Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 19 May 2023, 09:03
Juancho wrote: 18 May 2023, 23:07Luuk wordt 33, is juist net weer terug gegaan naar NL en is toch nog niet zolang geleden vader geworden? Ik denk dat hij juist bewust terug wilde. Voor zijn familie en ook om bij PSV af te bouwen om daar vervolgens in een andere rol verder te gaan.
Luuk heeft recent een huis in Veghel gekocht. Helemaal verbouwd en al.
Damn, heb je zoveel geld en dan in Veghel gaan wonen...
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 19 May 2023, 09:54
DeEintovenaar wrote: 19 May 2023, 09:03

Luuk heeft recent een huis in Veghel gekocht. Helemaal verbouwd en al.
Of all places..
Hahah ja ik wil graag in de buurt blijven wonen maar Veghel is voor mij geen optie. Zelfs niet met de betaalbare huizen daar. Al is Veghels Buiten wel mooi. Mwene woont overigens ook in Veghel.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 19 May 2023, 10:10
DeEintovenaar wrote: 19 May 2023, 09:03

Luuk heeft recent een huis in Veghel gekocht. Helemaal verbouwd en al.
Damn, heb je zoveel geld en dan in Veghel gaan wonen...
Het is wel het nieuwe gedeelte Veghels Buiten. Maar dan nog zou ik ook daar nooit gaan wonen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De vriendin van Luuk komt toch uit Veghel? Dat zal wel de reden zijn, vermoed ik.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 19 May 2023, 10:34 De vriendin van Luuk komt toch uit Veghel? Dat zal wel de reden zijn, vermoed ik.
Klopt! Zijn schoonouders wonen er ook nog. Luuk zelf zit regelmatig op het terras waar mijn vriendin een bijbaan heeft haha.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 19 May 2023, 10:10
DeEintovenaar wrote: 19 May 2023, 09:03

Luuk heeft recent een huis in Veghel gekocht. Helemaal verbouwd en al.
Damn, heb je zoveel geld en dan in Veghel gaan wonen...
Elke keer als ik daar noodgedwongen langs rijd, overweeg ik om mezelf in het kanaal te rijden om van die doodsaaie weg verlost te zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 19 May 2023, 10:40
DonyellMalen wrote: 19 May 2023, 10:34 De vriendin van Luuk komt toch uit Veghel? Dat zal wel de reden zijn, vermoed ik.
Klopt! Zijn schoonouders wonen er ook nog. Luuk zelf zit regelmatig op het terras waar mijn vriendin een bijbaan heeft haha.
Goed om te weten dat de vriendin van Luuk gewoon lekker normaal is gebleven...
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 19 May 2023, 11:15
DeEintovenaar wrote: 19 May 2023, 10:40

Klopt! Zijn schoonouders wonen er ook nog. Luuk zelf zit regelmatig op het terras waar mijn vriendin een bijbaan heeft haha.
Goed om te weten dat de vriendin van Luuk gewoon lekker normaal is gebleven...
Huh, die snap ik niet haha.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 19 May 2023, 11:17
Standbeeld wrote: 19 May 2023, 11:15
Goed om te weten dat de vriendin van Luuk gewoon lekker normaal is gebleven...
Huh, die snap ik niet haha.
Oh, jouw vriendin. Lees er helemaal neffen. :lol:

On topic maar weer. Nieuws, geruchten, de volgende speler.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 19 May 2023, 11:20
DeEintovenaar wrote: 19 May 2023, 11:17

Huh, die snap ik niet haha.
Oh, jouw vriendin. Lees er helemaal neffen. :lol:

On topic maar weer. Nieuws, geruchten, de volgende speler.
Hahah jep.

Op naar nieuwe informatie. Pepi doen dan maar? :lol:
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 19 May 2023, 02:13
RIO wrote: 19 May 2023, 02:04 We starten dus met een spits ipv een CV, RB of vervanger voor Sangare...
Lijkt wel of dit in het handboek van de PSV TD’s staat.

“Verdediging komt later wel……..of niet”
En dan maar zeiken dat we de voorrondes CL ingaan met Obispo en Teze achterin. Nee, laten we eerst Pepi halen. Ik betaal liever 10m voor een goede CV.
User avatar
Qwazi a Dodo
Lid 2e elftal
Posts: 151
Joined: 25 Jan 2023, 10:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 19 May 2023, 11:44
PCGC wrote: 19 May 2023, 02:13

Lijkt wel of dit in het handboek van de PSV TD’s staat.

