Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 19 May 2023, 22:22 Klein detail :mrgreen:. Waar haal je dat eigenlijk vandaan?
Anderlecht deelt al jaren veel te dikke contracten uit, zo ook bij Van Crombrugge. Het Laatste Nieuws heeft er in de winter een overzicht van gemaakt:

https://www.hln.be/anderlecht/trebel-2- ... ~a7023e2e/
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 19 May 2023, 22:23 Ben Foster speelde voor slechts een onkostenvergoeding voor Wrexham. Misschien moeten we hem maar eens polsen. Ervaring genoeg. :neh:
Super Ben Foster on the bench bekt toch net iets minder lekker..
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 17 May 2023, 11:37
Vanthaman18 wrote: 17 May 2023, 11:21@Ykhim , weet jij misschien nog iets over mogelijke interesse van PSV in Vinicius Souza (en vice versa)?
Want dat ging vorig jaar ook zo goed? :mrgreen:

Ik schat in dat er een grotere kans is dat we een middenvelder van Boca Juniors halen. Maar het is sowieso allemaal speculatief zolang Sangaré (en Guti) hier nog zijn.
Zonder uit het oog te verliezen dát het speculatief is, maar hoezo toch zo specifiek Boca Juniors? Wat ik ook opmerkelijk vind omdat PSV obv het verleden maar - vreemd genoeg - weinig interesse lijkt te tonen in de Argentijnse competitie…
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alan Varela?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alan Varela, Ykhim

User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hadden zowel PSV als Ajax al eerder interesse in. Ajax deze winter nog.
Last edited by Juancho on 19 May 2023, 23:22, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 19 May 2023, 23:16Alan Varela?
Dat was heel tegelijkertijd, haha
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Equi Fernandez als kleine gifkikker op het middenveld. Pakt alleen wel twee rode kaarten per seizoen :mrgreen:
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 19 May 2023, 23:16Alan Varela?
Christian Medina werden we ooit eerder aan gelinkt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wat je net in dat topic post is geen inside info maar een gok he
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 19 May 2023, 22:59Zonder uit het oog te verliezen dát het speculatief is, maar hoezo toch zo specifiek Boca Juniors? Wat ik ook opmerkelijk vind omdat PSV obv het verleden maar - vreemd genoeg - weinig interesse lijkt te tonen in de Argentijnse competitie…
Boca heeft een aantal jonge, zeer getalenteerde middenvelders die allemaal min of meer het gewenste profiel hebben, ook gekeken naar eventuele uitgaande transfers van Gutiérrez en Sangaré. Bovendien heeft PSV wat geld te besteden, is het geen geheim dat men op zoek is naar 'karakters' en spelers die door ontwikkeling veel meer waard kunnen worden én hebben we het in verleden al eens interesse getoond in zowel Varela als Medina. Aan dat rijtje kun je inmiddels ook Ezequiel Fernández toevoegen. Het is speculatief, ook totaal geen inside-info zoals hierboven al terecht aangegeven, maar de optelsom is niet moeilijk. 100% zekerheid is er natuurlijk niet, maar ik acht de kans een stuk groter dan 0 dat een van die gasten deze kant op gaat komen. Het was bovendien een reactie op de vraag of ik iets weet over een transfer van Vinícius Souza, wat ik overigens niet doe. Maar ik kan me voorstellen dat PSV in dat geval niet zo'n trek heeft in een herhaling van de casus Angeliño, iets wat toch wel voor de hand ligt als je met de City Group te maken krijgt. Dan haal je zo'n speler wel in huis, maar ben je nog steeds niet helemaal de baas.

Ik kom nog inhoudelijk terug op de genoemde Argentijnen als ik daar wat meer tijd voor heb, maar het zijn eigenlijk stuk voor stuk spelers die (op termijn) echt wel wat zouden toevoegen aan PSV.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klinkt veelbelovend!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 20 May 2023, 08:15
Lijkt mij onzin, althans zeker het bedrag.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gerucht is gerucht;)
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe is het eigenlijk met Sadiki, die jonge rechtsback van Anderlecht? Die zou toch ook komen riep men een half jaar terug?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die zou in de winter 'hoe dan ook komen', maar sindsdien echt niets meer over gehoord. Met Sambo in het achterhoofd vraag ik mij ook af of 'ie komt. Zie liever topper op de rechtsback komen met Sambo als concurrent.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Kan bij winst dus zomaar dat we volgende week al onze eerste versterking(en) hebben
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 20 May 2023, 08:28
ComeOnPSV wrote: 20 May 2023, 08:15
Lijkt mij onzin, althans zeker het bedrag.
Het bod zou van Ajax zijn geweest en afgewezen.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 20 May 2023, 08:48 Hoe is het eigenlijk met Sadiki, die jonge rechtsback van Anderlecht? Die zou toch ook komen riep men een half jaar terug?
Gevoel dat hij de optie in poleposition was bij vertrek Teze in de winter.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar wat betreft die tweede keeper: Bizot lijkt me een prima optie. Zal weliswaar een lastig verhaal worden, maar ik zou het toch een categorie hoger zoeken dan een Vaessen. Stel dat Benitez op 2 september zijn been breekt kun je niet maandenlang aankomen met Vaessen op doel.

Als we verder kijken naar eenzelfde profiel (NL, 27+ jaar oud) zou wellicht Zoet zelfs nog een optie zijn. Zal geen hele populaire naam zijn, maar die sla ik alsnog hoger aan dan Vaessen en Branderhorst. Heeft natuurlijk ook enorm veel ervaring.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hadden wij over Wellenreuther niet hetzelfde gezegd als over Vaessen nu? Of is Wellenreuther echt beter?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 20 May 2023, 12:38 Hadden wij over Wellenreuther niet hetzelfde gezegd als over Vaessen nu? Of is Wellenreuther echt beter?
Wellenreuther is echt wel beter. Branderhorst zal wel willen spelen maar daar zou je een prima tweede keep aan hebben. Iemand als Bizot zie ik geen twede viool komen spelen, Vaessen vind ik net wat minder dan ie eerste twee.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wat mij betreft laten we de nationaliteit achterwege. Dat beperkt je zo enorm. Iemand als Wellenreuther had ik al voor Benitez genoemd, uitstekende keeper en echt wel een paar niveautjes beter dan de keepers van RKC en NEC.

Maar hij zal denk ik wel bij Feyenoord blijven. Garantie op speeltijd als Bijlow blijft.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het persoonlijk echt overdreven om een mogelijke tweede keeper te gaan beoordelen op een gekke actie tegen PSV. Het interesseert mij echt vrij weinig, als hij zijn werk verder maar goed doet zolang hij bij PSV speelt. Vaessen is een prima optie, is niet duur en heeft een goed seizoen achter de rug. Als mensen denken dat we relatief veel geld uit gaan geven aan een fucking tweede keeper: forget it.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zoet zou ik helemaal prima vinden, maar als ik hem was zou ik lekker in Italië blijven. Argument om terug te komen zou kunnen zijn dat kind 4 jaar wordt ivm school.
Post Reply