. Verder is het ook bijzonder dat er vervolgens wel om samenvattingen gevraagd wordt en er zelfs sites gedeeld worden zodat je het zonder abo kan lezen. En het is heel hypocriet als je hier zo over de PSV-watchers tekeer gaat (al dan niet terecht) dat je dan wel in de comments vragen loopt te stellen natuurlijk.

Daarnaast: Elfrink en Timmer schrijven geen stukken voor de PSV-groupies hier. Dat is al jaren geleden vastgesteld denk ik. Geloof mij, er zitten SCC-houders die Van Duiven echt niet kennen hoor. Dat zijn de lezers (in mindere mate Timmer natuurlijk).

Ik vind op PSV gebied de Telegraaf leugenachtig en slecht. Dus ik lees het niet. En als Jeroentje Poep aan zijn schoentje weer wat onwaarheden vertelt dan zeg ik hem dat. Onder mijn eigen naam met de hashtag #feitenvrij bij voorkeur. Iedere keer weer als ik wat zie wat niet deugt. Helemaal toen die andere joker er nog zat.

Lees het niet of zeg het Timmer of Elfrink. Maar wel samenvattingen willen hebben, of tooltjes om het te kunnen lezen strookt dan niet helemaal natuurlijk. Wees dan een kerel. :D
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het op mijn beurt bijzonder dat mensen het talent van iemand als Elfrink niet (h)erkennen en voortdurend dergelijke ondoordachte nuances neerpennen. Dan doe je diens kwaliteiten echt te kort en ben je m.i. alleen maar bezig met bejubelen van de neoliberalisering van de journalistiek — iets wat Rik met vuur en zwaard pen zou bestrijden, vermoed ik.

Dat je voor de dommen schrijft, soit. Dat je dat als journalist (en toegenegen fanbase) coûte-que-coûte verdedigt, begrijp ik niet.
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 17 May 2023, 19:21 Ik vind het heel bijzonder dat mensen daar keer op keer berichten over tikken. Verder is het ook bijzonder dat er vervolgens wel om samenvattingen gevraagd wordt en er zelfs sites gedeeld worden zodat je het zonder abo kan lezen. En het is heel hypocriet als je hier zo over de PSV-watchers tekeer gaat (al dan niet terecht) dat je dan wel in de comments vragen loopt te stellen natuurlijk.

Daarnaast: Elfrink en Timmer schrijven geen stukken voor de PSV-groupies hier. Dat is al jaren geleden vastgesteld denk ik. Geloof mij, er zitten SCC-houders die Van Duiven echt niet kennen hoor. Dat zijn de lezers (in mindere mate Timmer natuurlijk).

Ik vind op PSV gebied de Telegraaf leugenachtig en slecht. Dus ik lees het niet. En als Jeroentje Poep aan zijn schoentje weer wat onwaarheden vertelt dan zeg ik hem dat. Onder mijn eigen naam met de hashtag #feitenvrij bij voorkeur. Iedere keer weer als ik wat zie wat niet deugt. Helemaal toen die andere joker er nog zat.

Lees het niet of zeg het Timmer of Elfrink. Maar wel samenvattingen willen hebben, of tooltjes om het te kunnen lezen strookt dan niet helemaal natuurlijk. Wees dan een kerel. :D
Helemaal eens. Je hoopt natuurlijk op scoops, maar die vind je uiteindelijk gewoon in de ‘niet betaalmuur’ berichten.