“Verdediging komt later wel……..of niet”
En dan maar zeiken dat we de voorrondes CL ingaan met Obispo en Teze achterin. Nee, laten we eerst Pepi halen. Ik betaal liever 10m voor een goede CV.
Het ene moet het andere toch niet uitsluiten? Je moet er een spits bij hebben en je moet een goede CV erbij halen. Moet er dan eerst een CV komen voordat je een nieuwe spits haalt?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 19 May 2023, 11:44
PCGC wrote: 19 May 2023, 02:13

Lijkt wel of dit in het handboek van de PSV TD’s staat.

“Verdediging komt later wel……..of niet”
En dan maar zeiken dat we de voorrondes CL ingaan met Obispo en Teze achterin. Nee, laten we eerst Pepi halen. Ik betaal liever 10m voor een goede CV.
Maatje, jij hebt best wel wat verstand van voetbal. Hoezo ineens dit? Je weet toch wel dat er niets bestaat als in een bepaalde volgorde onderhandelingen, of transfers plaats vinden? Wie zegt, omdat er een bod op Pepi gaat komen, er niets mbt verdedigers speelt?

Dit komt elk jaar weer terug en elk jaar wordt het weer uitgelegd door mensen :mrgreen:
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qwazi a Dodo wrote: 19 May 2023, 11:47
RIO wrote: 19 May 2023, 11:44

En dan maar zeiken dat we de voorrondes CL ingaan met Obispo en Teze achterin. Nee, laten we eerst Pepi halen. Ik betaal liever 10m voor een goede CV.
Het ene moet het andere toch niet uitsluiten? Je moet er een spits bij hebben en je moet een goede CV erbij halen. Moet er dan eerst een CV komen voordat je een nieuwe spits haalt?
Wij weten allemaal hoe dit afloopt toch? Als je prioriteit de verdediging is, dan zal de berichtgeving niet eerst over een specifieke spits gaan waar we een bod op voorbereiden.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qwazi a Dodo wrote: 19 May 2023, 11:47Het ene moet het andere toch niet uitsluiten? Je moet er een spits bij hebben en je moet een goede CV erbij halen. Moet er dan eerst een CV komen voordat je een nieuwe spits haalt?
Nee tuurlijk niet.

Maar als er een gerucht uitlekt en dat is niet hetgeen de hoogste prioriteit heeft dan is er altijd een deel van het forum over de ruk. Stewart is op vele borden aan het schaken nu en je gaat niet een hoop afhouden en dan zeggen 'Sorry, ff met een CV bezig, ik kom over 2 weken weer bij je terug.' Dan is je beoogde spits waarschijnlijk ook al weg natuurlijk.

Het gaat erom dat je selectie zo goed als mogelijk compleet is op 1 juli. Aanwezig is niet te doen, aangezien internationals nog vakantie hebben.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 19 May 2023, 11:50
Qwazi a Dodo wrote: 19 May 2023, 11:47

Het ene moet het andere toch niet uitsluiten? Je moet er een spits bij hebben en je moet een goede CV erbij halen. Moet er dan eerst een CV komen voordat je een nieuwe spits haalt?
Wij weten allemaal hoe dit afloopt toch? Als je prioriteit de verdediging is, dan zal de berichtgeving niet eerst over een specifieke spits gaan waar we een bod op voorbereiden.
Want? Benny kwam ook ineens binnen. Luuk ook. Hoever kwam ruim op tijd (ja mishuur, maar toch).

PSV heeft 200 verdedigers. Daar moeten er gewoon eerst een paar weg. Je kan niet blijven stapelen he. (is voor dit bericht ook al uitgelegd) Snap jou beklag gewoon niet.
User avatar
Qwazi a Dodo
Lid 2e elftal
Posts: 151
Joined: 25 Jan 2023, 10:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 19 May 2023, 11:50
Qwazi a Dodo wrote: 19 May 2023, 11:47

Het ene moet het andere toch niet uitsluiten? Je moet er een spits bij hebben en je moet een goede CV erbij halen. Moet er dan eerst een CV komen voordat je een nieuwe spits haalt?
Wij weten allemaal hoe dit afloopt toch? Als je prioriteit de verdediging is, dan zal de berichtgeving niet eerst over een specifieke spits gaan waar we een bod op voorbereiden.
Ben ik niet met je eens. Je moet een lijstje hebben met spelers die je wilt halen op alle posities. Pepi is op dit moment bekend omdat hij bij Groningen zit en is populair bij meerdere (Nederlandse) clubs. Dan kun je beter hem eerst proberen te halen als hij bovenaan je lijstje staat als spits dan een CV die boven aan je lijstje staat die misschien nog niet meteen mogelijk is of langer duurt om los te weken. Het ene sluit het andere niet uit.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 19 May 2023, 11:49Maatje, jij hebt best wel wat verstand van voetbal. Hoezo ineens dit? Je weet toch wel dat er niets bestaat als in een bepaalde volgorde onderhandelingen, of transfers plaats vinden? Wie zegt, omdat er een bod op Pepi gaat komen, er niets mbt verdedigers speelt?