Overigens bij de mannen van de T. moet uitkijken met kritiek, want voor je het weet heb je een block te pakken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vogelund wrote: 17 May 2023, 20:25Helemaal eens. Je hoopt natuurlijk op scoops, maar die vind je uiteindelijk gewoon in de ‘niet betaalmuur’ berichten.
Het is geen 2015 meer he. Scoops. Twee of drie PSV-watchers tegenover 300 gesjeesde internet hoolies die ieder donker stukje kennen. Dan vinden we hier de eerste geruchten. Geruchten die een ED of VI echt nooit gaan plaatsen want nog veel te minimaal. Die bladen kunnen niet zomaar ieder gerucht publiceren. Als het na 2 weken serieus blijkt te zijn en ze melden het: 'dat is toch geen nieuws!!!'. Dan snap je de taak en verantwoordelijkheden van een ED of VI niet. Hier kan je er 10x naast zitten en de elfde keer goed: niets aan de hand. Doe dat als ED of VI en je bent echt je naam te grabbel aan het gooien.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 17 May 2023, 19:31 Ik vind het op mijn beurt bijzonder dat mensen het talent van iemand als Elfrink niet (h)erkennen en voortdurend dergelijke ondoordachte nuances neerpennen. Dan doe je diens kwaliteiten echt te kort en ben je m.i. alleen maar bezig met bejubelen van de neoliberalisering van de journalistiek
Iemand Als TImmer bijv. loopt gewoon keihard te liegen he in zijn stukken tegenwoordig. Das nog 10x erger en heeft helemaal niks meer met journalistiek te maken. En ja, dan ga ik er volle bak in ja, stelletje droeftoeters dat het zijn. Dat hele VI kliekje is heel eng geworden.

En Elfrink, tja Rik = Rik. Laat ik het daar maar bij laten. Kan mooie teksten uit zijn pen krijgen maar voetbal inhoudelijk is het een lichtgewicht. Persoonlijk, maar dat is mijn mening, is het ook je taak als journalist om serieus kennis van zaken te hebben. Dan kan je bijv. doorvragen, uberhaubt de juiste vragen stellen, zowel kritisch als positief naar de zaken kijken. Maar die persconferenties bijv. zijn lachwekkend. Zitten de heren daar als bange puppies. Vreselijk. En een keer een diepgaand gesprek met Ruud proberen op te zetten? Vergeet het maar.

Maar hey, das mijn mening. Als anderen aan de lippen van Marco en Rik willen hangen, helemaal goed he! :mrgreen: :heart:
Last edited by Juancho on 17 May 2023, 21:55, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb wat gemist wellicht, maar waar liegt Timmer over?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 17 May 2023, 21:53 Ik heb wat gemist wellicht, maar waar liegt Timmer over?
Liegen en onzinnige dingen roepen vallen bij mij in dezelfde categorie. Tis maar net welk labeltje je er op plakt :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 17 May 2023, 21:53 Ik heb wat gemist wellicht, maar waar liegt Timmer over?
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 17 May 2023, 15:07
Ardbeg wrote: 17 May 2023, 14:45Een NL kern is mooi maar mag nooit het doel zijn. Het doel is zo'n sterk mogelijk elftal. Het liefst in elke voetballende linie minimaal een Nederlander is mooi maar dat gaat niet altijd.
Dit is niet helemaal correct. Volgens mij is vanuit de vereniging PSV als eis aan de NV opgelegd dat de kern van PSV uit Nederlanders / Nederlandstalige spelers moet bestaan. Een selectie met uitsluitend buitenlanders is ondenkbaar.
Ik moet bij nederlandse selecties altijd denken aan die selectie 2013-2014, toen was er ook op de Nederlandse nationaliteit geselecteerd. Even een willekeurige wedstrijd, thuis tegen Twente toen.

Basis: zoet, arias, bruma, rekik, willems, gini, guardado, maher, narsingh, luuk, memphis

Bank: jozefzoon, locadia, hendrix, isimat, brenet, pasveer, ritzmaier

Niet dat je er verder wat aan hebt, maar schiet me zo te binnen
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 17 May 2023, 21:59
Menno1 wrote: 17 May 2023, 21:53 Ik heb wat gemist wellicht, maar waar liegt Timmer over?
Liegen en onzinnige dingen roepen vallen bij mij in dezelfde categorie. Tis maar net welk labeltje je er op plakt :mrgreen:
I see. In dat geval liegt de Shoving er op los dus.
Post Reply