Dit komt elk jaar weer terug en elk jaar wordt het weer uitgelegd door mensen :mrgreen:
Hierop inhakend: hoewel je idee 100% klopt, is het toch ook lastig ontkennen dat PSV structureel het grootste deel van het budget uitgeeft aan aanvallers omdat die meer waarde vertegenwoordigen, waarbij de defensie als gevolg daarvan eigenlijk altijd wordt ingevuld met relatief goedkope aankopen (Baumgartl daargelaten). Als je nu al miljoenen gaat bieden op Pepi, dan biedt dat niet meteen heel veel hoop op een koerswijziging. En nu snap ik die beleidskeuze wel, die is ook goed te verdedigen. Maar straks staan we misschien weer tegenover Rangers en dan wil je niet weer aantreden met een defensie die bestaat uit pakweg PvA, Boscagli, Ramalho en Teze.

Dat is het enige probleem dat ik met transfer Pepi heb: het kost heel veel geld en je weet niet hoeveel er overblijft voor andere, meer cruciale vacatures. Misschien genoeg, misschien ook niet. Maar bedenk ook dat er nog een glasbak op linksbuiten en/of '10' moet komen, afhankelijk van of Xavi blijft en waar hij eventueel gaat spelen. Dat gaat je óók veel geld kosten.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 19 May 2023, 11:56
Ardbeg wrote: 19 May 2023, 11:49Maatje, jij hebt best wel wat verstand van voetbal. Hoezo ineens dit? Je weet toch wel dat er niets bestaat als in een bepaalde volgorde onderhandelingen, of transfers plaats vinden? Wie zegt, omdat er een bod op Pepi gaat komen, er niets mbt verdedigers speelt?

Dit komt elk jaar weer terug en elk jaar wordt het weer uitgelegd door mensen :mrgreen:
Hierop inhakend: hoewel je idee 100% klopt, is het toch ook lastig ontkennen dat PSV structureel het grootste deel van het budget uitgeeft aan aanvallers omdat die meer waarde vertegenwoordigen, waarbij de defensie als gevolg daarvan eigenlijk altijd wordt ingevuld met relatief goedkope aankopen (Baumgartl daargelaten). Als je nu al miljoenen gaat bieden op Pepi, dan biedt dat niet meteen heel veel hoop op een koerswijziging. En nu snap ik die beleidskeuze wel, die is ook goed te verdedigen. Maar straks staan we misschien weer tegenover Rangers en dan wil je niet weer aantreden met een defensie die bestaat uit pakweg PvA, Boscagli, Ramalho en Teze.

Dat is het enige probleem dat ik met transfer Pepi heb: het kost heel veel geld en je weet niet hoeveel er overblijft voor andere, meer cruciale vacatures. Misschien genoeg, misschien ook niet. Maar bedenk ook dat er nog een glasbak op linksbuiten en/of '10' moet komen, afhankelijk van of Xavi blijft en waar hij eventueel gaat spelen. Dat gaat je óók veel geld kosten.
Maar PSV gaat ook geen 10 miljoen betalen voor Pepi. Dat kan ik me niet voorstellen. Zullen rond de 8 miljoen uitkomen waar nog wat bonussen en een % bij zullen komen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En toch heeft RIO wel een punt hoor, maar dit verhaal komt elke transfer zomer weer terug met de bekende 2 kampen. We zijn PSV, elke euro moet super goed uitgegeven worden. Als je 10 miljoen voor een spits gaat uitgeven heeft dat natuurlijk weldegelijk gevolgen. Of kan het gevolgen hebben. Immers, die 10 miljoen gaat uit het transferpotje. Dat valt gewoon niet te ontkennen. En er kunnen komende weken/maanden nog zoveel dingen gebeuren waardoor het niet perse gevolgen heeft, maar het kan natuurlijk wel. Immers, dat geld ben je kwijt voor een andere positie.

Maargoed, wat ik al zei: dit lees je elke window weer. Een groep die hardnekkig roept dat het wel met elkaar te maken heeft en een groep die hardnekkig blijft roepen dat het allemaal los van elkaar gezien moet worden :mrgreen:. De waarheid zal ergens tussen in liggen, want deze zomer moeten er in ELKE linie spelers bij.
Last edited by Juancho on 19 May 2023, 12:02, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 19 May 2023, 12:00 En toch heeft @RIO wel een punt hoor, maar dit verhaal komt elke transfer zomer weer terug met de bekende 2 kampen. We zijn PSV, elke euro moet super goed uitgegeven worden. Als je 10 miljoen voor een spits gaat uitgeven heeft dat natuurlijk weldegelijk gevolgen. Of kan het gevolgen hebben. Immers, die 10 miljoen gaat uit het transferpotje. Dat valt gewoon niet te ontkennen. En er kunnen komende weken/maanden nog zoveel dingen gebeuren waardoor het niet perse gevolgen heeft, maar het kan natuurlijk wel. Immers, dat geld ben je kwijt voor een andere positie.

Maargoed, wat ik al zei: dit lees je elke window weer. Een groep die hardnekkig roept dat het wel met elkaar te maken heeft en een groep die hardnekkig blijft roepen dat het allemaal los van elkaar gezien moet worden :mrgreen:
Zie Pepi topic: PSV zou 7 miljoen willen betalen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Natuurlijk sluit het een het ander niet uit. Als je met een budget werkt en je prioriteit is de verdediging (wellicht is de spits de prioriteit), dan zorg je ervoor dat je genoeg budget hebt voor de CV voordat je het uitgeeft aan een andere positie. Ik wil Pepi ook in ons shirt zien hoor, maar PSV moet haar huiswerk gewoon gedaan hebben en die CV binnenhalen of die RB. Als blijkt dat ze die deal al hebben gesloten en het pas na Pepi aankondigen dan prima of zoals gezegd hier, ze halen alsnog die top cv binnen, dan ook prima.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 19 May 2023, 11:49
RIO wrote: 19 May 2023, 11:44

En dan maar zeiken dat we de voorrondes CL ingaan met Obispo en Teze achterin. Nee, laten we eerst Pepi halen. Ik betaal liever 10m voor een goede CV.
Maatje, jij hebt best wel wat verstand van voetbal. Hoezo ineens dit? Je weet toch wel dat er niets bestaat als in een bepaalde volgorde onderhandelingen, of transfers plaats vinden? Wie zegt, omdat er een bod op Pepi gaat komen, er niets mbt verdedigers speelt?

Dit komt elk jaar weer terug en elk jaar wordt het weer uitgelegd door mensen :mrgreen:
Tja wat zou het zijn, dat is gissen..

Misschien dat PSV geen slapende honden wil maken, zoals eerder met bijvoorbeeld Edson Alvarez die uiteindelijk naar Amsterdam vertrok.

Of dat ze eerst spelers willen verkopen tegen een redelijke of goede prijs. Zodra je zelf al verdedigers aantrekt sta je dan als PSV financieel niet echt in een sterke positie.
Spelers zijn vervolgens hier overbodig, dit weten andere clubs ook en dan devalueren ze natuurlijk ook

Dat er geïnvesteerd moet en gaat worden in de achterhoede lijkt mij een een-tweetje. Evenals met afgelopen seizoen dat de keeperpositie aangepakt moest worden en ineens Benítez als totale verrassing uit de bus kwam rollen..
User avatar
Qwazi a Dodo
Lid 2e elftal
Posts: 151
Joined: 25 Jan 2023, 10:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 19 May 2023, 12:02 Natuurlijk sluit het een het ander niet uit. Als je met een budget werkt en je prioriteit is de verdediging (wellicht is de spits de prioriteit), dan zorg je ervoor dat je genoeg budget hebt voor de CV voordat je het uitgeeft aan een andere positie. Ik wil Pepi ook in ons shirt zien hoor, maar PSV moet haar huiswerk gewoon gedaan hebben en die CV binnenhalen of die RB. Als blijkt dat ze die deal al hebben gesloten en het pas na Pepi aankondigen dan prima of zoals gezegd hier, ze halen alsnog die top cv binnen, dan ook prima.
Eens.. Dus met andere woorden Earnest doe je werk goed en zorg dat er voor beide voldoende budget is dan maakt de volgorde niet uit :wonder:
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wie weet is de optie Gerrit nog steeds niet helemaal verkeken en is men daar mee bezig? Ik hoop het, maar schat in dat zijn ontwikkeling te goed is geweest om hem te kunnen behouden voor een voor PSV acceptabele prijs - en wmb mag je dan richting 10-12 gaan. Laten we hopen dat er volgend seizoen een goed centraal duo in de verdediging staat, liefs tonder leiding van iemand die behalve zelf een beetje kan ballen ook de poppetjes goed weet neer te zetten, type wegkapitein. Ramalho leek dat profiel te kunnen invullen, maar...Zal niet meevallen. Ik ga ervan uit dat de oorlogskas voldoende gevuld is om ook tijdig een cv aan te trekken
Post Reply